Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2009

Η ΠΟΛΗ ΜΟΥ , Η ΚΑΤΕΡΙΝΗ my city KATERINI

ΣΤΗ ΒΙΤΡΙΝΑ ...Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΑ ΡΟΜΠΟΛΑ

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ


Γεννήθηκε το 1965 στο Villigen της Γερμανίας.
Μεγάλωσε κι εργάσθηκε στην Κατερίνη.
Ξεκίνησε να αρθρογραφεί από 16 χρονών στον τοπικό τύπο με σημαντικές δημοσιογραφικές επιτυχίες και παρεμβάσεις στην κοινωνική, πολιτιστική και πολιτική ζωή της Πιερίας.
Ιδρυτής και εκδότης των περιοδικών WEEK και MUST- 4 Εποχές.
Διετέλεσε διευθυντής ειδήσεων σε τοπικούς ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς, σε εφημερίδες, τηλεπαρουσιαστής ειδήσεων και εκπομπών
ανταποκριτής Αθηναϊκών ΜΜΕ και κειμενογράφος διαφημιστικών κειμένων .
Διατηρεί τη μακροβιότερη παραπολιτική στήλη «Το ΤυποΓραφείο και οι Παρατυπίες του» από το 1992, στον τύπο του νομού Πιερίας.
Εργάσθηκε ως υπεύθυνος Γραφείου Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων, σε Νομάρχες και Πολιτικά Γραφεία.
Υπήρξε υπεύθυνος πολιτικού σχεδιασμού και επικοινωνιακής υποστήριξης σε υποψήφιους που εκλέχθηκαν, συμμετείχε και συμμετέχει σε ομάδες επικοινωνίας και πολιτικού σχεδιασμού.
Ενεργό μέλος πολλών Συλλόγων με πολυποίκιλη δράση.
Μέλος της «Ελληνικής Εταιρίας Δημοσίων Σχέσεων».
Συντονιστής της Ομάδας Επικοινωνίας και ΜΜΕ του «Ινστιτούτου Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής».
Από το 2004, διετέλεσε, Υπεύθυνος Τύπου και Επικοινωνίας του Υφυπουργού Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης κ. Γιώργου Κωνσταντόπουλου.
Από τον Ιανουάριο του 2007 ως τις εκλογές τις 16-9-2007, διετέλεσε Διευθυντής του Πολιτικού Γραφείου του Υφυπουργού στο Υπουργείο Υγείας.
Μετά τις εκλογές επανατοποθετήθηκε ως Διευθυντής του Πολιτικού Γραφείου, ως τον Ιανουάριο του 2008.
Τιμήθηκε από το Δήμο Κατερίνης στις 22-7-2006 « για την προσφορά με το έργο του στη πνευματική ζωή της Κατερίνης και στα Ελληνικά Γράμματα».
Έχουν εκδοθεί τα βιβλία του:
• «Κάτι στιγμές» (1992),
• «Ο κήπος με τα ρόμπολα» (2003).
• Εικονογράφησε μέρος του βιβλίου «Η Ελλάδα με χρώμα ,ήχο, εικόνα και λόγο» (2002) των εκδόσεων «Εκδοτική Όλυμπος -Γ.Ράπτης»).
• «Η εξ-ΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας –Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων» (εκδόσεις Παπαζήση, Πρόλογος του Άρη Σπηλιωτόπουλου)
• Η Βαλίτσα, εκδόσεις Σαββίδη 2008
• ΕΓΩ; ΕΣΥ… εκδόσεις Σαββίδη 2009
Η ζωγραφική και το σκίτσο είναι επίσης αγαπημένοι του τρόποι έκφρασης.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΙΑ 2008

 ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΓΕΛΟΙΓΡΑΦΙΑΣ


«Η έκθεση τοπικής γελοιογραφίας, είναι η πρώτη έκθεση του είδους και εντάσσεται στα πλαίσια των εκδηλώσεων ΑΙΚΑΤΕΡΝΙΑ 2008. Ως εικαστική αλλά και βαθιά πολιτική τέχνη είναι ο δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ των εκφάνσεων του κωμικού και του τραγικού...Εξάλλου το χιούμορ είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση και όπως αυτό αναπτύσσεται μέσα από τη γελοιογραφία καθίσταται η τέχνη της καταγραφής, της κριτικής και του προβληματισμού απέναντι στα ανθρώπινα έργα. Είναι επίσης ένας «απόλυτος κώδικας» της επικοινωνίας με το κοινό, που υπαινίσσεται κριτικά με ξεχωριστό τρόπο, πνευματικότητα και χιούμορ, απόψεις για γεγονότα και πρόσωπα της τοπικής κοινωνίας. Συγχαίρω το Δήμο Κατερίνης για την πρωτοβουλία αλλά και για την καθιέρωση ενός πολιτιστικού θεσμού, που δίνει ιδιαίτερη έμφαση στους ντόπιους δημιουργούς. Η έκθεση φιλοξενεί 45 σκίτσα που καλύπτουν γεγονότα και καταστάσεις από το 1982 ως σήμερα και ο επισκέπτης θα διαπιστώσει, ότι πολλά σκίτσα είναι διαχρονικά. Και παραμένουν διαχρονικά όσο τα προβλήματα της τοπικής κοινωνίας παραμένουν άλυτα! Η Κατερίνη παράγει πολιτισμό και ο καλύτερος μάρτυρας για αυτό, είναι το πλούσιο και ποιοτικό πρόγραμμα των φετινών ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΙΩΝ, που πιστεύω, ότι θα διευρυνθεί και θα διαρκεί τους χειμερινούς μήνες, δίδοντας διέξοδο στην καθημερινότητά μας, προβάλλοντας ταυτόχρονα την πολιτιστική δημιουργία».
ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ Θ.Μ.

«ΕΓΩ; ΕΣΥ…» ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΒΒΙΔΗ Υπό έκδοση

Η ΥΠΟΘΕΣΗ

Μια κοινωνική «μαύρη» κωμωδία
ΒΕΡΟΛΙΝΟ Ιανουάριος 2008.
Ο Κούρτ και η Άννα, διανύουν τον έβδομο χρόνο έγγαμου βίου. Στη ζωή του Κούρτ, έχει μπει η 21χρονη φοιτήτρια Χάικε, με την οποία εκείνο το απόγευμα, κάνει έρωτα.
Το ίδιο βράδυ, με τη σύζυγό του Άννα στην κρεβατοκάμαρα ο Kουρτ, προσποιείται ότι θέλει να κάνει έρωτα μαζί της και αρχίζει να τη χαϊδεύει και να τη φιλάει. Αυτή στην αρχή ανταποκρίνεται, αλλά στη συνέχεια βρίσκει διάφορες δικαιολογίες για να το αποφύγει. Αρχίζει τότε ένας σκληρός διάλογος γεμάτος αποκαλύψεις, απωθημένα, αλήθειες και ψέματα.
Τρεις μήνες μετά ο Κούρτ κι ενώ η σύζυγος και τα παιδιά του βρίσκονται στην Κολωνία, στα πεθερικά του, μιλώντας με τον Χέλμουτ, έναν 60χρονο γείτονα-φίλο του ηθοποιό, ανοίγει την καρδιά του, μετράει τα λάθη και τις επιλογές του, αναπολεί την ευτυχία της άγνοιάς του και προσπαθεί να βρει το κουράγιο και τη δύναμη, να αντιμετωπίσει τα αδιέξοδα που του επεφύλασσε η τύχη.
Στη διάρκεια της εξομολόγησής του, ο Κουρτ αποκαλύπτει το πρόβλημα που τον απασχολεί. Ο Χέλμουτ σκαρφίζεται ένα κακόγουστο αστείο με τη «μαιευτική» μέθοδο του Σωκράτη, βάζοντας σε δοκιμασία τον Κουρτ που θα τον οδηγήσει σε ένα προβληματισμό για να «δει» τη ζωή μέσα από ρεαλιστικούς προβληματισμούς και να πάρει τις αποφάσεις του.
Πριν επιστρέψει η Άννα από την Κολωνία, ο Κουρτ, αποφασίζει να βάλει σε «τάξη» τη ζωή του.
Θα συγκρουσθεί με τα διλήμματά του, τις επιθυμίες και τους πόθους του κοιτώντας κατάματα την πραγματικότητα. Ποθούμενο η εσωτερική γαλήνη και η ευτυχία του. Μπροστά στο εφήμερο και το διαχρονικό, μπροστά στο ποθούμενο και το πραγματικό, η επιλογή είναι μια.
Η απόφασή του δύσκολη.
Άραγε θα καταφέρει να βγει από τα αδιέξοδα;

Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗ "ΒΑΛΙΤΣΑ" ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ

ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΗ

Για τη "Βαλίτσα".
Με σοκάρισε στην κυριολεξία η "Βαλίτσα".
Είναι ένα πολύ καλογραμμένο θεατρικό έργο για δυο πρόσωπα που όμως μετέχουν πολλοί.
Όλοι εμείς.
Είναι παρμένο από τη ζωή του σύγχρονου ανθρώπου.
Και εξηγεί με τον καλύτερο τρόπο το γιατί οι νέοι ΔΕΝ παντρεύονται...νέοι ή και γιατί δεν παντρεύονται καθόλου.
Γιατί να παντρευτούν; Για να καταντήσουν σαν τους ήρωες της "Βαλίτσας";
Σαν το ...διπλανό και το παραδιπλανό ζευγάρι και το ζευγάρι απέναντι;
Το θεατρικό έργο του Χάρη Μπικηρόπουλου ΔΕΝ είναι αλληγορία.
ΔΕΝ είναι δράμα, ούτε κωμωδία, ούτε τραγωδία, ούτε σάτιρα,
ούτε αβάν γκάρντ που λέμε.
Δεν είναι τίποτε απ΄ αυτά.
Είναι ένα χρονογράφημα.
Είναι βγαλμένο απ ευθείας από την υποθηκευμένη, χρεωκοπημένη οικογενειακή μας πραγματικότητα.
Είναι κομμάτι της ίδιας μας της ζωής.
Θα θελα να το χλευάσω.
Να το καταδικάσω.
Να το απορρίψω.
Αλλά δεν μπορώ.
Πως να χλευάσεις και να απορρίψεις την αλήθεια;
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΑΙ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΝΔΟΛΙΑΣ

ΣΤΙΣ ΠΡΟΒΕΣ ΤΗΣ "ΒΑΛΙΤΣΑΣ"

ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ "Ο ΙΟΥΔΑΣ ΦΙΛΟΥΣΕ ΥΠΕΡΟΧΑ"

ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΟ ΒΑΝΔΗ

ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΗ ΜΟΣΚΩΦ

ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΟ

ΕΓΩ; ΕΣΥ.... ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΒΒΙΔΗ

ΕΣΤΙΝ ΟΥΝ ΕΛΛΑΣ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΕΤ 3

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ "Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ & ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ" ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΖΗΣΗ

ΜΕΡΟΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΣΗΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ "Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΧΡΩΜΑ, ΗΧΟ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΡΑΝΙΑΣ ΠΑΤΡΑ

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ "Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΑ ΡΟΜΠΟΛΑ"

ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ "ΚΑΤΙ ΣΤΙΓΜΕΣ" ΕΚΔΟΣΕΙΣ "ΠΕΡΙ" 1992

ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ "Η ΒΑΛΙΤΣΑ" -ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΟ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ "ΣΑΒΒΙΔΗ"

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΤΗ "ΣΤΟΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ"

Η Εξ-ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΖΗΣΗ