Πέμπτη, 5 Νοεμβρίου 2009

«ΕΓΩ; ΕΣΥ…» Μια τολμηρή «μαύρη» ερωτική κωμωδία ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ




Σημείωμα του εκδότη
Το θεατρικό αυτό έργο του συμπολίτη μας Θεοχάρη Μπικηρόπουλου, γράφτηκε σε 52 ημέρες, διαπραγματεύεται την καθημερινότητα ενός άντρα, με τα όνειρα, τις χαρές και τις λύπες, τις διαπροσωπικές σχέσεις, τα προβλήματα, τα αδιέξοδα και τις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής.

Ο συγγραφέας, με τους ήρωές του, μας ταξιδεύει στο Βερολίνο, του 2008: Ο Κούρτ και η Άννα, διανύουν τον έβδομο χρόνο έγγαμου βίου. Στη ζωή του Κούρτ, έχει μπει η 21χρονη φοιτήτρια Χάικε, με την οποία εκείνο το απόγευμα, κάνει έρωτα.

Το ίδιο βράδυ, με τη σύζυγό του Άννα στην κρεβατοκάμαρα ο Kουρτ, προσποιείται ότι θέλει να κάνει έρωτα μαζί της και αρχίζει να τη χαϊδεύει και να τη φιλάει. Αυτή στην αρχή ανταποκρίνεται, αλλά στη συνέχεια βρίσκει διάφορες δικαιολογίες για να το αποφύγει. Αρχίζει τότε ένας σκληρός διάλογος γεμάτος αποκαλύψεις, απωθημένα, αλήθειες και ψέματα.

Τρεις μήνες μετά ο Κούρτ κι ενώ η σύζυγος και τα παιδιά του βρίσκονται στην Κολωνία, στα πεθερικά του, μιλώντας με τον Χέλμουτ, έναν 60χρονο γείτονα-φίλο του ηθοποιό, ανοίγει την καρδιά του, μετράει τα λάθη και τις επιλογές του, αναπολεί την ευτυχία της άγνοιάς του και προσπαθεί να βρει το κουράγιο και τη δύναμη, να αντιμετωπίσει τα αδιέξοδα που του επεφύλασσε η τύχη.

Στη διάρκεια της εξομολόγησής του, ο Κουρτ αποκαλύπτει το πρόβλημα που τον απασχολεί. Ο Χέλμουτ σκαρφίζεται ένα κακόγουστο αστείο με τη «μαιευτική» μέθοδο του Σωκράτη, βάζοντας σε δοκιμασία τον Κουρτ που θα τον οδηγήσει σε ένα προβληματισμό για να «δει» τη ζωή μέσα από ρεαλιστικούς προβληματισμούς και να πάρει τις αποφάσεις του.

Πριν επιστρέψει η Άννα από την Κολωνία, ο Κουρτ, αποφασίζει να βάλει σε «τάξη» τη ζωή του.

Θα συγκρουσθεί με τα διλήμματά του, τις επιθυμίες και τους πόθους του κοιτώντας κατάματα την πραγματικότητα. Ποθούμενο η εσωτερική γαλήνη και η ευτυχία του. Μπροστά στο εφήμερο και το διαχρονικό, μπροστά στο ποθούμενο και το «επιτρεπτό», η επιλογή είναι μια. Η απόφασή του δύσκολη. Άραγε θα καταφέρει να βγει από τα αδιέξοδα;

Πρέπει να υπογραμμίσω, ότι ο συγγραφέας, μέσα από τους διαλόγους, «περνά» μηνύματα, για τη δουλειά, τη φτώχια και την προσπάθεια για καλύτερη ζωή, τον έρωτα στον γάμο, τον εξωσυζυγικό έρωτα, την ισότητα των δύο φύλων, τις αγωνίες για το αύριο, τους κινδύνους από σύγχρονες ασθένειες, το χάσμα των γενεών, τις ηθικές αξίες, τη λογική και το παράλογο, την υποκρισία και την αλήθεια στις ανθρώπινες σχέσεις, την τόλμη ή τους συμβιβασμούς, τα όρια της ελευθερίας και του σεβασμού, τις συγκρούσεις ανάμεσα στα «πρέπει» και τα «θέλω» μας.

Μια τολμηρή «μαύρη» ερωτική κωμωδία, με εκπλήξεις, ανατροπές, ρεαλιστική γλώσσα που προκαλεί, πολύ γέλιο και …κλάματα.

Μην αποκλείσετε επίσης να ανακαλύψετε το ενδεχόμενο, πρωταγωνιστής, μεταξύ των άλλων να είστε …εσείς!

Πρόκειται για ένα έργο που σίγουρα θα συζητηθεί.



Αχιλλέας Σαββίδης

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΟ "Η ΒΑΛΙΤΣΑ" ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ










ΣΚΗΝΙΚΟ:

Φθινόπωρο στην Αθήνα. Γύρω στις 4 το απόγευμα. Σε ένα δωμάτιο, ρούχα στον καναπέ κι ένας άντρας, που ετοιμάζει βιαστικά τη βαλίτσα του, ένα τηλέφωνο και καρνέ τηλεφώνων, ένας «καλόγερος» με την καπαρντίνα της συζύγου.

Ο ΝΙΚΟΣ, ένας 40άρης που αποφάσισε να …εγκαταλείψει τη σύζυγο και να φύγει από το σπίτι, ετοιμάζει τα πράγματά του. Όταν γεμίσει με τα απαραίτητα ρούχα τη βαλίτσα του, τηλεφωνεί στους φίλους του και τους ενημερώνει για την απόφασή του να φύγει από το σπίτι. Περιμένοντας τη σύζυγο για να της ανακοινώσει την απόφασή του για την ξαφνική φυγή του, παίρνει τον καλόγερο με την καπαρντίνα της συζύγου, την τοποθετεί στο κέντρο του δωματίου και προβάρει το λογύδριο που θα απευθύνει στη σύζυγό του.

Η ΙΟΥΛΙΑ, η σύζυγος, γύρω στα 32, καλοντυμένη κυρία, έρχεται στο σπίτι «φορτωμένη» ψώνια και ένα πουλόβερ – δώρο για το Νίκο, λίγο πριν αυτός φύγει και της ανακοινώσει την απόφασή του.

Η εξ ΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας




ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ

ΤΟΥ ΑΡΗ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

«Το παρόν πόνημα αποτελεί καρπό της δωδεκαετούς ενασχόλησης του συγγραφέα με τα κοινά, καθώς και το απόσταγμα μιας εμπειρίας που μετουσιώνεται σε χρήσιμο και πρακτικό οδηγό, καθώς καλύπτει τις ανάγκες της επικοινωνίας για την επιτυχή παρουσίαση της δημόσιας εικόνας ή την οργάνωση του Γραφείου, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εποχής. Έχω την αίσθηση ότι το πρωτότυπο αυτό πόνημα του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου, με τη δομή και το περιεχόμενό του, παρέχει όλες τις πληροφορίες για την οργάνωση, τη λειτουργία ενός επιτυχημένου Γραφείου Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων και την κατανόηση της ουσίας της επικοινωνίας».

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΖΗΣΗ, Μπικηρόπουλου Ε. Θεοχάρη «Η εξΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας,Γραφείο Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων»
























Ένα από τα κυρίαρχα θέματα που επηρεάζουν τη διαμόρφωση αλλά και την ποιότητα της ίδιας της πολιτικής, είναι η πολιτική επικοινωνία, δηλαδή η μεταβίβαση των θέσεων των δημόσιων φορέων προς τους πολίτες ή όποιον άλλο αποδέκτη επιλέξουν κατά περίπτωση

Ο αναγνώστης –χρήστης του βιβλίου, θα κατανοήσει την ιδιαιτερότητα της εργασίας σε ένα Γραφείο Τύπου, καθώς περιγράφει ατέλειωτες ώρες από τη ζωή και τη δράση , σε ένα νευραλγικό χώρο ανάμεσα στην εξουσία και την τέταρτη εξουσία…που αποτελεί μια γέφυρα επικοινωνίας ανάμεσα στους πολιτικούς και τους πολίτες, μιας πορείας ανάμεσα στην πραγματικότητα και την εικονική πραγματικότητα που επιβάλλουν σήμερα στον κόσμο τα ΜΜΕ .

Το βιβλίο «η εξΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας, Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων»
είναι ένας πρωτότυπος χρηστικός οδηγός (μοναδικός στο είδος του στην Ελλάδα), ένα εγχειρίδιο, απαραίτητο για όσους εργάζονται (ή συνεργάζονται)σε Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων σε Δήμους, Νομαρχίες και Βουλευτικά Γραφεία, ιδιαίτερα στην Ελληνική επαρχία, απ’ όπου «απουσιάζουν» οι εταιρείες επικοινωνίας ή επαγγελματίες επικοινωνιολόγοι.

Το βιβλίο, είναι επίσης ιδιαίτερα χρήσιμο σε δημοτικούς και νομαρχιακούς Συμβούλους, δημάρχους, νομάρχες, πολιτευτές και βουλευτές και υποψηφίους κάθε εκλογικής αναμέτρησης, καθώς καλύπτει τις ανάγκες επικοινωνίας για την επιτυχή παρουσίαση της δημόσιας εικόνας, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εποχής της επικοινωνίας.

Στις σελίδες του θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για:

• Την οργάνωση και λειτουργία του Γραφείου Τύπου

• Το Γραφείο Τύπου της προεκλογικής εκστρατείας

• 60 υποδείγματα ομιλιών- χαιρετισμών και μηνυμάτων

• Παράρτημα με υποδείγματα επιστολών –προσκλήσεων, τηλεγραφημάτων , ευχετηρίων, αλληλογραφίας, ανακοινώσεων κ.α. για την καθημερινή λειτουργία του Γραφείου Τύπου

• Πρακτικές επικοινωνιακές συμβουλές και μυστικά

• Προσφωνήσεις επισήμων -πρωτοκόλλου

• Το εορτολόγιο

• «Είπαν –έγραψαν» (σοφά λόγια για την εξουσία, την επικοινωνία, τη διοίκηση, την προβολή)



Ένα βιβλίο για όσους ασχολούνται  με την Πολιτική και την Επικοινωνία.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ, Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΑ ΡΟΜΠΟΛΑ, ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΑΤΕΡΙΝΗ 2003



Επανάληψη



Τα μυστικά της κόλασης
όσο κι αν περίτεχνα τα κρύβεις
ρουφιάνος άγγελος μου τα προδίδει
Ντρέπομαι
Δακρύζω για τη χαμένη σου χαρά
που είπες σε μένα βρήκες
Τα μυστικά σου στο σκοτάδι
όσο κι αν κρύψεις
προδότες και τα μάτια σου τα υγρά
Και οι γύρω σου Αδάμ
που εσύ η Εύα η ένοχη
σ’αυτούς τα ρίχνεις
Ξέρεις .
από το ίδιο απαγορευμένο
Μήλο
εσύ θα απλώσεις το χέρι σου
και πάλι να γευτείς

ΤΡΑΓΟΥΔΙ, "Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΑ ΡΟΜΠΟΛΑ"

ΓΟΡΓΟΝΑ


γραμμή μέσα στη θάλασσα

αφήνει το καράβι

κι οι γλάροι μες τον ουρανό

χαράζουνε σημάδι



ωραία που μύρισε το πούσι

κι έμεινε πίσω η βροχή

εγώ θα ψάξω τη γοργόνα

το μυστικό της να μου πει





χρόνια τώρα με τον Ποσειδώνα

τις νύχτες μοιράζει το φιλί

κι όταν τα κύματα αγριεύουν

είναι που νοιώθει ηδονή


ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΑΤΕΡΙΝΗ 2003

Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΑ ΡΟΜΠΟΛΑ , ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ



Στα ρόμπολα του Ολύμπου






Η τελευταία βραδιά της ελευθερίας μου


ξεκίνησε με την απόδραση από την αγκαλιά της


Χορεύουν τα αστέρια λαμπερά


μέσα στο μπλε πέπλο του χάους


πατώντας ανάλαφρα στις μύτες των ποδιών τους


αφήνοντας τα ίχνη τους πάνω στα άσπρα σύννεφα που ξεχωρίζουν


στο ρυθμό που ψιθυρίζουν νωχελικά


οι Ολύμπιες Μούσες το τραγούδι της Αφροδίτης …


Πώς να ανέβω πιο κοντά


πιο ψηλά


να μοιραστώ την αρμονία της απεραντοσύνης .


Στον Όλυμπο να ανεβώ , να φτάσω στην άκρη του ουρανού


πιο πάνω απ’τις κατάλευκες κορφές του


και να χαθώ στην αιωνιότητα


Μες τα υπέρλαμπρα παλάτια των θεών και των αιθέρων


να γευτώ το νέκταρ τους και την αμβροσία στα σκαλιστά ανάκλιντρα


να δω τα μυστικά τους , πίσω από τα ρόμπολα…στους κήπους των θεών,


Πάνω από τα σύννεφα


κάτω να μη βλέπω…


Κι αν ξεγελάσω τον Ερμή


μαντάτα δε θα σου φέρει…


Aπό εκπομπή του Randy Rooney στο CBS






Όσο μεγαλώνω ηλικιακά, αξιολογώ τις γυναίκες άνω των 40 ολοένα και περισσότερο και σας παραθέτω μερικούς από τους λόγους παρακάτω:

Μια γυναίκα άνω των 40 δεν θα σε ξυπνήσει ποτέ μες στα άγρια χαράματα να σε ρωτήσει «τι έχεις και τι σκέφτεσαι» γιατί πολύ απλά δεν την νοιάζει αν έχεις ή αν σκέφτεσαι κάτι...

Αν μια γυναίκα άνω των 40 δεν θέλει να καθίσει μαζί σου να δει έναν αγώνα, δεν θα καθίσει δίπλα σου απλά για να γκρινιάξει, επειδή εσύ βλέπεις τον αγώνα... θα κάνει κάτι που πραγματικά την ικανοποιεί και της προκαλεί ενδιαφέρον..

Οι γυναίκες άνω των 40 είναι διακριτικές... Πολύ σπάνια θα μαλώσουν μαζί σου σε κάποιο θέατρο όπου όλοι κάνουν ησυχία ή σε ένα πανάκριβο εστιατόριο. Είναι πάντα ικανές βέβαια να σε πυροβολήσουν αν και μόνο αν θεωρούν ότι θα την βγάλουν καθαρή μετά από αυτό...

Οι γυναίκες άνω των 40 είναι γενναιόδωρες στον σεβασμό που σου προσφέρουν αν και τις περισσότερες φορές δεν τον αξίζεις... αυτό επειδή ξέρουν πως είναι να μην σε εκτιμά κάποιος.

Όσο μεγαλώνουν δε, γίνονται και περισσότερο διαισθητικές. Δεν χρειάζεται λοιπόν ποτέ να ομολογήσεις μια αμαρτία σε μια γυναίκα άνω των 40... Την έχει καταλάβει πολύ πριν σκεφτείς να της την πεις!

Όταν δε αποκτήσουν και τις πρώτες ρυτίδες είναι μακράν πιο σεξουαλικές Από τις νεότερές τους...

Οι γυναίκες άνω των 40 είναι ακριβοδίκαιες και ειλικρινείς. Ευθύς αμέσως θα σου πουν ότι σε θεωρούν ηλίθιο αν συμπεριφέρεσαι σαν ηλίθιος... Δεν θα χρειαστεί ποτέ λοιπόν να αναρωτηθείς "προς τα πού πάει" μαζί της.

Ναι! Εξυψώνουμε τις γυναίκες άνω των 40 για πολλούς λόγους! Δυστυχώς όμως είναι ευρέως διαδεδομένο ότι για τις περισσότερες όμορφες, έξυπνες, καλοβαλμένες και σεξουαλικές 40άρες, υπάρχει ένας καραφλός κοιλαράς ξεμωραμένος ο οποίος θα γελοιοποιηθεί ανά πάσα ώρα και στιγμή για μια πιτσιρίκα σερβιτόρα...

Κυρίες μου...
Σας ζητώ ταπεινά συγγνώμη, εκ μέρους όλου του αντρικού φύλου που υποστηρίζει τον μύθο «γιατί να αγοράσεις ολόκληρη την αγελάδα ενώ μπορείς να έχεις καθημερινά δωρεάν φρέσκο γάλα;»
Και εδώ η απάντηση από εσάς με αγάπη για εμάς...
Σήμερα το 80% των γυναικών δηλώνει κατά του γάμου. Γιατί? Γιατί επιτέλους οι γυναίκες συνειδητοποίησαν ότι «δεν αξίζει να αγοράσεις ολόκληρο γουρούνι απλά για να κατοχυρώσεις ένα λουκάνικο...»

BIKIROPOULOS HARRIS poem "LIBIDO"



Libido



I submerged into
your eyes
molding in the masculine
corridors
of my mind
my contact with the electrified particles
of
your youth
with thoughts a kind of sinful
but indeed
instictively drawn
by the depths
of
the chemical reaction
of my body cells
-at your view,oh little,earthly goddess-
thirsty to taste the flavour
of your wet promises...

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ : SALVADOR DALI


Η ΕΞ-ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ


Έκθεση έργων του γλύπτη Τάκι για την ενίσχυση των Γιατρών Χωρίς Σύνορα



Πρίσμα


Στείλε το άρθρο με emailΤύπωσε το άρθρο


Ο διεθνούς φήμης γλύπτης Τάκις στηρίζει τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα διαθέτοντας 100 έργα τέχνης/μαγνητικοί τοίχοι που θα παρουσιαστούν στο πλαίσιο της έκθεσης «Μαγνητικοί Τοίχοι 2009» στην γκαλερί Xippas (Λεωφόρος Δημοκρατίας 196, Αχαρναί, Έξοδος 7 Αττικής Οδού) από τις 25 Νοεμβρίου έως τις 5 Δεκεμβρίου 2009.
Με αίσθημα βαθιάς κοινωνικής ευαισθησίας, ο Έλληνας δημιουργός αναζητούσε τρόπο να βρεθεί κοντά στους πληθυσμούς που δοκιμάζονται σκληρά από τη βία και τις επιδημίες και έτσι αποφάσισε να στηρίξει το έργο των Γιατρών Χωρίς Σύνορα μέσα από τη δωρεά 100 μοναδικών έργων (μαγνητικών τοίχων), από την πώληση των οποίων το 80% των εσόδων θα διατεθεί για την ενίσχυση της δράσης της οργάνωσης.
Η έκθεση πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Ροταριανού Ομίλου Αττική Δύση και του Κέντρου Ερευνών για την Τέχνη και την Επιστήμη.
Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 25 Νοεμβρίου, στις 20.00, όπου μόνο για την ημέρα αυτή τα έργα θα πωλούνται στο 1/3 της αξίας τους. Τα έργα που θα παρουσιαστούν είναι: μαγνητικοί τοίχοι, μια Τέχνη Χωρίς Σύνορα.
Ο Τάκις, μια καλλιτεχνική φύση με οξύ επιστημονικό πνεύμα, διακρίνεται εδώ και δεκαετίες για την πρωτότυπη προσέγγιση της τέχνης μέσα από την επιστήμη αποδίδοντας στα έργα του τη δυναμική των μαγνητικών πεδίων.
Για την ιδιαιτερότητα και τη σημασία των έργων του, του έχει απονεμηθεί δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από το υπουργείο Πολιτισμού της Γαλλίας, ενώ τιμήθηκε από τον Πρόεδρο της Γαλλικής Δημοκρατίας Φρανσουά Μιτεράν με τη διάκριση του Ταξιάρχη των Γραμμάτων και των Τεχνών.
Ο ίδιος είναι ιδρυτής του Κέντρου Έρευνας Τέχνης και Επιστήμης (ΚΕΤΕ), ενώ έχει εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην 4η Μπιενάλε της Βενετίας.

Newsroom ΔΟΛ

Παγκόσμιο συνέδριο σεναριογράφων θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα


Στην Αθήνα θα βρεθεί και ο σεναριογράφος της γλυκύτατης «Αμελί»

Στείλε το άρθρο με emailΤύπωσε το άρθρο


Το 1ο Παγκόσμιο Συνέδριο Σεναριογράφων θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα στις 6 και 7 Νοεμβρίου. Παγκοσμίου φήμης σεναριογράφοι θα συναντηθούν προκειμένου να καθορίσουν το ρόλο τους στο νέο τοπίο του ψηφιακού σινεμά. Οι σεναριογράφοι -μέλη ευρωπαϊκών και διεθνών ενώσεων- θα προσπαθήσουν να καθορίσουν το ρόλο τους στα νέα δεδομένα ενός κινηματογράφου που αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς.
Η διεθνής αυτή συνάντηση διοργανώνεται από το Hellenic Film Commission του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, σε συνεργασία με το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού και το Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων.
Στο συνέδριο αναμένονται, μεταξύ άλλων, οι σεναριογράφοι Πήτερ Χέτζες (Pieces of April), Ματέο Γκιλ (Η Θάλασσα Μέσα Μου), Γκιγιόμ Λοράντ (Αμελί), Σέρτζιο Σάντσεζ (Το Ορφανοτροφέιο), Ρατσράν Ραντουλέσκου (Η οδύσσεια του κυρίου Λαζαρέσκου).

Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΛΙ...

Στην παρουσίαση βιβλίου της
Επίθεση «αντιεξουσιαστών» δέχθηκε η Σώτη Τριανταφύλλου

Eurokinissi
Η συγγραφέας έχει δεχθεί απειλές και στο παρελθόν
Αθήνα
Στείλε το άρθρο με emailΤύπωσε το άρθρο


Στόχος νεαρών που δήλωσαν «αντιεξουσιαστές» έγινε το βράδυ της Δευτέρας η γνωστή συγγραφέας Σώτη Τριανταφύλλου, κατά την παρουσίαση του βιβλίου της με τίτλο «Ο χρόνος πάλι», στον πολυχώρο «Φλοράλ» στα Εξάρχεια.
Σύμφωνα με τα Νέα, μία ομάδα επτά νεαρών εισέβαλε στην αίθουσα και πέταξε αυγά εναντίον της. Οι νεαροί ζήτησαν από τη συγγραφέα να αποχωρήσει, απαιτώντας μάλιστα να παρουσιάζει στο εξής τα βιβλία της στο Κολωνάκι.
«Ορισμένοι αισθάνονται κατατρεγμένοι, εγώ δεν είμαι. Η ενέργεια δείχνει το κοινωνικό μίσος που θεωρείται επαναστατικό, ενώ είναι συντηρητικό. Όλη η ενέργεια, ακόμα και η συμπεριφορά τους, δείχνει φονταμενταλιστική νοοτροπία. Δεν είναι τα αυγά αυτά καθαυτά, που είναι μία παλιά ιστορία, που συνήθως χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο διαδηλώσεων. Εδώ αισθάνθηκα ότι μου επιτέθηκαν θέλοντας να με πλήξουν ως άνθρωπο» δήλωσε στα Νέα η κ. Τριανταφύλλου.
Όπως είπε, έχει δεχτεί και παλιότερα απειλές. Συγκεκριμένα, την έχουν απειλήσει με μαχαίρι έξω από το σπίτι της, ενώ τής έχουν διαμηνύσει πως «θα την πάθω σαν την Κούνεβα, αλλά από αριστερά».
«Εγώ τα έχω συνηθίσει όλα αυτά -και ίσως οι άνθρωποι αυτοί σε δύο χρόνια να πιστεύουν κάτι άλλο» πρόσθεσε.
Πάντως, η εισβολή των νεαρών στο «Φλοράλ» δεν διέκοψε την εκδήλωση, που ολοκληρώθηκε κανονικά με την ομιλία της συγγραφέως, ενώ ακολούθησε συζήτηση με τους πολίτες που είχαν πάει στον πολυχώρο για την παρουσίαση του βιβλίου.

Με ανακοίνωσή του ο ΣΥΝ καταγγέλλει την επίθεση αυτή, τονίζοντας ότι «τροφοδοτεί το κλίμα της γενικευμένης αστυνομοκρατίας που επικρατεί στην περιοχή των Εξαρχείων όλο το τελευταίο διάστημα».

»Πράξεις σαν την χθεσινή οδηγούν στον εκφασισμό της περιοχής των Εξαρχείων με έναν άλλο τρόπο», καταλήγει.
Newsroom ΔΟΛ

50 ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Από 13 έως 22 Νοεμβρίου
Πενήντα ετών γίνεται το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Πενήντα χρόνια γιορτάζει το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και με αφορμή τη γιορτή αυτή αναρωτιέται: «Why Cinema Now?» (Γιατί Σινεμά Τώρα;). Από τις 13 έως τις 22 Νοεμβρίου παρουσιάζει ταινίες, αφιερώματα, διάσημους δημιουργούς και καινοτόμες ταινίες, ενώ και οι... απο

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΡΟΛΟΣ ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑ

Οι σχέσεις καλής γειτονίας δεν χτίζονται πάνω σε εκκρεμότητες, δηλώνει ο Κ.Παπούλιας

Eurokinissi
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας με τον ΓΓ του ΟΗΕ

Στείλε το άρθρο με emailΤύπωσε το άρθρο


Τόσο η Τουρκία όσο και η ΠΓΔΜ κρατούν στο χέρι τους την ευρωπαϊκή τους πορεία, ξεκαθάρισε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, στην προσφώνησή του στο γεύμα προς τιμήν του ΓΓ του ΟΗΕ, Μπαν Γκι-μουν.
«Το γεγονός ότι μία υποψήφια προς ένταξη χώρα, όπως η Τουρκία, δεν αναγνωρίζει χώρα-μέλος της ΕΕ, όπως η Κυπριακή Δημοκρατία αποτελεί εξώφθαλμο παράδοξο, που θίγει το κύρος της ίδιας της Ένωσης» τόνισε χαρακτηριστικά.
Ο Κ.Παπούλιας ξεκαθάρισε ότι η επίλυση του Κυπριακού είναι αυτόνομη διαδικασία από τις ευρωτουρκικές σχέσεις, αλλά είναι προφανές πως η ευρωπαϊκή φιλοδοξία της Τουρκίας δεν έχει ελπίδες, εάν το Κυπριακό παραμένει ανοικτή πληγή.
Για το θέμα της ΠΓΔΜ ο πρόεδρος σημείωσε χαρακτηριστικά: «Tο πρόβλημα είναι απλό. Ο γεωγραφικός χώρος της Μακεδονίας είναι από τον Μεσαίωνα μία πολυεθνική περιοχή. Δεν είναι η πατρίδα ενός έθνους.
» Η αδικοπραξία των Σκοπίων συνίσταται στο γεγονός ότι ενώ ως κράτος και ως εθνότητα είναι Μέρος, αυτοπροβάλλονται σαν να είναι Όλον. Αποκαλούν το κράτος τους 'Μακεδονία', την εθνότητα και την γλώσσα 'μακεδονική', γιατί μέσω αυτών των ονομάτων προσπαθούν να εγγράψουν υποθήκες στο σύνολο της Μακεδονίας. Αυτό το σκοπό εξυπηρετεί και η ρητορική τους για την μεγάλη διαμελισμένη μακεδονική πατρίδα.»
Ο Πρόεδρος ξεκαθάρισε ότι η Ελλάδα δεν επιδιώκει ούτε να βαφτίσει το γειτονικό κράτος, αλλά αντιστέκεται στην προσπάθεια σφετερισμού.
«Υποστηρίζουμε μία σύνθετη ονομασία με γεωγραφικό προσδιορισμό για το κράτος, που θα είναι για όλες τις χρήσεις με αποκλειστικό σκοπό οι ονομασίες να αντανακλούν την πραγματικότητα της περιοχής για να λειτουργούν ως παράγοντας καλής γειτονίας κι όχι ως παράγοντας, που δηλητηριάζει τις διμερείς σχέσεις και το κλίμα στην ευρύτερη περιοχή.»
Οι σχέσεις καλής γειτονίας ανάμεσα σε χώρες δεν χτίζονται πάνω σε εκκρεμότητες» τόνισε ο Πρόεδρος, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στις προσωπικές του προσπάθειες, ως υπουργού Εξωτερικών.
«Υπογράψαμε την Ενδιάμεση Συμφωνία το 1995 ακριβώς για να δώσουμε την δυνατότητα να βρεθεί σε κλίμα συναίνεσης μία συμβιβαστική λύση, που να εδράζεται στην πραγματικότητα της περιοχής. Δυστυχώς, τα Σκόπια μετέτρεψαν την προβλεπόμενη διαπραγμάτευση σε προσχηματική διαδικασία.
Κατόπιν αυτού, η Ελλάδα δεν είχε άλλη επιλογή από το να θέσει ως προϋπόθεση για την ένταξη της ΠΓΔΜ στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στο ΝΑΤΟ την εξεύρεση αμοιβαίας αποδεκτής λύσης. Μέχρι να αρθεί η εκκρεμότητα, η Ελλάδα δεν μπορεί να δώσει την συναίνεσή της.
«Το κλειδί για την ένταξή της ΠΓΔΜ στους ευρωατλαντικούς θεσμούς το έχει η ίδια η ΠΓΔΜ» κατέληξε.
Newsroom ΔΟΛ

ΓΡΗΓΟΡΟ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΠΑΧΟΣ

Η κατανάλωση φαγητού "στο πόδι" δεν είναι καλή ιδέα για όσους -και όσες- θέλουν να χάσουν κιλά, καθώς μια νέα ελληνική επιστημονική έρευνα διαπιστώνει ότι η γρήγορη κατάποση της τροφής περιορίζει την απελευθέρωση συγκεκριμένων ορμονών στο στομάχι, οι οποίες κάνουν τον άνθρωπο να νιώθει χορτάτος, με συνέπεια να θέλει να φάει κι άλλο.   
Η έρευνα, υπό τον δρα Αλέξανδρο Κόκκινο του Λαϊκού Νοσοκομείου Αθηνών, πρόκειται να δημοσιευτεί στο "Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism" (Περιοδικό Κλινικής Ενδοκρινολογίας και Μεταβολισμού", σύμφωνα με τη βρετανική "Τέλεγκραφ" και το Live Science. Η μελέτη αφορούσε ένα μικρό δείγμα 17 ενηλίκων ανδρών.    
Σύμφωνα με την έρευνα, η ανεπαρκής παραγωγής των ορμονών λόγω του γρήγορου φαγητού δεν στέλνει το μήνυμα στον εγκέφαλο ότι είναι ώρα να σταματήσει να τρώει. "Η προειδοποίηση που μας έδιναν όταν ήμασταν παιδιά να μην καταβροχθίζουμε το φαγητό μας, γιατί θα παχύνουμε, ίσως έχει στην πραγματικότητα μια εξήγηση σε επίπεδο φυσιολογίας", δήλωσε ο δρ Κόκκινος.     Στην μελέτη, οι εθελοντές έφαγαν ένα περίπου κυπελλάκι παγωτού (300 ml) σε δύο διαδοχικές φάσεις, η πρώτη διάρκειας πέντε λεπτών και η δεύτερη 30 λεπτών. Οι ερευνητές πήραν δείγματα αίματος σε διάφορα χρονικά διαστήματα κατά τις επόμενες τρεισήμισι ώρες και διαπίστωσαν ότι όταν οι άνθρωποι έτρωγαν αργά, είχαν υψηλότερα επίπεδα δύο ορμονών (πεπτιδίων PYY και GLP-1) που απελευθερώνονται στο στομάχι μετά το φαγητό και στέλνουν στον εγκέφαλο το σήμα του κορεσμού ("είμαι χορτάτος"). Έτσι, όσοι έτρωγαν αργά, ένιωθαν πιο γρήγορα και πιο εύκολα χορτασμένοι σε σχέση με όσους έτρωγαν γρήγορα.

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΜΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΙΛΗΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΟ ΡΑΔΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΘΟΔΩΡΗ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΤΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΕΙΑ, ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΤΟΠΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ....
ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ....

ΟΣΟΙ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ "ΕΛΑΦΡΑ" ΤΣΙΓΑΡΑ ΔΥΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ

Οι καπνιστές που θέλουν να κόψουν το τσιγάρο, θα δυσκολευτούν ακόμα περισσότερο να το κάνουν, αν δοκιμάσουν πρώτα να στραφούν σε ελαφρότερα τσιγάρα με λιγότερη νικοτίνη και πίσσα, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, η οποία διαπίστωσε ότι οι καπνιστές που το γύρισαν σε πιο ελαφρές μάρκες τσιγάρων, ήσαν τελικά 50% λιγότερο πιθανό να το κόψουν.   

Η έρευνα, υπό τη δρα Χίλαρι Τιντλ της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου του Πίτσμπουργκ, η οποία δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "Tobacco Control" (Έλεγχος Καπνού), σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερ, συμπέρανε ότι αντίθετα με ό,τι μπορεί να πιστεύουν πολλοί καπνιστές -ότι δηλαδή καπνίζοντας μια πιο ελαφριά μάρκα, θα κόψουν το κάπνισμα πιο εύκολα- τελικά μάλλον συμβαίνει το αντίθετο.   

Σύμφωνα με την μελέτη, πολλοί καπνιστές, θεωρώντας ότι το κάπνισμα ελαφρύτερων τσιγάρων είναι πιο υγιεινό, πιστεύουν ότι αποτελεί μια αποδεκτή εναλλακτική λύση σε σχέση με το να το κόψουν τελείως. Η έρευνα σε 31.000 καπνιστές έδειξε ότι περίπου 12.000 (38%) είχαν στραφεί σε ελαφρύτερα τσιγάρα κάποια στιγμή. Το ένα τέταρτο αυτών που προτίμησαν τις πιο ελαφριές μάρκες, είπαν ότι το έκαναν για τη γεύση, αλλά το 20% δήλωσαν ότι το έκαναν μέσα από ένα συνδυασμό κινήτρων (καλύτερη γεύση, λιγότερο βλαβερό για την υγεία τσιγάρο, ως ενδιάμεσο στάδιο στην προσπάθειά τους να το κόψουν τελείως).   

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσοι άλλαξαν μάρκα και προτίμησαν πιο ελαφριά, ήταν 58% πιο πιθανό να δοκιμάσουν να κόψουν το κάπνισμα σε σχέση με όσους έμειναν πιστοί στην μάρκα τους, όμως ταυτόχρονα ήταν 60% λιγότερο πιθανό να κόψουν πραγματικά το κάπνισμα, ακριβώς επειδή ικανοποιήθηκαν με την ιδέα ενός πιο ελαφρού και πιο υγιεινού τσιγάρου.   

"Το 43% των καπνιστών δήλωσαν την επιθυμία να κόψουν το κάπνισμα ως την αιτία που άλλαξαν μάρκα, όμως τα ίδια αυτά άτομα, κατά ειρωνικό τρόπο, είναι και τα λιγότερο πιθανό να το κόψουν όντως", δήλωσε η δρ Τιντλ.   

Άλλες έρευνες, σύμφωνα με το Ρόιτερ, έχουν δείξει ότι τα τσιγάρα χαμηλής περιεκτικότητας σε πίσσα έχουν ουσιαστικά την ίδια ποσότητα πίσσας, νικοτίνης κα άλλων ουσιών με τα κανονικά τσιγάρα.

Οι Άντρες Που Κοιτούν Επίμονα Κατσίκες»

Τρανταχτό καστ (George Clooney, Ewan McGregor, Jeff Bridges, Kevin Spacey – όλοι τους σε άψογη φόρμα) της σουρεάλ πολιτικής σάτιρας «Οι Άντρες Που Κοιτούν Επίμονα Κατσίκες» του Grant Heslov...

ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ, ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ..!!!