Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2010

ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΝΥΧΤΕΣ υπό έκδοση


Μερίδιο στην ευτυχία

Θα φύγω τώρα, τώρα αμέσως, χωρίς δεύτερη σκέψη,
απ΄ τη φυλακή των αμίλητων πολυκατοικιών
και τα ποτάμια
 των πολύχρωμων αυτοκινήτων,
 της γκρίζας πόλης,
γιατί στο πρόσωπό σου αντίκρισα
τον ήλιο
 της αληθινής ζωής.
Θα φύγω
σε βουνά καταπράσινα και σε λιβάδια ανθόσπαρτα,
θα τρέξω αμέσως,
αγριολούλουδα και παπαρούνες θα μαζέψω
 και από ανθοστόλιστες χωριάτικες αυλές,
θα κλέψω ζουμπούλια μοσχομυριστά και κρίνα και γαζίες.
Και όταν το σούρουπο
 η απουσία σου αβάσταχτη θα είναι,
 σαν άσπρο περιστέρι θα πετάξω,
 πάνω από θάλασσες,
δάση
και μέσα σε ουρανούς
και θα΄ ρθω μπροστά σου,
 όπου κι αν βρίσκεσαι, αγαπημένη
και όλα τα πολύχρωμα λουλούδια,
της πλάσης όλης, του κόσμου όλου,
μπουκέτο στα χέρια σου, θα αφήσω.
Για να χαμογελάς, συνέχεια,
 από ευτυχία,
ολόιδια μ΄ αυτή που ακτινοβολεί το βλέμμα σου.
Ολόιδια μ΄ αυτή που ψάχνεις στους ανθρώπους.
Θέλω πάντα να χαμογελάς
–είσαι πιο όμορφη όταν χαμογελάς από ευτυχία-
για να κλέβω κι εγώ,
 μερίδιο  από την ευτυχία σου.
















Χορός

Φιγούρα θελκτική, αέρινη νεράιδα, θαρρείς απόκοσμη,
 μελαχρινή ψιλή,
 λυγερή καλλονή,
μεγάλαυχος ο χορός σου,
χορεύεις -κορυφαία του χορού,
 αρχαίας τραγωδίας,
ανατολίτικα χορικά,
αγγίζεις με την αύρα σου τα εξημμένα πάθη,
στο χαμαιτυπείο  της  πολυανδρίας,
με μάτια κλειστά, βλέπεις τους εξιδρωματικούς πόθους μες στο σκοτάδι,
χαμόγελο στα ηδονόχαρα χείλη,
περιπαιχτικό,
κορμί πολυπόθητο, εκφραστικό και μεγαλόπρεπο,
σιωπηλή φιγούρα
ανθισμένη αμυγδαλιά
στου χειμώνα το κρύο,
 ζεστή ελπίδα,
πιο ζεστή από το κόκκινο κρασί και από τη φλόγα στο δαδί,
τα άνθη σου, μηνύματα  ερωτικά,
 με προσήνεια καλοδεχούμενα, μόνη γητεύτρα,
 τη νύχτα περικοσμείς, στο χοροστάσι του γλεντιού,
αλησμόνητη, σα μέγκενη τον πόθο, θα σμιλεύεις, 
σε κάθε  όνειρο θα μείνεις,
και στ΄ όνειρο
θα αντρώνεται ξανά το κάθε παλικάρι.




ΛΙΜΠΙΝΤΟ -Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΑ ΡΟΜΠΟΛΑ



Libido

I submerged into
your eyes
molding in the masculine
corridors
of my mind
my contact with the electrified particles
of
your youth
with thoughts a kind of sinful
but indeed
instictively drawn
by the depths
 of
the chemical reaction
of my body cells
-at your view,oh little,earthly goddess-
thirsty to taste the flavour
of your wet promises...

«ΕΓΩ; ΕΣΥ…»







Σημείωμα του εκδότη


«ΕΓΩ; ΕΣΥ…»
Μια  τολμηρή «μαύρη» ερωτική  κωμωδία

Το θεατρικό αυτό έργο του συμπολίτη μας Θεοχάρη Μπικηρόπουλου, γράφτηκε σε 52 ημέρες, διαπραγματεύεται την καθημερινότητα ενός άντρα, με τα όνειρα, τις χαρές και τις λύπες, τις διαπροσωπικές σχέσεις, τα προβλήματα, τα αδιέξοδα και τις προκλήσεις  της  σύγχρονης  εποχής.
Ο συγγραφέας, με τους ήρωές του,  μας ταξιδεύει  στο Βερολίνο, του 2008: Ο  Κούρτ και η Άννα, διανύουν  τον  έβδομο χρόνο έγγαμου  βίου. Στη ζωή του  Κούρτ, έχει μπει η  21χρονη φοιτήτρια Χάικε, με την οποία εκείνο  το απόγευμα, κάνει έρωτα.
Το ίδιο βράδυ, με τη σύζυγό του Άννα  στην κρεβατοκάμαρα  ο  Kουρτ, προσποιείται ότι θέλει να κάνει έρωτα μαζί της  και αρχίζει να τη χαϊδεύει και να τη φιλάει. Αυτή στην αρχή  ανταποκρίνεται, αλλά στη συνέχεια  βρίσκει διάφορες δικαιολογίες για να το αποφύγει. Αρχίζει τότε  ένας σκληρός διάλογος γεμάτος αποκαλύψεις, απωθημένα, αλήθειες και ψέματα.
Τρεις   μήνες  μετά ο Κούρτ   κι ενώ η σύζυγος και τα παιδιά  του βρίσκονται στην Κολωνία, στα πεθερικά του, μιλώντας με τον Χέλμουτ, έναν  60χρονο γείτονα-φίλο του ηθοποιό, ανοίγει την καρδιά του, μετράει τα λάθη και τις επιλογές του, αναπολεί την ευτυχία της άγνοιάς του και προσπαθεί να βρει το κουράγιο και τη δύναμη, να αντιμετωπίσει τα αδιέξοδα που  του επεφύλασσε η τύχη.
Στη διάρκεια της εξομολόγησής του, ο Κουρτ αποκαλύπτει το πρόβλημα που τον απασχολεί. Ο  Χέλμουτ σκαρφίζεται ένα κακόγουστο αστείο με τη «μαιευτική» μέθοδο του Σωκράτη, βάζοντας σε δοκιμασία τον  Κουρτ που  θα τον οδηγήσει σε ένα προβληματισμό  για να  «δει» τη ζωή μέσα από ρεαλιστικούς προβληματισμούς και να πάρει τις αποφάσεις του.
Πριν επιστρέψει η Άννα από την Κολωνία, ο Κουρτ,  αποφασίζει να βάλει σε  «τάξη» τη ζωή του.
 Θα συγκρουσθεί  με τα διλήμματά του,  τις επιθυμίες και τους πόθους του κοιτώντας κατάματα την πραγματικότητα. Ποθούμενο η εσωτερική γαλήνη και η ευτυχία του. Μπροστά στο εφήμερο και το διαχρονικό, μπροστά στο ποθούμενο  και το «επιτρεπτό», η επιλογή είναι μια.  Η απόφασή του δύσκολη.  Άραγε θα  καταφέρει να βγει από τα αδιέξοδα;
Πρέπει να υπογραμμίσω, ότι ο συγγραφέας, μέσα  από τους διαλόγους, «περνά» μηνύματα, για τη δουλειά, τη φτώχια και την προσπάθεια για καλύτερη ζωή, τον έρωτα στον γάμο, τον εξωσυζυγικό  έρωτα, την ισότητα των δύο φύλων, τις αγωνίες για το αύριο, τους κινδύνους από σύγχρονες ασθένειες, το χάσμα των γενεών, τις ηθικές αξίες, τη λογική και το παράλογο, την υποκρισία και την αλήθεια στις ανθρώπινες σχέσεις, την τόλμη ή τους συμβιβασμούς,   τα όρια της ελευθερίας και του σεβασμού, τις συγκρούσεις ανάμεσα στα «πρέπει»  και τα «θέλω» μας.
Μια τολμηρή «μαύρη» ερωτική κωμωδία, με εκπλήξεις,  ανατροπές,  ρεαλιστική γλώσσα που προκαλεί,  πολύ γέλιο και …κλάματα.
Μην αποκλείσετε επίσης να  ανακαλύψετε το ενδεχόμενο,    πρωταγωνιστής, μεταξύ των άλλων να είστε …εσείς!
Πρόκειται για ένα έργο που σίγουρα θα συζητηθεί.




Αχιλλέας Σαββίδης

«η εξΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας, Γραφείο Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων»






Μπικηρόπουλος Ε. Θεοχάρης
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΖΗΣΗ
Ένα από τα κυρίαρχα θέματα που επηρεάζουν τη διαμόρφωση αλλά και την ποιότητα της ίδιας της πολιτικής, είναι η πολιτική επικοινωνία, δηλαδή η μεταβίβαση των θέσεων των δημόσιων φορέων προς τους πολίτες ή όποιον άλλο αποδέκτη επιλέξουν κατά περίπτωση
Ο αναγνώστης –χρήστης του βιβλίου, θα κατανοήσει την ιδιαιτερότητα της εργασίας σε ένα Γραφείο Τύπου, καθώς περιγράφει ατέλειωτες ώρες από τη ζωή και τη δράση , σε ένα νευραλγικό χώρο ανάμεσα στην εξουσία και την τέταρτη εξουσία…που αποτελεί μια γέφυρα επικοινωνίας ανάμεσα στους πολιτικούς και τους πολίτες, μιας πορείας ανάμεσα στην πραγματικότητα και την εικονική πραγματικότητα που επιβάλλουν σήμερα στον κόσμο τα ΜΜΕ .
Το βιβλίο «η εξΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας, Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων»
είναι ένας πρωτότυπος χρηστικός οδηγός (μοναδικός στο είδος του στην Ελλάδα), ένα εγχειρίδιο, απαραίτητο για όσους εργάζονται (ή συνεργάζονται)σε Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων σε Δήμους, Νομαρχίες και Βουλευτικά Γραφεία, ιδιαίτερα στην Ελληνική επαρχία, απ’ όπου «απουσιάζουν» οι εταιρείες επικοινωνίας ή επαγγελματίες επικοινωνιολόγοι.
Το βιβλίο, είναι επίσης ιδιαίτερα χρήσιμο σε δημοτικούς και νομαρχιακούς Συμβούλους, δημάρχους, νομάρχες, πολιτευτές και βουλευτές και υποψηφίους κάθε εκλογικής αναμέτρησης, καθώς καλύπτει τις ανάγκες επικοινωνίας για την επιτυχή παρουσίαση της δημόσιας εικόνας, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εποχής της επικοινωνίας.
Στις σελίδες του θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για:
• Την οργάνωση και λειτουργία του Γραφείου Τύπου
• Το Γραφείο Τύπου της προεκλογικής εκστρατείας
• 60 υποδείγματα ομιλιών- χαιρετισμών και μηνυμάτων
• Παράρτημα με υποδείγματα επιστολών –προσκλήσεων, τηλεγραφημάτων , ευχετηρίων, αλληλογραφίας, ανακοινώσεων κ.α. για την καθημερινή λειτουργία του Γραφείου Τύπου
• Πρακτικές επικοινωνιακές συμβουλές και μυστικά
• Προσφωνήσεις επισήμων -πρωτοκόλλου
• Το εορτολόγιο
• «Είπαν –έγραψαν» (σοφά λόγια για την εξουσία, την επικοινωνία, τη διοίκηση, την προβολή)

Ένα βιβλίο για όσους ασχολούνται
με την Πολιτική και την Επικοινωνία.

Η ΒΑΛΙΤΣΑ, Απόσπασμα



ΙΟΥΛΙΑ:  Για πού το ’βαλες με τη βαλίτσα σου αγάπη μου;

ΝΙΚΟΣ:  Φεύγω…Ταξίδι…Επαγγελματικό ταξίδι.
Θυμάσαι που σου είχα πει ότι θα χρειασθεί να φύγω για λίγες μέρες, να ξεκουραστώ,  να δω και κάποιους ανθρώπους για μια καινούρια δουλειά;

ΙΟΥΛΙΑ: Ναι,  κάτι θυμάμαι …αλλά δε μου είχες πει λεπτομέρειες… Δε σου κάνει η δουλειά σου τώρα…Λες και είσαι εικοσάρης και κάνεις σχέδια για το μέλλον…

ΝΙΚΟΣ: Εικοσάρης δεν είμαι, αλλά είμαι νέος. Και νέος είναι ο καθένας, που στα σαράντα, τα πενήντα, τα εξήντα, έχει τη δύναμη, να κάνει νέο ξεκίνημα.

-ΙΟΥΛΙΑ: Αναρωτιέμαι... αν θα πάει μακριά αυτή η βαλίτσα!

-ΝΙΚΟΣ: Αναρωτιέμαι, πως θα σηκώσω αυτή… τη βαλίτσα.

ΙΟΥΛΙΑ: Και φεύγεις έτσι ξαφνικά; Μόνος;

ΝΙΚΟΣ: Ξαφνικά…  τι ξαφνικά …τώρα  προέκυψε…
Όπως έκανες εσύ ξαφνικά τα ψώνια σου. Προέκυψε.
Φεύγω κι έχω αργήσει ήδη. Μη με καθυστερείς…

ΙΟΥΛΙΑ: Τώρα θα φύγεις; Περίεργο…

ΝΙΚΟΣ: Που είναι το περίεργο;

ΙΟΥΛΙΑ: Δε μου είπες τίποτα το πρωί…Χθες βράδυ…


ΝΙΚΟΣ: Δε θα παραλείψω, άλλη φορά,  (ψιθυριστά) …αν υπάρξει άλλη φορά … θα σου δίνω πλήρη αναφορά…Όπως κι εσύ…

ΙΟΥΛΙΑ: Υπονοείς κάτι; Δε σου ζήτησα αναφορά…
Τέλος πάντων.
Δεν έχω καμιά  αντίρρηση αγάπη μου,  κάνε το σωστό, αλλά εντάξει, φύγε αύριο, μεθαύριο, δε χάλασε ο κόσμος…
Σου  ετοίμαζα  μια έκπληξη για απόψε..!!!

ΝΙΚΟΣ: (πλησιάζει και τη φιλάει τρυφερά)
Γλυκιά μου, σε ευχαριστώ για όλα, αλλά ήδη άργησα, θα χάσω το πλοίο…Φεύγω…

ΙΟΥΛΙΑ: Φεύγεις. Το βλέπω…με το πλοίο; …Ποιο πλοίο;
 Μα τι έχεις βάλει στη βαλίτσα!
Εσύ δε φεύγεις,  μετακομίζεις…Πόσο θα λείψεις;


ΠΡΟΘΥΜΕΣ ΓΙΑ "ΠΟΛΕΜΟ" ΟΙ ΞΑΝΘΙΕΣ..!!!!

"Κάν' το όπως οι ξανθιές"



Ήρθε η ώρα οι ξανθιές να πάρουν το αίμα τους πίσω! Μπορεί να έχουν γίνει "στόχος" πολλών ανεκδότων εναντίον τους, όμως, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, είναι πιο επιθετικές, διεκδικητικές για τα δικαιώματά τους και αποφασισμένες να γίνει "το δικό τους", σε σχέση με τις μελαχρινές ή τις κοκκινομάλλες. Και δεν χρειάζεται καν να είναι…φυσική ξανθιά μια γυναίκα για να διαθέτει αυτά τα χαρακτηριστικά, καθώς ένα απλό βάψιμο των μαλλιών της μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που νιώθει και συμπεριφέρεται.   

Η έρευνα από ερευνητές του πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας (Σάντα Μπάρμπαρα), υπό τον Ααρόν Σελ, δημοσιεύτηκε στο περιοδικό PNAS της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ, σύμφωνα με τους "Τάιμς του Λονδίνου" και τη βρετανική "Τέλεγκραφ".   

Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι οι ξανθιές είναι πιθανότερο, σε σχέση με τις υπόλοιπες γυναίκες, να επιδεικνύουν "πολεμική" συμπεριφορά, καθώς προσελκύουν περισσότερη προσοχή και την αξιοποιούν κατάλληλα. Αυτό ισχύει, όπως αναφέρουν, όχι μόνο για τις "φυσικές" ξανθιές, αλλά και για όσες βάφουν τα μαλλιά τους ξανθά, καθώς σταδιακά αποκτούν τα "επιθετικά" χαρακτηριστικά των ξανθιών.   

Η μελέτη εξέτασε τη σχέση ανάμεσα στην εμπιστοσύνη και την επιθετικότητα και κατέληξε ότι οι ξανθιές αντιμετωπίζονται καλύτερα από τις άλλες γυναίκες και "βαθμολογούνται" ψηλότερα από τους άνδρες για την εξωτερική εμφάνισή τους, ενώ, παράλληλα, είναι πιο πρόθυμες για "πόλεμο" προκειμένου υποστηρίξουν τα πιστεύω και τα συμφέροντά τους. Από την άλλη όμως, είναι λιγότερο πιθανό σε σχέση με τις μελαχρινές και τις κοκκινομάλλες να εμπλακούν όντως σε πραγματική σωματική μάχη - ίσως γιατί νοιάζονται περισσότερο για τη διατήρηση της εμφάνισής τους!   

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο της έρευνας, οι ξανθιές, επειδή αντιμετωπίζονται προνομιακά από τους άλλους επί τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι σαν να ζουν σε μια "φούσκα", μη συνειδητοποιώντας ότι ιδίως οι άνδρες τις μεταχειρίζονται πιο ευνοϊκά σε σχέση με τις υπόλοιπες γυναίκες. "Δεν συνειδητοποιούν καν ότι τις αντιμετωπίζουν σαν πριγκίπισσες", δήλωσε ο Α.Σελ.   

Η έρευνα επίσης διαπίστωσε ότι όσο πιο "ξεχωριστοί" νιώθουν οι άνθρωποι, οι μεν άνδρες για την φυσική τους δύναμη, οι δε γυναίκες για την ομορφιά τους, τόσο πιθανότερο είναι να θυμώνουν, όταν εμποδίζονται να πετύχουν τους κοινωνικούς στόχους τους.    
www.nooz.gr
Πάνω από το 85% του παγκόσμιου πληθυσμού έχει μαύρα μαλλιά και καστανά μάτια. Στην Ευρώπη οι πρώτοι άνθρωποι με ξανθιά μαλλιά εκτιμάται ότι εμφανίστηκαν πριν 11.000 χρόνια εξαιτίας μιας γενετικής μετάλλαξης.

ΧΡΥΣΕΣ ΣΦΑΙΡΕΣ

 


Γράφει ο Δημήτρης Χαλιώτης

Avatar, Hangover, Sandra Bullock, Meryl Streep, Jeff Bridges και Robert Downey Junior ήταν οι μεγάλοι νικητές στην φετινή Τελετή Απονομής των Χρυσών Σφαιρών, που πραγματοποιήθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας (ώρα Ελλάδας) στο Λος Άντζελες…

Ο James Cameron μάλλον μπορεί να αποκαλεί εαυτόν «μεγάλο νικητή της βραδιάς», αφού κατάφερε να κατακτήσει τόσο τη Χρυσή Σφαίρα Σκηνοθεσίας επικρατώντας των αντιπάλων του (Kathryn Bigelow, Clint Eastwood, Quentin Tarantino και Jason Reitman), ενώ το «Avatar» τιμήθηκε με τη  Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Δραματικής Ταινίας, κερδίζοντας πόντους στην κούρσα για τα Όσκαρ…

Σε γενικές γραμμές πάντως, οι φετινές Χρυσές Σφαίρες δεν έκρυβαν ιδιαίτερες εκπλήξεις…

Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Κωμωδίας κέρδισε το Hangover, ενώ το Up αναδείχτηκε ως καλύτερο animation, ενώ τιμήθηκε παράλληλα και με τη Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Μουσικής.

Sandra Bullock (The Blind Side) και Meryl Streep (Julie and Julia) κέρδισαν τις Χρυσές Σφαίρες Α’ Γυναικείου Ρόλου σε Δράμα και Κωμωδία αντίστοιχα, και η αναμέτρησή τους για το Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου παίρνει πλέον διαστάσεις θρίλερ…

Ο Jeff Bridges έκοψε πρώτος το νήμα στην κατηγορία της Χρυσής Σφαίρας Α’ Ανδρικού Ρόλου σε Δράμα για το «Crazy Heart», δύο μόλις ημέρες μετά την επικράτησή του και στα Critics Choice Movie Awards.

Σχετική έκπληξη η βράβευση του... «Sherlock Holmes», Robert Downey Junior, με τη Χρυσή Σφαίρα Α’ Ανδρικού Ρόλου σε κωμωδία, ενώ με Χρυσές Σφαίρες Β’ Ανδρικού και Β’ Γυναικείου Ρόλου τιμήθηκαν τα φαβορί Cristoph Waltz (Inglourious Basterds) και Mo’nique (Precious).

Μόνο μία Χρυσή Σφαίρα, αυτή του Σεναρίου, κατόρθωσε να αποσπάσει το «Up in the air» του Jason Reitman με τον George Clooney, αν και ήταν αυτό που οδηγούσε την κούρσα των υποψηφιοτήτων.

Τέλος, η αριστουργηματική «Λευκή Κορδέλα» του Michael Haneke τιμήθηκε με τη Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας.

Με άδεια χέρια έφυγε από την τελετή το μιούζικαλ «Nine», το οποίο μετά την απογοητευτική του πορεία στο box office και τον καταποντισμό του από τους κριτικούς, αναμένεται να μείνει εκτός των οσκαρικών υποψηφιοτήτων…

Με το βραβείο Cecil B. DeMille τιμήθηκε για τη συνολική του προσφορά στην έβδομη τέχνη ο κορυφαίος Martin Scorsese, σε μία από τις συγκινητικές στιγμές της βραδιάς…

Αν και θεωρητικά οι Χρυσές Σφαίρες θεωρούνται προάγγελος των Όσκαρ, τα τελευταία χρόνια οι επιλογές των μελών της Ένωσης Ανταποκριτών Ξένου Τύπου δε συμφωνούν με τις προτιμήσεις της Ακαδημίας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι φέτος δεν θα ισχύσει το αντίθετο…

Η προσοχή τώρα όλων είναι στραμμένη στην ανακοίνωση των οσκαρικών υποψηφιοτήτων στις 2 Φεβρουαρίου…
www.nooz.gr