Κυριακή, 24 Ιανουαρίου 2010

Tα καλύτερα πούρα της Κούβας



Από τα Partagas Serie D No.4 Reserva μέχρι Cohiba Siglo II, το MEN 24 σας προτείνει τα 6 καλύτερα. Η δημιουργία ενός πούρου είναι μία χρονοβόρα, εύθραυστη, μαγική διαδικασία, που απαιτεί πολύ φροντίδα. Χρονοβόρα, γιατί από τη στιγμή της σποράς του καπνού έως την αγορά του πούρου από τον καπνιστή, μεσολαβούν ένα με δύο χρόνια. Εύθραυστο, γιατί ανά πάσα στιγμή το τελικό αποτέλεσμα απειλείται από το ανθρώπινο λάθος.

Απαιτεί τόση φροντίδα, όσο κανένα άλλο προϊόν της Γης, με την εξαίρεση ίσως του κρασιού. Μαγική, γιατί οι συνδυασμοί των καλύτερων φυτών με τα πιο εύφορα εδάφη, της ιδεώδους θερμοκρασίας με την επιθυμητή υγρασία, της τέχνης του στριψίματος με την τεχνική της αναμείξεως των καπνών, ανήκουν στη σφαίρα της αλχημείας.

Η εξαιρετική ποιότητα των κουβανέζικων πούρων δεν είναι καθόλου τυχαία. Οφείλεται στο συνδυασμό ιδανικού κλίματος, μιας εδαφικής συνθέσεως με ιδιαίτερες φυσικές και χημικές ιδιότητες και μιας παραδοσιακής εμπειρίας προερχόμενης από τους αγρότες και τους τεχνίτες της Κούβας. Από την τεράστια ποικιλία των κουβανέζικων πούρων το MEN 24 σας προτείνει τα 6 καλύτερα.

Partagas Serie D No.4 Reserva

Κατασκευαστής: Habanos S.A.
Wrapper: Κούβα
Binder: Κούβα
Filler: Κούβα
Βαθμολογία Cigar Aficionado: 92

Αυτό το robusto ειδικής έκδοσης έκανε την παρθενική του εμφάνιση τον περασμένο Μάρτιο στο ετήσιο φεστιβάλ πούρου που διεξάγεται στην Αβάνα. Αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή πούρα που προέρχονται από την Κούβα και αυτή η έκδοση χρησιμοποιεί ακόμα παλαιότερο καπνό. Το Partagas με την ειδική δεύτερη μαύρη και ασημένια ταινία βγαίνει σε μαύρο λακαρισμένο κουτί των 20 τεμαχίων. Τα νέα robustos είναι πλούσια και δυνατά πούρα με μία εξεζητημένη και γήινη πλευρά, γεγονός που αποτελεί το σήμα κατατεθέν ενός καλού Partagas.




H. Upmann Magnum 50 Edition Limitada 2005

Κατασκευαστής: Habanos S.A.
Wrapper: Κούβα
Binder: Κούβα
Filler: Κούβα
Βαθμολογία Cigar Aficionado: 90

Το συγκεκριμένο ανήκει σε εκείνη την κατηγορία πούρων που βελτιώνονται με την πάροδο του χρόνου. Είναι ένα δυνατό, σχεδόν ακατέργαστο πούρο, που, όμως, με υπομονή και παραμονή αρκετών χρόνων στο κουτί θα γίνει σπουδαίο.

Montecristo Edmundo

Κατασκευαστής: Habanos S.A.
Wrapper: Κούβα
Binder: Κούβα
Filler: Κούβα
Βαθμολογία Cigar Aficionado: 93

Αυτό το χοντρό και γεμάτο αυτοπεποίθηση πούρο εμφανίστηκε στην αγορά την άνοιξη του 2004 και κατασκευάζεται κυρίως στο εργοστάσιο H. Upmann στην Αβάνα. Αρχικά το πούρο ήταν σχετικά ήπιο, με ένα χαρακτήρα κέδρου στον καπνό. Η πρόσφατη, όμως, παραγωγή χαρακτηρίζεται από μία γεύση καφέ και μπαχαρικών. Από μία συζήτηση με επικεφαλείς του εργοστασίου Η. Upmann, το περασμένο φθινόπωρο, δεν φάνηκε να έχει γίνει κάποια αλλαγή στην κατασκευή του πούρου, αν και παραδέχτηκαν ότι επιβλέπουν περισσότερο από πριν την παραγωγή και τον έλεγχο ποιότητας. Όποια και αν είναι η αιτία, το πούρο Μοntecristo είναι τώρα ένα από τα πιο συναρπαστικά της Κούβας.

Montecristo D Edition Limitada 2005

Κατασκευαστής: Habanos S.A.
Wrapper: Κούβα
Binder: Κούβα
Filler: Κούβα
Βαθμολογία Cigar Aficionado: 90

Είναι ένα πούρο περισσότερο από απολαυστικό, με τον πικάντικο, σχεδόν σοκολατένιο χαρακτήρα στη γεύση. Κατασκευάζεται στο καινούριο εργοστάσιο H. Upmann, που άνοιξε το 2003 και αποτελεί αυτή τη στιγμή ένα από τα καλύτερα εργοστάσια της Κούβας – μοντέρνο και καλά οργανωμένο.



Bolivar Petit Corona

Κατασκευαστής: Habanos S.A.
Wrapper: Κούβα
Binder: Κούβα
Filler: Κούβα
Βαθμολογία Cigar Aficionado: 91

Ακόμα και στην Κούβα είναι δύσκολο να συναντήσει κανείς ένα κοντό πούρο, που να προσφέρει (απελευθερώνει) αφθονία και γευστικότητα. Η τωρινή παραγωγή του Bolivar Petit Corona προσφέρει εξαιρετικά πούρα. Καπνίστε ένα από αυτά τα μωρά με τον πρωινό σας καφέ και θα καταλάβετε τη σημασία της φράσης “το μέγεθος δεν μετράει”.

Cohiba Siglo II

Κατασκευαστής: Habanos S.A.
Wrapper: Κούβα
Binder: Κούβα
Filler: Κούβα
Βαθμολογία Cigar Aficionado: 90

Η σειρά Siglo των πούρων Cohiba εμφανίστηκε το 1992, αλλά μόνο πρόσφατα η μάρκα έγινε δημοφιλής. Το Siglo II πάντα υπήρξε ένα σοβαρό πούρο, αλλά ποτέ δεν είχε μεγάλη ζήτηση. Πάντα προσφέρει έναν κρεμώδη και πικάντικο χαρακτήρα, καθώς και μία φρεσκάδα που οφείλεται στον ειδικά επεξεργασμένο καπνό. Οι Κουβανοί λένε πως αρκετός από τον καπνό που χρησιμοποιείται στο χαρμάνι περνάει από μία τρίτη ζύμωση, και έτσι δίνει τη γεύση και τη φινέτσα ενός Cohiba.

Oι πιο προκλητικά σέξι (ή μήπως σεξουαλικά προκλητικοί;) στίχοι


Είναι οι πιο προκλητικά σέξι (ή μήπως σεξουαλικά προκλητικοί;) στίχοι μερικών πολύ γνωστών τραγουδιών, οι οποίοι δεν επιδέχονται μετάφρασης στα ελληνικά, όχι μόνο για προφανείς λόγους λεξιλογικής «καλολογίας», αλλά κι επειδή κρίνεται σκόπιμο να μείνουμε στην αρχική γλώσσα που ο συγγραφέας του επέλεξε να εκφράσει, έστω και με έναν πιο προκλητικό τρόπο, τα σεξουαλικά του ένστικτα. Lil’ Kim - How Many Licks (2000)

Με στίχους που αναφέρουν χαρακτηριστικά «Get your Vaseline/Roll some weed with some tissue and close your eyes/Then imagine your tongue in between my thighs», η χιπ χοπ «Βασίλισσα της Πρόκλησης» μαθαίνει σε όλους τους επίδοξους ράπερ πως πρέπει να γίνονται σωστά τα foreplay στο χωριό της.

Leonard Cohen - Chelsea Hotel No. 1 (1969)

«I remember you well in the Chelsea Hotel, You were talking so brave and so free, Giving me head on the unmade bed, While the limousines wait in the street»: είναι το ιστορικό της διάσημης συνάντησης που είχε ο καναδός τροβαδούρος με την Janis Joplin, η οποία ένα βράδυ του 1969 τον μπέρδεψε για τον μεγάλο της έρωτα, τον Kris Kristofferson και του πρόσφερε στοματικό σεξ μέσα στο δωμάτιο του νεουορκέζικου ξενοδοχείου.

Marianne Faithfull - Why’d Ya Do It? (1979)

«Why’d ya do it, she screamed, after all we’ve said/Every time I see your dick I see her c**t in my bed», λέει η Μούσα των Rolling Stones με τη χαρακτηριστική, τραχιά φωνή της, εξαπολύοντας ένα δριμύ κατηγορώ στον άντρα που την κεράτωσε με μια γυναίκα πολύ μικρότερη της.
oo $hort - Freaky Tales (1988)

«knew a dick sucker named Betty Jo/Took her to my home and we did it on the floor/The girl got freaky and I tell you more/She was down on her knees beggin’ to blow»: είναι η σεξουαλική περιπέτεια αυτού του χιπ χοπ τραγουδιστή απ’ τη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ με μια γυναίκα που είχε μια ιδιαίτερη εμμονή (κι έφεση) στο fellatio.

2 Live Crew - Put Her in the Buck (1989)

Οι ραπερ απ’ το Μαϊάμι υποστηρίζουν πως η ιδανική στάση σεξ για τους ίδιους είναι «Lay the bitch on the bed, flat on her back / Hold her legs up high, make the pussy splak». Η λέξη «splak» δεν υπάρχει πουθενά στο λεξικό, σε περίπτωση που την ψάξεις: είναι ένας ιδιότυπος γλωσσικός νεολογισμός που βγήκε απ’ το μυαλό τους.


Rolling Stones - Cocksucker Blues (1969)

«Oh, where can I get my cock sucked? / Where can I get my ass fucked?» φωνάζει ο Mick Jagger, προκαλώντας σεξουαλικό παροξυσμό στις έφηβες της εποχής εκείνης, αλλά και την ρητή και κατηγορηματική απαγόρευση του κομματιού αυτού από κάθε είδους κυκλοφορία ή προβολή.

Prince - Darling Nikki (1984)

«I knew a girl named Nikki, I guess you could say she was a sex fiend/I met her in a hotel lobby masturbating with a magazine» αναφέρει ο Prince στους στίχους ενός τραγουδιού, το οποίο ώθησε την τότε γυναίκα του αντιπρόεδρου των ΗΠΑ, Tipper Gore, να ιδρύσει την οργάνωση «Parents Music Resource Center» με σκοπό τη προστασία των παιδιών από τους «πρόστυχους, αντικοινωνικούς κι αντιχριστιανικούς στίχους σε τραγούδια».

Τον έκανε...γιγαντοαφίσσα!



Σάλο έχει προκαλέσει η εκδίκηση της ερωμένης ενός εκ των κορυφαίων οικονομικών συμβούλων του Barack Obama, που εκδικήθηκε τον πρώην εραστή της, γεμίζοντας με τεράστια πανό κεντρικούς δρόμους που διαφημίζουν την παράνομη ερωτική σχέση που διατηρούσαν μέχρι πρότινος. Για το λόγο αυτό,  η YaVaughnie Wilkins λέγεται ότι πλήρωσε περίπου €170.000, έπειτα από την απόφαση του Charles Phillips να βάλει τέλος στο δεσμό τους και να επιστρέψει στη σύζυγό του.
Το μήνυμα της αφίσας είναι: «Είσαι το άλλο μισό της ψυχής μου»  (μία φράση που της είχε πει ο εραστής της) και περιλαμβάνει λινκ σε μία σελίδα του ίντερνετ με φωτογραφικό υλικό από τον 8χρονο ερωτικό δεσμό τους, αλλά και μεταξύ τους ραβασάκια, εισιτήρια από ταξίδια τους σε διάφορες χώρες του κόσμου, μέχρι και φωτογραφίες από την τελετή ορκωμοσίας του Μπαράκ Ομπάμα ως προέδρου των ΗΠΑ.

Ανάμεσα στα σημεία που έχει τοποθετηθεί το γιγάντιο πανό, περιλαμβάνεται και η πλατεία Times Square στο Broadway της Νέας Υόρκης, μια από τις ακριβότερες διαφημιστικές θέσεις στον κόσμο.
Πάντως, οι διαφημίσεις είχαν από ό,τι φαίνεται το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ο οικονομικός σύμβουλος του προέδρου των ΗΠΑ και πρόεδρος της γνωστής εταιρείας Oracle αναγκάστηκε να προβεί σε δημόσια δήλωση με την οποία παραδέχθηκε τον πολυετή κρυφό τους δεσμό. www.247news.gr

Πέντε μύθοι για τις φωτογραφίες


Είναι εκείνη η στιγμή που όλοι έχουμε βιώσει, όσοι τουλάχιστον μπήκαμε κάποια στιγμή στη διαδικασία να φτιάξουμε το προφίλ μας σε κάποιο από τα sites κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Myspace, το Facebook ή ακόμη και sites ιντερνετικών γνωριμιών. Η ώρα της κρίσης, η στιγμή που η φράση «Upload your photo» μας κοιτάει κατάματα μέσα από την οθόνη του υπολογιστή. Να ανεβάσω ή να μην ανεβάσω; Που έχω αποθηκεύσει εκείνες τις σκαναρισμένες φωτογραφίες από την παιδική μου ηλικία; Να ζει κανείς ή να μη ζει σε τούτο τον ηλεκτρονικό κόσμο; Λες και βιώνουμε ξανά και ξανά τη στιγμή που χρειάζεται να  φτιάξουμε το βιογραφικό μας σημείωμα σε αναζήτηση εργασίας.

Και όπως στα βιογραφικά σημειώματα υπάρχουν κανόνες και δεκάδες συμβουλές για το στυλ και το περιεχόμενο που πρέπει να έχουν, το ίδιο συμβαίνει και στις περιπτώσεις των διαδικτυακών προφίλ, με τη σημαντική διαφορά όμως ότι εδώ βασικό ρόλο παίζει η φωτογραφία.

Κάποιοι λοιπόν μπήκαν στη διαδικασία να εξετάσουν τις τάσεις που επικρατούν και να καταλήξουν σε συμπεράσματα εξετάζοντας  περισσότερες από 7.000 φωτογραφίες σε site για online dating. Ξεχάστε λοιπόν όλα όσα ξέρατε και διαβάστε για τους 5 μύθους των φωτογραφιών που χρησιμοποιούμε στα διαδικτυακά προφίλ.
Σύμφωνα με την έρευνα, τα στοιχεία που εξετάστηκαν κατηγοριοποιήθηκαν με βάση τρεις άξονες.

* Χαρακτηριστικά προσώπου. Είναι το πρόσωπο χαμογελαστό; Κοιτάει κατάματα; Κάνει γκριμάτσες;

* Θεματική φωτογραφίας. Είναι η φωτογραφία τραβηγμένη σε μπαρ; Συμπεριλαμβάνει κάποιο κατοικίδιο ζώο; Είναι τραβηγμένη σε εξωτερικό χώρο; Είναι σε υπνοδωμάτιο;

* Ματιές στο σώμα. Ποια σημεία του σώματος είναι  εκτεθειμένα; Ποσοστό εμφάνισης προσώπου. Ποιο το ποσοστό στήθους; Πόσο γυμνασμένοι είναι οι κοιλιακοί;

Εξετάζοντας προσεκτικά την εκπληκτικά μεγάλη ποικιλία των τρόπων με τον οποίο οι χρήστες επέλεξαν να παρουσιάσουν τον εαυτό τους, ανακαλύψαμε ότι ένα μεγάλο μέρος της διαδεδομένης αντίληψης μας για αυτά ήταν λάθος.




Είναι καλύτερα να χαμογελάς

Ένα από τα πρώτα πράγματα που παρατηρήθηκε ήταν η διαφορετική προσέγγιση του θέματος ανάλογα με το φύλλο. Οι γυναίκες χαμογελούν στις φωτογραφίες σχεδόν σε διπλάσιο ποσοστό από τους άντρες και φλερτάρουν με ναζιάρικες πόζες τουλάχιστον τέσσερις φορές περισσότερο.

Αν και συνήθως σε κοινωνικές εκδηλώσεις μας συμβουλεύουν να δείχνουμε χαρούμενοι και να κοιτάμε τους άλλους στα μάτια, δεν ισχύει το ίδιο για το onine προφίλ σας.  Ιδιαίτερα για τις γυναίκες, το χαμόγελο δεν είναι απαραίτητα και καλύτερο.  Λαμβάνει σίγουρα πολλά περισσότερα μνήματα αν εκείνη φλερτάρει απευθείας στην κάμερα. Αυτό που σίγουρα κρίνεται όμως ως η χειρότερη πόζα, όσον αφορά την προσέγγιση του άλλου φύλλου, είναι εάν το βλέμμα της δεν είναι στραμμένο προς την κάμερα. Ορισμένες καταστάσεις της πραγματική ς ζωής ισχύουν και στη διαδικτυακή. Αν πρόκειται να κοιτάς κάποιον, αυτός θα πρέπει να είναι εκείνος που κοιτάει τη φωτογραφία σου.
Το αντίθετο ισχύει για τους άντρες. Οι πιο αποτελεσματικές φωτογραφίες είναι εκείνες που το βλέμμα είναι στραμμένο εκτός κάμερας και δε χαμογελάει.  Ίσως τελικά οι γυναίκες να προσελκύονται από μικρές δόσεις μυστηρίου.






Μη χρησιμοποιείτε φωτογραφία που έχετε τραβήξει με το κινητό σας ή με webcam

Η λογική πίσω από αυτό το μύθο βασίζεται στο ότι οι φωτογραφίες από κινητά τηλέφωνα και webcams είναι συνήθως χαμηλής ποιότητας πέρα από το δεδομένο ότι φαντάζει περίεργο, (εώς εξαιρετικά περίεργο), κάποιος να αυτοφωτογραφίζεται μόνο με το φως του ηλεκτρονικού υπολογιστή να φέγγει στο σκοτάδι. 

Γι 'αυτό και αποτέλεσε μεγάλη έκπληξη να ανακαλύψει κανείς, ότι κατά μέσο όρο όλες αυτές οι φωτογραφίες που τραβάμε μόνοι μας είναι και οι πιο επιτυχημένες. Ίσως, όσο οι φωτογραφίες χάνουν σε τεχνική και ποιότητα, κερδίζουν σε αμεσότητα. Δίνουν την αίσθηση μια οικειότητας που σε κάνει να νοιώθεις ότι ήδη γνωρίζεις τον άλλον.

Τα αποτελέσματα ώθησαν τους ερευνητές να εμβαθύνουν στην έρευνα τους και να εξετάσουν την αποτελεσματικότητα της πιο γνωστής στάσης ονλαιν φωτογραφίας που οι αρκετοί μάλλον θεωρούμε τόσο μπανάλ και ξεπερασμένη. Τη διεθνώς γνωστή φωτογραφία που πρωτοεμφανίστηκε στο MySpace και εξαπλώθηκε στα sites κοινωνικής δικτύωσης. H «τάχα μου» ανέμελη φωτογραφία με το κινητό τηλέφωνο πάνω από το κεφάλι.
Κι όμως. Οι φωτογραφίες τύπου MySpace αποτελούν τις πιο επιτυχημένες φωτογραφίες όσον αφορά την προσέλκυση ανθρώπων που με μηνύματα ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα για εσάς. Και αν νομίζατε ότι όσον αφορά τις γυναίκες αυτό συμβαίνει γιατί αυτή ακριβώς η στάση είναι περισσότερο αποκαλυπτική και εστιάζει στο γνωστό επίμαχο σημείο της πάνω πλευράς του σώματος, κάνετε λάθος. Ακόμη και όταν από την έρευνα αποκλείστηκαν όλες οι σχετικές φωτογραφίες που συμπεριλάμβαναν την φωτογραφική έκθεση στήθους, αυτού του τύπου η φωτογραφία παρέμενε στην πρώτη θέση ακόμη και σε σύγκριση με τις φωτογραφίες που περιέχουν μόνο…στήθος.

Άντρες πάντα με ρούχα

Ανάλογα με τη φωτογραφία τύπου MySpace το ίδιο ισχύει και με όλους εκείνους τους τύπους που προμοτάρουν τους κοιλιακούς τους ή το γυμνασμένο τους σώμα. Αν και κάποιος θα περίμενε ότι αποτελεί κλισέ του ίντερνετ, το οποίο χρησιμοποιείται κυρίως από επιδειξιομανείς, η έρευνα έδειξε ότι η πόζα ήταν εξίσου επιτυχημένη. Βέβαια υπάρχει ένα προφανές συμπέρασμα. Εκείνοι που επιδεικνύουν τις κοιλιακούς τους είναι εκείνοι που έχουν φυσικά γυμνασμένους κοιλιακούς και τα γυμνασμένα σώματα είναι λογικό να δέχονται περισσότερα μηνύματα. Οπότε, σε αντίθεση με ό, τι συστάσεις και tips έχετε διαβάσει για φωτογραφίες σε προφίλ, εάν είστε τύπος με ωραίο σώμα, είναι τελικά καλύτερο να πετάξτε το t-shirt αντί να το φοράτε.
Φώτο-στήθος

Δεδομένου ότι η φωτογραφία με το στήθος «στη φόρα» αποτελεί το ανάλογο των ανδρικών γυμνασμένων κοιλιακών, όπως ήταν λογικό επιβεβαιώνει τον αδιαμφισβήτητο μύθο του ίντερνετ και της πραγματικής ζωής, αφού οι γυναίκες με τέτοιες φωτογραφίες λαμβάνουν 49% περισσότερα μηνύματα από το μέσο όρο.
Πάντως, οι παραπάνω φωτογραφίες είναι ενδεικτικές όσον αφορά το γιατί η πρώτη παίρνει πολλά περισσότερα μηνύματα από ό, τι η δεύτερη, αν και οι δύο γυναίκες έχουν βασικά την ίδια ηλικία, ενημερώνουν συχνά το προφίλ τους και θεωρούνται ανάλογα ελκυστικές, όπως αξιολογείται από τον ανδρικό πληθυσμό που εκδήλωσε το ενδιαφέρον του. Αν θέλετε ενδιαφέροντα μηνύματα στα εισερχόμενα, εκτός από ατάκες για «καμάκι» πρέπει να δείχνετε και ενδιαφέρον χαρακτήρας εκτός από σέξι.

Βεβαιωθείτε ότι φαίνεται το πρόσωπό σας


Αν και κάποιος θα θεωρούσε ότι αν ήθελες να γνωρίσεις κάποιον διαδυκτιακά, το πρώτο που θα επιθυμούσες είναι να ρίξεις μια ματιά στο πρόσωπο του, αυτό που τελικά η έρευνα διαπιστώνει είναι ότι, είτε φαίνεται το πρόσωπο σας, είτε όχι, δεν επηρεάζει τον αριθμό των μηνυμάτων που λαμβάνετε. Επί της ουσίας το αν θα δείξετε το πρόσωπο σας μπορεί στην πραγματικότητα να αποβεί πολύ πιο θετικό, αρκεί να το υποκαταστήσετε με κάτι ασυνήθιστο, σέξι, ή μυστηριώδες αρκετά για να προτρέψει τους ανθρώπους να θέλουν να σας μιλήσουν.
Όλοι οι παραπάνω χρήστες παίρνουν περισσότερα μηνύματα κατά μέσο όρο. Οι εικόνες κάνουν όλη τη δουλειά: με διαφορετικούς τρόπους, κεντρίζουν την περιέργεια του επισκέπτη και λένε αρκετά για αυτό που είναι ο χρήστης ή αυτό που θα ήθελε να είναι.

 www.247news.gr