Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2010

ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ και οι νεες εκδόσεις προσεχώς



Η Εξ-ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ, του ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΖΗΣΗ, 2005

«Το πρωτότυπο αυτό πόνημα του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου, με τη δομή και το περιεχόμενό του, παρέχει όλες τις πληροφορίες για την οργάνωση, τη λειτουργία ενός επιτυχημένου Γραφείου Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων και την κατανόηση της ουσίας της επικοινωνίας». 
ΑΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ Βουλευτής
 (από το προλογικό του σημείωμα στο βιβλίο)          

΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄


Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΑ ΡΟΜΠΟΛΑ, 2002
 ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ

΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄

Η ΒΑΛΙΤΣΑ, Μονόπρακτο, του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου

EKΔΟΣΕΙΣ "ΣΑΒΒΙΔΗ"

«…Το θεατρικό έργο του Χάρη Μπικηρόπουλου ΔΕΝ είναι αλληγορία.
ΔΕΝ είναι δράμα, ούτε κωμωδία, ούτε τραγωδία, ούτε σάτιρα,
ούτε αβάν γκάρντ που λέμε.
Δεν είναι τίποτε απ΄ αυτά.
Είναι ένα χρονογράφημα.
Είναι βγαλμένο απ ευθείας από την υποθηκευμένη, χρεωκοπημένη οικογενειακή μας πραγματικότητα.
Είναι κομμάτι της ίδιας μας της ζωής».
(ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ)




΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄

Mobbing Η κρυμμένη βία ΥΠΟ ΕΚΔΟΣΗ
 ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΛΥΜΠΟΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Γ.ΡΑΠΤΗΣ, 2010

 Μελέτη -προσέγγιση του φαινομένου της σεξουαλικής παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο καθώς  αποτελεί  ένα κοινωνικό φαινόμενο που προσβάλλει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και παραβιάζει την αρχή της ίσης μεταχείρισης. 
 .....................................................................................................................................






 ΕΓΩ ? ΕΣΥ... ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΒΒΙΔΗ, ΘΕΑΤΡΟ, ΥΠΟ ΕΚΔΟΣΗ
ΜΙΑ ΜΑΥΡΗ ΕΡΩΤΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ




....................................................................................................................................


ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΝΥΧΤΕΣ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΑΤΙ, ΥΠΟ ΕΚΔΟΣΗ 



 






ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ


ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΝΥΧΤΕΣ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ "ΜΑΤΙ"

ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ 2 ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΩΣ ΜΙΑ ...ΠΡΟΓΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ.

Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΑ ΡΟΜΠΟΛΑ....ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ


Libido POEM BIKIROPOULOS' HARRIS THE GARDEN WITH ROMPOLA TREES






LIBIDO

Βυθίστηκα στα δυό σου
μάτια
πλάθοντας στους αρσενικούς
 διαδρόμους
του μυαλού μου
την επαφή μου
με τα ηλεκτρισμένα μόρια
της
νιότης σου
με σκέψεις  ίσως αμαρτωλές
μα στ’αλήθεια
ενστικτωδώς ορμώμενες
απ’ τα βάθη
της
χημικής αντίδρασης
των κυττάρων μου
- στη θέα σου, ω μικρή, επίγεια θεά-
που διψούν
να δοκιμάσουν τη γεύση των
υγρών σου
υποσχέσεων…



  Libido

I submerged into
your eyes
molding in the masculine
corridors
of my mind
my contact with the electrified particles
of
your youth
with thoughts a kind of sinful
but indeed
instictively drawn
by the depths
 of
the chemical reaction
of my body cells
-at your view,oh little,earthly goddess-
thirsty to taste the flavour
of your wet promises...



H σύγκρουση της ευτυχίας ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ, Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΑ ΡΟΜΠΟΛΑ ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ





H σύγκρουση της ευτυχίας

Θέλω κάτι να ταράξει
        την ύπουλη γαλήνη και ηρεμία
που χρόνια αποζητούσα
Θέλω κάτι να τρομάξει
       Τη χάρτινη ευτυχία που ζωγραφίζω
μέσα στο περιθώριο της ζωής
Θέλω κάτι να αναστατώσει
        την ύπαρξη μου σύγκορμα
αρχίζοντας από τις αισθήσεις
Θέλω κάτι που να προκαλέσει
         την αγωνία της αβεβαιότητας
της κατάκτησης και του αποτελέσματος
Θέλω μ’άλλα λόγια να προσπεράσω το παρόν μου
         αγνοώντας τις συνέπειες στο μέλλον
ζώντας κάτι από τις συγκινήσεις του παρελθόντος
Θέλω ,αλλά δεν ξέρω γιατί το θέλω
          να απορροφηθούν οι σκέψεις μου
στις αγωνίες του έρωτα στη μυθική του υπόσταση
Θέλω αλλά δεν ξέρω αν αυτή η ονειροπόλα
         διείσδυση στα άδυτα του ευτυχισμένου παρελθόντος
συγκρουστεί με την σίγουρη ευτυχία που βιώνω….
Θέλω αλλά δεν ξέρω γιατί θέλω
          να παλέψουν μέσα μου
οι κορμοί της οντότητας μου,
στην αρένα του μυαλού μου
Θέλω τη μάχη και την πάλη
          αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να μαζέψω τα συντρίμμια
μιας τέτοιας σύγκρουσης…
Θέλω κι όλα αυτά τα θέλω
           μέσα από τον έρωτα
γιατί αυτός κρατάει στα χέρια του τις συγκινήσεις
Θέλω να συγκρουστώ με τον ίδιο
        Τον Έρωτα.
…κι ας με νικήσει



Patricia Kaas COMMING TO ATHENS




Λίγο πριν την πρώτη της εμφάνιση στην Αθήνα, στο θέατρο Badminton, στις 6 Φεβρουαρίου - με το δικό της ''Kabaret''-, η μεγάλη Ντίβα του Γαλλικού τραγουδιού, Patricia Kaas, θα παραλάβει το βραβείο «Καλλιτέχνης της χρονιάς» στο Μόναχο...

Επίσης, στις 8 Ιανουαρίου, στο Παρίσι, της απενεμήθη Χρυσός Δίσκος για τις 50.000 πωλήσεις του άλμπουμ “Kabaret” μέσα από το web site της, καθώς και Πλατινένιος Δίσκος για τις 800.000 πωλήσεις του “Kabaret” σ’ ολόκληρο τον κόσμο!

Η λάμψη, η γοητεία, το ταλέντο, η εξαιρετική σκηνική παρουσία της Γαλλίδας ερμηνεύτριας καθηλώνουν το κοινό σ’ ολόκληρο τον κόσμο, σ’ αυτήν την μοναδική παράσταση που συμπληρώνει 16 μήνες περιοδείας, 150 παραστάσεις και 500.000 θεατές σε περισσότερες από 20 χώρες!

Ένα ιδιαίτερο σκηνικό –που αποπνέει το ύφος της εποχής του  Μεσοπολέμου–, σε σχεδιασμό του Christophe Martin (συνεργάτη του Bob Wilson και του Fondation Pierre Bergé), στήνεται στη σκηνή του θεάτρου Μπάντμιντον. Μια μεγάλη οθόνη διαστάσεων 4X3μέτρων δεσπόζει, ανάμεσα σε άλλα, στο σκηνικό της παράστασης και σε ταξιδεύει στο χρόνο, με προβολές εναλλασσόμενων εικόνων από το χθες και το σήμερα.

Ολόκληρη η σκηνή αποτελεί μοναδικό πεδίο δράσης για τη Γαλλίδα Ντίβα, η οποία παίζει, χορεύει, τραγουδάει και ερμηνεύει μοναδικά τα 23 τραγούδια του σόου “Kabaret” με την αισθαντική φωνή της, συνοδευόμενη από πέντε ταλαντούχους μουσικούς και μία εξαιρετική χορεύτρια.

Η χορογραφία είναι του σημαντικού σύγχρονου χορογράφου Régis Obadia. Τα κοστούμια σχεδίασε ο Alber Elbaz για τον Οίκο Lanvin. Την παραγωγή της παράστασης έχει κάνει ο Frédéric Helbert, μόνιμος συνεργάτης της Γαλλίδας ερμηνεύτριας.

Η παράσταση έχει την υποστήριξη της Γαλλικής Πρεσβείας στην Ελλάδα καθώς και του Γαλλικού Ινστιτούτου.

O Robert De Niro ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ...



Με την επιστροφή του Robert De Niro στους παλιούς του ατζέντηδες, την Creative Artists Agency, ένα σωρό καινούρια projects που φιγουράρουν το όνομα του κορυφαίου ηθοποιού άρχισαν να κυκλοφορούν στη κινηματογραφική ειδησεογραφία προσελκύοντας το ενδιαφέρον μας.
Αυτό που ξεχωρίζει περισσότερο είναι το «Selma», στο οποίο ο De Niro θα υποδυθεί τον Κυβερνήτη της Αλαμπάμα της δεκαετίας του 1960 (και τετράκις υποψήφιο για την Προεδρία των ΗΠΑ) George Wallace, ο οποίος προωθούσε κάθε είδους ρατσιστικές αντιλήψεις και διαχωρισμούς, σε τέτοιο βαθμό που, ως ένδειξη διαμαρτυρίας, ο Martin Luther King διοργάνωνε τις – διάσημες πια – πορείες από την πόλη Montgomery μέχρι τη Selma (που δίνει και τον τίτλο στην ταινία). Στη σκηνοθεσία θα βρεθεί ο Lee Daniels, σκηνοθέτης του «Precious» που θα δούμε σε λίγο καιρό και στη χώρα μας.
Ακόμα, μια συνεργασία του De Niro με τον Casey Affleck, που μπορεί ν’ αποδειχτεί άκρως ενδιαφέρουσα, τους θέλει ως πατέρα και γιο αντίστοιχα να προσπαθούν να διασώσουν την διαλυμμένη σχέση τους στο «Another Night In Suck City» του σκηνοθέτη Paul Weitz.
Τέλος, υπάρχει και η φήμη για ένα ακόμα (sequel ή remake, δε έχει ξεκαθαριστεί) «Midnight Run», την περιπετειώδη κωμωδία του Martin Brest από το 1988, με έναν σπαρταριστά αστείο De Niro που άφησε εποχή.
www.nooz.gr

Χαρακτικά του PICASSO στη γκαλερί Γκαγκόζιαν της Αθήνας

Aπό τις 28 Ιανουαρίου ώς τις 10 Απριλίου, η γκαλερί Γκαγκόζιαν της Αθήνας παρουσιάζει έκθεση με χαρακτικά σε λινόλαιο, τα οποία φιλοτέχνησε ο Πάμπλο Πικάσο από το 1959 ώς το 1963.
Ο Πικάσο δεν σταμάτησε ποτέ να πειραματίζεται με τις διάφορες τεχνικές της χαρακτικής τέχνης, μεταξύ των οποίων και η λιθογραφία, η χαλκογραφία, η ακιδογραφία και η μονοτυπία.
Στα τέλη της δεκαετίας του 1950 κατοικούσε το μεγαλύτερο διάστημα του χρόνου στη νότια Γαλλία, οπότε η μεγάλη απόσταση από το Παρίσι, όπου βρίσκονταν οι τυπογράφοι με τους οποίους συνεργαζόταν, δυσκόλευε πολύ την παραγωγή των έργων του.
Αρχισε έτσι να πειραματίζεται με τη χαρακτική σε λινόλαιο, έναν πολύ πιο άμεσο τρόπο δουλειάς, κατά τον οποίο χάραζε ένα σχέδιο πάνω σε μία επιφάνεια από λινόλαιο χρησιμοποιώντας μαχαίρι, σμίλη ή σκαρπέλο.
Επειδή όμως βρήκε χρονοβόρα τη διαδικασία της παραδοσιακής τεχνικής, το πρώτο έγχρωμο χαρακτικό του σε λινόλαιο, αποφάσισε να εφεύρει έναν πιο απλό τρόπο για να εφαρμόζει αυτήν την τεχνική. Αντί να χρησιμοποιεί μία ξεχωριστή επιφάνεια από λινόλαιο για κάθε χρώμα, άρχισε να ξαναχαράζει την ίδια επιφάνεια.
Χάραζε και ξανατύπωνε ανάλογα με τον αριθμό των χρωμάτων που ήθελε να χρησιμοποιήσει σε κάθε έργο. Από το 1959 έως το 1962 ο Πικάσο έφτιαξε περίπου 100 χαρακτικά σε λινόλαιο χρησιμοποιώντας τη νέα μέθοδο που είχε αναπτύξει.

Newsroom ΔΟΛ

Ο έρωτας στη μάχη κατά του καρκίνου

«Ρωμαίος και Ιουλιέτα» του Προκόφιεφ με τα μπαλέτα του Μόντε Κάρλο
 Ενα από τα δημοφιλέστερα έργα στην ιστορία του χορού, το «Ρωμαίος και Ιουλιέτα», σε μουσική Σεργκέι Προκόφιεφ, θα παρουσιάσουν τα διάσημα μπαλέτα του Μόντε Κάρλο, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στις 5, 6 και 7 Φεβρουαρίου. Οι παραστάσεις έχουν ανθρωπιστικό σκοπό, καθώς είναι αφιερωμένες στην ευαισθητοποίηση του κοινού για την πρόληψη και θεραπεία του καρκίνου και πραγματοποιούνται για την ενίσχυση της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας και του Δικτύου Φροντίδας Μαστού.
Την υπογραφή του Ζαν Κριστόφ Μαγιό -καλλιτεχνικού διευθυντή των μπαλέτων από το 1993 και κορυφαίου χορογράφου της εποχής μας- φέρει η χορογραφία, κάνοντας αισθητή την πρότασή του για μια καινούργια ανάγνωση του σαιξπηρικού έργου.

Αντί να επικεντρωθεί στη θεματική της πολιτικοκοινωνικής αντιπαράθεσης ανάμεσα στις οικογένειες των Μοντέγων και των Καπουλέτων, στέκεται στα ακραία συναισθήματα και τις αμφιβολίες των δύο ερωτευμένων νέων, καθώς αναμετρώνται με τη βία, την τρυφερότητα, το φόβο, την περηφάνια και τον αμοιβαίο πόθο τους, αναδεικνύοντας έτσι τη διττή φύση της εφηβείας.

Η χορογραφική γλώσσα του Μαγιό είναι δυνατή και προσωπική, βασισμένη στην κλασική τεχνική, που όμως χρησιμοποιείται με πρωτότυπο τρόπο, κάποιες φορές ανατρέπεται ξαφνικά, σπρώχνεται πέρα από τις ευθείες ακαδημαϊκές συμβάσεις με ενέργεια, καθαρότητα γραμμής και αίσθηση του χώρου.

Η πριγκίπισσα Καρολίνα έχει θέσει υπό την προστασία και την προεδρία της την παγκοσμίου φήμης χορευτική ομάδα του Πριγκιπάτου του Μονακό, που φέτος γιορτάζει εκατό χρόνια από την ίδρυσή της.

Η πολυκύμαντη ιστορία των μπαλέτων κρατά από το 1909, όταν ο Ντιαγκίλεφ παρουσίασε μ' επιτυχία στο Παρίσι μια ομάδα με τους καλύτερους χορευτές των αυτοκρατορικών μπαλέτων της Μόσχας και της Αγίας Πετρούπολης, με επικεφαλής τον Νιζίνσκι και την Αννα Πάβλοβα.

Ηταν η πρώτη φορά που μια χορευτική παράσταση αναγνωριζόταν ως ολοκληρωμένο θέαμα στη Δύση, μιας και, ως τότε, τα χορευτικά σύνολα χρησιμοποιούνταν για να διανθίσουν απλώς όπερες και οπερέτες.

Η παγκόσμια οικονομική ύφεση του '29 και ο θάνατος του Ντιαγκίλεφ οδήγησαν στη διάλυση της ομάδας και στη μετέπειτα συγχώνευσή της με τα μπαλέτα της Ρώσικης Οπερας του Παρισιού και, παρότι η περίοδος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου σηματοδοτήθηκε από επιτυχημένες περιοδείες της στην Αμερική, στις αρχές της δεκαετίας του '60 οι δραστηριότητές της έπαψαν.

Ωσπου, το 1985, η επιθυμία της πριγκίπισσας Γκρέις του Μονακό να ανασυσταθούν τα Μπαλέτα πραγματοποιήθηκε, με την πορεία τους να είναι, έκτοτε, συνεχώς ανοδική.

Οι αθηναϊκές τους εμφανίσεις, με το «Ρωμαίος και Ιουλιέτα», θα σηματοδοτήσουν τον εορτασμό στην Ελλάδα, για τη μοναδική αυτή επέτειο, στο πλαίσιο της οποίας η Σκάλα του Μιλάνου διοργανώνει έκθεση αφιερωμένη στην ιστορία των μπαλέτων με κοστούμια, φωτογραφίες, έγγραφα και αντικείμενα από τα έργα που παρουσίασαν τη δεκαετία του 1920 στην Ιταλία.

Αφιερωμένη στο χαρισματικό Σεργκέι Ντιαγκίλεφ -πολυπράγμονα ιμπρεσάριο και διευθυντή των μπαλέτων κατά τη «χρυσή» τους περίοδο- είναι και η μεγάλη έκθεση που ξεκίνησε στο Πριγκιπάτο και συνεχίζεται στη ρωσική πρωτεύουσα με περισσότερα από 260 έργα (πίνακες, δοκιμαστικά σχέδια, μακέτες σκηνικών, κοστούμια, γραπτά και ηχητικά ντοκουμέντα κτλ.), προερχόμενα από δημόσιες και ιδιωτικές συλλογές σε ολόκληρο τον κόσμο.
www.naftemporiki.gr
ΓΙΩΡΓΟΣ Σ. ΚΟΥΛΟΥΒΑΡΗΣ

Φεστιβάλ Καννών: Πρόεδρος ο Τιμ Μπάρτον


Πρόεδρος της 9μελούς κριτικής επιτροπής τού 63ου Κινηματογραφικού Φεστιβάλ των Καννών θα είναι ο Τιμ Μπάρτον ή αλλιώς ο μετρ του κινηματογράφου του φανταστικού, δημιουργού ταινιών όπως ο «Ψαλιδοχέρης», «Ο Μύθος του Ακέφαλου Καβαλάρη» κ.ά.
«Είναι μεγάλη τιμή για εμένα και ανυπομονώ να παρακολουθήσω μαζί με τους συναδέλφους μου, μέλη της κριτικής επιτροπής, ορισμένες από τις καλύτερες ταινίες απ' όλο τον κόσμο.
Όταν σκέφτεσαι τις Κάννες, σκέφτεσαι τον παγκόσμιο κινηματογράφο και -καθώς οι ταινίες είναι κάτι σαν όνειρο για εμένα-, έτσι και τώρα, το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα» δήλωσε ο Αμερικανός σκηνοθέτης. Το Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 12 έως τις 23 Μαΐου.

I LOVE GREECE