Δευτέρα, 29 Μαρτίου 2010

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΤΟΥ "12"

ΚΑΛΛΙ-ΤΕΧΝΙΚΑ

ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ




Η Εξ-ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ, του ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΖΗΣΗ, 2005



«Το πρωτότυπο αυτό πόνημα του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου, με τη δομή και το περιεχόμενό του, παρέχει όλες τις πληροφορίες για την οργάνωση, τη λειτουργία ενός επιτυχημένου Γραφείου Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων και την κατανόηση της ουσίας της επικοινωνίας».

ΑΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ π.Υπουργός,Βουλευτής

(από το προλογικό του σημείωμα στο βιβλίο)



΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄


KATI ΣΤΙΓΜΕΣ, 1992
ΕΚΔΟΣΕΙΣ "ΠΕΡΙ"

ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ
 και ΣΧΕΔΙΑ του ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ



..............................................................................................................

Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΑ ΡΟΜΠΟΛΑ, 2002

ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ



΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄



Η ΒΑΛΙΤΣΑ, Μονόπρακτο,
του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου



«…Το θεατρικό έργο του Χάρη Μπικηρόπουλου ΔΕΝ είναι αλληγορία.

ΔΕΝ είναι δράμα, ούτε κωμωδία, ούτε τραγωδία, ούτε σάτιρα,

ούτε αβάν γκάρντ που λέμε. Δεν είναι τίποτε απ΄ αυτά.

Είναι ένα χρονογράφημα. Είναι βγαλμένο απ ευθείας από την υποθηκευμένη, χρεοκοπημένη οικογενειακή μας πραγματικότητα.

Είναι κομμάτι της ίδιας μας της ζωής».

(ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ)






΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄



Mobbing, Η κρυμμένη βία

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΛΥΜΠΟΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Γ. ΡΑΠΤΗΣ, 2010



Μελέτη -προσέγγιση του φαινομένου της σεξουαλικής παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο, ενός κοινωνικού φαινομένου που προσβάλλει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και παραβιάζει την αρχή της ίσης μεταχείρισης.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ΥΠΟ ΕΚΔΟΣΗ
...............................................................................................................................
 
 
ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΝΥΧΤΕΣ, 2010, ΕΚΔΟΣΕΙΣ "ΜΑΤΙ"
ΠΟΙΗΣΗ και ΣΧΕΔΙΑ του ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
 
 
 
 
............................................................................................................................
 
ΕΓΩ; ΕΣΥ...!
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ, ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
Μια σκληρή ερωτική μαύρη κωμωδία

ΓΕΛΑΜΕ...!!

Πάει ένας γέρος 97 χρονών στο ασφαλιστήριο και λέει στον ασφαλιστή:
- "Καλημέρα παιδί μου. Θα ήθελα να κάνω μια ασφάλεια ζωής."
Απορημένος ο ασφαλιστής, ρωτάει:
- "Συγγνώμη για την αδιακρισία, αλλά την θα την κάνετε την ασφάλεια ζωής;"
- "Ξέρεις παιδί μου, θα ταξιδέψω με τον πατέρα μου στην Ευρώπη."
Ακόμη πιο απορημένος ο ασφαλιστής, ρωτάει:
- "Και πάλι συγγνώμη, αλλά πόσο χρονών είναι ο πατέρας σας;"
- "127."
- `127; Και τι θα κάνετε στην Ευρώπη;"
Απαντάει ο παππούς:
- "Θα πάμε στον γάμο του παππού μου."
Σοκαρισμένος πια ο ασφαλιστής, ρωτάει:
- "Και πόσο χρονών είναι ο παππούς σας;"
- "Είναι...Α! 150."
Και ο ασφαλιστής, περιμένοντας να ακούσει ο,τιδήποτε πια, ρωτάει:
- "Μα καλά, του παππού σας σ`αυτήν την ηλικία του ήρθε να παντρευτεί;"
- "ΑΣΤΑ  μωρέ, τον πιέζουν οι γονείς του!"

ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ΚΑΙ TANGO...!






Ο 73χρονος Χουάν Μανουέλ Ερνάντεζ Μαρτίν από το Μπουένος Άιρες, ο οποίος αποφάσισε να "παντρέψει" το μπουζούκι με τη μουσική της πατρίδας του, το τάνγκο ΑΠΕ-ΜΠΕ/
O Αργεντίνος που "πάντρεψε" το μπουζούκι με το τάνγκο

Τον ήχο του μπουζουκιού λάτρεψε ένας Αργεντίνος μουσικός και αποφάσισε να το "παντρέψει" με τη μουσική της πατρίδας του, το τάνγκο. Πρόκειται για τον 73χρονο Χουάν Μανουέλ Ερνάντεζ Μαρτίν από το Μπουένος Άιρες, ο οποίος, πρόσφατα, εκπλήρωσε το όνειρο της ζωής του: να επισκεφτεί την Ελλάδα. Και, μάλιστα, σε μουσικοχορευτική βραδιά που διοργανώθηκε στην Αθήνα, έπαιξε με το μπουζούκι του τάνγκο, αλλά και ελληνική μουσική.
"Στην Αργεντινή έχω πολλούς φίλους, που είναι Έλληνες κι από αυτούς έμαθα ελληνικά. Την Ελλάδα την αγαπάω κι εδώ και πολλά χρόνια το όνειρό μου ήταν να την επισκεφτώ. Και τώρα, αυτό το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα χάρη στην αδελφή μου, που είναι παντρεμένη με Ελληνοαρμένιο, ο οποίος έκανε δουλειές στην Αργεντινή και στη συνέχεια εγκαταστάθηκαν στην Ελλάδα", εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Αργεντίνος δεξιοτέχνης του μπουζουκιού.
Με τη μουσική άρχισε να ασχολείται από τα 10 του χρόνια, ξεκινώντας με κλασική κιθάρα. Σήμερα, παίζει όλα τα είδη των έγχορδων μουσικών οργάνων. Εκτός από μουσικός είναι συνθέτης και στιχουργός και έχει αποσπάσει μεγάλες διακρίσεις σε χώρες της Λατινικής Αμερικής. Το ρεπερτόριό του περιλαμβάνει ισπανική, ιταλική, ρωσική και ελληνική μουσική.
Η "γνωριμία του" με το μπουζούκι έγινε πριν από 30 χρόνια, στο Μπουένος Άιρες. Ο ήχος του, τον έκανε να το λατρέψει. "Το μπουζούκι έχει πολύ γλυκό ήχο. Είπα, 'θα παίξω μπουζούκι', παρήγγειλα ένα και άρχισα να παίζω. Έπιασα αμέσως τους ρυθμούς του χασάπικου και του ζεϊμπέκικου. Έμαθα να το παίζω, ακούγοντας ελληνική μουσική και τραγούδια της εποχής. Τώρα πια παίζω όλα τα είδη ελληνικής μουσικής, μέχρι καρσιλαμάδες, συρτά και τσιφτετέλια. Παίζω ακόμη και τάνγκο με το μπουζούκι και μάλιστα έχω παίξει τάνγκο σε χασάπικο ρυθμό. Το μπουζούκι το αγαπώ σαν να είναι ο αδελφός μου", αναφέρει ο Αργεντίνος μουσικός.
Αγαπημένοι του Έλληνες ερμηνευτές είναι ο Καζαντζίδης, ο Μητροπάνος, ο Γαβαλάς, ο Διονυσίου, η Ρίτα Σακελαρίου, η Μαρινέλα και η Χάρις Αλεξίου.
Μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει τρία CD του Χουάν Μανουέλ Ερνάντεζ Μαρτίν και σύντομα θα κυκλοφορήσει και το 4ο, με ελληνική μουσική, χασάπικα και τάνγκο. Την αγάπη του για την Ελλάδα την έδειξε με το 3ο του CD, με τίτλο "Grecia Canta y Bailla" (Η Ελλάδα Τραγουδά και Χορεύει), στο εξώφυλλο του οποίου απεικονίζεται ο Παρθενώνας σε γαλάζιο φόντο.
Στο CD αυτό, το οποίο έχει κάνει μεγάλες πωλήσεις στη Λατινική Αμερική, έχει περιλάβει μουσικά θέματα από τις ταινίες, "Ποτέ την Κυριακή", "Ζορμπάς" και "Ζ" καθώς και δύο πολύ γνωστά τάνγκο, το "La Cumparsita" και το "El Choclo", τα οποία παίζει "αλά ελληνικά", με μπουζούκι.
Μετά την περιοδεία του στη Βραζιλία και το Μεξικό, ήρθε στην Ευρώπη για μια σειρά εμφανίσεων σε πόλεις της Γερμανίας. Αυτό τον έφερε πιο κοντά στην Ελλάδα και καθώς η αδελφή του έμενε στην Αθήνα, αποφάσισε να την επισκεφτεί. Ήρθε στην Ελλάδα στις 6 Φεβρουαρίου, γνώρισε από κοντά τους Έλληνες και τους λάτρεψε.
Στις 24 Φεβρουαρίου έπαιξε μουσική τάνγκο με μπουζούκι, συνοδευόμενος από τον κιθαρίστα Ηλία Φαχίδη στη μιλόνγκα (βραδιά τάνγκο) "El Tropezon", η οποία διοργανώνεται κάθε Τετάρτη, σε μπαρ στο Σύνταγμα. "Εκείνη η βραδιά μού άρεσε πάρα πολύ. Ο χώρος ήταν γεμάτος, είχε πολλές παρέες, ο κόσμος χόρευε, διασκέδαζε. Δεν το περίμενα ότι θα ήταν τόσο ωραία. Χόρεψαν τάνγκο και θα πρέπει να πω ότι οι Έλληνες και οι Ελληνίδες είναι πολύ καλοί χορευτές. Χορεύουν τάνγκο, όπως οι Αργεντίνοι. Μετά έδωσαν παραγγελιές και τους έπαιξα ζεϊμπέκικα. Εκείνη η βραδιά θα μου μείνει αξέχαστη" λέει ο Χουάν Μανουέλ Ερνάντεζ Μαρτίν, ο οποίος αποχαιρετά σήμερα την Ελλάδα, κρατώντας ζωντανή την ελπίδα για μια νέα επίσκεψη.
   
της Αγγέλας Φωτοπούλου
ΑΠΕ 

ΤΟ TROKTIKO για τα ΤΕΜΠΗ

Δευτέρα, 29 Μαρτίου 2010

Ποιος αναλαμβάνει το ρίσκο να ανοίξει για λίγες ημέρες τα Τέμπη;


Με μεγάλο ρίσκο ανοίγουν τα Τέμπη αλλά κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι δεν θα έρθει κάποιος βράχος...κατακέφαλα. Για να τον ανοίγουν την Μ.Πέμπτη και μετά να τον κλείνουν και πάλι τον δρόμο για 3 εβδομάδες σημαίνει ότι κάτι δεν είναι έτοιμο και άρα...


υπάρχει ο κίνδυνος για τους οδηγούς που θα μετακινηθούν στα Τέμπη. Είναι έτσι ή όχι; Μπορεί κάποιος να εγγυηθεί ότι δεν θα έχουμε τραυματισμούς; Πόσες πιθανότητες υπάρχουν; Έστω και μια; Γιατί αν είναι έτσι ούτε για αστείο δεν πρέπει να τον ανοίξουν τον δρόμο.
Η ΠΕΘΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΓΑΜΠΡΟ ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΓΕΦΥΡΑ ΚΟΙΤΑΝ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ .ΑΝ ΠΕΣΩ ΜΕΣΑ ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΜΕ ΣΩΣΕΙ Ο ΓΑΜΠΡΟΣ?
ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ..ΒΟΥΤΑΕΙ ΜΕΣΑ
,ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΔΥΣΜΟΙΡΟΣ Ο ΓΑΜΠΡΟΣ ΒΟΥΤΑΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΒΓΑΖΕΙ.ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΕΝΑ ...
FIAT ΜΕ ΜΙΑ ΤΑΜΠΕΛΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕ 
ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΣΟΥ...

....ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΔΟΚΙΜΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΤΟ ΓΑΜΠΡΟ ΒΟΥΤΑΕΙ ΜΕΣΑ ΑΛΛΑ Ο ΓΑΜΠΡΟΣ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΚΟΥΝΗΘΗΚΕ ,

ΠΝΙΓΗΚΕ Η ΠΕΘΕΡΑ. 
ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΙΑ FERRARI ΜΕ ΜΙΑ ΤΑΜΠΕΛΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕ 
ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ 
Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ 
Ο ΠΕΘΕΡΟΣ ΣΟΥ.

ΓΚΡΟΥΠΑΚΙΑ ΣΤΟ FACEBOOK !!!



Καλά να’μαστε…χάλια να γινόμαστε
Σπάζομαι κι εγώ όταν η Βουγιουκλάκη τρελαίνεται και φέρνει σβούρες το κεφάλι της
Μπορεί να μην μιλάμε ποτέ αλλά το facebook facebook
Όταν ο Γαλιλαίος είπε ότι η Γη γυρίζει,δεν εννοούσε γύρω από εσένα
Γιατί να μην μπορώ να κάνω αναπάντητη στα κλειδιά μου όταν τα χάνω;
ΜΑΘΕ ΠΟΙΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ, ΤΙ ΦΑΙ ΕΦΑΓΕ ΚΑΙ ΤΙ ΧΡΩΜΑ ΒΡΑΚΙ ΦΟΡΑΕΙ
Μάθε ποιος τρώει τυρόπιτα κουρού όταν βλέπει το προφίλ σου
Έναν άντρα μπορείς να τον αλλάξεις μόνο όταν φοράει πάνες
Όταν είμαι καλή, είμαι πολύ καλή… όταν είμαι κακιά είμαι καλύτερη!
Βλέπω κι εγώ τελεμάρκετινγκ στις 5 το πρωί

Αμοιβαιος αυνανισμος...καλος για αρχη.!

ΠΑΡΤΕ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΙΑ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝΕ ΤΟΝ ΓΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΠΟΡΝΟ!
Μην τρως τα φυστίκια θα’ρθει ένας άνθρωπος και δεν θα’χουμε τι να του βγάλουμε
Όταν πίνω το κινητό έπρεπε να λέει "είσαι σίγουρος ότι θες να το στείλω";
Σώσε το γάμο της Ελένης Μενεγάκη με ένα κλικ

Είμαι καλό παιδί , αλλά αν τα πάρω, πάρε καράβι να φύγεις!
Ξαναστείλε μου πρόσκληση ‘’farmville’’και θα σου ανατινάξω τη φάρμα
Βρίζω κι εγώ τα έπιπλα όταν σκοντάφτω πάνω τους
Είμαι περήφανος που η/ο πρώην μου τα έφτιαξε με ένα μπάζο
Στο δημοτικό όταν τσακωνόμουν με τον διπλανό μου χώριζα το θρανίο στη μέση
Πάλι καλά που υπάρχουν και οι τεκίλες να παίρνουμε καμιά βιταμίνη C
Λέω κι εγώ ότι ‘’θα πάω για καφέ’’ αλλά τελικά δεν πίνω ποτέ καφέ!
Συμπαραστεκόμαστε στα άτομα που από μηδενικά θέλουν να γίνουν νούμερα
Ο μαθητής δεν αντιγράφει… συμβουλεύεται τον διπλανό του
Σε όποιον αρέσω! Οι άλλοι δεν έχουν γούστο.


Καλά να’μαστε…χάλια να γινόμαστε
Σπάζομαι κι εγώ όταν η Βουγιουκλάκη τρελαίνεται και φέρνει σβούρες το κεφάλι της
Μπορεί να μην μιλάμε ποτέ αλλά το facebook facebook
Όταν ο Γαλιλαίος είπε ότι η Γη γυρίζει,δεν εννοούσε γύρω από εσένα
Γιατί να μην μπορώ να κάνω αναπάντητη στα κλειδιά μου όταν τα χάνω;
ΜΑΘΕ ΠΟΙΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ, ΤΙ ΦΑΙ ΕΦΑΓΕ ΚΑΙ ΤΙ ΧΡΩΜΑ ΒΡΑΚΙ ΦΟΡΑΕΙ
Μάθε ποιος τρώει τυρόπιτα κουρού όταν βλέπει το προφίλ σου
Έναν άντρα μπορείς να τον αλλάξεις μόνο όταν φοράει πάνες
Όταν είμαι καλή, είμαι πολύ καλή… όταν είμαι κακιά είμαι καλύτερη!
Βλέπω κι εγώ τελεμάρκετινγκ στις 5 το πρωί
ΠΑΡΤΕ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΙΑ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝΕ ΤΟΝ ΓΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΠΟΡΝΟ!
Μην τρως τα φυστίκια θα’ρθει ένας άνθρωπος και δεν θα’χουμε τι να του βγάλουμε
Όταν πίνω το κινητό έπρεπε να λέει "είσαι σίγουρος ότι θες να το στείλω";
Σώσε το γάμο της Ελένης Μενεγάκη με ένα κλικ

Είμαι καλό παιδί , αλλά αν τα πάρω, πάρε καράβι να φύγεις!
Ξαναστείλε μου πρόσκληση ‘’farmville’’και θα σου ανατινάξω τη φάρμα
Βρίζω κι εγώ τα έπιπλα όταν σκοντάφτω πάνω τους
Είμαι περήφανος που η/ο πρώην μου τα έφτιαξε με ένα μπάζο
Στο δημοτικό όταν τσακωνόμουν με τον διπλανό μου χώριζα το θρανίο στη μέση
Πάλι καλά που υπάρχουν και οι τεκίλες να παίρνουμε καμιά βιταμίνη C
Λέω κι εγώ ότι ‘’θα πάω για καφέ’’ αλλά τελικά δεν πίνω ποτέ καφέ!
Συμπαραστεκόμαστε στα άτομα που από μηδενικά θέλουν να γίνουν νούμερα
Ο μαθητής δεν αντιγράφει… συμβουλεύεται τον διπλανό του
Σε όποιον αρέσω! Οι άλλοι δεν έχουν γούστο.

ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΗΤΗ ΚΑΝΕ ΜΟΥ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΗ.. 

4 ΜΑΥΡΑ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΑ

4 Μαύρα Κουστούμια


Ένας χρεωκοπημένος ιδιοκτήτης γραφείου κηδειών προσλαμβάνει τρεις εξίσου μπατίριδες νεκροκομιστές για μια αρπαχτή που του πρότεινε ένας γνωστός του αλογομούρης δικηγόρος: να μεταφέρουν με τα πόδια τη σωρό ενός πλούσιου Έλληνα της αλλοδαπής από την Αθήνα σ’ ένα χωριό στη Βοιωτία.
ΚΡΙΤΙΚΗ - ΣΠΥΡΟΣ ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΣ
Πέντε χρόνια μετά την «Καρδιά Του Κτήνους», ο Ρένος Χαραλαμπίδης γράφει, σκηνοθετεί, πρωταγωνιστεί και συνθέτει τη μουσική για την τέταρτη μεγάλου μήκους ταινία του, «4 Μαύρα Κουστούμια». Μόνο που, ενώ ο Χαραλαμπίδης ήθελε να γράψει, να σκηνοθετήσει, να πρωταγωνιστήσει και να επενδύσει με μουσική ένα ιδιοσυγκρασιακό γλυκόπικρο road-movie αυτογνωσίας, φαίνεται ότι σκόνταψε ακριβώς πάνω σ’ αυτή την τετραπλή του ιδιότητα, η οποία εμπόδισε την ταινία να αναπτυχθεί και να ανθίσει όπως της έπρεπε. Η αρχική ιδέα είναι ομολογουμένως καλή και σίγουρα ο Χαραλαμπίδης έχει μια σαφή αίσθηση του σινεμά που θέλει να κάνει ως δημιουργός, κάτι το οποίο δείχνει στις λίγες καλές στιγμές (όπως αυτή στο πανηγύρι για παράδειγμα). Μετά την υποσχόμενη πρώτη πράξη, όμως, τα «4 Μαύρα Κουστούμια» εμφανίζουν σημεία κόπωσης στα τέσσερα αυτά σημεία: το σενάριο κάνει κοιλιά, η σκηνοθεσία χάνει το ρυθμό και τη ζωντάνια της, οι ερμηνείες ξεφουσκώνουν και το μουσικό θέμα έχει αγγίξει τα όρια της μονοτονίας, υπερτονίζοντας με αυτόν τον τρόπο τη χαμένη ευκαιρία που έχουμε εδώ.

Σκηνοθεσία: Ρένος Χαραλαμπίδης
Παίζουν: Ρένος Χαραλαμπίδης, Γιάννης Ζουγανέλης, Τάκης Σπυριδάκης, Άλκης Παναγιωτίδης, Δημήτρης Πουλικάκος

Νεα ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ FACEBOOK apo www.nooz.gr

Λειτουργίες "τοποθεσίας" από το Facebook

ΑΘΗΝΑ 29/03/2010

To Facebook θα προσθέσει σύντομα μία νέα λειτουργία που θα ονομάζεται places και θα σχετίζεται με διάφορες λειτουργίες που έχουν να κάνουν με την τοποθεσία που βρίσκεται ο χρήστης. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στο επίσημο blog της δημοφιλούς υπηρεσίας κοινωνικής δικτύωσης, πάνω από 400 εκατομμύρια χρήστες θα βρουν σύντομα λειτουργίες βασισμένες στην τοποθεσία τους, παρόμοιες με αυτές που προσφέρουν ιστοσελίδες όπως οι Foursquare και Gowalla.

Στις συγκεκριμένες, οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το κινητό τους και να κάνουν check-in σε εστιατόρια και δημοφιλείς τοποθεσίες, ενημερώνοντας παράλληλα τους φίλους τους. Σύμφωνα με πληροφορίες των New York Times, η υπηρεσία Places θα αποκαλυφθεί στις 21 Απριλίου, στο ετήσιο συνέδριο των developers εφαρμογών για το Facebook.

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ....ΑΥΛΗ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ

Πολιτεία/B.X.

DIKHGOROI_1
Το ντεμπούτο της κάνει το Σάββατο η νεοσυσταθείσα Θεατρική Ομάδα του Δικηγορικού Συλλόγου Κατερίνης, παρουσιάζοντας σε δυο παραστάσεις (Σάββατο και Κυριακή, στο Συνεδριακό Κέντρο Κατερίνης) το έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη «Η αυλή των θαυμάτων».

DIKHGOROI_2«Δεν θέλουμε να μας κρίνετε αυστηρά», είπε ο σκηνοθέτης της παράστασης Γιάννης Σιδηρόπουλος, «αλλά με επιείκεια να επιβραβεύσετε το δύσκολο εγχείρημα ενός Επιστημονικού Συλλόγου που προσπαθεί να συνεισφέρει στον πολιτισμό του τόπου».
Και ποιος θα μπορούσε να κρίνει αυστηρά πολυάσχολους δικηγόρους που αφιέρωσαν αμέτρητα απογεύματα και ατέλειωτες ώρες πολύτιμου ελεύθερου χρόνου για να μυηθούν στη θεατρική τέχνη; Τα εύσημα τα έχουν από χέρι, πριν καν σταθούν επί σκηνής και εκτεθούν ενώπιον κοινού!
Εκτός αυτού, η περηφάνια με την οποία ανήγγειλαν, στη χθεσινή συνέντευξη τύπου, τις παραστάσεις, τόσο ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Χάρης Τζαμακλής, όσο και ο πολυσχιδής δικηγόρος-συγγραφέας και σκηνοθέτης Γιάννης Σιδηρόπουλος, δεν μπορεί παρά να προϊδεάζει για μια σοβαρή προσπάθεια.
Στα, εκ των προτέρων, «συν» του εγχειρήματος και η επιλογή του έργου, έργου-σταθμού
στη νεοελληνική δραματουργία, ενός από τους σημαντικότερους Έλληνες συγγραφείς.
Γι’ αυτό, να είστε εκεί, είτε το Σάββατο, είτε την Κυριακή (στις 7.30 το απόγευμα), για να επιβραβεύσετε τη συλλογική αυτή προσπάθεια των ερασιτεχνών ηθοποιών-δικηγόρων και όλων των συντελεστών της παράστασης, για να θυμηθείτε τους καημούς, τις πίκρες και τα όνειρα που φώλιαζαν στις παλιές γειτονιές, για να γευτείτε τις συγκινήσεις που προσφέρει η θεατρική τέχνη.
Και, σημειώστε, ο Δικηγορικός Σύλλογος δε ζητά τον οβολό σας: η είσοδος είναι ελεύθερη, προσφορά με αντάλλαγμα τη μαζική σας ανταπόκριση.
DIKHGOROI_3

Η ΑΥΛΗ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ...ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

Η αυλή των θαυμάτων – του Ιάκωβου Καμπανέλλη
Ο δικηγορικός σύλλογος Κατερίνης παρουσίασε το Σάββατο 27 και την Κυριακή 28 Μαρτίου 2010 το θεατρικό  έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη, Η αυλή των θαυμάτων, στο συνεδριακό κέντρο  Κατερίνης. Σάββατο βράδυ. Ώρα 19.15. 

AYLH_1

Στην είσοδο του συνεδριακού κέντρου η Κάτια, παλιά μου συμμαθήτρια και φίλη, δικηγόρος, μοίραζε χαμογελαστή, φυλλάδια με πληροφορίες για το έργο. Η είσοδος ελεύθερη για το κοινό. Έτσι επέλεξε ο σύλλογος και κατά τη γνώμη μου πολύ καλά έκανε.Όχι πως δε θα άξιζε να πληρώσει κάποιος ένα – έστω- συμβολικό αντίτιμο, τη στιγμή που παρά την κρίση ξοδεύουμε σε πράγματα άχρηστα τα λεφτά μας, μα οι συντελεστές  γνώριζαν εκ των προτέρων το λόγο για τον οποίο δώσανε την πραγματικά όμορφη αυτή παράσταση…Είχαν την ανάγκη της έκφρασης, της δημιουργίας, της εξωτερίκευσης συναισθημάτων , είτε αυτά λέγονται  θυμός, είτε οργή, είτε γενικότερα ανάγκη  προώθησης πολιτισμού…Η αλήθεια είναι πως δεν γνώριζα κανέναν από τους συντελεστές της παράστασης καθώς ο δικηγορικός κλάδος – αχρείαστος να είναι- μου είναι εντελώς άγνωστος.Γνώριζα μόνο τη φίλη μου και παλιά συμμαθήτρια – πλέον μία από τις καλύτερες δικηγόρους του νομού- τη Βούλα και αυτή πήγα να δω.
Το σκηνικό πρωτόγνωρο για τα δεδομένα της Κατερίνης.Όποιος πριν είχε μιλήσει για πολιτιστική και πολιτισμική κρίση έκανε προφανώς λάθος.Δυστυχώς κύριοι των δήθε και των τάχα μπισμπιζέ πολιτιστικών συλλόγων Κατερίνης, κάνατε λάθος.Και όχι απλά κάνατε λάθος μα δεν εμφανιστήκατε και πουθενά, και γιατί να το κάνετε άλλωστε αφού ο πολιτισμός σας σταματάει εκεί που αρχίζει η δίωρη δόξα των άλλων. Μια ερασιτεχνική υπερπαραγωγή από μία ομάδα δικηγόρων –ως επί το πλείστων νέων – ίσως θα έπρεπε να σας κάνει να σκεφτείτε σοβαρότερα το ότι ο πολιτισμός είτε είναι θέατρο, είτε είναι σινεμά, είτε είναι βιβλίο…παράγεται σαφώς και μόνο από και με μεράκι και από ανθρώπους που θέλουν απλώς και μόνο την ηθική ικανοποίηση και όχι την τυπική και πολλές φορές ψεύτικη ονοματική ή ονομαστική λαμπρότητα της  επαρχιακής αναγνώρισης…
Το να βαπτίζεται κανείς  σκηνοθέτης είναι εύκολο…το δύσκολο είναι το να μου προσφέρει εμένα κάποιος ένα όμορφο δίωρο.Το να βαπτίζεται κάποιος συγγραφέας είναι εξίσου εύκολο και μάλιστα τη στιγμή που με λίγα ευρώ σε κάποιο τοπικό τυπογραφείο – το οποίο βαπτίζεται εκδότης - θα δει κανείς το βιβλίο του σε μια βιτρίνα.Προσοχή όμως.Σε μια βιτρίνα της Κατερίνης και μόνο. Οι μπιζμπιζέ πολιτιστικές δήθεν υπερπαραγωγές από ομάδες 60άρηδων οι οποίοι προσπαθούν χωρίς κανείς να τους το ζητήσει να επωμιστούν τον πολιτισμό, το ήθος μα κυρίως την όρεξη για δημιουργία της πόλης μου να φύγουν και να μην ξαναγυρίσουν πιά…
Η παράσταση σας παιδιά ήταν υπέροχη.Υπέροχη… Η «αυλή των Θαυμάτων» βασίζεται στην έλλειψη σταθερότητας και σιγουριάς που χαρακτηρίζει τη ζωή του Έλληνα. Η αστάθεια αυτή, τόσο γνώριμη σε όλους μας, αρχίζει από το αλλοπρόσαλλο κλίμα μας, τη «στρατηγική» γεωγραφική μας Θέση, τη φτώχεια του τόπου μας και τελειώνει στην ιδιωτική μας οικονομία.
Όλα στην Ελλάδα ανεβοκατεβαίνουν πολύ εύκολα, κυλούν, φεύγουν και η συνηθισμένη λαχτάρα του Ρωμιού είναι να στεριώσει κάπου, να σιγουρέψει κάτι.
Σ αυτές τις αυλές που κάποια προπολεμική αφέλεια τις είχε πασπαλίσει με ειδυλλιακότητα και ρομαντισμό, η ζωή στην πραγματικότητα ήταν μια πολύ σκληρή ιστορία κι η αθλιότητα περίσσευε.
Σε αυτές τις γειτονιές και σε αυτές τις αυλές άργησε πολύ να φτάσει η καλύτερη ζωή που δημιουργούσε η ανασυγκρότηση και η ανοικοδόμηση.
Το μερίδιο της φτωχολογιάς που κατοικούσε εδώ, το μερίδιό της στο οικονομικό θαύμα που γινόταν, ήταν ένα σκέτο μεροκάματο κι αυτό όχι καθημερινά σίγουρο. Εδώ βασίλευε η ανασφάλεια κι η καταφυγή στο μικροσυναισθηματισμό και στην ονειροπόληση.
Οι άνθρωποι της αυλής, του συγκεκριμένου έργου, είχαν ξεμείνει ανυπεράσπιστοι ακόμη κι από τον ίδιο τον εαυτό τους, ξεχασμένοι μέσα σε συνήθειες και τρόπο ζωής που δεν τους βοηθούσε να δούνε Θεού πρόσωπο.
Γι αυτό και η μεγαλύτερη αλλαγή έφτασε σε αυτούς σαν καημός για μετανάστευση και εκσκαφέας που ισοπέδωσε τις αυλές για να αξιοποιηθούν τα οικόπεδα.
«Η αυλή των θαυμάτων», όταν γράφτηκε, ήταν το κύκνειο άσμα ενός κόσμου βαθιά δικού μας και βαθιά πικραμένου.
Συγχαρητήρια στη Βούλα, στην Κάτια και τα άλλα παιδιά …
Σας ευχαριστούμε…και εις ανώτερα.
Τριανταφυλλίδης Παναγιώτης - συγγραφέας
www.imerisiatispierias.gr