Πέμπτη, 24 Ιουνίου 2010

FOTOREPORTAGE ΑΠΟ ΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΒΡΑΔΥΑ ΑΠΟΨΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ -ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ








τρεις σύγχρονες Ελληνίδες συγγραφείς
Η Αναστασία Καλλιοντζή, η Θάλεια Κουνούνη και η Κατερίνα Παπανικολάου «κέρδισαν» το κοινό της ΚατερίνηςΜια πολύ όμορφη λογοτεχνική βραδιά οργάνωσε την Πέμπτη το βιβλιοπωλείο «Σαββίδης» και ο Εκδοτικός οργανισμός Λιβάνη, με προσκεκλημένες τρεις αξιόλογες συγγραφείς.Η Αναστασία Καλλιοντζή – Αγαστή συνεργασία, η Θάλεια Κουνούνη – Κράτα με... η Κιβωτός σαλπάρει και η Κατερίνα Παπανικολάου – Μην παίρνεις κι όρκο στον έρωτα... είχαν την ευκαιρία της γνωριμίας με το βιβλιόφιλο κοινό της Κατερίνης, που έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις συγγραφείς.Την παρουσίαση ανέλαβε η κ.Μαρία Σατραζέμη –Μάσσιου, φιλόλογος, που με ιδιαίτερα εύστοχο τρόπο, απέδωσε το «χαρακτήρα» των τριών βιβλίων, ενώ αποσπάσματα των βιβλίων διάβασαν ο Κατερινιώτης συγγραφέας Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης και ο Μάκης Ρουσομάνης.Ακολούθησαν σύντομες τοποθετήσεις από τις συγγραφείς. Ιδιαίτερα καυστική όσο και εύστοχη η Αναστασία Καλλιοντζή τόνισε πως ένα βιβλίο θα πρέπει να προκαλεί προβληματισμό, να μην σε αφήνει όπως είπε χαρακτηριστικά να κοιμηθείς το βράδυ, να σκέφτεσαι. Αλλιώς, είπε, είναι για τα σκουπίδια.Η κ. Κουνούνη μίλησε κύρια για το έργο της κ. Καλλιοντζή, λέγοντας πως αποτελεί έκπληξη το θεματολογία του βιβλίου και ο μοναδικός τρόπος γραφής της.Οι τρεις γυναίκες συγγραφείς υπέγραψαν στο τέλος της εκδήλωσης βιβλία στους φίλους και θαυμαστές των βιβλίων τους.



Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΟ "ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ"







ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ Bikiropoulos.blogspot.com
























































ΕΙΚΟΝΕΣ
















ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΑΦΩΝΙΑ, ΚΙΚΗ ΔΗΜΟΥΛΑ

Και βέβαια είμαι κατά της διαταράξεως της σελήνης.
Οι λόγοι πολλοί.
Εκτός απ’ την κακόσχημην υπερβολή
- εγώ απο καιρό τις αποφεύγω λόγω υπερκοπώσεως –
είναι και απρέπεια.
Οι σχέσεις της με την γη
υπήρξαν εώς τώρα άκρως τυπικές.
Διακριτική μες στη μαγευτική απόστασή της,
έδωσε λύσεις άψογες στης ανθρωπότητας τα ρέμβη.
Και το κυριότερο, δωρεάν κάθε τόσο αυτή την ευθαρμένη γη επαργυρώνει.

ΚΙΚΗ ΔΗΜΟΥΛΑ


ΓΕΝΕΑ ΥΠΑΓΕΙ ΚΑΙ ΓΕΝΕΑ ΕΡΧΕΤΑΙ
Ερασιτέχνης άνθρωπος είμαι
πόσο καλύτερα παράπονα να φτιάξω ;
Έχει θαμπώσει.
Νυχθημερόν το ψαχουλεύει με τα βρωμόχερά του ο χρόνος.
Θέλει γυάλισμα.
Βύθισέ το σε αραιωμένο οξύ της ανάκλησης κι ύστερα μ' ένα μαλακό φανελένιο φωνήεν. Μικρό αγγείο χάλκινο που σαν παγούρι μοιάζει
(για δυνάμωσε λίγο τον ήχο της παρομοίωσης δεν ακούγεται καθόλου το νερό).
Αμφορέας λήκυθος αρύβαλλος θήκη για αρώματα ή λαδι πριν το αγώνισμα ν' αλείφουν οι αθλητές τα σώματά τους
δεν έμαθα ποτέ την ονομασία του ανοιχτή
μου αφέθηκε η χρήση του πάρ' το είναι παλιό
πολύ παλιό απ' τον βυθό της θάλασσας βγαλμένο είπες
και μου το χάρισες παραμονή που θα έφευγες ταξίδι- κι εγώ γιατί το πέρασα για όρκο;
Απ' τον βυθό παραμονής που θ' φευγες.
Μήπως δακρυοθήκη;
Στο αγώνισμα - για σώματα.
Σώματα;
Για ξαναπές το. Σώματα.
Έχει θαμπώσει δεν ακούγεται.
Ρώτα την αφή θυμάται πρόφερε ποτέ αυτή τη λέξη; -προσεκτικά συδαύλισε, ξέρεις η απορία ξαναθλίβει τους θανάτους.
Δεν βολιδοσκοπείς καλύτερα τα όνειρα;
Ξέρουν αυτά. Συμπράξαν στις ληστείες.
Ή μάλλον άσε τώρα που να φυτεύουμε νερό πάνω σε δάκρυα.