Δευτέρα, 5 Ιουλίου 2010

ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ :«Η εξΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας,Γραφείο Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων»

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΡΟΛΟΓΙΖΕΙ Ο ΑΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ






ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΖΗΣΗ

Μπικηρόπουλος Ε. Θεοχάρης
«Η εξΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας,
Γραφείο Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων»








Ένα από τα κυρίαρχα θέματα που επηρεάζουν τη διαμόρφωση αλλά και την ποιότητα της ίδιας της πολιτικής, είναι η πολιτική επικοινωνία, δηλαδή η μεταβίβαση των θέσεων των δημόσιων φορέων προς τους πολίτες ή όποιον άλλο αποδέκτη επιλέξουν κατά περίπτωση
Ο αναγνώστης –χρήστης του βιβλίου, θα κατανοήσει την ιδιαιτερότητα της εργασίας σε ένα Γραφείο Τύπου, καθώς περιγράφει ατέλειωτες ώρες από τη ζωή και τη δράση , σε ένα νευραλγικό χώρο ανάμεσα στην εξουσία και την τέταρτη εξουσία…που αποτελεί μια γέφυρα επικοινωνίας ανάμεσα στους πολιτικούς και τους πολίτες, μιας πορείας ανάμεσα στην πραγματικότητα και την εικονική πραγματικότητα που επιβάλλουν σήμερα στον κόσμο τα ΜΜΕ .
Το βιβλίο «η εξΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας, Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων»
είναι ένας πρωτότυπος χρηστικός οδηγός (μοναδικός στο είδος του στην Ελλάδα), ένα εγχειρίδιο, απαραίτητο για όσους εργάζονται (ή συνεργάζονται)σε Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων σε Δήμους, Νομαρχίες και Βουλευτικά Γραφεία, ιδιαίτερα στην Ελληνική επαρχία, απ’ όπου «απουσιάζουν» οι εταιρείες επικοινωνίας ή επαγγελματίες επικοινωνιολόγοι.
Το βιβλίο, είναι επίσης ιδιαίτερα χρήσιμο σε δημοτικούς και νομαρχιακούς Συμβούλους, δημάρχους, νομάρχες, πολιτευτές και βουλευτές και υποψηφίους κάθε εκλογικής αναμέτρησης, καθώς καλύπτει τις ανάγκες επικοινωνίας για την επιτυχή παρουσίαση της δημόσιας εικόνας, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εποχής της επικοινωνίας.
Στις σελίδες του θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για:
Την οργάνωση και λειτουργία του Γραφείου Τύπου
Το Γραφείο Τύπου της προεκλογικής εκστρατείας
60 υποδείγματα ομιλιών- χαιρετισμών και μηνυμάτων
Παράρτημα με υποδείγματα επιστολών –προσκλήσεων, τηλεγραφημάτων , ευχετηρίων, αλληλογραφίας, ανακοινώσεων κ.α. για την καθημερινή λειτουργία του Γραφείου Τύπου
Πρακτικές επικοινωνιακές συμβουλές και μυστικά
Προσφωνήσεις επισήμων -πρωτοκόλλου
Το εορτολόγιο
«Είπαν –έγραψαν» (σοφά λόγια για την εξουσία, την επικοινωνία, τη διοίκηση, την προβολή)

Ένα βιβλίο για όσους ασχολούνται
με την Πολιτική και την Επικοινωνία.

Η αρχαία πόλη των Φερών στη Θεσσαλία


Στη θέση του σημερινού Βελεστίνου βρίσκεται, ως γνωστόν, η αρχαία πόλη των Φερών, μια από τις πιο σημαντικές της Θεσσαλίας, που ιδρύθηκε στα τέλη της Νεολιθικής Εποχής και διήνυσε μια τρισχιλιετή και πλέον λαμπρή πορεία μέχρι το τέλος της αρχαιότητας. Μια πόλη με αυτήν την ιστορική διαδρομή και την τόσο σημαντική θέση στα θεσσαλικά δρώμενα δεν είναι δυνατόν να μην διέθετε θέατρο, αναπόσπαστο στοιχείο των ακμαζουσών πόλεων της αρχαιότητας. Σημαντικά στοιχεία για το αρχαίο θέατρο των Φερών παρουσίασε η Αργυρούλα Δουλγέρη-Ιντζεσίλογλου Δρ. αρχαιολόγος, διευθύντρια της ΙΓ΄Εφορείας Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων Βόλου, στη διάρκεια της ημερίδας "Αρχαία θέατρα της Θεσσαλίας", που πραγματοποιήθηκε από το Δημοτικό Κέντρο Ιστορίας και Τεκμηρίωσης Βόλου και το Αρχαιολογικό Ινστιτούτο Θεσσαλικών Σπουδών. Τα στοιχεία αυτά έχουν δημοσιευθεί και στα Πρακτικά για τα αρχαία θέατρα της Θεσσαλίας. Σπουδαίο κέντρο της περιοχής ήδη από τη μυκηναϊκή περίοδο- αναφέρει η αρχαιολόγος- η πόλη των Φερών έφθασε στο απόγειο της ακμής της κατά το πρώτο ήμισυ του 4ου αιώνα π.Χ., εποχή της διακυβέρνησης της από τους τυράννους Λυκόφρονα, Ιάσονα και Αλέξανδρο. Τη σημαντικότερη θέση μεταξύ τους κατέχει ο Ιάσων, ο οποίος εξελέγη ταγός ολόκληρης της Θεσσαλίας, επικεφαλής του Κοινού των Θεσσαλών (371 π.Χ.), επιδίωξε την ηγεμονία όλων των ελληνικών πόλεων και οραματίστηκε πρώτος μια πανελλήνια εκστρατεία κατά των Περσών, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο Ισοκράτης στον "Πανηγυρικό" του. Αλλά και κατά την ελληνιστική εποχή και κυρίως κατά τον 2ο και τον 1ο αιώνα π.Χ. η πόλη των Φερών γνώρισε μια τελευταία περίοδο ακμής, όταν ηγήθηκε και πάλι του Κοινού των Θεσσαλών με την επανίδρυση του το έτος 196/195 π.Χ. και την εκλογή του Φεραίου Παυσανία Εχεκράτους ως πρώτου στρατηγού του. Μια πόλη μ' αυτήν την ιστορική διαδρομή και την τόσο σημαντική θέση στα θεσσαλικά δρώμενα δεν είναι δυνατόν να μην διέθετε θέατρο. Πράγματι, εξηγεί η αρχαιολόγος, η παρουσία αρχαίου θεάτρου στην πόλη των Φερών μαρτυρείται από φιλολογικές πηγές. Σύμφωνα με τον Πλούταρχο (Πελοπίδας, XXIX, 5), ο τύραννος των Φερών Αλέξανδρος (369-358 π.Χ.), γνωστός για την σκληρότητα του και τα εγκλήματα του κατά των πολιτών, παρακολουθούσε την τραγωδία "Τρωάδες" του Ευριπίδη στο θέατρο της πόλης. "Αξίζει να ανατρέξουμε στο ίδιο το κείμενο του Πλουτάρχου- σημειώνει η κα Δουλγέρη-Ιντζεσίλογλου- για να θυμηθούμε τις λεπτομέρειες αυτού του γεγονότος: '...ενώ παρακολουθούσε μια παράσταση των Τρωάδων του Ευριπίδη, σηκώθηκε και έφυγε από το θέατρο μηνώντας στον υποκριτή (τον ηθοποιό) να μην πάρει βαριά το πράγμα, αλλά να συνεχίσει την παράσταση χωρίς να μειώσει καθόλου την προσπάθεια του. Γιατί δεν φεύγει από περιφρόνηση προς εκείνον, αλλά επειδή ντρέπεται τους πολίτες, που θα τον έβλεπαν να δακρύζει για τις συμφορές της Εκάβης και της Ανδρομάχης, ενώ ποτέ του δεν σπλαχνίστηκε κανέναν από όσους ο ίδιος είχε σκοτώσει...'". Η μαρτυρία αυτή θεωρείται ενδεικτική για την κατασκευή του θεάτρου πιθανότατα στις αρχές του 4ου αιώνα π.Χ., εποχή της μέγιστης ακμής της πόλης. Χαρακτηριστική είναι, επίσης, η ανεύρεση ενός μολύβδινου σφραγίσματος ("συμβόλου") ελληνιστικής εποχής με παραστάσεις της θεάς Εν(ν)οδίας, που ίσως χρησίμευε ως εισιτήριο σε θεατρική παράσταση. Η πιθανή θέση του αρχαίου θεάτρου των Φερών εντοπίζεται στη ΒΑ πλαγιά του χαμηλού λόφου "Καστράκι", εκτός Σχεδίου Πόλης του Βελεστίνου του Ν. Μαγνησίας, αλλά σε επαφή σχεδόν με το βόρειο όριο του. Εμπίπτει σε κεντρικό σημείο της αρχαίας πόλης των Φερών, όπου τοποθετείται η "Ελευθέρα Αγορά", της οποίας η ταύτιση βασίζεται σε αρκετά ισχυρά αρχαιολογικά δεδομένα. Θα πρέπει με την ευκαιρία αυτή, εξηγεί η ίδια στη συνέχεια, να υπενθυμίσουμε ότι σύμφωνα με τον Αριστοτέλη (Πολιτικά, 7, 2,1331 α-β) στις θεσσαλικές πόλεις υπήρχε η "Ελευθέρα Αγορά", όπου ασκούντο οι δημόσιες λειτουργίες και η οποία βρισκόταν σε διαφορετική θέση από την "των ωνίων αγοράν ή αναγκαίαν", όπου λάβαιναν χώρα οι καθημερινές εμπορικές δραστηριότητες. Για την πρόταση ταύτισης της "Ελευθέρας Αγοράς" καθοριστικό ρόλο διαδραμάτισε η αποκάλυψη τμήματος στοάς ελληνιστικής εποχής με ημίεργους κίονες δωρικού ρυθμού στη θέση τους πάνω στο στυλοβάτη, πολύ κοντά στην πιθανή θέση του θεάτρου, το οποίο είναι εύλογο να εντάσσεται σε ένα χώρο δημόσιων λειτουργιών. Ο χώρος είναι απαλλοτριωμένος και ανήκει στην ιδιοκτησία του Υπουργείου Πολιτισμού. Στην χαρακτηριστική κοίλη διαμόρφωση της πλαγιάς του λόφου διαγράφεται το κοίλο του θεάτρου, ενώ ένας παλιός δρόμος, που βρίσκεται ακόμη σε λειτουργία φαίνεται να ακολουθεί την καμπύλη πορεία του διαζώματος. Στους πρόποδες του λόφου, στο σημείο της κοιλότητας, διαμορφώνεται επίπεδος χώρος που θα μπορούσε να ταυτισθεί με την ορχήστρα. Η πιθανή θέση του θεάτρου των Φερών ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές που θέτει ο Βιτρούβιος και συγκεκριμένα βρίσκεται σε υγιεινή περιοχή, μακριά από έλη, δεν είναι εκτεθειμένη στο Νότο, αλλά στραμμένη προς ΒΑ, προς την ανατολική θεσσαλική πεδιάδα και τη λίμνη Βοιβηϊδα, σε χώρο ανοιχτό, όπου δεν εμποδίζεται η διάδοση του ήχου και δεν δημιουργείται ηχώ. Πρόσφατες μικρής κλίμακας δοκιμαστικές γεωφυσικές διασκοπήσεις έδωσαν ενθαρρυντικά αποτελέσματα, αλλά απαιτείται η διενέργεια δοκιμαστικών ανασκαφικών τομών για να επιβεβαιωθεί η ύπαρξη του θεάτρου στο σημείο αυτό. Έτσι θα κερδίσουμε ένα ακόμη μνημείο που θα ενταχθεί στο δημιουργούμενο Αρχαιολογικό-Ιστορικό Πάρκο Φερών-Βελεστίνου, αλλά και έναν ακόμη χώρο πολιτισμού όχι μόνο για το σημερινό Βελεστίνο, αλλά και για το Νομό Μαγνησίας και για ολόκληρη τη Θεσσαλία. Ένα αρχαίο θέατρο φορτίζει μια περιοχή με ιδιαίτερα συμβολικό χαρακτήρα, καθώς δεν αποτελούσε απλά ένα χώρο έκφρασης καλλιτεχνικής δημιουργίας υψηλού επιπέδου, αλλά και τόπο άσκησης δημοκρατικών λειτουργιών, όπως η συνάθροιση πολιτών για δημόσιες υποθέσεις. Για το λόγο αυτό αναμένεται να δοθεί προσοχή και προτεραιότητα στην προστασία, την έρευνα, την ανάδειξη και την απόδοση του μνημείου αυτού στους πολίτες ως ενός διακεκριμένου συμβόλου της οργανωμένης πόλης της αρχαιότητας, όπου η σημερινή πόλη θα μπορεί να συνεχίσει να εκφράζεται. Σημαντικό ρόλο θα έπαιζε η ένταξη των θεάτρων σε οργανωμένες πολιτιστικές διαδρομές ώστε να είναι εύκολα προσιτά, κάτι που ευτυχώς μπορεί να εφαρμοσθεί στη Θεσσαλία. Στο Νομό Μαγνησίας τα τρία αρχαία θέατρα, της Δημητριάδος, των Φθιωτίδων Θηβών και πιθανότατα των Φερών, βρίσκονται πάνω σε σημαντικούς οδικούς άξονες που συνδέονται μεταξύ τους: στον άξονα της Εθνικής Οδού ΠΑΘΕ, στην οδό Αθηνών-Βόλου και στην οδό Βόλου-Βελεστίνου-Λάρισας, που στη συνέχεια συνδέονται με τη Λάρισα, όπου υπάρχουν άλλα δυο γνωστά θέατρα της Θεσσαλίας. Οι αρχαιολόγοι εκτιμούν πως η 4η Προγραμματική Περίοδος (ΕΣΠΑ) και οι Μεσογειακοί Αγώνες του 2013 αποτελούν μεγάλη ευκαιρία για την εκπόνηση και υλοποίηση ενός συνολικού προγράμματος για τα αρχαία θέατρα της περιοχής, που χωρίς αμφιβολία θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών και θα τύχουν διεθνούς προβολής, με θετικά αποτελέσματα και για τον τουρισμό.
ΝΟΟΖ

Google Alerts στα ελληνικά επισκεφθείτε τη διεύθυνση http://www.google.gr/alerts.


Με τόσες πολλές νέες πληροφορίες που δημοσιεύονται στο Διαδίκτυο κάθε μέρα, καθίσταται πολύ δύσκολο να παρακολουθεί κανείς διαρκώς τι γράφεται για οποιοδήποτε θέμα. Οι ειδοποιήσεις της Google (google alerts) είναι ένα απλό εργαλείο που βρίσκει ιστοσελίδες, καταχωρήσεις σε ιστολόγια και ειδησεογραφικά άρθρα που σας ενδιαφέρουν και τα παραδίδει στα εισερχόμενα μηνύματά σας. Απλά εισάγετε το ερώτημά σας, ακριβώς όπως θα κάνατε αναζήτηση στη μηχανή αναζήτησης της Google και όταν υπάρχουν νέα διαθέσιμα αποτελέσματα, η υπηρεσία Google Alerts σας τα αποστέλλει. Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν το Google Alerts έτσι ώστε να παρακολουθούν στο Διαδίκτυο τα θέματα που τους ενδιαφέρουν. Για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία Google Alerts στα ελληνικά επισκεφθείτε τη διεύθυνση http://www.google.gr/alerts.

ΣΕΡΦΑΡΟΝΤΑΣ







Δυνατότητα αναγνώρισης προσώπων στο Facebook


Η ομάδα ανάπτυξης του Facebook ανακοίνωσε μέσω του επίσημου blog την έναρξη νέων υπηρεσιών στη σελίδα της γνωστής υπηρεσίας κοινωνικής δικτύωσης που θα επιτρέπουν μέχρι και την αυτόματη αναγνώριση σε φωτογραφίες. Αυτό σημαίνει πως μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, οι χρήστες θα μπορούν να ανεβάζουν απλά τις αγαπημένες τους φωτογραφίες, χωρίς να χρειάζεται να κάνουν συνεχόμενα tags στα πρόσωπα που περιλαμβάνονται σε αυτές.To Facebook θα αρχίσει να καταγράφει τα πρόσωπα των χρηστών και θα επιτρέπει μία αυτοματοποιημένη διαδικασία, με τον κάτοχο του κάθε λογαριασμού να πατάει απλά ένα ΟΚ για την ταυτοποίηση της ενέργειας. Περιμένουμε να δούμε το πόσο εύκολη και αποτελεσματική θα είναι η διαδικασία καθώς και το αν θα γλιτώσουμε τις συνεχόμενες διορθώσεις...

Προσφυγή στην Επιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με αφορμή την πρόθεση της γνωστής Αμερικανίδας τραγουδίστριας Τζένιφερ Λόπεζ


Παρέμβαση Βουλευτών του ΛΑΟΣ Κωστή Αϊβαλιώτη, Βαΐτση Αποστολάτου και Ηλία Πολατίδη με κατάθεση Προσφυγής στην Επιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με αφορμή την πρόθεση της γνωστής Αμερικανίδας τραγουδίστριας Τζένιφερ Λόπεζ να μεταβεί στην κατεχόμενη Κύπρο και να χρησιμοποιήσει το παράνομο αεροδρόμιο της Τύμπου.Η Προσφυγή των τριών Βουλευτών του ΛΑΟΣ προς την Πρόεδρο της Επιτροπής Αναφορών, είναι η εξής:Η γνωστή αμερικανίδα τραγουδίστρια JENNIFER LOPEZ φέρεται να έχει εκφράσει την πρόθεση να μεταβεί στην κατεχόμενη Κύπρο στις 20 Ιουλίου (επέτειο της βάρβαρης τουρκικής εισβολής) χρησιμοποιώντας το παράνομο αεροδρόμιο της Τύμπου (οι κατοχικές αρχές το αποκαλούν «ERCAN») προκειμένου να εγκαινιάσει ξενοδοχείο, το οποίο στο παρελθόν ανήκε σε Έλληνα της Κύπρου. Η ενέργεια αυτή - αν τελικά γίνει από την JENNIFER LOPEZ - θα αποτελέσει περιφρόνηση προς τις αρχές της ΕΕ, η οποία έχει απαγορεύσει πλήρως την χρήση των παρανόμων πυλών εισόδου στην κατεχόμενη Κύπρο.Υπενθυμίζεται ότι - σύμφωνα με το δίκαιο των ΗΠΑ - όποιος χρησιμοποιήσει παράνομο αεροδρόμιο π.χ. στη Λατινική Αμερική (όπου υπάρχουν αεροδρόμια από τα οποία γίνεται εμπόριο ναρκωτικών) συλλαμβάνεται και του επιβάλλονται κυρώσεις ως προς τη δυνατότητα που έχει να χρησιμοποιήσει αεροδρόμια των ΗΠΑ.Παράκλησή μας θα ήταν να εξετασθεί το συντομότερο από την Επιτροπή σας η δυνατότητα επιβολής κυρώσεων - αν η JENNIFER LOPEZ επιμείνει τελικά στην απόφασή της - με την μορφή της απαγόρευσης εισόδου σε οποιοδήποτε αεροδρόμιο της ΕΕ, όπως και κάθε άλλου υπηκόου χρησιμοποιήσει το παραπάνω παράνομο αεροδρόμιο το οποίο βρίσκεται σε κατεχόμενο τμήμα χώρας - μέλους της ΕΕ.
ΝΟΟΖ

ΤΖΑΖ ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΒΒΙΝΑ ΓΙΑΝΝΑΤΟΥ


Η Σαβίνα Γιαννάτου συναντά στη σκηνή την πιανίστα και ερμηνεύτρια Ευγενία Καρλαύτη, σε έναν μουσικό διάλογο δύο φωνών και διαφορετικών μουσικών ειδών, τη Δευτέρα 5 Ιουλίου στον κήπο Μουσείου Λαϊκών Μουσικών Οργάνων στην Πλάκα.


Η Σαββίνα Γιαννάτου και η Ευγενία Καρλαύτη συνδιαλέγονται με διαχρονικά τζαζ και παραδοσιακά τραγούδια από διάφορες χώρες του κόσμου και με τραγούδια της Λένας Πλάτωνος, του Λέοναρντ Κοέν, της Τζόνι Μίτσελ αλλά και του Μάνου Χατζιδάκι.
Το εύρος του ρεπερτορίου και η έντονη ερμηνεία της Σαβίνας Γιαννάτου αναπτύσσονται μοναδικά πάνω στις ευρηματικές μουσικές διασκευές της Ευγενίας Καρλαύτη. Τζαζ συγχορδίες αναμειγνύονται με τραγούδια της Καραϊβικής ή της Κάτω Ιταλίας αλλά και σπουδαίων διεθνών δημιουργών.
Ταυτόχρονα η προσωπική τζαζ ερμηνεία της Ευγενίας Καρλαύτη μεταφέρει το κοινό στην Αμερική του ΄50 με έναν σύγχρονο και ατμοσφαιρικό τρόπο.
Ένα διαφορετικό ρεσιτάλ για φωνή και πιάνο περιμένει τους επισκέπτες του κήπου του Μουσείου Λαϊκών Μουσικών Οργάνων, με τραγούδια-ορόσημα ως υλικό αυτής της μουσικής συνομιλίας που παραμένει ανοιχτή στον αυτοσχεδιασμό.
Πληροφορίες: Μουσείο Λαϊκών Μουσικών Οργάνων, Διογένους 1, Αέρηδες, Πλάκα, 210 3254129, στις 8.30 μ.μ. Εισιτήρια 15 ευρώ.

FESTIVAL OLYMPOY 2010 ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ


Φίλες και Φίλοι του Φεστιβάλ Ολύμπου, ένα ακόμη πολιτιστικό καλοκαίρι αρχίζει στην Πιερία, υποσχόμενο ξεχωριστές γιορτές τέχνης και καλλιτεχνικής έκφρασης. Και φέτος το Φεστιβάλ δίνει το καθιερωμένο του ραντεβού με τον πολιτισμό και την ψυχαγωγία σε όλες τους τις μορφές και εκφάνσεις. Για 39ηχρονιά, ποικίλες εκδηλώσεις θα ομορφύνουν και θα φωτίσουν τους καλοκαιρινούς μήνες στην περιοχή μας, δίνοντας την ευκαιρία στους παρευρισκόμενους να «ταξιδέψουν με όχημα τον πολιτισμό» σ' έναν μοναδικά όμορφο τόπο. Η πλούσια θεματική και οι εξαιρετικές συμμετοχές της φετινής διοργάνωσης, το αρχαίο θέατρο του Δίου και οι άλλοι χώροι φιλοξενίας των εκδηλώσεων, συνθέτουν την πολυδιάστατη φυσιογνωμία του Φεστιβάλ. Μελωδίες, εικόνες και ήχοι, θα μας βοηθήσουν να ξεχάσουμε έστω και για λίγο την καθημερινότητα μας και τα όποια προβλήματα της και θα αναδείξουν όλες τις διαχρονικές αξίες που αντιπροσωπεύει ο ελληνικός πολιτισμός. Χαιρετίζω με την ευκαιρία και την πρωτοβουλία του ΟΡ.ΦΕ.Ο. να εγκαινιάσει φέτος «τον θεσμό της τιμώμενης χώρας», με πρώτη χώρα τη Γαλλία. Με την πρωτοβουλία αυτή ενισχύονται οι ισχυροί δεσμοί φιλίας και συνεργασίας των δύο χωρών, ενώ παροτρύνονται οι πολυάριθμοι φίλοι του Φεστιβάλ να γνωρίσουν περισσότερες πτυχές του Γαλλικού πολιτισμού. Σας καλώ, λοιπόν, να απολαύσουμε τις παραστάσεις του Φεστιβάλ, να γίνουμε πομποί και δέκτες των μηνυμάτων της τέχνης και να ζήσουμε όλοι μαζί, στιγμές έμπνευσης και δημιουργίας.
Σάββας Χιονίδης
Δήμαρχος Κατερίνης - Πρόεδρος Τ.Ε.Δ.Κ. Ν. Πιερίας