Πέμπτη, 17 Φεβρουαρίου 2011

EIKONES ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

http://press-gr.blogspot.com/2009/06/blog-post_1227.html

ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 1992-2011












Η ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΡΩΕΙ ΤΟΝ ΑΦΕΝΤΗ www.queen.gr

Εκείνοι που εργάζονται πολλές ώρες την εβδομάδα υποφέρουν δυσανάλογα από διαταραχές ύπνου, πόνους στη μέση και καρδιακά προβλήματα, σύμφωνα με το Γερμανικό Ομοσπονδιακό Ινστιτούτο Επαγγελματικής Ασφάλειας και Υγείας, το οποίο έχει πραγματοποιήσει πολλές μελέτες με αυτό το αντικείμενο.

Σχεδόν ένας στους τέσσερις εργαζόμενους που απασχολείται εβδομαδιαίως περισσότερες από 60 ώρες υποφέρει από διαταραχές του ύπνου, σύμφωνα με την έκθεση του Ινστιτούτου που επικαλείται δύο εθνικές έρευνες.
Από την άλλη, μόνο ένας στους πέντε εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης που εργάζεται 35 έως 44 ώρες την εβδομάδα αντιμετωπίζει παρεμφερή προβλήματα.
Παράλληλα, μόνο ένας στους δέκα εργαζόμενους μερικής απασχόλησης (δηλαδή λιγότερο από 19 ώρες την εβδομάδα) αντιμετωπίζει κάποιο από τα προαναφερθέντα προβλήματα υγείας.
Οι βάρδιες ή το ελαστικό ωράριο, που προβλέπει δηλαδή και εργασία κάποια απογεύματα, φάνηκε να αυξάνουν τη συχνότητα των παραπόνων για προβλήματα υγείας από τους ερωτηθέντες, αφού δεν επηρεάζουν μόνο την υγεία, αλλά και την κοινωνική ζωή.
Όσο περισσότερες ώρες εργάζονταν οι ερωτηθέντες, τόσο συχνότερα απαντούσαν ότι η δουλειά βλάπτει την οικογένειά τους και περιορίζει τον ελεύθερο χρόνο τους.
Όπως ανακοίνωσε το Ινστιτούτο, το ευέλικτο εργασιακό ωράριο απλώς περιορίζει ορισμένα από τα αρνητικά επακόλουθα της υπερβολικής εργασίας.
http://www.queen.gr/YGEIA-FITNESS/YGEIA/item/4697-Oi-yperbolikes-wres-ergasias-blaptoyn-thn-ygeia

ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ.....

http://www.drseeng.com/2011/02/mega.html

«Ψηλά απ΄ τη Γέφυρα» του Άρθουρ Μίλλερ

Τελευταίες παραστάσεις έως και Κυριακή 27 Φεβρουαρίου






Ύστερα από δύο ιδιαίτερα επιτυχημένες θεατρικές σεζόν στην Αθήνα, στο θέατρο « Βρετάνια» κι έχοντας αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές, το έργο «Ψηλά απ΄ τη Γέφυρα» του Άρθουρ Μίλλερ, θα συνεχιστεί από τον Φεβρουάριο, στο θέατρο «Αριστοτέλειον».






Ένα από τα σημαντικότερα έργα του σύγχρονου παγκόσμιου ρεπερτορίου, το αριστούργημα του Άρθουρ Μίλλερ ''έρχεται'' στην Θεσσαλονίκη με τον Γρηγόρη Βαλτινό στον κεντρικό ρόλο του έργου, αυτόν του Έντι Καρμπόνε.






Ο Έντι Καρμπόνε, Ιταλός μετανάστης στην Αμερική του 50, εργάζεται σκληρά στο λιμάνι του Μπρούκλιν για να συντηρήσει την οικογένειά του.


Μαζί με τη σύζυγό του, Μπέατρις, έχει αναλάβει την ανατροφή της ορφανής ανιψιάς της, Κάθριν, που μεγαλώνει μαζί τους σαν να ήταν πραγματικό τους παιδί.


Κεντρικό θέμα το ανομολόγητο ερωτικό πάθος του Έντι Καρμπόνε για τη νεαρή ανιψιά της γυναίκας του, πάθος που πυροδοτεί την εσωτερική σύγκρουση που συγκλονίζει τον ήρωα και τελικά τον οδηγεί στην αυτοκαταστροφή του.


Το πάθος σαν υπέρβαση και σαν αδιέξοδο, σαν δημιουργική και καταστροφική δύναμη, σαν προδοσία και σαν θάνατος, ορίζει την ανθρώπινη μοίρα από την αρχαιότητα και τον Αισχύλο, μέχρι σήμερα.


Η ξαφνική άφιξη των Ιταλών συγγενών της Μπέατρις, που μπήκαν παράνομα στη χώρα για αναζήτηση εργασίας και φιλοξενούνται στο σπίτι του Έντι, ανατρέπει την ισορροπία της οικογένειας.


Η Κάθριν ερωτεύεται τον Ροντόλφο, τον νεαρό κι όμορφο ξάδελφο της Μπέατρις, ξυπνώντας μέσα στην ψυχή του Έντι μια καταστροφική ζήλια, που τον ωθεί σε ακραίες συμπεριφορές, με κορυφαία την προδοσία των ίδιων των συγγενών του, πράξη η οποία και τον οδηγεί στο τραγικό τέλος του.






Μαζί με τον Γρηγόρη Βαλτινό, συμπρωταγωνιστούν:


Πέτρος Φυσσούν, Κερασία Σαμαρά, Νίκος Πουρσανίδης, Βίκυ Παπαδοπούλου, Θανάσης Κουρλαμπάς, Νικόλας Μιχάκος, Μιχάλης Σάκκουλης



ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία: Γρηγόρης Βαλτινός

Βοηθός σκηνοθέτη: Χαρά Μπαλτά

Μετάφραση: Ερρίκος Μπελιές

Σκηνικά-κοστούμια: Γιώργος Πάτσας

Φωτισμοί: Μελίνα Μάσχα

Σύνθεση ήχων: Δημήτρης Ιατρόπουλος



Παραστάσεις : Τετάρτη 19.30 μμ

Πέμπτη – Παρασκευή 21.15 μμ

Σάββατο 18.15 μμ και 21.15 μμ

Κυριακή 18.15 μμ και 21.15 μμ



Τιμές εισιτηρίων : 25€, 16 € φοιτητικό-μαθητικό

Εισιτήρια προπωλούνται στο ταμείο του θεάτρου Αριστοτέλειον.



Θέατρο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ

(Εθνικής Αμύνης 2, τηλ.:2310 262 051)





Ρίτα Σίσιου

Υπεύθυνη Δημ.Σχέσεων & Επικοινωνίας

Τηλ.:69 79 22 22 14

e-mail: margaritasisiou@gmail.com

ΕΞΥΠΝΑ...!


Οι αποφάσεις της Επιτροπής Αγώνα κατά των Διοδίων της Πιερίας

http://pieria-gr.blogspot.com/2011/02/blog-post_4864.html

NEW....ΚΥΚΛΟΙ ΠΑΡΑΚΜΗΣ

ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ


Κύκλοι παρακμής



Άκουσε,


Ότι για τέσσερα χρόνια


Θα έχει


Ευημερία


Δικαιοσύνη


Ασφάλεια


Πρόοδο


Ανάπτυξη.


Συλλογίστηκε.


Σκέφτηκε.


Αποφάσισε.


Ψήφισε.


Μετά από τέσσερα χρόνια


Είδε


Τη δυστυχία


Την αδικία


Την ανασφάλεια


Τη στασιμότητα


Την παρακμή, τη βία, την τρομοκρατία, τη φτώχεια.


Διαπίστωσε ότι η ιστορία επαναλαμβάνετε


Με έφεση στο λάθος.


Μόνο μια παρηγοριά.


Συμπάσχει μεταξύ συμπασχόντων


Εκατομμυρίων πασχόντων, μη εχόντων…

(2011)

Trilogía sucia de La Habana (Grecia) Πέδρο Χουάν Γκουτιέρες

Με γλώσσα δυνατή και λιτή, ο Πέδρο Χουάν Γκουτιέρες καταθέτει τη μαρτυρία ενός άπιστου κατοίκου της Αβάνας, ενός ανθρώπου που επιστρέφει σʼ αυτήν εξουθενωμένος, ύστερα από μια μεγάλη περιπλάνηση που τελικά δεν τον έβγαλε πουθενά. Δεν είναι απαισιόδοξος για τη ζωή του στη σύγχρονη Αβάνα, όμως αυτό δεν τον εμποδίζει να ανατέμνει τα πάντα γύρω του με τη δεξιοτεχνία εξειδικευμένου χειρουργού. Βυθίζει τον αιχμηρό σαν νυστέρι λόγο του δίχως φόβο, «σκαλίζει» σωθικά και ανακατεύει τα πάντα χωρίς να σέβεται τίποτα: σεξ, πείνα, πολιτική, ερωτισμό, απογοήτευση, επιθυμίες, ρούμι και καλή διάθεση.
Γραμμένη με ένα ρυθμό ιλιγγιώδη, κάπου ανάμεσα στην τροπική έξαψη και τη μαύρη απόγνωση ενόςΜπουκόφσκι, η Βρόμικη τριλογία της Αβάνας είναι ένα διαφωτιστικό μείγμα διηγημάτων ενορχηστρωμένων σαν μυθιστόρημα. Σκληρά, συγκινητικά και αληθινά, μας αποκαλύπτουν έναν αυθεντικό συγγραφέα, έναν ανελέητο χρονικογράφο μιας χώρας και μιας εποχής αντιφατικής, τρομερής, σαγηνευτικής.



TΟ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΟ βράδυ πίναμε ως τα ξημερώματα. Η Αϊντέ μού έλεγε τις εμπειρίες της από τον αποκρυφισμό και πως φοβάται και δεν τολμάει να προχωρήσει μπροστά. Ο Χόρχε άκουγε. Μια ζωή ακούει και δεν μιλάει. Πέσαμε για ύπνο κατά τις τέσσερις τα ξημερώματα, ψιλομεθυσμένοι. Είναι ένα μικρό δωμάτιο όλο κι όλο, με ένα μπάνιο και μια κουζίνα κηροζίνης. Η Αϊντέ έστρωσε μια κουβέρτα στο πάτωμα και έπεσα ξερός. Νομίζω ότι μέσα στον ύπνο μου τους άκουσα να γαμιούνται και να αναστενάζουν. Είναι αχόρταγοι αυτοί οι μαύροι.
Σηκώθηκα στις εννιά το πρωί. Έπλυνα τα μούτρα μου. Βούτηξα τους είκοσι κατεψυγμένους μου αστακούς και ξεκίνησα για το σταθμό του τρένου. Έχει τρένο για την Αβάνα στις δώδεκα το μεσημέρι. Είναι πάντα πήχτρα στον κόσμο κι αυτό είναι καλό γιατί η αστυνομία δεν κάνει έρευνες.
Από έναν κεντρικό δρόμο περνούσε μια κηδεία. Όλοι στέκονταν όρθιοι, σιωπηλοί. Πολύς κόσμος μέσα σε μια υπερβολική σιωπή. Εγώ προχωρούσα με την κούτα μου με τους αστακούς και έπρεπε να βιαστώ, αλλά παρ’ όλ’ αυτά προσπάθησα να μάθω. Κανείς δεν ήξερε τίποτα.
Ο κόσμος κυκλοφορεί βρόμικος, κακοντυμένος, πεινάει και κανείς δεν μιλάει. Ο καθένας ασχολείται με το να βρει λεφτά και φαΐ και να επιβιώσει.
Έπειτα πέρασα όλο το απόγευμα να κοπανιέμαι μέσα σ’ εκείνο το τρένο που ξεκίνησε με τρεις ώρες καθυστέρηση και προχωρούσε χωρίς βιασύνη, σταματώντας κάθε πέντε λεπτά.
Τελικά έφτασα στην Αβάνα στις δέκα το βράδυ. Όλη η μέρα χαμένη στο κωλοτρένο. Αλλά έφτασα στο δωματιάκι μου πολύ ορεξάτος. Είναι καλό να είσαι έτσι. Με πολλή όρεξη. Αν σε πάρει από κάτω είσαι τροφή για τα σκουλήκια. Έβαλα τους αστακούς στην κατάψυξη, ήπια ένα ποτήρι ζαχαρόνερο και ξάπλωσα να κοιμηθώ. Ήμουν λιώμα.
Κοιμήθηκα με τη μία και στις εφτά το πρωί μού χτύπησαν την πόρτα. Η Μαργαρίτα ήταν αυτή που με ξύπνησε. Με μυρίζεται. Πώς ήξερε ότι είχα γυρίσει; Μου έκανε καφέ. Έβγαλε το φόρεμά της με το πρόσχημα ότι έκανε ζέστη και ότι ήθελε να σκουπίσει και να καθαρίσει, θαρρείς και το δωματιάκι μου ήταν κανένα παλάτι. Με προκαλούσε με τη γύμνια της. Γαμηθήκαμε λίγο. Είχα τρεις μέρες να τη δω. Μ’ αρέσει αυτή η νέγρα. Κυρίως όταν μένει για λίγο σιωπηλή. Λέει ανοησίες και προσπαθεί να το παίξει συμπαθητική σε βαθμό που σε κουράζει, κι αυτό μου τη βιδώνει. Όπως και να ’χει, πρόκειται μόνο για σεξουαλική έλξη. Αυτό και μόνο. Για μένα είναι αρκετό. Η καρδιά μου έχει γίνει πέτρα και είμαι ανίκανος να νιώσω οτιδήποτε άλλο για μια γυναίκα εκτός από μία στύση.
Αυτοί οι εφήμεροι έρωτες είναι απολαυστικοί ακριβώς επειδή τους λείπει η προσδοκία. Δεν έχουν ούτε παρελθόν ούτε μέλλον. Η προσδοκία καταστρέφει πολλά πράγματα. Αλλά το να μάθεις να της ξεφεύγεις είναι τέχνη.
Η Μαργαρίτα ήθελε πάση θυσία να καθαρίσει και να ετοιμάσει πρωινό. Αλλά όχι. Δεν θέλω να ξαναπαίξω ποτέ πια με τα κουζινικά. Φτάνει πια. Βούτηξα τέσσερις αστακούς και βγήκα να τους πουλήσω. Έστειλα τη Μαργαρίτα στο δωμάτιό της και αντίο, τα λέμε αργότερα.
Στο απέναντι κτίριο είναι ένας τύπος από το Γκουαντάναμο που νοικιάζει το αυτοκίνητό του και έχει φράγκα. Είναι μια Πλίμουθ του ’54. Ένα χοντροκομμένο αυτοκίνητο, μεγάλο, κόκκινο, με τεράστιους προφυλακτήρες, πολύ φαρδύ. Άγριο αυτοκίνητο, με πολύ κόκκινο μέταλλο και μικρά παραθυρκια. Εμένα μου φαίνεται απειλητικό, αλλά οι τουρίστες λένε ότι είναι «κλασικό» και τους αρέσει να το νοικιάζουν για να κάνουν βόλτα στην παλιά Αβάνα ή για να βάζουν μέσα χινετέρας και να τις πηγαίνουν στην παραλία. Παίνεσα το πόσο προσεγμένη είχε την παλιατζούρα του και μου είπε:
«Φιλαράκο, αυτό το αυτοκίνητο είναι χρυσωρυχείο, αυτό που βλέπεις είναι αποθήκη πορνογραφίας».
«Τι εννοείς πορνογραφίας; Είσαι με τα καλά σου;»
«Α, ρε φίλε, τίποτα δεν ξέρεις. Πολλοί τουρίστες γουστάρουν να κάνουν τα όργιά τους με τις χινετέρας εδώ μέσα ή στην οροφή ή στο καπό. Τρέλα, τρέλα! Και τότε μου ζητάνε να τους βγάλω φωτογραφίες ή βίντεο. Κι όλα αυτά τα χρεώνω έξτρα! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσα φράγκα βγάζει αυτό το σαράβαλο».
Ο τύπος από το Γκουαντάναμο πήρε δύο αστακούς. Μια χαρά. Μου τους πλήρωσε ένα δολάριο τον έναν, χωρίς παζάρια. Καλή μπίζνα. Εγώ στους ψαράδες έδωσα ένα δολάριο για τρεις. Η μαλακία είναι ότι δεν μπορώ να φέρω με τη μία καμιά διακοσαριά. Συνέχισα το δρόμο μου. Έφτασα στο εστιατοριάκι του Ουρμπάνο. Και ναι. Ήθελε δέκα. Αυτό ήταν. Το ’βγαλα το μεροκάματο! Του τους πήγα, εισέπραξα ο παραδάκι και πήγα να βρω λίγο ρούμι. Δεν γίνεται να δουλεύεις πολύ γιατί η ζωή είναι πολύ μικρή.
Στο μαγαζί με το ρούμι η ουρά ήταν ατελείωτη. Αλλά πλησίασα από το πλάι, κοίταξα το μαγαζάτορα και του έδωσα το μπουκάλι. Μου το γέμισε και του έδωσα τα τριάντα πέσος του. Έτσι, κατάμουτρα, μπροστά στον κόσμο που περίμενε στην ουρά. Όποιος έχει λεφτά δεν μπορεί να μαλακίζεται επί δύο ώρες στην ουρά για ένα μπουκάλι ρούμι, με το δελτίο στο χέρι. Ούτε με σφαίρες. Πληρώνω τα διπλάσια και ξεμπερδεύω στο λεπτό. Άρχισαν αμέσως να διαμαρτύρονται. Κι οι γέροι με την γκρίνια τους: «Φτάνει πια, αυτό είναι το ίδιο για όλο τον κόσμο, εδώ πάει με το δελτίο». Τους τη δίνει που έρχεται ένας τύπος με λεφτά και τους γαμάει. Απομακρύνθηκα λίγο και τους φώναξα:
«Τι θα πει ίδιο, ίδιο με τι; Κακομοίρηδες! Δεν πάτε στο διάολο».
Εκείνη την ώρα με πλησιάζει ο γερο-Μαρτίν, τύφλα όπως πάντα:
«Άκου, Πέδρο Χουάν, άσ’ τα αυτά. Άσ’ τους αυτούς τους δυστυχισμένους. Πρέπει να ανέβω στην ταράτσα μαζί σου. Έχω βάλει στην άκρη ένα μπουκαλάκι για να το πιούμε μαζί».
«Α, πολύ ωραία, Μαρτίν, όποτε θέλεις».
«Όχι, όχι όποτε θέλω. Πες μου πότε».
Μήνες τώρα το ίδιο τροπάρι. Με έχει κουράσει πια.
«Μαρτίν, τα βράδια πάντα εκεί πάνω είμαι. Εγώ δεν βγαίνω».
«Έγινε. Έχω κάτι ιστοριούλες να σου πω, για να τις γράψεις μετά».
«Δεν γράφω πια, Μαρτίν. Δεν με βλέπεις που είμαι συνέχεια στους δρόμους και αγωνίζομαι να τα φέρω βόλτα;»
«Εσύ δεν είσαι δημοσιογράφος, παλικάρι μου;»
«Ήμουν. Ήμουν. Τώρα δεν είμαι τίποτα».
«Πώς γίνεται αυτό; Μη με κοροϊδεύεις. Εγώ σου μιλάω σοβαρά».
«Ξέχνα το, Μαρτίν. Έλα επάνω όποτε θέλεις. Φέρε το μπουκαλάκι να τα πούμε, να μιλήσουμε για γυναίκες και για μπάλα».
«Άκου, όχι. Εγώ είμαι σοβαρός άνθρωπος. Παιδί όταν ήμουν και νέος, ήμουν γείτονας εκείνου του προσώπου που, ξέρεις εσύ…»
«Ποιανού;»
«Εσύ ποιανού λες;»
«Σσσς, Μαρτίν, άσ’ το αυτό, ξέχασέ το. Εγώ δεν γράφω πια, Μαρτίν. Χαλάρωσε».

Του γύρισα την πλάτη κι έφυγα.
Με το μπουκάλι στο χέρι πήρα το δρόμο της επιστροφής για το δωμάτιό μου στην ταράτσα. Θα μαγειρέψω έναν αστακό και θα τον συνοδεύσω με ρούμι. Δεν πάει, αλλά αυτό έχω και, πάει δεν πάει, αυτό είναι.
Αυτό σκεφτόμουνα όταν έπεσα πάνω στον Τόνι, ένα συνάδελφο από τα παλιά. Χαιρετηθήκαμε και μιλήσαμε για λίγο. Μάλλον, εκείνος μίλησε, γιατί επέστρεφε από το Ματάνσας όπου είχε πάει να κάνει μια έρευνα για έναν ιπτάμενο δίσκο που είχε προσγειωθεί εκεί πριν από μερικές μέρες. Και ναι, φαίνεται ότι είναι αλήθεια. Κυρίως επειδή ο μάρτυρας είναι ένας χωρικός τόσο άξεστος και αδαής που δεν ήξερε να πει ψέματα. Ο ιπτάμενος δίσκος ήταν ίσος σε μέγεθος με ένα μικρό αυτοκίνητο, «ίδιος με χελώνα, σαν το καύκαλο χελώνας», κατέβηκε αθόρυβα, βγήκε ένας άνθρωπος, μάζεψε μερικά χόρτα, ξαναμπήκε στο μηχάνημα και απογειώθηκε χωρίς τον παραμικρό θόρυβο. Τα ίχνη είναι ακόμα εκεί και τα φωτογράφισαν.
«Ωραία, Τόνι, μπράβο. Εγώ πάντα πίστευα ότι υπάρχουν σε πολλούς πλανήτες. Το μόνο που με απασχολεί είναι ότι δεν θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί μας».
«Θα τους φαινόμαστε, λες, πολύ άγριοι ακόμα;»
«Φυσικά. Υπερβολικά άγριοι. Επιθετικοί. Κτήνοι».
«Καλά, Πέδρο Χουάν, μην το πολυζορίζεις το κεφάλι σου».
«Έρχεσαι και με κουρντίζεις και τώρα μου λες να μην το πολυζορίζω το κεφάλι μου».
«Καλά, σε αφήνω τώρα».
«Έγινε, τα λέμε».
Αυτό μας έλειπε, να μας την πέσουν αληθινοί εξωγήινοι. Ανέβηκα. Έβαλα τον αστακό να βράσει κι έμεινα σιωπηλός. Κάθε μέρα απολαμβάνω περισσότερο τη σιωπή και τη μοναξιά και δεν περιμένω πολλά. Δεν μπορώ να εξηγήσω τι ακριβώς συμβαίνει. Όταν με κυκλώνει η σιωπή, εγώ είμαι εγώ. Κι αυτό μου φτάνει.
Η ζωή μου σκορπίζεται διαρκώς. Σαν ποτάμι που βγαίνει από την κοίτη και ξεχειλίζει στη γη. Τότε πρέπει να παρατήσω πολλά πράγματα και να σκεφτώ τι είναι χρήσιμο και καλό. Μόνο έτσι μπορώ να ελέγξω το νερό και να το επαναφέρω στην κοίτη του. Σαν το εκκρεμές. Πάντοτε έτσι ήταν. Έχω πια συνηθίσει να ζω με αυτές τις πλημμύρες που παρασέρνουν τα πάντα κι ύστερα έρχεται η ηρεμία, η αυτοκυριαρχία, η μοναξιά, η σιωπή. Είναι ένα μεγάλο μάθημα. Ατελείωτο. Υποψιάζομαι ότι δεν θα ολοκληρωθεί ποτέ.
Ο αστακός να βράζει κι εγώ να συνεχίζω με το ρούμι. Ήρθε η Μαρία, μια γειτόνισσα, πολύ γριά, που μερικές φορές προαισθάνεται και βλέπει πράγματα κι εγώ τη βοηθάω να τα εξηγήσει. Πάει ένας χρόνος που έχει μείνει χήρα. Μια ζωή έκανε τον άντρα της να νιώθει σκουπίδι και καυχιότανε όταν μου έλεγε ότι εκείνος τη φοβόταν.
«Θα σου πω ένα πράμα που μου συνέβη χτες το απόγευμα, να μου πεις τη γνώμη σου, γιατί εσύ έχεις χάρισμα σ’ αυτά τα πράγματα».
«Εγώ; Όχι, Μαρία. Το χάρισμα το έχεις εσύ. Αν έδινες συμβουλές, θα ζούσες πολύ καλύτερα».
«Είμαι πολύ γριά πια για να αρχίσω τώρα. Δεν το έκανα τότε που έπρεπε, τώρα είναι πολύ αργά».
«Τέλος πάντων, τι σου συνέβη;»
«Διάβαζα ένα περιοδικό, αγόρι μου, κι έγειρα το κεφάλι κι έκλεισα τα μάτια, για να ξεκουραστώ μια στάλα. Δεν κοιμήθηκα. Απλώς έκλεισα τα μάτια και μου εμφανίστηκε ο Μανουέλ και, πολύ γαλήνιος, χωρίς μίσος, μου είπε: “Θα σε σκοτώσω”. Και εξαφανίστηκε».
«Κι εσύ τι έκανες;»
«Άνοιξα τα μάτια, χωρίς να φοβάμαι, αλλά δεν μπορώ να το βγάλω από το μυαλό μου. Εμένα μου βγαίνουν όλα όσα βλέπω! Τι θα κάνω, Πέδρο Χουάν;»
«Εμένα πάντως μου φαίνεται ότι φοβάσαι».
«Όχι, όχι, όχι».
«Μαρία, γέμισε ένα ποτήρι με άρωμα και πήγαινε να δεις μια σαντέρα να του κάνει μια τελετή με τα όλα της. Αυτό το πνεύμα πρέπει να ανυψωθεί. Πέθανε σε ένα ατύχημα. Ήταν πολύ ξαφνικό κι έχει στοιχειώσει. Αν δεν ενεργήσεις έγκαιρα για να τον ελευθερώσεις, θα σε πάρει μαζί του. Πρέπει να του κάνεις μια τελετή ή δύο ή τρεις, όσες χρειαστεί, για να ξέρει ότι η θέση του είναι στο νεκροταφείο και όχι εδώ. Πρέπει πια να φύγει».
«Αχ, γιόκα μου, δεν τα πιστεύω εγώ αυτά».
«Τότε δεν είδες τίποτα».
«Μα το είδα. Με αμφισβητείς;»
«Μαρία, αποφάσισε. Πιστεύεις ή δεν πιστεύεις; Αν δεν πιστεύεις, τότε δεν έγινε τίποτα και ξέχασέ το. Αν πιστεύεις, πρέπει να του κάνεις μια τελετή για να βοηθήσεις το πνεύμα του να ανυψωθεί».
Η Μαρία έφυγε. Μια ζωή αναποφάσιστη. Από την αρχή της Επανάστασης ήταν στέλεχος του κόμματος και αξιωματικός του στρατού. Μια ζωή έτσι. Έδινε διαταγές και είχε τον έλεγχο. Ο κόσμος στη γειτονιά τής φερόταν με πολλή προσοχή και την έλεγαν «η λοχαγός». Τώρα είναι μόνη και γριά και φτωχιά και βρόμικη. Δεν έχει κουράγιο ούτε μπάνιο να κάνει.
Και πάλι σιωπή. Συγκεντρώθηκα στο ρούμι και τον αστακό που έβραζε. Αλλά αμέσως άκουσα τα τακούνια της διπλανής μου γειτόνισσας. Μια όμορφη μιγάδα, είκοσι χρονών περίπου. Έχει στιλ. Είναι πουτάνα, αλλά θα μπορούσε να είναι μοντέλο. Μια ομορφιά. Εξακολουθεί να ζει σε μια τρύπα όπως κι εγώ, αλλά είναι ανελέητη: Αν δεν έχις λεφτά, ούτε που γυρίζει να σε κοιτάξει. Καμιά φορά με χαιρετάει, αλλά με μπόλικη δυσπιστία.
«Καλημέρα, γείτονα».
«Καλημέρα, γειτόνισσα. Ξημερώθηκες στην πιάτσα; Κοντεύει δώδεκα το μεσημέρι».
«Κι εσένα ποιος σου είπε ότι δουλεύω μόνο τη νύχτα; Είσαι λίγο αδιάκριτος».
«Να σου πω, αυτό το άρωμα φτάνει μέχρι εδώ».
«Έτσι, να υποφέρεις. Συνέχισε να υποφέρεις, μωρό μου».
«Τύραννος είσαι».
«Τραγούδι δεν είναι αυτό; Τα λέμε αργότερα. Πάω να κοιμηθώ λίγο».
«Εγώ πότε θα σου ’ρθω, κούκλα μου; Μ’ έχεις εδώ και ξεροσταλιάζω».
«Όταν γίνεις ματσό με μπικικίνια. Αλλά όσο ψωμολυσσάς, μην πλησιάζεις καν. Ξουτ, μακριά, γιατί το κακό είναι κολλητικό!»
«Εντάξει, κοριτσάκι, συνέχισε να με φτύνεις. Καλόν ύπνο».
«Γεια σου, μωρό».
«Γεια σου, κούκλα».
Μπήκε, έκλεισε την πόρτα κι εγώ γύρισα στο κουζινάκι μου. Έτσι είναι. Αν έχεις φράγκα μπορείς, αν όχι σάλτα και γαμήσου. Όπως στα ναυάγια: O σώζων εαυτόν σωθήτω.
Τη γουστάρω αυτή τη γυναίκα. Ήρθε πριν από ένα χρόνο από τα χωράφια, με κάλους στα χέρια και κοκκινόχωμα στα νύχια των ποδιών της. Λέει ότι ζούσε στην Πάλμα Κλάρα. Τρέχα γύρευε πού στον πούτσο είναι αυτό! Είναι πολύ δύσπιστη. Πιστεύει ότι όλοι θα της κάνουν κακό, αλλά κάποτε μου είπε μια ιστορία: Στα δώδεκά της χρόνια παράτησε το σχολείο στην πέμπτη τάξη και άρχισε να μαζεύει καφέ στις φυτείες για να έχει δικά της λεφτά, επειδή ο πατέρας της έπινε και κάπνιζε όλα τα λεφτά που έβγαζε «και στο σπίτι ήμασταν εφτά αδέρφια που τρώγαμε καλαμποκάλευρο και γλυκοπατάτες. Δεν ξέρω πώς βγήκαμε δυνατοί και υγιείς» μου είπε. Στα δεκαέξι κατάλαβε ότι ο καφές είναι δουλειά για άξεστους ανθρώπους που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα. Ένα απόγευμα έκανε το μπάνιο της, έβαλε καθαρά ρούχα και χωρίς να αποχαιρετήσει κανέναν βγήκε στην εθνική οδό και ήρθε στην Αβάνα. Έτσι, χωρίς να έχει ιδέα για το τι θα μπορούσε να κάνει στην Αβάνα. Άκουγε να λένε ότι στην Αβάνα μπορούσε να ζήσει κανείς γιατί κυκλοφορούσε πιο πολύ χρήμα, κι έτσι εκεί αποφάσισε να έρθει. Ενώ μου τα ’λεγε όλα αυτά, στα μάτια της έβλεπες τη δύναμη: «Είμαι πολύ όμορφη, μωρό μου, λες να μην το ξέρω; Να βάλουν τον καφέ και την πείνα στον κώλο τους! Αρκετά. Εγώ στην Πάλμα Κλάρα δεν ξαναγυρίζω ποτέ στη ζωή μου…, ο Θεός να με συγχωρέσει… σαν πεθάνει η μάνα μου, θα πρέπει να γυρίσω, γιατί αυτή η γυναίκα είναι αγία».
Έτσι ήρθε, χωρίς δεκάρα τσακιστή. Τις πρώτες μέρες έμεινε με ένα φορτηγατζή που τη βρήκε στο δρόμο και την πήρε μαζί του. Αλλά τον παράτησε πάνω στη βδομάδα: O τύπος ήθελε μια σκλάβα να τη γαμάει όποτε του καύλωνε και να την έχει κλεισμένη στο σπίτι να δουλεύει και να βαριέται. Τον έστειλε στο διάολο. Πήγε να ζήσει με μια γειτόνισσα. Άρχισε να ψωνίζεται ως χινετέρα στη Μαλεκόν και σε λιγότερο από ένα χρόνο η χωριατοπούλα ήταν άλλος άνθρωπος. Μέχρι που μιλάει πια διαφορετικά και περπατάει με στιλ. Όπου να ’ναι θα μετακομίσει σε ένα διαμέρισμα της προκοπής και θα αφήσει αυτή τη σκατοταράτσα. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που είναι έτσι. Δυνατοί. Οι δειλοί και οι τεμπέληδες μια ζωή γκρινιάζουν και κλαίνε. Οι αδύναμοι πιστεύουν ότι σήμερα τελειώνουν όλα.
Στην πραγματικότητα ισχύει το ακριβώς αντίθετο: Σήμερα είναι που ξεκινάνε όλα.



©Pedro Juan Gutiérrez

ΠΑΟΥΛΟ ΚΟΕΛΟ

► Οι άνθρωποι περισσότερο ονειρεύονται ότι επιστρέφουν παρά ότι φεύγουν.
► Ένα παιδί μπορεί να διδάξει σε έναν ενήλικο τρία πράγματα: να είναι ευτυχισμένος χωρίς ιδιαίτερο λόγο, να είναι πάντα απασχολημένος με κάτι και να ξέρει να απαιτεί με όλη του τη δύναμη αυτό που θέλει.
► Ο Θεός κρίνει το δέντρο από τους καρπούς, όχι από τις ρίζες.
► Ο άνθρωπος βελτιώνεται καθώς ακολουθεί το δρόμο του. Αν περιμένει να βελτιωθεί προτού πάρει μια απόφαση, δεν θα προχωρήσει ποτέ.
► Κάθε ευλογία που παραμελείται, γίνεται κατάρα.
► Η ευτυχία είναι κάτι το οποίο όταν διαιρείται, πολλαπλασιάζεται.
► Να είσαι γενναίος. Ρισκάρισε. Δεν υπάρχει υποκατάστατο για την εμπειρία.
► Ο δρόμος του προσκυνήματος είναι ο δρόμος των κοινών ανθρώπων.
► Πνίγεσαι όχι αν πέσεις στο ποτάμι, αλλά αν παραμείνεις βυθισμένος σ’ αυτό.
► Η επιθυμία δεν είναι αυτό που βλέπεις, αλλά αυτό που φαντάζεσαι.
► Αυτός που έχει τη συνήθεια να ταξιδεύει ξέρει να φτάνει πάντα τη στιγμή που πρέπει να φύγει.
► Μπορείς να τυφλωθείς, αν βλέπεις όλες τις μέρες ίδιες. Κάθε μέρα είναι διαφορετική, κάθε μέρα φέρνει ένα δικό της θαύμα. Το ζήτημα είναι να δώσεις προσοχή στο θαύμα.

IF AN

If...



If you can keep your head when all about you


Are losing theirs and blaming it on you;


If you can trust yourself when all men doubt you,


But make allowance for their doubting too;


If you can wait and not be tired by waiting,


Or, being lied about, don’t deal in lies,


Or, being hated, don’t give way to hating,


And yet don’t look too good, nor talk too wise;






If you can dream - and not make dreams your master;


If you can think - and not make thoughts your aim;


If you can meet with triumph and disaster


And treat those two imposters just the same;


If you can bear to hear the truth you’ve spoken


Twisted by knaves to make a trap for fools,


Or watch the things you gave your life to broken,


And stoop and build ’em up with wornout tools:






If you can make one heap of all your winnings


And risk it on one turn of pitch-and-toss,


And lose, and start again at your beginnings


And never breath a word about your loss;


If you can force your heart and nerve and sinew


To serve your turn long after they are gone,


And so hold on when there is nothing in you


Except the Will which says to them: «Hold on!»






If you can talk with crowds and keep your virtue,


Or walk with kings - nor lose the common touch;


If neither foes nor loving friends can hurt you;


If all men count with you, but none too much;


If you can fill the unforgiving minute


With sixty seconds’ worth of distance run,


Yours is the Earth and everything that’s in it,


And - which is more - you’ll be a Man my son!



Αν να κρατάς μπορείς το λογικό σου όταν γύρο σου όλοι



το ‘ χουνε χαμένο και ρίχνουνε γι’ αυτό το φταίξιμο σε σένα,


Αν να εμπιστεύεσαι μπορείς τον εαυτό σου,


όταν για σένα αμφιβάλλουν όλοι, αλλά να βρίσκεις ελαφρυντικά ακόμα


και για την αμφιβολία τους αυτή,


Αν να προσμένεις το μπορείς δίχως από την προσμονή ετούτη ν’ αποσταίνεις,


ή Αν και σε συκοφαντούν εσύ να μη βυθίζεσαι στο ψέμα,


ή Αν και σε μισούν το μίσος μέσα σου να μην αφήσεις να φουντώνει,


κι ωστόσο να μην δείχνεσαι πάρα πολύ καλός κι ούτε με πάρα πολλή σοφία να μιλάς,






Αν να ονειρεύεσαι μπορείς δίχως το όνειρο να κάνεις δάσκαλό σου,


Αν να στοχάζεσαι μπορείς δίχως να κάνεις το στοχασμό σκοπό σου,


Αν το μπορείς το Θρίαμβο και την Καταστροφή να αντικρίσεις


και σε αυτούς τους δυο αγύρτες όμοια να φερθείς,


Αν να ακούς αντέχεις την αλήθεια που εσύ είχες ειπωμένη


από πανούργους νοθευμένη ώστε παγίδα για τους άμυαλους να γίνει,


ή να θεωρείς όλα αυτά οπού ‘χεις της ζωή σου αφιερώσει, τσακισμένα,


και πάλι ν’ αρχινάς να τα στυλώνεις με εργαλεία φαγωμένα,






Αν να στοιβάζεις το μπορείς σ’ ένα σωρό όλα εκείνα που ‘χεις κερδισμένα.


Και όλα να τα παίξεις κορόνα γράμματα μεμιάς,


και να χάσεις, και κείθε που έχεις ξεκινήσει πάλι ν’ αρχινήσεις


κι ούτε μπορείς καρδιά και νεύρα και μυώνες ν’ αναγκάσεις


πάλι να σου δουλέψουνε κι ας είναι από καιρό αφανισμένα,


κι έτσι ολόρθος να κρατιέσαι μόλο που τίποτα


δε έχει μέσα σου απομείνει


εξόν από τη θέληση που τους μηνά: «Βαστάτε!»






Αν να μιλάς μπορείς με το λαό κι ωστόσο να κρατάς την αρετή σου,


με βασιλιάδες όντας μη χάνοντας το απλό το φέρσιμό σου,


Αν μήτε εχθροί μήτε και φίλοι ακριβοί μπορούν να σε πληγώσουν,


Αν όλοι οι άνθρωποι σε λογαριάζουν, όμως πάρα πολύ κανένας,


Αν το μπορείς την ώρα που ο θυμός σου θέλει να ξεσπάσει να κρατηθείς νηφάλιος


και την γαλήνη σου την πρώτη να ξαναβρείς, δικιά σου τότε θα ‘ ναι η Γη


κι όλα εκείνα πλου κατέχει, και – ό,τι αξίζει πιο πολύ-


Άντρας σωστός τότε θε να ‘σαι, γιε μου!

ΔΙΠΛΗ ΓΟΝΙΚΗ ΑΔΕΙΑ

http://taxalia.blogspot.com/2011/02/blog-post_994.html
Με πρόσφατη απόφαση του το Διοικητικό Εφετείο Θεσσαλονίκης αναγνώρισε στις μητέρες που έχουν αποκτήσει δίδυμα, το δικαίωμα να λαμβάνουν μεγαλύτερη από την εννιάμηνη γονική άδεια (που δικαιούνται μέχρι σήμερα) για την ανατροφή και του δεύτερου παιδιού τους.

Εντολή στον υφυπουργό Γ. Ντόλιο να ανακοινώσει πως αποσύρει τη νέα εγκύκλιο για τους ημιυπαίθριους χώρους, έδωσε ο πρωθυπουργός.

Μετά τη θύελλα αντιδράσεων, η εγκύκλιος του υφυπουργού Εσωτερικών Γιώργου Ντόλιου για τους ημιυπαίθριους, αποσύρεται άρον άρον.
"Ανακαλείται η συγκεκριμένη εγκύκλιος εξ ολοκλήρου, ενόψει νομοθετικής ρύθμισης που θα αναληφθεί και θα καταργεί, ή θα απαγορεύει, την αναδρομική εφαρμογή του υπολογισμού των δημοτικών τελών", ανέφερε ο κ. Ντόλιος.
Ο ίδιος ο πρωθυπουργός Γιώργος παπανδρέου έδωσε εντολή στον υφυπουργό, να πάει στη Βουλή και να ανακοινώσει ότι η εγκύκλιος δεν θα ισχύσει.
Η πληροφορία για νέο χαράτσι στους ιδιοκτήτες ακινήτων είχε προκαλέσει την οργή των πολιτών, ιδιαίτερα όσων είχαν ήδη προλάβει να καλύψουν τις φορολογικές τους υποθέσεις.
Ο υφυπουργός νωρίτερα είχε κάνει λόγο για παρερμηνεία της εγκυκλίου, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης είναι ιδιαίτερα ενοχλημένος από την "πρωτοβουλία" του κ. Ντόλιου.
Τι προέβλεπε η εγκύκλιος
Σύμφωνα με τα όσα προέβλεπε περίπου 500.000 ιδιοκτήτες ακινήτων θα έπρεπε να πληρώσουν από τις 28 Απριλίου τέλη ακίνητης περιουσίας και μάλιστα αναδρομικά.
Από το υπουργείο Περιβάλλοντος διεμήνυαν τότε ότι δεν θα επιβληθεί αναδρομικά οποιοδήποτε χαράτσι, προσκαλώντας τον κόσμο να συρρεύσει στις πολεοδομίες, να ρυθμίσει τους ημιυπαίθριους και να γεμίσει τα ταμεία του κράτους.
Μεταγενέστερα όμως, το υπουργείο Εσωτερικών σε μία πρωτοφανή ενέργεια ήρθε με εγκύκλιο να επιβάλλει δύο χαράτσια.
Έτσι με αυτή την εγκύκλιο προς όλους τους δήμους, το τέλος ακίνητης περιουσίας που υπολογίζεται με βάση την αντικειμενική αξία ενός ακινήτου ή την τιμή ζώνης, χρεώνεται μέσω του λογαριασμού του ηλεκτρικού ρεύματος και αποδίδεται ως έσοδο στους δήμους.
Στη συγκεκριμένη λοιπόν περίπτωση, όσοι τακτοποίησαν τους ημιυπαίθριους, οι χώροι αυτοί πλέον αναγνωρίζονται ως κύριας χρήσης και συνυπολογίζονται με τους υπόλοιπους κύριους χώρους και άρα χρεώνονται με την καταβολή τέλους ακίνητης περιουσίας και μάλιστα αναδρομικά από την εφαρμογή του νόμου.
Το δεύτερο χαράτσι έρχεται για όσους δεν είχαν δηλώσει τον ημιυπαίθριο χώρο τους στον δήμο θα κληθούν, όπως αναφέρει η εγκύκλιος να πληρώσουν αναδρομικά στους δήμους και τα ανταποδοτικά τέλη, όπως τέλη καθαριότητας και φωτισμού, καθώς στην περίπτωση αυτή αυτά τα δημοτικά τέλη υπολογίζονται σε οποιαδήποτε επιφάνεια έχει ένα ακίνητο.

http://news247.gr/oikonomia/forologia/aposyrthhke_h_egkyklios_gia_toys_hmiypathrioys.781392.html

Πεζοναύτες βίασαν Ελληνίδα

ΜΗΝΥΣΗ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΠΕΝΤΑΓΩΝΟ



Μία 29χρονη Ελληνίδα βρίσκεται μεταξύ βετεράνων που κατέθεσαν αγωγή εναντίον του αμερικανικού Πενταγώνου επειδή έπεσαν θύματα σεξουαλικής κακοποίησης από συναδέλφους τους όταν υπηρετούσαν στον αμερικανικό στρατό

http://news247.gr/

ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ

Κίνημα πολιτών για τους ακρίτες


Έξαρση παρουσιάζουν τα κινήματα από τους απλούς πολίτες οι οποίοι είναι αποφασισμένοι να πάρουν τη κατάσταση στα χέρια τους. Νέο κίνημα πολιτών δείχνει στους ακρίτες του Καστελόριζου πως δεν τους έχουν ξεχάσει όπως έχει κάνει η Πολιτεία. Βροχή τα γράμματα και οι ευχές στο νησί.

http://news247.gr/

Η πιο μεγάλη ώρα έφτασε για την ομάδα του ΠΑΟΚ

που θέλει να κάνει... το πρώτο βήμα για την πρόκριση στην επόμενη φάση του Europa League.
Με όπλο την γεμάτη Τούμπα στον ΠΑΟΚ θέλουν να δείξουν ότι δεν έχουν φτάσει τυχαία σε αυτή την φάση και σκοπεύουν να προχωρήσουν ακόμα περισσότερο. Η ΤΣΣΚΑ που βρίσκεται στον δρόμο του, σαφώς και είναι μια πολύ καλή ευρωπαϊκή ομάδα, αλλά το ίδιο δεν ήταν και η Φενερμπαχτσε, ο Αγιαξ και η Βιγιαρεάλ, λένε στον Δικέφαλο. Οι παίκτες δείχνουν αποφασισμένοι να δείξουν για μια ακόμα φορά σε ευρωπαϊκό αγώνα ότι μέσα στην Τούμπα δεν φοβούνται κανένα και με αυτό τον τρόπο να βάλουν τις βάσεις πρόκρισης.
Κατάμεστη η Τούμπα
Μοναδικές στιγμές θα ζήσουν σήμερα όσοι βρεθούν στην Τούμπα, καθώς έχουν πουληθεί όλα τα εισιτήρια και αναμένεται να δημιουργήσουν μια εξαιρετική ατμόσφαιρα. Μεταξύ των φιλάθλων θα υπάρχουν και περίπου 400 Ρώσοι που θα παρακολουθήσουν τον αγώνα από την Θύρα 8. Οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ ετοιμάζουν εκπλήξεις στις κερκίδες του γηπέδου, όπως συνηθίζουν να κάνουν σε όλους τους φετινούς ευρωπαϊκούς αγώνες του Δικεφάλου.
Ξεκίνημα με 4-5-1
Δεν σκοπεύει να ρισκάρει ο Μάκης Χάβος για την σημερινή αναμέτρηση και ουσιαστικά θα έχει την ίδια συνταγή. Θα παρατάξει την ομάδα με 4-5-1 , με σχηματισμό σε 4-4-1-1 έχοντας μοναδική προωθημένο τον Σαλπιγγίδη.
Όπως φάνηκε στην τελευταία προπόνηση της ομάδας ο Μάκης Χάβος σκέφτεται να παρατάξει. Τον Χαλκιά ως τερματοφύλακα, με κεντρικό αμυντικό δίδυμο τους Κοντρέρας και Τσιρίλο. Στα άκρα ο Σνάουτσνερ θα παίξει δεξιά και ο Λίνο αριστερά, αν και αποχώρησε από την τελευταία προπόνηση αλλά στον ΠΑΟΚ δεν ανησυχούν. Στην μεσαία γραμμή θα χρησιμοποιήσει τον Πάμπλο Γκαρσία μαζί με τον Τσουκαλά. Στην επίθεση ο Ελ Ζαρ θα είναι δεξιά και αριστερά ο Βιεϊρίνια. Ο Ίβιτς θα είναι ουσιαστικά δεύτερος επιθετικός με κορυφή τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη.
Με Βιτόλο στην αποστολή!
Αυτό που έχει προξενήσει εντύπωση είναι η συμμετοχή του Βιτόλο στην αποστολή της ομάδας, την στιγμή που υπολογίζονταν ότι θα επέστρεφε σε τρεις περίπου εβδομάδες. Ο Ισπανός ποδοσφαιριστής ήθελε να παίξει στη σημερινή αναμέτρηση και είχε ανοικτή γραμμή με τον γιατρό της ομάδας, στην συνέχεια μετέφερε στον Μάκη Χάβο τις προθέσεις του. Από τη στιγμή που ο Βιτόλο συμμετείχε κανονικά στην προπόνηση ήταν ανοικτό το θέμα να είναι μαζί με την ομάδα. Παρόλα αυτά σήμερα το πρωί ο προπονητής του ΠΑΟΚ θα πάρει την τελική του απόφαση αν θα είναι στον πάγκο της ομάδας στον αγώνα με την ΤΣΣΚΑ.
Η 20μελής αποστολή για τη σημερινή αναμέτρηση με αντίπαλο την ΤΣΣΚΑ αποτελείται από τους: Χαλκιά, Κρέσιτς, Αθανασιάδη, Κουτσιανικούλη, Μαλεζά, Μπαλάφα, Σαλπιγγίδη, Τσουκαλά, Αρίας, Τσιρίλο, Κοντρέρας, Ελ Ζαρ, Γκαρσία, Ίβιτς, Λίνο, Μουσλίμοβιτς, Σαβίνι, Σνάουτσνερ, Βιεϊρίνια και Βιτόλο

Χωρίς προϊστορία
Ποτέ στο παρελθόν ο ΠΑΟΚ δεν έχει αντιμετωπίσει ομάδα από την Ρωσία. Η σημερινή αναμέτρηση θα είναι η πρώτη για την ομάδα της Θεσσαλονίκης. Πάντως ο ΠΑΟΚ για τρίτη φορά στην ιστορία του βρίσκεται στους «32» της διοργάνωσης του Europa league και του προγενέστερου κυπέλλου ΟΥΕΦΑ.



Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: ΠΑΟΚ: Δεν φοβάται κανέναν http://24wro.blogspot.com/2011/02/blog-post_1407.html#ixzz1EDijh8q7

η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΗΛΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ

http://24wro.blogspot.com/2011/02/blog-post_6365.html

10 παρεξενοι νόμοι για το σεξ

1. Στο Λίβανο, επιτρέπεται στους άντρες να κάνουν σεξ με... ζώα, αρκεί τα ζώα να είναι θηλυκά. Εάν οι σεξουαλική επαφή είναι με αρσενικό ζώο, επιβάλλεται ποινή θανάτου.

2. Στο Μπαχρέιν ένας άντρας γυναικολόγος επιτρέπεται να εξετάσει μια γυναίκα, αλλά του απαγορεύεται να κοιτάζει απευθείας στα γεννητικά της όργανα κατά τη διάρκεια της εξέτασης. Επιτρέπεται μόνο να βλέπει μέσωκαθρέφτη.

3. Απαγορεύεται τους Μουσουλμάνους να κοιτάζουν τα γεννητικά όργανα ενός νεκρού. Το ίδιο ισχύει και για τους νεκροθάφτες. Τα όργανα λοιπόν του νεκρού πρέπει να καλύπτονται μ’ ένα κομμάτι ξύλο ή ένα τούβλο.

4. Στην Ινδονησία η τιμωρία για τον αυνανισμό είναι αποκεφαλισμός!
5. Στο Γκουάμ υπάρχουν άντρες που η πλήρης τους απασχόληση είναι να βρίσκουν παρθένες οι οποίες τους πληρώνουν για να κάνουν έρωτα. Ο λόγος? Στο Γκουάμ απαγορεύεται από το νόμο να παντρεύονται οι παρθένες!!
6. Στο Χονγκ Κονγκ μια απατημένη σύζυγος μπορεί νομίμως να σκοτώσει το μοιχό άντρα της, αλλά της επιτρέπεται να το κάνει μόνο με τα χέρια της!!
Την ερωμένη του συζύγου, κατά τα άλλα, μπορεί να τη σκοτώσει η απατηθείσα όπως της αρέσει!
7. Στο Λίβερπουλ, λέει, επιτρέπεται να είναι τόπλες οι πωλήτριες αλλά μόνο σε μαγαζιά που πουλάνε τροπικά ψάρια!

8. Στο Κάλι, στη Κολομβία, μια γυναίκα επιτρέπεται να κάνει έρωτα μόνο με το σύζυγό της, αλλά την πρώτη φορά που θα γίνει αυτό, πρέπει να είναι παρούσα και η μητέρα της…

9. Στο Σάντα Κρουζ στη Βολιβία είναι παράνομο ένας άντρας να κάνει σεξ με μια γυναίκα και τη μητέρα της ταυτοχρόνως!

10. Στη Μέριλαντ των ΗΠΑ απαγορεύεται να πωλούνται προφυλακτικά από μηχανές με κέρμα παρά μόνο εάν η μηχανή βρίσκεται σε μέρη όπου πωλούνται οινοπνευματώδη για κατανάλωση στον ίδιο χώρο!!


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: 10 παράξενοι νόμοι για το σεξ http://24wro.blogspot.com/2011/02/10_8207.html#ixzz1EDhLwZkV

Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥΤΟ 1878

Το Σαββατοκύριακο 19 & 20/2 στο Λιτόχωρο οι εκδηλώσεις του Δ.Δίου-Ολύμπου για την επανάσταση του 1878




Εκδηλώσεις στο Λιτόχωρο για την επέτειο επανάστασης του Ολύμπου το 1878 πραγματοποιούνται το Σάββατο 19/2 και την Κυριακή 20/2/2011. Οι εκδηλώσεις οργανώνονται από τον δήμο Δίου-Ολύμπου.



ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 19/2



Στις 7.00 το απόγευμα του Σαββάτου στην αίθουσα εκδηλώσεων του δημοτικού σχολείου Λιτοχώρου θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση που θα περιλαμβάνει:

Χαιρετισμό του δημάρχου Δίου-Ολύμπου, Γιώργου Παπαθανασίου.

Ομιλία του διδάκτορος ιστορικής θεολογίας του Α.Π.Θ. Μιχαήλ Φαργκάνη, με θέμα: «Επανάσταση 1878 – Από το περιθώριο της ιστορίας στο προσκήνιο της ανάγκης».

Τραγούδια από τη δημοτική χορωδία «Ιωάννης Σακελλαρίδης».



ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 20/2



Και την Κυριακή 20/2 θα κορυφωθούν οι εκδηλώσεις με έπαρση της σημαίας, δοξολογία στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου χοροστατούντος του Σεβασμιοτάτου κ. Αγαθονίκου και στη συνέχεια επίσημοι και κόσμος θα μεταβούν στον χώρο του Ηρώου Λιτοχώρου όπου θα γίνει επιμνημόσυνη δέηση, κατάθεση στεφανιών, σιγή ενός λεπτού και ανάκρουση εθνικού ύμνου.

Αμέσως μετά θα γίνει παρέλαση στην κεντρική λεωφόρο Αγίου Νικολάου στο Λιτόχωρο και τέλος δεξίωση στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου Δίου-Ολύμπου, δίπλ