Τετάρτη, 23 Φεβρουαρίου 2011

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ Pieria-gr.blogspot.com

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ
ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ.
Η "ΑΛΛΗ" ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ.
ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΑ...!

Ο ΝΕΟΣ Κ.Ο.Κ. !!!!

ΠΟΙΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΝΑ ΚΟΜΜΑ

Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΣΤΗ ΜΠΟΛΟΝΙΑ

Η ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ

http://24wro.blogspot.com

ΣΑΣ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ...

Έρχονται επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα

Σύμφωνα με το Έκτακτο Δελτίο Πρόγνωσης Επικίνδυνων Καιρικών Φαινομένων... που εξέδωσε το μεσημέρι της Τετάρτης η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία, ο καιρός θα παρουσιάσει επιδείνωση από τις ..πρώτες πρωινές ώρες της Πέμπτης με ισχυρές βροχές και καταιγίδες. Ισχυρές βροχές και καταιγίδες προβλέπονται στο Ιόνιο, οι οποίες μέχρι το βράδυ θα επηρεάσουν το σύνολο σχεδόν της χώρας, με εξαίρεση τα βορειοανατολικά.
Τα επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα την Πέμπτη θα επηρεάσουν τα νησιά του Ιονίου (από τη Λευκάδα και νοτιότερα) και την νοτιοδυτική Πελοπόννησο και μέχρι το μεσημέρι θα επεκταθούν στην υπόλοιπη Πελοπόννησο, τη δυτική και κεντρική Στερεά, τη βόρεια Εύβοια, τη Θεσσαλία (κυρίως ανατολικά και νότια) και τις νότιες περιοχές της Δυτικής και Κεντρικής Μακεδονίας.
Το απόγευμα, τα ισχυρά φαινόμενα θα επηρεάσουν βαθμιαία τις Σποράδες, την υπόλοιπη Στερεά (συμπεριλαμβανομένης της Αττικής), τις Κυκλάδες πρόσκαιρα την Κρήτη (κυρίως νότια), τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου (από τη Χίο και νοτιότερα) και τα Δωδεκάνησα.

Από το βράδυ, ο καιρός θα παρουσιάσει ύφεση στα δυτικά και έτσι το πρωί της Παρασκευής ισχυρά φαινόμενα θα εκδηλωθούν στην ανατολική Θεσσαλία, την ανατολική Στερεά-Εύβοια, την ανατολική Πελοπόννησο, τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα, την Κρήτη και βαθμιαία θα εξασθενήσουν και εκεί.
Παράλληλα πυκνές χιονοπτώσεις προβλέπονται κατά διαστήματα σε όλα τα ορεινά, αλλά και σε περιοχές της βόρειας χώρας με χαμηλό υψόμετρο.
Οι άνεμοι στα πελάγη θα φτάσουν τα 8 και τοπικά στο Αιγαίο τα 9 μποφόρ.
Τις πρωινές ώρες της Παρασκευής θα εκδηλώνονται ισχυρά φαινόμενα στην ανατολική Θεσσαλία, την ανατολική Στερεά, την ανατολική Πελοπόννησο και τις Κυκλάδες. Σταδιακά, όμως, τα φαινόμενα θα εξασθενήσουν και εκεί.

Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας εφιστά την προσοχή των πολιτών κατά το τριήμερο αυτό και τους συστήνει όπως προβούν στις παρακάτω ενέργειες:

- Να ελέγξουν τις υδρορροές των κατοικιών τους (οροφές, μπαλκόνια, βεράντες κλπ) και να βεβαιωθούν για την ομαλή λειτουργία τους.

- Να αποφύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις.

- Να αποφεύγουν να διασχίζουν χείμαρρους και ρέματα πεζή ή με το αυτοκίνητο τους.

- Να ενημερώνονται κατά τακτά χρονικά διαστήματα για την πρόβλεψη του καιρού από τα ΜΜΕ.

- Να ενημερώνονται από τα κατά τόπους λιμεναρχεία για οποιαδήποτε πιθανή δια θαλάσσης μετακίνησή τους.

 http://24wro.blogspot.com/2011/02/blog-post_9898.html#ixzz1Enyx0rxA

FORBES ....""Δεν Πληρώνω "

Η Ελλάδα για μια ακόμη φορά, στο παγκόσμιο προσκήνιο. Αυτή την φορά ο λόγος είναι το κίνημα... ""Δεν Πληρώνω "
Σύμφωνα με το Αμερικάνικο περιοδικό FORBES ,όπου (χθες φιλοξένησε) αναλυτικό άρθρο, μεταξύ άλλων γράφει: «Στήνουν μπλόκα στους σταθμούς των διοδίων και αφήνουν τους οδηγούς να περνούν ελεύθερα. Καλύπτουν τα ακυρωτικά μηχανήματα εισιτηρίων στα Μέσα Μεταφοράς έτσι ώστε το επιβατικό κοινό να μην πληρώνει. Ακόμα και οι γιατροί συμμετείχαν στις κινητοποιήσεις, εμποδίζοντας τους ασθενείς να καταβάλουν το εισιτήριο νοσηλείας στα δημόσια νοσοκομεία».
Στο αναλυτικό άρθρο που φιλοξενεί το site του περιοδικού Forbes, γίνεται μια προσπάθεια να εξηγήσει όλη αυτήν την οργή των ανθρώπων που το πλαισιώνουν και που εναντιώνονται σε όλες αυτούς τους λανθασμένους χειρισμούς των κυβερνήσεων και της κακής πολιτικής που ασκούν...
Μεταξύ άλλων, στο περιοδικό γίνεται αναφορά για την πολιτική διαφθορά και τα πολιτικά σκάνδαλα...στην χώρα μας, προσπαθώντας έτσι να "δικαιώσει" την οργή του κινήματος.



Το αμερικανικό περιοδικό Forbes γράφει για το κίνημα «Δεν Πληρώνω» ... http://24wro.blogspot.com/2011/02/forbes.html#ixzz1Enw26GZH

ΝΕΡΟ ΓΙΑ ΛΑΜΠΕΡΟ ΔΕΡΜΑ

Σε γενικές γραμμές ισχύει ότι αν πίνετε πολύ νερό, θα αποφύγετε την ξηρότητα στο δέρμα. «Με τον τρόπο αυτό ενυδατώνουμε τον οργανισμό μας εσωτερικά και αυτό αντανακλάται και στην εξωτερική μας εμφάνιση. Το δέρμα μας αποκτά λάμψη και ελαστικότητα, ενώ βελτιώνεται ακόμα και η υφή του» λέει η διατροφολόγος Φανή Πρεβέντη, και εξηγεί «H κατανάλωση νερού ενυδατώνει τα κύτταρα της επιδερμίδας ώστε να δείχνει σφριγηλή. Ταυτόχρονα προμηθεύει τα κύτταρα του δέρματος με θρεπτικά συστατικά όπως η βιταμίνη C (βασικό συστατικό του κολλαγόνου) ενώ απομακρύνει το σμήγμα, βοηθώντας στην αποβολή των βλαπτικών ουσιών που συμμετέχουν στο σχηματισμό του».

http://www.queen.gr/OMORFIA/DIY/item/5412-Ligo-nero-parakalw-To-derma-moy-dipsaei

ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΜΑΛΓΑΡΩΝ

ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

ΑΠΕΡΓΙΑ

ΚΑΤΕΨΥΓΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΑ

Μπορεί να δουλεύετε από το πρωί έως το βράδυ, αλλά παρ’ όλα αυτά διεκδικείτε το δικαίωμα στην υγιεινή διατροφή. Επειδή δεν είναι πάντα εύκολο να τα έχουμε όλα φρέσκα στο τραπέζι μας, ας δούμε ποιες τροφές παραμένουν ευεργετικές κι ας είναι κατεψυγμένες.



• Λαχανικά: Αρακάς, καλαμπόκι, σπανάκι, μπρόκολο, φασολάκια. Μη φοβάστε να τα βάζετε στην κατάψυξη και να τα έχετε εύκαιρα όποτε τα θελήσετε. Στην πλειοψηφία τους, όλα αυτά τα προϊόντα συσκευάστηκαν ολόφρεσκα και με όλα τα θρεπτικά συστατικά τους.




• Κρεατικά: κοτόπουλο, γαλοπούλα και μπριζόλες: Διατηρούνται φρέσκα δύο με τρεις μήνες, και αν μάλιστα έχουν κι ένα ελάχιστο ποσοστό λίπους, είναι και πεντανόστιμα.

• Ψωμί: καλό είναι να υπάρχει πάντα στην κατάψυξη, σε περίπτωση που έχετε την έμπνευση να φτιάξετε μπιφτέκια, ή απλά ξεμείνατε και το χρειάζεστε για το πρωϊνό σας.


• Ανάλατοι Ξηροί Καρποί: κάνουν καλό στην καρδιά και είναι γεμάτοι πρωτεϊνες. Οπότε αποθηκεύστε αμύγδαλα, καρύδια και φυστίκια και φάτε τα σα δεκατιανό ή πριν πάτε γυμναστήριο.


• Ψάρια: μη φοβάστε το κατεψυγμένο ψάρι. Απολαύστε γευστικότατες γαρίδες, γλώσσες και μπακαλιάρους όποια στιγμή το επιθυμήσετε, με όλες τις θρεπτικές τους ουσίες.




ΝΟΟΖ


Super τροφές ενάντια στο πάχος και το άγχος

Μια υγιής διατροφή βοηθάει στην παραγωγή ορμονών που βοηθούν στο να έχουμε λιγότερο άγχος. Η σεροτονίνη είναι μία από αυτές, ενώ οι ενδορφίνες βοηθούν με τη σειρά τους στο να έχουμε ένα ευφορικό και ήρεμο συναίσθημα.
• Μύρτυλο: περιέχουν βιταμίνη C, η οποία με τη σειρά της βοηθά στη ρύθμιση και σταθεροποίηση των διακυμάνσεων των επιπέδων σακχάρου στο αίμα όταν είστε αγχωμένοι. Μπορείτε να έχετε αποξηραμένα μύρτυλα στο γραφείο σας και όποτε αισθάνεσθε πείνα να τρώτε μερικά.
• Πορτοκάλια: με επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, τα πορτοκάλια περιέχουν φλαβονοειδη. Είναι επίσης μια καλή πηγή φυτικών ινών, καροτένιου, πηκτίνη, κάλιου και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Φάτε ένα πορτοκάλι ή πιείτε τουλάχιστον ένα ποτήρι χυμό τη μέρα για να κρατήσετε τις ελεύθερες ρίζες υπό έλεγχο.

• Σπανάκι: φορτωμένο με μαγνήσιο, το σπανάκι βοηθά στη ρύθμιση των επιπέδων της κορτιζόλης, την ορμόνη του στρες. Το σπανάκι βοηθάει επίσης και τις νέες μαμάδες να καταπολεμήσουν τα αισθήματα κόπωσης και τους πονοκεφάλους. Επειδή μπορεί να μην είστε fan της γεύσης του σπανακιού, μπορείτε πάντα να πειραματιστείτε με διάφορους τρόπους μαγειρέματος ή σερβιρίσματός του, όπως στη σαλάτα, αντί για μαρούλι.

• Βιταμίνη B6, η θαυματουργός: βοηθάει στην παραγωγή σεροτονίνης και, κατ’ επέκταση, δημιουργεί στον οργανισμό μας ένα αίσθημα ηρεμίας. Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε B6 είναι: μπανάνες, ηλιόσποροι, γαλοπούλα, σολομός, τόνος και γλυκοπατάτες. Αν σε κάθε γεύμα σας εξασφαλίσετε την παρουσία ενός από αυτά, σύντομα θα διαπιστώσετε τη διαφορά στη σιλουέτα και το κέφι σας.
ΝΟΟΖ

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΑΓΓΕΛΙΕΣ"

ΛΕΜΟΝΑΚΙ ΜΥΡΩΔΑΤΟ...

Με κολλητή του τη βιταμίνη C, το λεμόνι είναι πανταχού παρών και παντοδύναμο. Εκτός από την έντονη γεύση του, που πολλάκις αναζητούμε στο ποτό και το κοκτέιλ μας, το λεμόνι έχει κι άλλες σημαντικές χρήσεις.
1. Πονάει ο λαιμός και βήχετε εδώ και μέρες; Φτιάξτε τσάι, στίψτε λεμόνι και ανακατέψτε μία κουταλιά μέλι.
2. Οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι ανακάτευαν νερό και χυμό λεμονιού για να φτιάξουν ένα είδος μάσκας μαλλιών. Το κιτρικό οξύ βοηθάει στην απομάκρυνση της λιπαρότητας, οπότε, αν έχετε λιπαρά μαλλιά, προσπαθήστε το.
3. Eάν το φυσικό νερό στην περιοχή που μένετε σας φαίνεται «σκληρό» και τα μαλλιά σας έχουν χάσει τη λάμψη τους, δοκιμάστε κάθε δύο εβδομάδες να προσθέτετε στο κανονικό σας σαμπουάν μερικές σταγόνες λεμονιού στο τελευταίο χέρι.

4. Tο σκληρό δέρμα στους αγκώνες, τα γόνατα και τις φτέρνες μπορεί να γίνει μαλακότερο με λεμόνι. Απλά κόψτε ένα λεμόνι στη μέση και περάστε τη σκληρή περιοχή. Το κιτρικό οξύ δρα σας φυσικό απολεπιστικό. Στη συνέχεια απλώστε μία ενυδατική κρέμα και θα δείτε αμέσως αποτέλεσμα. Σε έναν μήνα θα είστε πραγματικά εντυπωσιασμένες.

5. Απαλλαγείτε από τις κυλίδες της νικοτίνης στα δάχτυλα με το να τρίβετε πάνω τους ανά δύο μέρες μία φέτα λεμόνι.

ΝΟΟΖ