Σάββατο, 2 Απριλίου 2011

pierionmousa.blogspot.com

http://pierionmousa.blogspot.com/2011/03/blog-post_31.html

ΤΟ ΚΑΜΑΚΙ ΣΤΟ FACEBOOK

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ...!!!


http://24wro.blogspot.com/2011/04/facebook_586.html



RENE AUBRY.Apres la pluie

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ:
http://www.youtube.com/watch?v=XkS9WtJW0E8

ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ...!!!

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ:
http://www.youtube.com/watch?v=hUeC7DdhiSE

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΑΚΑΣ. ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ

http://www.youtube.com/watch?v=bS-l3DTIGAI


ΤΡΥΠΕΣ . ΓΙΟΡΤΗ

http://www.youtube.com/watch?v=Trzb1eQEQI8&feature=related



Η ΕΞ-ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ. ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΖΗΣΗ.

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ



ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
«η εξΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας –Γραφείο Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων» (Εκδόσεις ΠΑΠΑΖΗΣΗ)

Το βιβλίο «η εξΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας –Γραφείο Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων», του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου (εκδόσεις ΠΑΠΑΖΗΣΗ), συμπεριελήφθη στην έκδοση - κατάλογο βιβλίων, της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, στην έκθεση βιβλίου (21-31 Μαρτίου 2006 στη ΣΤΟΑ ΒΙΒΛΙΟΥ) με τίτλο «αναγνώστες βουλευτές σε «δυσανάγνωστη» εποχή, μια σημαντική πρωτοβουλία που συνεχίζεται».


Τα βιβλία του καταλόγου εκτέθηκαν σε ειδικές προθήκες για το κοινό.
Στον πρόλογο του καθηγητή και Πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών, Γιώργου Μπαμπινιώτη, στη σχετική έκδοση της έκθεσης, αναφέρεται: «Εντύπωση προκαλεί φέτος, η αξιόλογη αύξηση στα απαιτητικότερα βιβλία»


«Το βιβλίο του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου, είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για νέους, αλλά και εν ενεργεία δημοσιογράφους και πολιτικούς. Διαβάζοντας το βιβλίο είδα πάμπολλες στιγμές και σκέψεις που έκανα κατά την πολιτική μου σταδιοδρομία, να περνούν από μπροστά μου...Μέσα από το βιβλίο του καταθέτει μια πρόταση για «ηθική επικοινωνίας.»
Γιάννης Αμοιρίδης Δήμαρχος Κατερίνης


«Η εμπειρία του και η μεθοδικότητα που χρησιμοποιεί, είναι καταγεγραμμένη ως απόφθεγμα ζωής στις σελίδες του βιβλίου. Το βιβλίο είναι ένα μικρό ευαγγέλιο για όσους ασχολούνται με την πολιτική και τα μέσα ενημέρωσης. Θεωρώ τιμή μου που υπήρξε συνεργάτης μου, ένας πραγματικά άοκνος άνθρωπος...»
Γιώργος Παπαστεργίου, Νομάρχης Πιερίας




«Πρόκειται για έναν χρηστικό οδηγό για όσους εργάζονται σε Γραφείο Τύπου, με χρήσιμες πληροφορίες που δίνει ο συγγραφέας καθώς ασκεί ο ίδιος καθήκοντα Γραφείου Τύπου στον Υφυπουργό Υγείας, Γιώργο Κωνσταντόπουλο...»
ΑΥΡΙΑΝΗ, 26-11-2005




«Κυκλοφορεί «η εξΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας, Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων, του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου...»
ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, μέσα & media, 4-12-2005




«Ένα βιβλίο που δίνει χρήσιμες συμβουλές για την ουσία της επικοινωνίας, ένα απόσταγμα εμπειριών που έγιναν χρήσιμο εργαλείο για πάρα πολλούς, για όσους εργάζονται σε Γραφεία Τύπου και για όλα τα δημόσια πρόσωπα που πολιτεύονται...»
Φώτης Ιγνατίου, Δημοσιογράφος Αδέσμευτου Τύπου,
Πολιτευτής, 13-12-2005


«Απαραίτητο εγχειρίδιο που έρχεται να καλύψει τις ανάγκες κάθε απαιτητικού επαγγελματία στο χώρο της επικοινωνίας, αναμφισβήτητα ένας θησαυρός γνώσης του αντικειμένου της πολιτικής επικοινωνίας ...»
Βούλα Μάλλα, ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, 31-1-2006




«Μια πραγματεία, ένα από τα λίγα βιβλία στις λίστες της Ελληνικής βιβλιογραφίας για την επικοινωνία, που εξειδικεύεται ακόμη περισσότερο από τον υπότιτλο του «Γραφείου Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων....» ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ 29-1-2006

«Ιδιαίτερα χρήσιμο σε δημάρχους, νομάρχες, πολιτευτές και βουλευτές, για μια άμεση, ουσιαστική και επιτυχημένη επικοινωνία...»Περιοδικό ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗ, Τεύχος 33 Ιαν. 2006

 
«Διαβάζοντας το βιβλίο είχα την ευκαιρία να αντιστοιχώ τα γραφόμενα με πραγματικά συμβάντα από την πολιτική μου εμπειρία...Είναι ένας καλός οδηγός για όποιον ασκεί διοίκηση. Χωρίς μιντιακά αντανακλαστικά, ένας σύγχρονος πολιτικός, ένας σύγχρονος επιχειρηματίας και εν γένει ένα κόμμα, υστερεί σημαντικά...»ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ, εφημερίδα ΚΕΡΔΟΣ 14-12-2005


«Το πρωτότυπο αυτό πόνημα του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου, με τη δομή και το περιεχόμενό του, παρέχει όλες τις πληροφορίες για την οργάνωση, τη λειτουργία ενός επιτυχημένου Γραφείου Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων και την κατανόηση της ουσίας της επικοινωνίας».
ΑΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ Βουλευτής
(από το προλογικό του σημείωμα στο βιβλίο)




«Στο βιβλίο του Χάρη Μπικηρόπουλου οι ενδιαφερόμενοι θα βρούνε απαντήσεις σε ερωτήματα οργανωτικά, διοικητικά, επικοινωνιακά, στο τομέα φυσικά που αναλύει. Ξεφυλλίζοντάς το θα ανακαλύψουν ένα σύντροφο στις ώρες που ο νους σταματάει από το φόρτο της καθημερινότητας και το άγχος να παράγει, το μυαλό στερεύει, η πένα δεν τρέχει πάνω στο χαρτί, ο λόγος της επόμενης μέρας δεν βγαίνει. Ξεφυλλίζοντάς το θα βρούνε ένα «μυστικοσύμβουλο» να τους βοηθάει στις επιλογές τους κατά τη διάρκεια της προεκλογικής τους εκστρατείας αλλά και μετά, όταν τα λόγια υποψηφίου θα πρέπει να γίνουν πράξη, κατά τη διάρκεια της επόμενης θητείας, του νομάρχη, του δημάρχου, του βουλευτή».ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ,
Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρίας Δημοσίων Σχέσεων, 8-12-2005




«Τα κείμενά του –όπως και τα Δελτία Τύπου που γράφει- διακρίνονται από την ευστοχία τους και πάντα κατάφερνε να προβάλλει με σωστό και λεπτό τρόπο, το έργο του πολιτικού για τον οποίο εργαζότανε....Ένα βιβλίο, κατάθεση ψυχής, από την πολύχρονη δουλειά του σε Γραφεία Τύπου»
Γιάννης Χατζηιωάννου,
Εκδότης εφημερίδων ΗΜΕΡΗΣΙΑ& ΤΟΠΙΚΗ




«Καθοριστικό ρόλο για την επιτυχία της διαδικασίας της επικοινωνίας, παίζει ο τρόπος της επικοινωνίας….Αυτός αναφέρεται στο βιβλίο του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου….»
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 13-12-2005




«Επικοινωνία, το παν, στο βιβλίο του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου…»
Νατάσσα Σπαγαδόρου, ΚΕΡΔΟΣ, 15-12-2005




«Το βιβλίο «η εξΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας, Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων» είναι ένας πρωτότυπος χρηστικός οδηγός (μοναδικός στο είδος του στην Ελλάδα), ένα εγχειρίδιο, απαραίτητο για όσους εργάζονται ή συνεργάζονται σε Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων σε Δήμους, Νομαρχίες και Βουλευτικά Γραφεία, ιδιαίτερα στην Ελληνική επαρχία, απ’ όπου «απουσιάζουν» οι εταιρείες επικοινωνίας ή επαγγελματίες επικοινωνιολόγοι».ΧΩΡΑ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ, 25-26/3/2006


«Το βιβλίο του συνεργάτη μου, Θεοχάρη Μπικηρόπουλου, αποτελεί σημαντική συμβολή στην τεκμηρίωση εργαλείων διαχείρισης της γνώσης, στο πλαίσιο λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης. Ενσωματώνει τις αναγκαίες διαστάσεις εκσυγχρονισμού των γραφείων τύπου σε επίπεδο ρόλων, υποδομής και ανθρώπινων πόρων. Περιέχει μάλιστα ιδιαίτερα χρήσιμες πληροφορίες πρακτικού χαρακτήρα για τη λειτουργία ενός σύγχρονου γραφείου τύπου και δημοσίων σχέσεων κατά τη διάρκεια προεκλογικών εκστρατειών, προτείνοντας υποδείγματα δράσεων που απορρέουν από την μακρόχρονη ενασχόλησή του, στο σχετικό πεδίο. Ένα ιδιαίτερα αξιόλογο και πάντα επίκαιρο έργο…»Γιώργος Κωνσταντόπουλος, Υφυπουργός Υγείας, 8-12-2005








«Συγχαίρω τον Θεοχάρη Μπικηρόπουλο γι' αυτή την αξιέπαινη πρωτοβουλία, η οποία σαφώς αποτελεί έναν κωδικοποιημένο πρακτικό οδηγό, εξαιρετικά χρήσιμο για όλους όσους ασχολούνται με τα κοινά…»
ΆΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, 8-12-2006








«Στο βιβλίο του Θ. Μπικηρόπουλου, ο αναγνώστης θα βρει πληροφορίες, χρήσιμες και για όσους στελεχώνουν γραφεία τύπου και για πολιτικούς, ιδιαίτερα για αυτούς που ξεκινούν τώρα την καριέρα τους. Το βιβλίο είναι διάχυτο από την εμπειρία του συγγραφέα, έχει πολλές πληροφορίες και συμβουλές και θα σας συνιστούσα ανεπιφύλακτα να το διαβάσετε».
Χρήστος Ζαχόπουλος, Γ.Γ. ΥΠ.ΠΟ. 6-5-2006








«Στην εποχή της «μιντιοκρατίας» που ζούμε, ο ρόλος του Γραφείου Τύπου είναι ιδιαίτερα σημαντικός. Αυτός ο ρόλος αναδεικνύεται μέσα από τις σελίδες του βιβλίου, στο οποίο φαίνεται η εμπειρία του Θ. Μπικηρόπουλου, στη λειτουργία του Γραφείου Τύπου και στους προσηλωμένους αγώνες του. Μέσα από όσα περιγράφει το βιβλίο φαίνεται ότι ο συγγραφέας διαθέτει περίσσευμα δύναμης και ενέργειας, αφού η προσδοκία του είναι να ωφελήσει αυτούς που θα το διαβάσουν. Ένα Γραφείο Τύπου είναι γραφείο σύνθετων ρόλων που διεκπεραιώνει πολλές καταστάσεις, προεκλογικές ή καθημερινής στρατηγικής. Χρειάζεσαι εφόδια για να λειτουργεί επιτυχώς. Το βιβλίο λύνει απορίες, δίνει απαντήσεις. Είναι ένα χρήσιμο βιβλίο...»
Δ. Τσάμης, Πρόεδρος ΕΡΤ-3 6-5-2006




«Ο συγγραφέας, με το βιβλίο του, μας βάζει σε έναν άλλον χώρο της πολιτικής και της επικοινωνίας, στα «αποδυτήρια» κι έχει ενδιαφέρον για κάθε αναγνώστη.
Όπως σε έναν αγώνα που όλοι θέλουμε να ξέρουμε τι γίνεται στα αποδυτήρια, τι λέγεται και τι προετοιμασία γίνεται στους παίκτες πριν βγουν στο γήπεδο ή τι συμβαίνει στο ημίχρονο. Το βιβλίο έχει έναν χαρακτήρα σαν αυτό που έχουν οι Πανεπιστημιακές σχολές και ιδιαίτερα των ΜΜΕ. Βελτιώνει τα προσόντα που ήδη έχεις. Είναι ένα υποστύλωμα που βελτιώνει τις επιδόσεις».Β. Κεχαγιάς Δημοσιογράφος 6-5-2006


«Η εξΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας» αποτελεί ένα μοναδικό εγχειρίδιο που μπορεί να εξοπλίσει τους δημοσιογράφους, τους πολιτικούς, τους υποψήφιους με πολύτιμες δεξιότητες που θα βοηθήσουν στην προσπάθειά τους για την καλύτερη επικοινωνία με τους πολίτες.Νικόλαος Γρυπάρης, Οικονομολόγος,

περιοδικό ΕΜΦΑΣΗ τεύχος 26, Μάρτιος 2006


Το βιβλίο είναι διαχρονικό για όσους εργάζονται σε Γραφεία Τύπου και για όλους τους πολιτικούς. Χρήσιμο επίσης σε κάθε προεκλογική περίοδο. Είναι …επίκαιρο σαν το τραγούδι “Last Christmas” που το ακούμε κάθε Δεκέμβριο … τα Χριστούγεννα !Σταύρος Παρχαρίδης, 1-8-2006

Δημοσιογράφος, ηθοποιός, σκηνοθέτης








Η επικοινωνία δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αυτό το γνωρίζουν όσοι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο ασχολούνται μ’ αυτήν. «Η εξ-ΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας» είναι ένας μοναδικός στο είδος του, πρωτότυπος και, κυρίως χρηστικός οδηγός για το πώς μπορεί κάποιος να κάνει τις θέσεις του γνωστές στον κόσμο με τον καλύτερο (αποτελεσματικότερο) δυνατό τρόπο. Επομένως, το βιβλίο είναι απαραίτητο όχι μόνο για όσους έχουν σχέση με Γραφεία Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων, αλλά και όσους σκέφτονται ή έχουν αποφασίσει να κατέβουν στην πολιτική σκηνή. Την «Εξ-ΟΥΣΙΑ της Επικοινωνίας» προλογίζει ο Άρης Σπηλιωτόπουλος.
Περιοδικό FANTOMAS -MEDIA(Book σελ. 50) τεύχος Ιουλίου 2006


Σ.ΧΙΟΝΙΔΗΣ για Το θέμα των συνενώσεων των σχολείων

Το θέμα των συνενώσεων των σχολείων όπως αυτά ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης που είχε το απόγευμα της περασμένης Πέμπτης στο γραφείο του, ο Δήμαρχος Κατερίνης Σάββας Χιονίδης με εκπροσώπους της Ένωσης Γονέων, καθώς και εκπροσώπους των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων των (υπό συγχώνευση σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας) σχολείων του διευρυμένου Δήμου. Στην συνάντηση παρέστη και ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Γιώργος Ίτσιος.
Ο Δήμαρχος Κατερίνης ενημέρωσε για τις εξελίξεις τους εκπροσώπους των Συλλόγων, ενώ όπως τόνισε χαρακτηριστικά: «Οι θέσεις μας είναι ξεκάθαρες. Παλεύουμε για τη λογική. Τα ολιγοθέσια σχολεία έχουν μεγάλη παιδαγωγική αξία και υπάρχουν μελέτες που το αποδεικνύουν, τις οποίες και έχουμε καταθέσει στο Υπουργείο Παιδείας».
Επιπλέον, σε άλλο σημείο της συνάντησης ο κος Χιονίδης σημείωσε:«Είμαστε έτοιμοι να κάνουμε προτάσεις συγκεκριμένες και θα πρέπει να δοθεί περισσότερος χρόνος για διαβούλευση πριν από την όποια απόφαση».
Την αγωνία τους εξέφρασαν από την πλευρά τους, οι εκπρόσωποι της Ένωσης και των Συλλόγων Γονέων, οι οποίοι και ευχαρίστησαν τον Δήμαρχο Κατερίνης για το έμπρακτο ενδιαφέρον του, ενώ υπογράμμισαν ότι «στο επίκεντρο του κοινού τους αγώνα είναι η προσπάθεια να μείνουν ως έχουν τα σχολεία».
Τις αμέσως προσεχείς ημέρες αποφασίστηκε η Ένωση και οι Σύλλογοι Γονέων σε συνεργασία με τον Δήμο Κατερίνης να αναλάβουν πρωτοβουλία προκειμένου να πραγματοποιηθεί ευρύς διάλογος, στον οποίο θα κληθούν να λάβουν μέρος όλοι οι γονείς, οι κατά τόπους Πρόεδροι των Συμβουλίων και οι εκπρόσωποι της Εκκλησίας.

H Kim Kardashian είναι περήφανη για τα οπίσθιά της!

http://24wro.blogspot.com/2011/04/h-kim-kardashian.html

Εάν η Kim Kardashian χρειαστεί να φωτογραφηθεί, τότε δεν ανησυχεί για τη γωνία ...του προσώπου της ή τα μαλλιά της, αλλά πρέπει πάση θυσία να φανούν τα οπίσθιά της! Για το συγκεκριμένο σημείο του σώματός της είναι περήφανη απ΄ότι φαίνεται και δεν παραλείπει να μας το υπενθυμίζει κάθε μέρα!

Δείτε χαρακτηριστικές πόζες της Κim...

Ναζί: Μαστουρωμένοι για να έχουν θάρρος

Οι πιστές στρατιές του δικτάτορα έπαιρναν κατά κόρον ισχυρές ναρκωτικές ουσίες για να είναι άγριοι και αδίστακτοι και να αντέχουν περισσότερο στις μάχες.
Η Daily Mail αναφέρει σχετική μελέτη όπου το τρίτο Ράιχ χρησιμοποιούσε συγκεκριμένα χάπια για να κάνουν τους στρατιώτες ακούραστες μηχανές του πολέμου.
Πρόκειται για τα χάπια Pervitin τα οποία είχαν κυρίαρχο συστατικό στοιχείο την μεθαμφεταμίνη. Έτσι, εκατοντάδες χιλιάδες στρατιώτες πήγαιναν φτιαγμένοι να πολεμήσουν το 1941.
Περί τα 200 εκατ. τέτοια χάπια είχαν δοθεί στους Ναζί μεταξύ του 1939 και του 1945 σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε έρευνα της Γερμανικής Ιατρικής Ένωσης.
Η ιδέα ήταν από απλοί στρατιώτες να γίνουν πολεμικές μηχανές με υπερφυσικές δυνάμεις τόνισε ιατρός της Ένωσης.
Μάλιστα ο ιατρός-εγκέφαλος του εν λόγω σχεδίου ήταν ο Ότο Ράνκε, διευθυντής του Ινστιτούτου Γενικής και Αμυντικής Φυσιολογίας του Βερολίνου.
Ο Ράνκε απέδειξε ότι τα ναρκωτικά δημιουργούσαν υπερβολική αυτοπεποίθηση και έτσι τα χρησιμοποιούσαν εκεί όπου ο εχθρός ήταν αμείλικτος
Τον Ιανουάριο του 1942 μια ομάδα 500 στρατιωτών περικυκλωμένοι από τον κόκκινο στρατό θέλησε να οπισθοχωρήσει και να γλιτώσει τις χαμηλές θερμοκρασίες, με τον υδράργυρο να δείχνει τους -30 βαθμούς Κελσίου.
Τότε ο υπεύθυνος ιατρός της μονάδας τους χορήγησε το εν λόγω χάπι αφού δεν μπορούσε να τους βλέπει στο έδαφος δειλούς να παρακαλάνε να πεθάνουν. Μετά από μισή κιόλας ώρες αισθανόντουσαν καλύτερα.
"Το ηθικό ήταν ακμαιότατο και δεν έβλεπαν την ώρα να πολεμήσουν", τονίζει.
Επιπλέον μέχρι το τέλος του πολέμου των Ναζί αναπτύχθηκε ένα νέο διεγερτικό από κοκαΐνη για τους στρατιώτες της πρώτης γραμμής.
"Ήταν το τελευταίο μυστικό όπλο του Χίτλερ να κερδίσει τον πόλεμο που ήδη κράτησε αρκετά", τονίζει ο εγκληματολόγος Γουλφ Κέμπερ.
Τέλος σημειώνεται ότι αρκετοί ήταν οι στρατιώτες που εθίστηκαν στις ουσίες και δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν τη φρίκη που έζησαν.
http://news247.gr/kosmos/news/to_mystiko_oplo_twn_nazi_htan_mastoyrwmenoi.823399.html

Για την προσφυγή των Σκοπίων κατά της Ελλάδας

Tην περασμένη Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2011, ολοκληρώθηκε η ακροαματική διαδικασία στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, μετά από την προσφυγή των Σκοπίων κατά της Ελλάδας.

Αγόρευσαν διαδοχικά η Μαρία Τελαλιάν, ο Καθηγητής του Yale, W. Michael Riesman, και ο Καθηγητής του Cambridge, James Crawford. Για το περιεχόμενο των αγορεύσεών τους υπήρξε ανάρτηση από την περασμένη Τετάρτη το βράδυ.
Προσπάθησα όλες αυτές τις ημέρες που κράτησε η διαδικασία στη Χάγη να ενημερώσω, εσάς τους αναγνώστες της ιστοσελίδας, σε ζητήματα τεχνικά (νομικά), μίας διαδικασίας για την οποία μόνο προς το τέλος υπήρξε κάποια περιορισμένη ενημέρωση από τους συνήθεις διαύλους. Αυτός είναι και ο λόγος που επέλεξα τον δημοσιογραφικού ύφους λόγο και γραφή. Για να υπάρξει, λοιπόν, η πλήρης ενημέρωση ως προς τα επιχειρήματα της χώρας μας, παρουσιάζω εν περιλήψει και τις απόψεις που ανέπτυξαν οι άλλοι τρεις αγορητές.
Ο Καθηγητής Alain Pellet υπενθύμισε ότι το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης δεν έχει αρμοδιότητα να κρίνει την υπόθεση, προσθέτοντας ότι ακόμη και αν κρίνει ότι έχει, τότε θα πρέπει να δικαιώσει την Ελλάδα.


Αντέκρουσε τον ισχυρισμό των Σκοπίων ότι τα επιχειρήματα της Ελλάδας είναι ....
συνέχεια του άρθρου εδώ:

http://www.kouskouvelis.gr/site/blog/item/111-%CE%B7-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%87%CE%AC%CE%B3%CE%B7-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%83%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AE.html

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ

Το πρόγραμμα της 29ης αγωνιστικής:

Η σέντρα όλων των παιχνιδιών θα γίνει ταυτόχρονα την ΚΥΡΙΑΚΉ.

A.E.K. - ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘ. NS4
ΑΣΤ.ΤΡΙΠΟΛΗΣ - ΑΡΗΣ NS7
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - ΗΡΑΚΛΗΣ
ΚΕΡΚΥΡΑ - ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ NS6
ΟΛΥΜΠ. ΒΟΛΟΥ - ΞΑΝΘΗ NS3
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΚΑΒΑΛΑ NET
Π.Α.Ο.Κ. - ΛΑΡΙΣΑ NS1
ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ HIGH/TS


ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ. Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΦΑΣ ΓΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟ

Για την ποίηση του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου, ο ποιητής και συγγραφέας Αντώνης Κάλφας, είπε χαρακτηριστικά:



«Ο δημοσιογράφος, ποιητής και θεατρικός συγγραφέας Θεοχάρης Μπικηρόπουλος εμφανίστηκε στα γράμματα στα 1992 στα 27 του χρόνια, με τη συλλογή 72 ποιημάτων «Κάτι στιγμές...» για να μας δώσει μια δεκαετία αργότερα το βιβλίο του «Ο κήπος με τα ρόμπολα» (2003). Ο Μπικηρόπουλος είναι παιδί της πόλης, δραστήριο μέλος της ζωής της, αγαπά τον τόπο του, τη φύση, τον ερωτικό παλμό της γυναίκας ακόμα κι όταν στέκεται με κριτική διάθεση απέναντί τους: «Τίποτα δεν άλλαξε/ σ' αυτή τη / μίζερη πόλη / Μόνο οι τιμές/ στα μπαρ με τα ποτά της λήθης / και τα χρόνια / της μικρής πόρνης/ που έπαψε να βάφει χείλη, μάγουλα/ να δείξει/ 18...». Αυτά που τον απασχολούν και βγαίνουν στην επιφάνεια των λέξεων έχουν σχέση επίσης με τη μοναξιά του σύγχρονου ανθρώπου, τον πόλεμο, την αδικία, την έλλειψη επικοινωνίας, την αδύνατη αναζήτηση της ομορφιάς. Όπως στο ποίημα «Σχετικά απόλυτο» της πρώτης συλλογής: «Αν δεις ανατομικά τα πράγματα/ θα δεις/ ότι το μόνο όμορφο/ που υπάρχει στον πλανήτη μας/ είναι εκείνο το παράξενο/ άσπιλο/ λευκό λουλούδι./ Όμως, σε παρακαλώ, μη κοιτάξεις/ στη ρίζα του.../Πρέπει, ναι, πρέπει να υπάρχει κάτι/ ολόμορφο./ Ένα άσπιλο/ λευκό λουλούδι». Οι στίχοι της νέας συλλογής «Αλκυονίδες νύχτες», συνεχίζουν την επεξεργασία των μοτίβων του έρωτα θυμίζοντας κάποιες φορές με την έντονη μεταφορολογία τους το «Άσμα ασμάτων»: «Ο λαιμός σου γυμνός/η κλείδα προκλητική/οι βολβοί των αυτιών σου/σαν ώριμα φρούτα…».


Ο μονίμως αμαρτωλός Μπικηρόπουλος, αναζητά τον έρωτα ακόμη κι εκεί που δεν υπάρχει, στο τρυφερό ψέμα για παράδειγμα. Δεν πρόκειται για συνειδητή προσφυγή στην απόρριψη, της πραγματικότητας (όπως είναι γνωστό ο έρωτας χρειάζεται την αμοιβαιότητα για να στεριώσει) αλλά μάλλον για μια πραγματική ένδειξη αγάπης αφού ο εμπνεόμενος από τον έρωτα, ο αγαπών, τείνει να πιστεύει, ότι έστω και με απλή σωματική εγγύτητα, ο έρωτας μπορεί να μας μετακινήσει στο βασίλειο της επικοινωνίας. Έχω ανάγκη να ακούσω/ λόγια τρυφερά/κι ας είναι όλα ψέμα./Πες μου μια φράση ολόκληρη/ γεμάτη από αγάπη/ κι ας μην την πιστεύεις/. Σφίξε το χέρι μου /μες το δικό σου/ κι ας μην το νοιώθεις./Φίλησε με/ στο στόμα με κλειστά τα μάτια σου/ έστω για δύο λεπτά/κι ας ταξιδεύεις αλλού».

ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΣ. ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ


Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

Μακεδονία, Θράκη
Καιρός: Στη δυτική και κεντρική Μακεδονία λίγες νεφώσεις που θα αυξηθούν τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες και στα ορεινά ενδέχεται να βρέξει πρόσκαιρα. Στην ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη νεφώσεις με βροχές κυρίως τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες.
Ανεμοι: Στα δυτικά ασθενείς. Στα ανατολικά ανατολικοί βορειοανατολικοί 4 με 6 και πρόσκαιρα 7 μποφόρ με εξασθένηση από το βράδυ.
Θερμοκρασία: Από 05 έως 17 βαθμούς Κελσίου.


ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΣ: 30 χρονια ...(και) ΠΟΙΗΣΗ


Η συλλογή "Κάτι στιγμές"(66 ποιήματα) αφορά κείμενα που έχουν γραφεί μεταξύ 16-26 ετών,
ο ΄"Κήπος με τα ρόμπολα"(73 ποιήματα) 26 ως 35
και "οι Αλκυονίδες Νύχτες"(120 ποιήματα) από 36 ως σήμερα ".

30 χρόνια, 260 ποιήματα....και μερικά τραγούδια....κάποια έχουν μελοποιηθεί...

Η Κατερίνη και η Πιερία μέσα από την ποίηση του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου





Τίποτα δεν άλλαξε



Τίποτα δεν άλλαξε
σ' αυτή τη
μίζερη πόλη
Μόνο οι τιμές
στα μπαρ με τα ποτά της λήθης
και τα χρόνια
της μικρής πόρνης
που έπαψε να βάφει χείλη, μάγουλα
να δείξει
18...
Η μουσική αναπηδά σε ντενεκέδες
γεμάτους σκουπίδια
που σκόρπισαν στο δρόμο με τις λακκούβες
αδέσποτα σκυλιά.
Άνθρωποι βυθισμένοι
στο νέφος
των σκέψεών τους
ψάχνουν να δουν
το αυριανό το μέλλον
μέσα στις μπερδεμένες ιδέες
κι ερεθίσματα
-ενέσεις της προόδου-
τίποτα δεν άλλαξε
σ αυτή τη
μίζερη πόλη,
Τίποτα.
(1985)






"ΚΑΤΙ ΣΤΙΓΜΕΣ" Εκδόσεις ΠΕΡΙ 1992


ΠΙΕΡΙΑ(ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ ΛΟΓΟΣ)




Στα ακροδάχτυλα
του γίγαντα Ολύμπου
που κρύβουνε τα δροσερά τα σύγνεφα
γεννήθηκε ο γιος ο πιο Μεγάλος
Της γης
Της Μακεδονίας.
Με Ορφικό τραγούδι
Ταξίδευε ως απέναντι
Στης Πιερίας τα δάση
Με Μούσες εννιά μεγάλωνε
Ολημερίς ανάμεσα στα αψιλά τα δένδρα
Και τα νερά τα ορμητικά
Κι έπλυνε τα πόδια τα ακούραστα
-για το ταξίδι-
Στου Αιγαίου τα ονειρικά τα χάδια
Στις χρυσές Ηράκλειες τις παραλίες
Και το Ορφικό τραγούδι
Θέριευε
Τα Βακχικά τα βράδια
Κι ημέρωνε τη ζήλεια στις Μαινάδες το πρωί
Που ο Αλέξανδρος
Ανέβαινε κρυφά
Στου Δία τον Θεϊκό τον θρόνο
Κι αγνάντευε μακριά
Τον ήλιο
Στης μακρινής Ασίας τα ακρογιάλια η ορμή και η νιότη
Αέρηδες γινότανε κι αγρίευαν στου Ολύμπου τα φαράγγια
Και τη μακριά τη χαίτη σήκωναν
Και θέριευε το Άτι
Το ατίθασο
Κι έτρεχε ως την Πύδνα κι ύστερα στη Ρητίνη
Και τα Λείβηθρα
Και μάζευε αντρειωμένα παλικάρια
Και μοίραζε τα δόρατα
Και τις χρυσές ασπίδες
Στους μύριους που μαζεύτηκαν στις όχθες του Βαφύρα
Κι ένα πρωί
Σαν χάραξε
Βρέθηκαν στην Ινδία
Κι ένας ο κόσμος ήταν
Μονάχα
Η Μακεδονία
Της περηφάνιας της παντοτινής
Εγώ ο Έλληνας
Ο φίλος της Γοργόνας, κουβαλητής
Ωσάν στρατιώτης
Απ τα άρμα του οπίσω, να βαδίζω,
Μέχρι να βγει στ αφροντυμένα κύματα
απάνω
η πανέμορφη γοργόνα
Απάντηση να πάρει πάλι : «Ζει»!


ΟΥΡΑΝΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΑΜΩΝΑ
Κάθομαι στ ακρογιάλι
Πάνω στα γκρίζα βραχάκια και κοιτώ τη θάλασσα
Που έχει λαδώσει
Κοιτάζω στο βάθος και προσπαθώ
Να βρω το τέλος της
Την άκρη.
Όμως θαρρώ πως συνεχίζει κι ανεβαίνει
Ανεβαίνει ψηλά
Ψηλά και γίενται ουρανός
Θαλασσινά γαλάζιος.



ΑΦΡΟΔΙΤΕΣ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ


Δυο δίδυμες
Παίζουν με την
Ομορφιά
Θέλγητρο
Το αναδυόμενο πάθος
Επικίνδυνη συγκυρία
Το παιχνίδι τους
Η αποπλάνησή μου ο στόχος μου
Η μέρα της φλόγας
Πλησιάζει
«σβήσε το φως»
Να αναδυθούμε από τους αφρούς της Πιερικής ακτής
Στα πόδια της Ήρας και της Αφροδίτης
Δυο δίδυμες αδερφές
Παίζουν με την ομορφιά τους
Η αποπλάνησή μου ο στόχος μου….
........................................................................................



Ο κήπος με τα ρόμπολα

 
Έκατσα να ξαποστάσω
κάτω από δυο πεύκα, ρόμπολα
ψηλά στον Όλυμπο εκεί που γεννιούνται οι νεφέλες ,
για να σου γράψω αγναντεύοντας τον κόσμο από ψηλά
σα μικρός θεός
αρχαίος
μαζί με τους Ολύμπιους ,
στους κήπους με τα ρόμπολα
έξω από τα παλάτια των θεών με τα παγώνια να καμαρώνουν,
τις μούσες να σιγανοτραγουδούν και τις νεράιδες να χορεύουν!
Τη μορφή σου θαρρώ πως θωρώ
στο απέραντο το πέλαγος
το γαλάζιο, εκεί που κατεβαίνει ο ουρανός και σμίγει
…Γράφω πως νοιώθω για σένα
με λέξεις
σαν αγριολούλουδα μαζεμένα με το χέρι
για σένα
πάνω στη μυρωδιά της γης ,από την πρωινή δροσιά
-πριν τη στεγνώσει ο ήλιος , σε λίγο μεσημέρι-
Σου γράφω, για να μοιραστώ μαζί σου
την ευτυχία
της μουσικής σιωπής
τα χρώματα της φύσης
τη θέρμη που ολόγυρα και αργά –αργά σε ψάχνει
τώρα που η γαλήνη
έβγαλε από μέσα μου βαθιά, όλη μου την αγάπη!
Πιο δυνατή ,πιο αληθινή
μέσα από την ψυχή μου , σαν
ανάσα των θεών εδώ τριγύρω.
Σου γράφω , να δεις ο μύθος της αγάπης
πως είναι αληθινός …
Γιατί για αγάπη είμαστε πλασμένοι
και όλη η φύση γύρω μου
στα αλήθεια συμφωνεί…
Εραστές
στους κήπους με τα ρόμπολα
να συναντηθούμε
γιατί καίει για σένα ο πόθος μου, σαν τον ήλιο που ήδη πλησιάζει…
Η πεμπτουσία της αγάπης , αυτή η ανάταση η ξαφνική σου ανήκει
κι ας είσαι μακριά .
Eίσαι η σκέψη μου και είσαι εδώ μαζί μου,
μικρό μου αγριολούλουδο…

 

Στα ρόμπολα του Ολύμπου


Η τελευταία βραδιά της ελευθερίας μου
ξεκίνησε με την απόδραση από την αγκαλιά της
Χορεύουν τα αστέρια λαμπερά
μέσα στο μπλε πέπλο του χάους
πατώντας ανάλαφρα στις μύτες των ποδιών τους
αφήνοντας τα ίχνη τους πάνω στα άσπρα σύννεφα που ξεχωρίζουν
στο ρυθμό που ψιθυρίζουν νωχελικά
οι Ολύμπιες Μούσες το τραγούδι της Αφροδίτης …

Πώς να ανέβω πιο κοντά
πιο ψηλά
να μοιραστώ την αρμονία της απεραντοσύνης .
Στον Όλυμπο να ανεβώ , να φτάσω στην άκρη του ουρανού
πιο πάνω απ’ τις κατάλευκες κορφές του
και να χαθώ στην αιωνιότητα
Μες τα υπέρλαμπρα παλάτια των θεών και των αιθέρων
να γευτώ το νέκταρ τους και την αμβροσία στα σκαλιστά ανάκλιντρα
να δω τα μυστικά τους , πίσω από τα ρόμπολα…στους κήπους των θεών,
Πάνω από τα σύννεφα
κάτω να μη βλέπω…
Κι αν ξεγελάσω τον Ερμή
μαντάτα δε θα σου φέρει…

 
Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΑ ΡΟΜΠΟΛΑ, 2003




........................................................................................

 
Άπλωσε τα χέρια
χάιδεψε , άγγιξε, χούφτωσε,
πιάσε την ίδια τη ζωή,
μην αφήνεις τίποτα στο θάνατο,
να ζηλέψει κάνε,
μήπως έτσι τον σκοτώσεις…


 Φωνούλα

 
Φωνούλα βρεφική
Τραγούδι καρδερίνας,
Μελωδία άρπας αγγελικής, θρόισμα ανέμου πάνω σε αγριολούλουδα στις βουνοπλαγιές των Πιερίων.
Αγνή
Πρωτάκουστη
Μαγευτική
Βγαλμένη από τα σπλάχνα η φωνή
Θαύμα της ζωής
Ψυχή μου, γέλα,
στις νότες της ευτυχίας σου- πέλαγος-
να πλέω με ευτυχία.
Αυτή είναι αγάπη…άλλη…η αγνή κι αληθινά μεγάλη!
…στην γλυκιά κορούλα μου, τη Μαρία μου (26-3-2005).

.......................................................................

Κομπάρσος

Κάτω από το άρωμα των κουμαριών και των πεύκων,
το θρόισμα του ανέμου,
και τη μυρωδιά των κόκκινων τριαντάφυλλων,
αγάλματα σ ε χαιρετούν
κίονες σε καλωσορίζουν.
Μια ακόμη παράσταση,
με πρόσωπα και προσωπεία..
Κομπάρσος αντί πρωταγωνιστής
Επί σκηνής,
υποκριτής
στα μάτια του πλήθους.
Να κρυφτείς δε μπορείς,
όλοι νομίζεις σε κοιτούν
- αλλά δε βλέπουν.
Χορός τραγικός
επί σκηνής το δράμα μέσα σου,
στην ιερά Επίδαυρο
και στους Φιλίππους,
το Δίον.
Ψάχνεις
τον από μηχανής θεό και δεν έρχεται να σε λυτρώσει
Η αγωνία θα τελειώσει
Ποιος θεατής θα χειροκροτήσει
την παράστασή σου
Ούτε καν εσύ μπρος στο πλήθος σαστισμένος.
...............................................................................

Το χαμόγελό σου

Το χαμόγελό σου,
μπουμπούκι
που ανθίζει την άνοιξη,
ελπίδα την αυγή.
ημισέληνος
που στολίζει
τον έναστρο ουρανό
γλάρος
μέσα στο γαλάζιο με κάτασπρες ανοιχτές φτερούγες.
Το χαμόγελο σου,
λάμψη στο πρόσωπό σου
- την ώρα της Λαμπρής,
αγγελική,
ζεσταίνει τα εσώψυχά μου
σαν παλαιωμένο κόκκινο κρασί,
από αγριοστάφυλο στους πρόποδες του Ολύμπου.

 
Πράσινα μάτια

Ανάμεσα σε δυο γλάστρες
με πετούνιες και γαρδένιες
κι ένα πλατύφυλλο βασιλικό
ρεμβάζουν τα πράσινα μάτια
απέναντι
στις κορυφές του Ολύμπου και λίγο πιο δεξιά του Τίταρου και των Πιερίων
κάτω από το ολόγιομο
φεγγάρι
του πόθου.
Χρώματα αισθημάτων
με γεύση φιλιών
σαρκώδους χαμόγελου
ανασαίνεις την ανάσα
του έρωτα..

(27-5-2010)

ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΝΥΧΤΕΣ Εκδόσεις ΜΑΤΙ 2011




Επιστροφή στη φύση

Κάναμε έρωτα.
Όλα όσα κάνουν δυο ερεθισμένα κορμιά,
από την αχαλίνωτη εξαλλοσύνη,
θηλυκό και αρσενικό σφιχταγκαλιασμένα, με τα
μουδιασμένα μέλη
από την ορμή,
την ηδονή όταν ανταλλάσσουν…
Κάναμε έρωτα.
Άγριο.
Χωρίς χάδια τρυφερά και ψιθυρίσματα.
Πίσω από το βράχο,
ανάμεσα στους κορμούς των καστανόδενδρων, στις πλαγίες του Ολύμπου
και τις ρεματιές,
με το θρόισμα των φύλλων,
το τραγούδι των πουλιών
δίπλα από το δροσερό ρυάκι.
Γέμισε η πλάση
μισόλογα πρόστυχα,
μισές πνιχτές ανάσες
λόγια του έρωτα,
σαν λουλουδιασμένα αγκάθια του δάσους
και μυρωδιές,
αρώματα από θυμάρι και αμάραντους
και ρετσίνι του πεύκου…
Λαχανιασμένη έγειρες στο πλευρό μου,
ξαπλωμένη πάνω στο γρασίδι, ανάμεσα στις φτέρες και
τις άγριες μαργαρίτες…
Σιωπή…
Λίγες λέξεις,
Τρυφερά αγγίγματα στοργής
και ικανοποίησης.
Χαμόγελα στο ξέφωτο…
Το δάσος πίσω καλωσόριζε το πέπλο της δύσης, τα καταπράσινα φύλλα κοκκίνιζαν….
Τα βλέμματα της γαλήνης,
ξανοίχτηκαν στην απεραντοσύνη,
κοιτώντας από ψηλά,
τα μικρά όνειρα
του κόσμου.

...................................

Σταθμός


Τα όνειρα
έρχονται και φεύγουν,
σαν τρένα στο σταθμό,
μεταίχμιο,
σκέψεων, ονείρων και αναμνήσεων…
Περιμένεις ή φεύγεις,
ανάλογα το ταξίδι
στην αρχή ή το τέλος.
Κοιτώντας τις ράγες,
τις ίδιες ράγες
χρόνια τώρα, στον ίδιο σταθμό, στην άκρη της Κατερίνης,
κάτω από τα ίδια πλατάνια,
το χρόνο μετράς, στο μεγάλο κρεμασμένο πάνω από τις ράγες ρολόι,
σε κάθε
αντάμωση και αποχαιρετισμό.
Ακόμη ένα ταξίδι,
ακόμη μια στιγμή
ακόμη μια μέρα,
που μοιράζεσαι με τον εαυτό σου…πάντα μόνος στο ατέλειωτο ταξίδι,
αφετηρία ή επιστροφή, στις ρίζες, στον ίδιο τόπο, στον ίδιο σταθμό, σε κάθε ταξίδι, σε κάθε ειδική διαδρομή...


......................................................

Στο καφενείο της Ελένης


Στο καφενείο της Ελένης
στη γωνία, σε μια πάροδο της Κατερίνης,
μέτριο ελληνικό στη χόβολη,
με λουκούμι
παγωμένο νερό
και μια εφημερίδα.
Ένα ρεμπέτικο (πρωί –πρωί!)
κι ένα άφιλτρο στριφτό,
ένα τασάκι με την απόδειξη από κάτω,
δυο σβησμένες γόπες.
Δύο νότες
ένα στρουμπουλό τεμπέλικο γατί,
μια πρόστυχη Ρωσίδα βαμμένη, με μίνι γαργαλιστικό (πρωί- πρωί!)
και τρεις βρώμικοι Αλβανοί,
δυο οικοδόμοι με τα μπράτσα έξω και ηλιοκαμένο στέρνο,
ένα παιδί με το δίσκο στο χέρι.
Ο ταχυδρόμος ,
στάση για ένα κρύο νερό,
στο πόδι,
μια φωτογραφία στον τοίχο,
ασπρόμαυρη, με τη γιαγιά και τον παππού.
Τέσσερις συνταξιούχοι και μια τράπουλα,
Ειρωνεύονται το χρόνο που κυλά αργά,
ένα παλιό ραδιόφωνο.
Ζεστές οι χάντρες στο ένα το χέρι, κοιτάς, παρατηρείς,
μετράς
τα λεπτά,
το χρόνο.
Τα λόγια.
Τις σκέψεις.
Ελλάδα του χθες, Ελλάδα του σήμερα…
Του 21ου αιώνα, εικόνες…καθημερινές…
Το ραντεβού ξεχάστηκε…
Όταν θα ΄ρθεις, θα έχω φύγει.
Θα βρεις στο τραπέζι μου
τα ρέστα πουρμπουάρ, επτά σβησμένα άφιλτρα
και το φλιτζάνι
άδειο,
με το κατακάθι της καρδιάς μου...

......................................................................... 
Χαμομήλι


Το χαμόγελό σου
μια λάμψη
μες την καταιγίδα.
Τα μάτια σου δυο βέλη ερωτικά.
Η φωνή σου
βελούδινο άγγιγμα καρδιάς.
Τα φιλιά σου
γόρδιος δεσμός,
το σώμα σου ουράνιο τόξο ξαπλωμένο στον ορίζοντα.
Το άγγιγμά σου
ύμνος ερωτικός .
Εσύ.
Μια νότα στην ωδή
του έρωτα,
ξανθό χαμομήλι
στην καταπράσινη γη -ανάμεσα στον Τίταρο και τον Όλυμπο,
μετά τη βροχή
της άνοιξης,
της ευτυχίας μου
χαμομήλι,
με τις οσμές- ας είναι-
μιας πρόσκαιρης
άνοιξης.



................................................................................
Μεγάλα ερωτικά βυζιά


Χάρμα οφθαλμών!
Στους δρόμους και τα πεζοδρόμια
άνθρωποι πάνω –κάτω,
αργόσχολα ή βιαστικά, περνούν τις διαβάσεις,
κοιτάζουν τις βιτρίνες
τα πρωτοσέλιδα
και τα εξώφυλλα ,
ανάμεσα στους τσιμεντένιους πύργους της πόλης
και τους σαδιστικούς θορύβους.
Τρίτη σήμερα,
ο ήλιος ντάλα,
αιχμηρός
χαϊδεύει τα κορμιά…Άνοιξη στην Κατερίνη!
Τι σύμπτωση, σήμερα κυκλοφορούν τα ζυγά και
οι γυναίκες με μεγάλα ζουμερά βυζιά!
Τι σύμπτωση δυο φορές σε σκανταλίζουν, σ’ ανάβουν, σε φουντώνουν, σε ερεθίζουν,
όπως τρέμουν στο άπλετο φως του ήλιου, με τις ρόγες αδιάκριτε
-θαρρείς έτοιμες σα λάβα από ηφαίστειο στον ουρανό πύρινες να εκτοξευτούν-
κάτω από τα αμάνικα και τα λευκά πουκάμισα…!

ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΣ: ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ


«Τίποτα δεν άλλαξε
σ' αυτή τη 
 μίζερη πόλη
 Μόνο οι τιμές
 στα μπαρ με τα ποτά της λήθης 
 και τα χρόνια 
 της μικρής πόρνης
 που έπαψε να βάφει χείλη, μάγουλα
 να δείξει
18...
Η μουσική αναπηδά σε ντενεκέδες
γεμάτους σκουπίδια
που σκόρπισαν στο δρόμο με τις λακκούβες
αδέσποτα σκυλιά.
Άνθρωποι βυθισμένοι
στο νέφος
των σκέψεών τους
ψάχνουν να δουν
το αυριανό το μέλλον
μέσα στις μπερδεμένες ιδέες
κι ερεθίσματα
-ενέσεις τησ προόδου-
τίποτα δεν άλλαξε
σ αυτή τη
μίζερη πόλη,
Τίποτα.
(1985)

"ΚΑΤΙ ΣΤΙΓΜΕΣ" Εκδόσεις ΠΕΡΙ 1992 

Η RIHANNA ΘΕΛΕΙ ΞΥΛΟ..!!!

Η Ριάνα είναι ένα καλό κορίτσι που έγινε κακό, αφού όπως ομολογεί της αρέσει να τη δένουν και να της ...τις βρέχουν.

Σύμφωνα με την "Sun", η 24χρονη τραγουδίστρια, αποκάλυψε πολλά για τις σεξουαλικές τις προτιμήσεις και τι κάνει στο κρεβάτι της.
"Μου αρέσει να νιώθω ότι ανήκω σε κάποιον. Μου αρέσει να υποτάσσομαι, να με δένουν και να με χτυπούν", είπε.
Ωστόσο ομολόγησε πως θα προτιμούσε όλο αυτό να είναι αυθόρμητο και πάνω στο πάθος. Υπάρχει άλλωστε και το προηγούμενο με τον πρώην σύντροφό της Κρις Μπράουν, ο οποίος την είχε χτυπήσει άσχημα τη βραδιά των Grammys το 2009.
"Τα μαστίγια και οι χειροπέδες είναι προμελετημένα, προτιμώ κάποιος να χρησιμοποιεί τα χέρια του για να με αφοπλίσει".
Όπως σημειώνει οι επιθυμίες της σχετίζονται άμεσα με την πολύπαθη ζωή της.

"Μου αρέσει να κρατώ τα ηνία στη ζωή μου, αλλά να υποτάσσομαι στο κρεβάτι. Μπορώ να είμαι μια μικρή κυρία και ταυτόχρονα να φέρομαι σαν υπεύθυνος άνδρας. Αυτό είναι σέξι".
Η τραγουδίστρια εξομολογήθηκε ότι σίγουρα έχει επηρεαστεί και από τα βιώματά της όταν σε ηλικία εννέα ετών είχε δει τον πατέρα της να καπνίζει κρακ και να κακοποιεί τη μητέρα της.
"Νομίζω πως είμαι λίγο σαδομαζοχιστική και δεν το συνειδητοποίησα μέχρι προσφάτως", είπε αυθόρμητα προσθέτοντας ότι αυτό είναι σύνηθες σε ανθρώπους που όντας παιδιά έχουν βιώσει τη κακοποίηση.

http://news247.gr/kosmos/zoi/riana_ksylo_seks_xeiropedes.822495.html

Συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου Κατερίνης: Τα οικονομικά στοιχεία του δήμου Κατερίνης

Τα χρέη προς τράπεζες και προμηθευτές, αλλά και η μη καταβολή των θεσμοθετημένων πόρων του κράτους προς την τοπική αυτοδιοίκηση προβληματίζουν τον δήμο Κατερίνης.
Η αγωνία της δημοτικής αρχής, αλλά και των δημοτικών συμβούλων εκφράστηκε και στη  συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, όπου παρουσιάστηκαν τα στοιχεία απογραφής των περιουσιακών στοιχείων του νέου δήμου Κατερίνης. Τα χρέη του «Φαλλοκρατικού» δήμου Κατερίνης, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο ορκωτός λογιστής, ξεπερνούν τα 31 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα περιουσιακά του στοιχεία είναι πάνω από 220 εκατομμύρια ευρώ.
Τι έδειξε ο έλεγχος των ορκωτών λογιστών
Οι ορκωτοί ελεγκτές στην απογραφή τους κατέγραψαν το σύνολο των περιουσιακών στοιχείων του δήμου (γήπεδα, κτίρια, εγκαταστάσεις μηχανήματα), τη συμμετοχή του δήμου σε δημοτικές επιχειρήσεις, τις απαιτήσεις που έχει από τους δημότες, τα χρηματικά διαθέσιμα. 9.19.438 είναι οι τιμολογημένες απαιτήσεις με βεβαιωτικούς καταλόγους. Υπάρχουν και άλλες υποχρεώσεις που δεν έχουν βεβαιωθεί μέχρι 31 Δεκεμβρίου, ενώ πάνω από 2 εκατομμύρια είναι οι απαιτήσεις που έχει ο δήμος από δημοτικές επιχειρήσεις
5.840.000 ευρώ είναι διαθέσιμα και έχουν συγκεκριμένη πηγή προέλευσης Οι υποχρεώσεις του δήμου είναι πάνω από 31 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 13 εκ. ευρώ πρέπει να πληρωθούν άμεσα και τα 18 εκ ευρώ μακροπρόθεσμα.
Οι παραλείψεις
Οι ορκωτοί ελεγκτές κατά των έλεγχων εντόπισαν παραλείψεις στους δήμους Παραλίας και Κορινού. Συγκεκριμένα, στην Παραλία πέντε μεταφορικά μέσα που αναφέρονται στην απογραφή δεν βρέθηκαν, ενώ αλλά τρία ενώ εμφανίζονται στα χαρτιά δεν υπάρχουν. «Μας είπαν ότι αυτά αποτελούν περιουσιακά στοιχεία της ΔΕΥΑΠ, αλλά δεν έγινε η μεταφορά. Έχουμε περιουσιακά στοιχεία που δεν εμφανίζονται ούτε στο δήμο ούτε σε δημοτικές επιχειρήσεις», ανέφερε ο κ. Τζανάκης, ορκωτός λογιστής που έκανε τον έλεγχο στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου. Σημείωσε δε πως έχουν εντοπιστεί παλιοί υπολογιστές και διάφορα άλλα μηχανήματα στις αποθήκες τα οποία δεν χρησιμοποιούνται και θα πρέπει να καταστραφούν, αφού πρώτα γίνουν τα απαραίτητα πρωτόκολλα, όπως και διάφορα μεταφορικά μέσα που αποσύρθηκαν αλλά ακόμη δεν έγινε απογραφή. Επίσης, από το έλεγχο προέκυψε πως τα 11.865.409 ευρώ είναι υποχρεώσεις σε προμηθευτές από τον δήμο, εκ των οποίων τα 8 εκ. ευρώ είναι από το δήμο Κατερίνης και τα υπόλοιπα από τους άλλους δήμους.
Ο κ. Χιονίδης
Ο Δήμαρχος Σάββας Χιονίδης στην αρχική του τοποθέτηση ανέφερε πως ο δήμος Κατερίνης είναι από τους λίγους δήμους στην χώρα που ολοκλήρωσε μέσα στις ημερομηνίες που προβλεπόταν την απογραφή, κάνοντας αναφορά στο πως προέκυψαν αυτές οι υποχρεώσεις. Σήμείωσε δε πως ο δήμος έλαβε κάποια δάνεια για να πληρώσει υποχρεώσεις παλιότερων ετών, αλλά και το ότι ο δήμος έδωσε πάνω από τέσσερα εκατομμύρια ευρώ για να αποζημιώσει θιγόμενους από το σχέδιο πόλης.
Ο κ. Μηλιώτης
Από την πλευρά του ο Επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης ίκος Μηλιώτης εμφανίστηκε ιδιαίτερα απογοητευμένος με την οικονομική κατάσταση του δήμου, λέγοντας πως ο ορκωτός ελεγκτής δεν αφήνει ελπίδα για το αύριο. Για ακόμη μία φορά επεσήμανε πως ο δήμος δεν θα πρέπει να προχωρά σε έργα αν πρώτα δεν υπάρχουν οι ανάλογες πιστώσεις. «Αν οι δήμοι δεν ακολουθήσουν καλύτερη πολιτική, θα έχουν την ίδια τύχη με το κράτος. Είμαι απογοητευμένος. Πρέπει να πουλήσουμε περιουσιακά στοιχεία, αν και θα μας κράξουν οι επόμενες γενιές», είπε ο κ. Μηλιώτης.
Τόνισε δεν πως θα πρέπει να υπάρχουν και ποινικές ευθύνες σε τυχός κακοδιαχείριση.
Ο κ. Καραφουλίδης
Ο κ. Χρήστος Καραφουλίδης τόνισε πως πρώτα θα έπρεπε πρώτα να είχε γίνει ο διοικητικός απολογισμός πριν την απογραφή, ζητώντας να ενημερωθεί για ποιο λόγο δεν επιβεβαιώθηκαν κάποια έσοδα. «Δεν μπορεί να μην βεβαιώνονται τόσα πολλά έσοδα. Είναι άδικο. Να προχωρήσουμε σε οικονομικό και διαχειριστικό έλεγχο, γιατί θα μας βοηθήσει ως εργαλείο», σημείωσε.
Ο κ. Σαλπιστής
Ο κ. Νίκος Σαλπιστής ανέφερε πως η σημερινή απογραφή γίνεται στη λογική των συνενώσεων, όπου οι ίδιοι, ως παράταξη, ήταν αντίθετοι. «Υποστηρίζαμε πως η νέα διοικητική δομή θα μετατρέψει τους δήμους σε εργαλεία αντικοινωνικής πολιτικής. Για μας το μέλλον είναι ζοφερό, έρχονται χειρότερα. Αργά ή γρήγορα θα ρίξουν την αυτοδιοίκηση στα μεγάλα συμφέροντα ή στην επιβολή τοπικών φόρων».

Ο κ. Μάντζιος
Ο κ. Αντώνης Μάντζιος επεσήμανε ορισμένα προβλήματα που εντόπισε στην απογραφή, τονίζοντας τις παραλείψεις σε στοιχεία που παρατηρήθηκαν σε ορισμένους δήμους κατά τη διάρκεια του ελέγχου. «Αυτή η λογιστική αποτίμηση θα πρέπει να προσέξουμε να μην μας οδηγήσει στην εκποίηση εκτάσεων», είπε.
Ο κ. Χιονίδης
Ο Δήμαρχος Κατερίνης απαντώντας στους συμβούλους της αντιπολίτευσης τόνισε πως ακόμη και την προεκλογική περίοδο γνωστοποίησαν τα χρέη που έχει ο «Καποδιστριακός» δήμος Κατερίνης, ενώ για τη μη είσπραξη των βεβαιωθέντων χρηματικών ποσών επεσήμανε τις ενέργειες που έγιναν με αποτέλεσμα ο ίδιος να μην είναι αρεστός.
«Υπάρχουν άνθρωποι που μου κόψανε την καλημέρα επειδή τους βεβαιώσαμε το 2%», είπε. Τόνισε δε πως είναι αντίθετος με τις ιδιωτικοποιήσεις ορισμένων υπηρεσιών όπως η ύδρευση και η αποκομιδή των απορριμμάτων.
Ο κ. Χιονίδης άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να προχωρήσει ο δήμος στην εκποίηση περιουσιακών στοιχείων για να μπορέσει να αντιμετωπίσει τις όποιες οφειλές. «Το να αξιοποιήσεις περιουσία του δήμου πολλές φορές είναι απαραίτητο. Είμαι περήφανος που με το ΓΠΣ οι εκτάσεις στην Ολυμπιακή Ακτή σήμερα έχουν αξία».
Ο κ. Μαλτζάρης
Ο Δημοτικός Σύμβουλος Γιάννης Μαλτζάρης ζήτησε το συμβούλιο έχει μια συνολική εικόνα των πραγματικών χρεών του δήμου, επισημαίνοντας ορισμένες αποκλήσεις που υπάρχουν στα στοιχεία. Ακόμη, επεσήμανε την μη καταβολή ασφαλιστικών εισφορών από το δήμο στα ταμεία.
Ο κ. Γκούνας
Ο κ. Σάκης Γκούνας αναφέρθηκε στις ελλείψεις μηχανημάτων που παρουσιάστηκαν κατά την απογραφή, ζητώντας να ενημερωθεί για τις ενέργειες που έχει σκοπό να κάνει ο δήμος επί του θέματος.