Κυριακή, 9 Οκτωβρίου 2011

Η δίαιτα της μπανάνας! Μυστικό από την Ιαπωνία που υπόσχεται να χάσεις εως και 20 κιλά..



Οι Ιάπωνες έρχονται να αποθεώσουν το τροπικό φρούτο στο μαγικό μυστικό για να χάσεις πολλά κιλά. Και όπως ισχυρίζονται γρήγορα και χωρίς να πεινάς...

















Ναι τώρα το ξέρεις καλά. Η μπανάνα δεν παχαίνει! Οι Ιάπωνες όμως έρχονται να αποθεώσουν το τροπικό φρούτο στο μαγικό μυστικό για να χάσεις πολλά κιλά. Και όπως ισχυρίζονται γρήγορα και χωρίς να πεινάς. 



Η δίαιτα της μπανάνας μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις μέχρι και 20 κιλά σε διάστημα ενός μήνα, ανάλογα με το περιθώρια απώλειας βάρους σου φυσικά. Κι όλο αυτό μόνο με το να επιλέγεις μπανάνα και μόνο μπανάνα για πρώινο.


Είναι η πιο διάσημη δίαιτα από την Ανατολή... Έγινε ιδιαίτερα γνωστή πριν από μερικά χρόνια, όταν ήταν το μυστικό της τραγουδίστριας της Όπερας Kumiko Mori. H διάσημη Γιαπωνέζα καλλιτέχνις ανακοίνωσε πως έχασε 7 κιλά με αυτό τον τρόπο και τα καταστήματα φρούτων στην Ιαπωνία δεν προλάβαιναν να προμηθεύονται φρέσκιες μπανάνες. 


Διάβασε παρακάτω τα πέντε βήματα της δίαιτας και τι ακριβώς περιλαμβάνει.  


1. ΦΑΕ ΜΟΝΟ ΜΠΑΝΑΝΑ ΓΙΑ ΠΡΩΙΝΟΜπορείς να φας περισσότερες από μία μπανάνα. Για την ακρίβεια ο εμπενυστής της δίαιτας έτρωγε συχνά μέχρι και 4 μπανάνες το πρωί, αλλά μην το παρακάνεις. Καλό είναι να φας μέχρι του σημείου που νιώθεις πλήρης αλλά όχι φουσκωμένη.


-Η μπανάνα πρέπει να είναι φρέσκια και όχι μαγειρεμένη ή καταψυγμένη


-Αν πεινάς ακόμη 15 με 30 λεπτά μετά, μπορείς να φας ένα μπολ με ρύζι ή ένα μπολ με δημητριακά περίπου δύο με δυόμιση ώρες μετά και πάντα ένα πιάτο που δεν ξεπερνά τις 200 θερμίδες. 


2. ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΕΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ ΚΑΙ ΒΡΑΔΙΝΟΔεν υπάρχουν περιορισμοί στα φαγητά που μπορείς να επιλέξεις, τόσο για πρωινό όσο και για βραδινό. Όταν δεν έχεις περιορισμούς στο φαγητό που επιλέγεις, τότε δεν νιώθεις πως στερείσαι και μπορείς πιο εύκολα να μείνεις πιστή στην προσπάθεια. Αρκεί να λάβεις υπόψη τα παρακάτω:


- Το βραδινό πρέπει να έχει καταναλωθεί πριν από της 8 το βράδυ. Για την ακρίβεια η καλύτερη ώρα είναι στις 6. 


- Καλό είναι να αποφύγεις τα τηγανητά. 


- Μην παίρνεις το επιδόρπιο με τα γεύματά σου. Θα ικανοποιήσεις την όρεξή σου για γλυκό με κάποιο ενδιάμεσο σνακ


- Σε κάθε γεύμα πρέπει να τρως μόνο μέχρι το σημείο όπου νιώθεις ικανοποίηση, αλλά χωρίς να φουσκώνεις. “Ένα στομάχι που είναι πάντα κατά τα 2/3 γεμάτο, δεν χρειάζεται ποτέ γιατρό” λέει μια παλιά γιαπωνέζικη παρουσία. 


Διάβασε περισσότερα στο TLIFE

avant-garde -αβάν-γκαρντ

Η πολιτογραφημένη σήμερα διεθνής έκφραση αβάν-γκαρντ, που προέρχεται εκ της γαλλικής γλώσσας (avant-garde), αρχικά ήταν στρατιωτικός όρος που σήμαινε εμπροσθοφυλακή(βανγκάρντ). Με αυτή τη σημασία χρησιμοποιήθηκε περίπου από το 15ο μέχρι το 19ο αιώνα.
Από τις αρχές του 20ού αιώνα, με την έκφραση αυτή αποδίδεται κυρίως κάθε πρωτοποριακή ή και πειραματική ιδέα ή εφαρμογή σε όλα τα πεδία της ανθρώπινης δραστηριότητας και κυρίως στους χώρους της τέχνης, του πνεύματος ακόμα και στη πολιτική. Ως έννοια ταυτίζεται με κάθε τι τολμηρό, που θεωρητικά προηγείται της εποχής ως θαυμαστός προάγγελος μελλοντικής εφαρμογής ή αποδοχής. Βέβαια υπό αυτή την άποψη δεν είναι και λίγες οι περιπτώσεις που με τον πρωτοποριακό χαρακτήρα της, η έκφραση αυτή να θεωρείται και επαναστατική σε μια κρατούσα κατάσταση και να έρχεται σε ρήξη με παραδοσιακές ιδεολογίες και ακολουθούμενες αρχές, χαρακτηριζόμενη ακόμη και ως ανορθόδοξη ή εξτρεμιστική.
Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα ομάδες καλλιτεχνών, συγγραφέων κ.λπ. που αμφισβητούν την ακολουθούμενη ιδεολογική και καλλιτεχνική «ορθοδοξία» (στάτους κβο), πρωτοπορώντας σε νέες αρχές ή και πειραματικές ιδέες και εφαρμογές να χαρακτηρίζονται ομοίως ως «αβανγκάρντες» ή «αβανγκαρντιστές», γενόμενοι πολλές φορές και δέκτες χαρακτηρισμού εκκεντρικότητας, ή εκζήτησης.
Το ρεύμα αυτό των αβαγκαρντιστών χαρακτηρίζεται διεθνώς ως Αβαγκαρντισμός ή Βαγκαρντισμός (vanguardism) που είναι ταυτόσημος με τον μοντερνισμό ή και ειδικότερα με τον «μετα-μοντερνσμό» (post-modernism).

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΟΥΤΕ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ



"Ας μου κόψουν το ρεύμα"

Αλληλέγγυος στο κίνημα "Δεν Πληρώνω" στάθηκε ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας

"Ας αγοράσουμε ένα ελληνικό νησί"


ΠΡΟΤΑΣΗ-ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΤΟΥ ΒΙΛΝΙΟΥΣ


Προκλητική πρόταση να αγοράσει η Λιθουανία ελληνικό νησί και να το μετατρέψει σε τουριστικό θέρετρο κατέθεσε ο δήμαρχος της πρωτεύουσας της χώρας, Arturas Zuokas. Μέχρι και 7 εκατ. ευρώ είναι αρκετά δηλώνει στους Λιθουανούς επιχειρηματίες που τυχόν ενδιαφέρονται
news247.gr

Nα παταχθεί η φαυλότητα ή τα θύματά της;



Tου Χρηστου Γιανναρα
Σε σχόλιο του Nίκου Ξυδάκη, πρωτοσέλιδο στην «K» (24.9.2011), οι περικοπές των συντάξεων, στο όνομα της δημοσιονομικής εξυγίανσης, χαρακτηρίζονταν απερίφραστα «βίαιη υπεξαίρεση ανταποδοτικών εισφορών».
Tα λεξικά της ελληνικής γλώσσας ορίζουν την «υπεξαίρεση» ως «έγκλημα κατά της ιδιοκτησίας σε βαθμό πλημμελήματος ή και κακουργήματος, το οποίο συνίσταται στην παράνομη ιδιοποίηση ξένου πράγματος υπό προσώπου διακατέχοντος αυτό προς φύλαξιν». H ηθική και νομική αποτίμηση της υπεξαίρεσης είναι ίδια με αυτήν της κλοπής, λωποδυσίας, διαρπαγής, λαθροχειρίας.

O N. Ξυδάκης υπενθύμιζε ότι υπάρχουν δύο ειδών συντάξεις που παρέχει το κράτος: Oι «προνοιακές», χορηγούμενες ως ενίσχυση από το κρατικό ταμείο (από το κοινωνικό χρήμα) σε οικονομικά ασθενείς πληθυσμικές ομάδες (π. χ. συντάξεις του OΓA). Kαι αυτές που παρέχονται ως ανταπόδοση εισφορών, επιβεβλημένων στον εργαζόμενο από το ίδιο το κράτος (κρατήσεις από τον μισθό υποχρεωτικές βάσει νόμου).
Στην περίπτωση των ανταποδοτικών εισφορών το κράτος λειτουργεί ως ασφαλιστικός ή τραπεζικός οργανισμός: Συλλέγει τις εισφορές για να τις αξιοποιήσει αναπαραγωγικά (να τις τοκίσει, να τις επενδύσει), ώστε, όταν ο εργαζόμενος φτάσει στην ηλικία να αποσυρθεί από την ενεργό υπηρεσία, οι αξιοποιημένες καταβολές του - χρήματά του (αμοιβές δεκαετιών δουλειάς, κόπου, ικανοτήτων, επιμέλειας, συνέπειας, δημιουργικών πρωτοβουλιών) να του ανταποδίδονται για να του εξασφαλίσουν αξιοπρεπή συνέχιση του βίου και τέλη του βίου. H ανάληψη από το κράτος αυτού του ρόλου συνιστά κατάκτηση κοινωνική, καίριο επίτευγμα πολιτισμού και ανθρωπιάς, γιατί ο μόχθος του εργαζόμενου δεν αφήνεται να γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης από την κερδοσκοπία ασφαλιστικών εταιρειών και Tραπεζών.
Oμως στο μεταπρατικό ελλαδικό κρατίδιο, το καθεστώς της κομματοκρατίας, θεμελιωμένο στο «πελατειακό σύστημα» και στον παρασιτισμό, δεν σεβάστηκε, σχεδόν ποτέ, τις ασφαλιστικές εισφορές των λειτουργών του και τους οργανισμούς διαχείρισής τους. Oι λειτουργοί του κράτους ήταν πάντοτε εξαρτημένοι από τα κόμματα - τα κόμματα τους διόριζαν, τα κόμματα τους εξασφάλιζαν προαγωγή, ευνοϊκές μεταθέσεις, αμνήστευση ανικανότητας ή αχρειότητας. Λογάριαζαν πάντοτε τους εργαζόμενους στο δημόσιο εξαγορασμένη πελατεία τους, πλεμπάγια υποτελή στην ασύδοτη εξουσία τους, γιατί λοιπόν να σεβαστούν τις αποταμιεύσεις τους; Eτσι, όταν τα έσοδα του κράτους δεν επαρκούσαν για τα έξοδα των επαγγελματιών της εξουσίας (την εξαγορά ψήφων και συνειδήσεων, την κομματική προπαγάνδα και διαφήμιση, την απληστία της κομματικής καμαρίλας), τότε κάθε κυβέρνηση λεηλατούσε, αυτονόητα και αδιάντροπα, τις κατατεθειμένες, ανταποδοτικές εισφορές των κρατικών λειτουργών, τα ασφαλιστικά τους ταμεία. Tαυτόχρονα οι κομματικές πελατείες διοχετεύονταν με πληθωρικούς διορισμούς, ακατάσχετους, καινούργιων συνεχώς υπαλλήλων, στους ασφαλιστικούς οργανισμούς του δημοσίου, με αποτέλεσμα οι εισφορές των εργαζομένων να ξοδεύονται για να καλύψουν το τεράστιο λειτουργικό κόστος αυτών των οργανισμών.
Γι' αυτό προέκυψε το πλήθος «επικουρικών» ταμείων ασφάλισης - απεγνωσμένη προσπάθεια αυτοπροστασίας των υπαλλήλων του κράτους, άμυνα απέναντι στους κλέφτες του μόχθου τους. Προέκυψαν και τα «ευγενή» ταμεία: ασφαλιστικοί οργανισμοί υπαλλήλων επιμέρους κρατικών υπηρεσιών που εξεβίασαν την αυτονόμησή τους από τη συνταξιοδότηση και ασφάλιση του δημοσίου. Για να γεννηθούν με αυτό τον τρόπο παρανοϊκές, ασύλληπτες σε οποιαδήποτε ευνομούμενη χώρα κοινωνικές αδικίες: Eνας απόφοιτος λυκείου, τεχνικός της ΔEH ή του OTE, να έχει διπλάσια σύνταξη από έναν καθηγητή πανεπιστημίου, ένας πρώην βουλευτής, με τέσσερα χρόνια θητείας στα έδρανα της Bουλής, τριπλάσια, και ένας πρώην πιλότος της κρατικής «Oλυμπιακής» πενταπλάσια σύνταξη από έναν πανεπιστημιακό δάσκαλο και ερευνητή.
H καινούργια περικοπή των συντάξεων του δημοσίου που διέταξε ο συνταγματολόγος πρωθυπουργεύων (και σοσιαλιστής ασφαλώς) κ. Eυάγγελος Bενίζελος, είναι η τέταρτη μέσα σε ένα χρόνο. Kράτος νόμου δεν υπάρχει στο Eλλαδιστάν, συνταγματολόγοι θεσπίζουν την υπεξαίρεση ανταποδοτικών εισφορών, καθιστούν έννομη πράξη την κλοπή - λωποδυσία - ιδιοποίηση ξένης περιουσίας. Προφανώς μάταιη είναι κάθε απόπειρα προσφυγής στα ελλαδικά Δικαστήρια - πρώτοι οι δικαστές έχουν εκβιαστικά κατορθώσει να χρυσαμείβονται συμπαίζοντας με τους φαυλεπίφαυλους επαγγελματίες του κομματικού συστήματος.
Kάποιοι νομικοί πιστεύουν ότι στο Eυρωπαϊκό Δικαστήριο παράγεται, ακόμα, νομική σκέψη, λειτουργεί Δίκαιο. Iσως θα άξιζε τον κόπο, μια ομάδα ταλαντούχων Eλλήνων νομικών να ελέγξει το πιστευόμενο, να πειραματιστεί με μια προσφυγή Eλλήνων συνταξιούχων του δημοσίου. Προσφυγή όχι εναντίον του ελλαδικού κράτους - δεν βγαίνει τίποτα με μια ακόμα καταδίκη του φαιδρού κουκλοθέατρου. Προσφυγή εναντίον του εκπροσώπου της Eυρωπαϊκής Eνωσης στην «Tρόικα», του κ. Mατίας Mορς και του εκπροσώπου της Kεντρικής Eυρωπαϊκής Tράπεζας, κ. Kλάους Mαζούχ. Aν δεν είναι συνεργοί στο κατ' εξακολούθησιν έγκλημα της βίαιης υπεξαίρεσης ανταποδοτικών εισφορών, είναι ηθικοί αυτουργοί ή, επιτέλους, ανέχθηκαν και κάλυψαν έγκλημα που μπορούσαν να αποτρέψουν: τον βυθισμό στην απόγνωση εκατοντάδων χιλιάδων συνανθρώπων τους.
Iσως το κυρίως εγκληματικό στη συμπεριφορά των δύο εκπροσώπων ευρωπαϊκών θεσμών στην «Tρόικα» να είναι (και να μπορεί να θεμελιωθεί νομικά ως έγκλημα) η κατάφωρη προδοσία των αρχών Δικαίου και των ανθρωπιστικών αρχών που θεμελιώνουν σήμερα το όραμα της ευρωπαϊκής ενοποίησης, όραμα και αίτημα εκατομμυρίων ανθρώπων στις χώρες - μέλη της E.E. Aσφαλώς και πρέπει να πληρώσει η Eλλάδα την αφροσύνη και διαφθορά των εκλεγμένων από τους πολίτες κυβερνήσεων της κομματοκρατίας. Aλλά με μέτρα πάταξης του πελατειακού κράτους, του παρασιτισμού, της φαυλότητας.
Oχι με κλοπή - λωποδυσία - υφαρπαγή αμοιβών του μόχθου.
Kάποιοι ιδιοφυείς νομικοί θα τολμήσουν το εγχείρημα; Eστω και μόνο η τόλμη τους θα προκαλέσει πάταγο.

Αμεντέο Μοντιλιάνι: η ομορφιά του κενού


Αμεντέο Μοντιλιάνι: η ομορφιά του κενού
The Observer
Ο ωραίος Ιταλοεβραίος, εθισμένος στο χασίς, το αλκοόλ και τον αιθέρα, θανών στα 35 χρόνια του, ο Αμεντέο Μοντιλιάνι είναι σίγουρα το πρότυπο του «καταραμένου καλλιτέχνη» των αρχών του 20ού αιώνα. Το στοιχειωμένο ταλέντο, κατάλληλο για χολιγουντιανή ταινία. Ευτυχώς, διέφυγε την ολέθρια κινηματογραφική του ενσάρκωση από τον Αντι Γκαρσία -γυάλινα μάτια και μανιώδεις κραυγές για να δηλώσει εσωτερικούς δαίμονες- και, ευτυχώς, η ταινία υπήρξε αποτυχία. Θα ακολουθήσουν, βέβαια, άλλες, καθώς εξυπονοεί το συνεχιζόμενο εκδοτικό κύμα των «συνταρακτικών» βιογραφιών του.
Ζωή και έργο
Ο Μοντιλιάνι είναι τόσο διάσημος για τη ζωή του όσο και για την τέχνη του. Είναι επόμενο, λοιπόν, ότι η τωρινή αναδρομική «Ο Μοντιλιάνι και τα μοντέλα του» στη Βασιλική Ακαδημία του Λονδίνου (η πρώτη στην αγγλική πρωτεύουσα εδώ και δεκαετίες) θα είναι συνεχώς (ώς τις 15 Οκτωβρίου) γεμάτη κόσμο. Τόσο πολλοί που θα καθιστούν προβληματική την προσεκτική εξέταση των έργων.
Αυτό θα ήταν μεγάλη απώλεια, αλλά δεν είναι. Η αποκάλυψη που προσφέρουν 60 τόσα έργα του Μοντιλιάνι μέσα σε μια αίθουσα (όπως τα είδα εγώ πριν από μερικές ημέρες), είναι ότι ακριβώς δεν αντέχουν σε εξονυχιστική εξέταση. Τα πορτρέτα του είναι εκπληκτικό πόσο «δεν» συγκρατούν το βλέμμα. Οι φημισμένες γυναίκες του -μακρύμισχες, λεπτές, γαλήνιες- δεν είναι ποτέ τίποτε περισσότερο ή βαθύτερο από ό,τι δείχνουν στην επιφάνεια. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ευχάριστες στο βλέμμα. Μπορεί να περάσεις πολύ ευχάριστα κοιτάζοντας τα έργα αυτής της έκθεσης και τούτο δεν πρέπει να υποβιβάζει τη δημοφιλία του Μοντιλιάνι.
Αλλά αν το παλιό ερώτημα συνήθως ήταν, πώς ένας βίαιος, ταραγμένος μέθυσος μπόρεσε να δημιουργήσει τέτοιες εκλεπτυσμένες συνθέσεις, το σημερινό θα μπορούσε να είναι: πόσο η ζωή προωθεί την καλλιτεχνική φήμη. Εξ ου, υποπτεύεται κανείς, και ο εστιασμός της Βασιλικής Ακαδημίας στις ερωμένες του Μοντιλιάνι. Ανάμεσά τους η Ρωσίδα ποιήτρια Αννα Αχμάτοβα πριν να βρει το νόημα και η φιλόδοξη συγγραφέας Μπεατρίς Χάστινγκς, την οποία συνήθιζε να σύρει από τα μαλλιά και αυτή να του αντεπιτίθεται με σπασμένες καρέκλες. Υπάρχουν ακόμη πολλά, τελείως ερμητικά πορτρέτα της συζύγου του ατζέντη του και περισσότερα της τελευταίας ερωμένης του, της Ζαν Εμπιτέρν. Εκείνη ήταν προφανώς η αφοσιωμένη του, που πήδηξε από το παράθυρο, τη νύχτα μετά τον θάνατό του. Εννιά μηνών έγκυος, σκότωσε όχι μόνο τον εαυτό της αλλά και το παιδί τους.
Εσωτερικό στερεότυπο
Με τι έμοιαζε η Εμπιτέρν; Υπάρχουν φωτογραφίες της, αλλά και από πορτρέτα που της έχει κάνει ο Μοντιλιάνι υποθέτει κανείς πως είχε ανοιχτόχρωμα μαλλιά και καστανά μάτια. Από άλλα, θα μπορούσε να τη φανταστεί κανείς σαν γαλανομάτα με καστανά μαλλιά. Το τελευταίο που θα περίμενε κανείς από τον Μοντιλιάνι είναι η πιστή ομοιότητα. Πράγμα το οποίο εγείρει και το βασικό ερώτημα σχετικά με τα πορτρέτα αυτά ή, όπως θα μπορούσε να πει κάποιος άλλος, τα σχέδια αυτά. Σίγουρα είναι Μοντιλιάνι πάνω από κάθε τι άλλο - τα οβάλ γερτά πρόσωπα με τα ανέκφραστα μάτια που μοιάζουν τυφλά και τις επιμηκυσμένες μύτες. Στυλ υπεράνω του περιεχομένου.
Γιατί όμως οι διαφορές τους είναι τόσο μικρές; Οπως παρατήρησε ο Ζαν Κοκτό, ένα από τα λίγα μοντέλα με τα οποία πραγματικά ασχολήθηκε ο Μοντιλιάνι, όλα τα πρόσωπά του μοιάζουν τα ίδια, επειδή ανταποκρίνονται σε ένα εσωτερικό του στερεότυπο. Αυτό γλίτωσε τον Μοντιλιάνι από τον αγώνα της εμπλοκής με το θέμα του, να σκύψει μέσα του, να δει τι κρύβει στον εσωτερικό του κόσμο το πλάσμα που καθόταν απέναντί του.
Τούτο καθιστά τα πορτρέτα του τόσο όμοια, επαναλαμβανόμενα, τελικά βαρετά. Ή το ότι ήταν όλο και περισσότερο «φτιαγμένος». Ο Μοντιλιάνι όμως δεν ξεκίνησε έτσι.
Ενα πορτρέτο του του Πικάσο, από το 1915, καμωμένο σε χαρτόνι, προφανώς αντί αντιτίμου, συλλαμβάνει τα βαθιά εκείνα ερευνητικά μάτια τόσο καλά, ώστε από το μέλλον του ζωγράφου που το έκανε, θα περίμενε κανείς του κόσμου τις ενοράσεις. Ομως, στο τέλος της έκθεσης, φαίνεται ότι ο Μοντιλιάνι για χρόνια δεν πορευόταν πουθενά. Δεν υπάρχει η πορεία που φέρνει τις ενοράσεις. Μια καθιστή γυναίκα, τα χέρια κομψά πιασμένα, η μία μετά την άλλη, με τίποτα να τις διαφοροποιεί τη μια από την άλλη, εκτός ίσως από ένα μαντίλι ή το χρώμα στα μαλλιά.
Αποκαλυπτικά είναι τρία πορτρέτα, τοποθετημένα ομαδικά το ένα πλάι στο άλλο· τρεις φίλες με ακριβώς το ίδιο κεφάλι και λαιμοδέτη. Οι διαφορές τους μικρές, οφειλόμενες σε τροποποιήσεις του ίδιου σχεδίου. Ολοστρόγγυλα αντί μισοστρόγγυλα μάτια, ένα μισοφέγγαρο δηλωτικό του διπλού σαγονιού, τα μάτια σαν αλλήθωρα, ασυμμετρικά ή κενά. Μα αυτή είναι η τέχνη της καρικατούρας και ο Μοντιλιάνι ήταν οξύς σατιριστής.
Από αυτήν την άποψη είναι εξαιρετικά κάποια σχέδια του Κοκτό που δεν βρίσκονται όμως σε αυτήν την έκθεση. Αλλά μόλις αρχίζει να σατιρίζει τα θέματά του, π.χ. στο θαυμάσιο πορτρέτο του ατζέντη του, ως γκάνγκστερ από βιβλίο του Ντάσιελ Χάμετ, τότε αρχίζει να επαναλαμβάνει τον εαυτό του. Στυλιστικά.
Και το στυλ του; Σε μια αίθουσα συγκεντρωμένα, βλέπει κανείς από πού προέρχεται το περιώνυμο στυλ του: Καρυάτιδες, κυκλαδικά ειδώλια, αντίγραφα αφρικανικής τέχνης, λίγος Πικάσο, μια κεφαλή από γύψο (το κλειδί σε ό,τι ακολούθησε) εμπνευσμένη από τον φίλο του Μπρανκούζι. Η σύνθεση όλων τούτων ήταν η κλασική τακτική της αβάν γκαρντ, στο Παρίσι του 1914. Και τη σύνθεση αυτή, με τις απλωμένες, ρυθμικές καμπύλες, την υπέροχη χρωματική παλέτα της οπτής γης (τερακότα), τα κρεμώδη και τα γκρίζα του περιστεριού, ο Μοντιλιάνι πετυχαίνει με έναν εξαιρετικής ομορφιάς τρόπο. Ενας, κάποιου είδους, μανιερισμός, ανάμεικτος με Μποτιτσέλι, Παρμιτζιανίνο και μελαγχολία.
Όμως, πήρε ο Μοντιλιάνι την ιδέα των ασύμμετρων ματιών από το πορτρέτο της Γερτρούδης Στάιν, από τον Πικάσο και το τυφλό της βλέμμα; Σίγουρα, ζήλευε τον Ισπανό. Οι παραλλαγές του, ιδιαίτερα οι ολογάλαζες σφαίρες σαν από επιστημονική φαντασία, καθιστούν τα μοντέλα του μη αναγνωρίσιμα, παρά μόνο σαν έργα του Μοντιλιάνι. Χωρίς αυτό το στυλ τα ύστερα πορτρέτα του θα ήταν κοινότοπα.
Τι τον προδίδει; Η μοιραία αδυναμία του για την επιμήκυνση. Ενας τοίχος με 6 γυμνά επάνω του αποκαλύπτει το τρικ. Κάθε κορμί είναι λίγο μακρύτερο από το προηγούμενο. Στον καιρό τους τα έργα αυτά ήταν σκανδαλώδη, αλλά σήμερα μοιάζουν τόσο γλυκά και ωραία, ώστε μπορεί να αγγίζουν και το κιτς, όπως ο ύστερος Σαγκάλ. Ενα γυμνό του Μοντιλιάνι δεν είναι σάρκα και αίμα, αλλά σχήμα, πρότυπο, καμπύλες και κομψές λεπτομέρειες· όλα τα πράγματα που έδωσαν στην αρτ ντεκό, τόσο χαριτωμένο στυλ.
Κενό τέλος
Πώς θα εξελισσόταν ο Μοντιλιάνι αν δεν είχε πεθάνει τόσο νέος; Αν δεν τον είχε κατακυριεύσει η αυτοκαταστροφικότητα; Η τελευταία αίθουσα της έκθεσης δεν είναι ευχάριστο θέαμα. Υπάρχουν μια-δυο προσπάθειες αναβίωσης, που αποπειρώνται να μεταδώσουν κάποια σπίθα από το θέμα ή να εγκαταστήσουν κάποια επικοινωνία με το μοντέλο.



Αλλά η αυτοπροσωπογραφία του 1919, ένας συνδυασμός ατελών σχημάτων και διστακτικής παλέτας, είναι τρομερά αδύναμο έργο. Ηταν το τελευταίο και το πιο άδειο έργο του Μοντιλιάνι. Ισως, αν είχε αρχίσει από τον εαυτό του, να είχε βαθύνει περισσότερο σαν καλλιτέχνης. Αλλά ο εαυτός του, του ήταν ένα κενό.


**** ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ την ΤΑΙΝΙΑ MODIGLIANI...ΜΕ ΤΟ ΑΝDY GARSIA

Νέα αποκάλυψη: Τo Facebook παρακολουθεί τους χρήστες του ακόμα και όταν δεν είναι συνδεδεμένοι! Τo Facebook παρακολουθεί τους χρήστες του ακόμα και όταν δεν είναι συνδεδεμένοι!

Σύμφωνα με τον Αυστραλό hacker, Nik Cubrilovic, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο μπορεί και συλλέγει πληροφορίες για τις δραστηριότητες των χρηστών του ακόμα και όταν αυτοί δεν είναι συνδεδεμένοι σε αυτό.

Ο hacker υποστηρίζει οτι αυτό συμβαίνει γιατί όταν κάποιος χρήστης κάνει logout απλά αποσυνδέεται από την διαδικτυακή εφαρμογή του Facebook και τα cookies που έχει αφήσει το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο στον browser του χρήστη συνεχίζουν να στέλνουν στοιχεία για τη διαδικτυακή δραστηριότητα του στο facebook.com.

Με αυτό τον τρόπο όπως είναι λογικό το Facebook γνωρίζει για όλες τις σελίδες που επισκέπτονται οι χρήστες του.
Ο μόνος τρόπος για να σταματήσει αυτό, σύμφωνα με τον Αυστραλό hacker, είναι κάθε χρήστης να καθαρίσει τον browser του από τα οποιαδήποτε Cookies έχει αφήσει το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο ή πολύ απλά να χρησιμοποιεί άλλο browser για να μπαίνει στο Facebook και άλλο για να σερφάρει στο διαδίκτυο.


ΠΗΓΗ: Νέα αποκάλυψη: Τo Facebook παρακολουθεί τους χρήστες του ακόμα και όταν δεν είναι συνδεδεμένοι! 

Ο Ξενοφών και ο εσωτερικός εχθρός



Του Νίκου Αργεάδη - 
Την άνοιξη του 401 π. Χ. ο τριάντα ενός ετών Αθηναίος Ξενοφών, που διαβιούσε στα περίχωρα της πόλης της Παλλάδος, έλαβε μια άκρως ενδιαφέρουσα πρόσκληση από φίλο του που στρατολογούσε Έλληνες στρατιώτες ως μισθοφόρους για τον Κύρο, αδελφό του Πέρση βασιλιά Αρταξέρξη. Η πρόσκληση ήταν ασυνήθης αφού Έλληνες και Περσες υπήρξαν εχθροί τα προηγούμενα 90 χρόνια. Το πιο ασύνηθες όμως ήταν ότι ο Ξενοφών δεν ήταν στρατιώτης ούτε είχε στρατιωτική πείρα.
 
Αγρότης ήταν…σε αγρόκτημα όπου μεγάλωνε σκύλους και άλογα, έχοντας κληρονομήσει μία ουκ ευκαταφρόνητη περιουσία από τον Πατέρα του. Επισκέπτονταν ενίοτε στην Αθήνα τον φίλο του Σωκράτη, τον φιλόσοφο για να συζητήσουν και να διαλογιστούν τα της ημέρας. Όμως καθώς τον γοήτευε η περιπέτεια σκέφτηκε την πρόσκληση ως ευκαιρία να συναντήσει τον Κύρο, να μάθει την τέχνη του πολέμου και να γνωρίσει την Περσία. Αφού συμβουλεύτηκε το Μαντείο των Δελφών αποδέχτηκε την πρόταση και ξεκίνησε με 10.000 ‘Ελληνες οπλίτες, τους επιλεγόμενους και Μυρίους, προερχόμενους από όλα σχεδόν τα μέρη της Ελλάδας για να συμβάλλει στην εκστρατεία του Κύρου εναντίον του αδελφού του.
Όλα εβαιναν καλώς στην αρχή μέχρις ότου οι δύο στρατοί συναντήθηκαν στην πεδιάδα κοντά στα Κούναξα, όχι μακρυά από την Βαβυλώνα. Εκεί, παρά την νικηφόρα έκβαση της μάχης για τους Έλληνες, ο Κύρος φονεύθηκε και ο στρατός του διαλύθηκε. Ξαφνικά οι Μύριοι βρέθηκαν σε αχανή χώρα, μακρυά από την Πατρίδα τους και εν τω μέσω εχθρικών στρατευμάτων. Σύντομα τους επισκέφτηκαν απεσταλμένοι του Αρταξέρξη οι οποίοι τους διαβεβαίωσαν ότι ο ίδιος δεν είχε τίποτα εναντίον τους και ότι μοναδική του επιθυμία ήταν να αποχωρήσουν από την Περσία όσο το δυνατόν πιο σύντομα. Μάλιστα, έστειλε τον Τισσαφέρνη για να τους συνοδεύει και να τους προμηθεύει με τα απαραίτητα για την επιστροφή.
Από την αρχή της πορείας οι Έλληνες άρχισαν να αμφιβάλουν για την ειλικρίνια των Περσών. Ο Τισσαφέρνης τους υπέδειξε πορεία δύσκολη και επι πλέον οι προμήθειες ήταν, αν μη τι άλλο, συμβολικές. Έτσι άρχισαν τις φιλονικία, την πανάρχαιη συνήθειά τους, που ακόμα επιβιώνει. Ο διοικητής Κλέαρχος εξέφρασε τις ανησυχίες των Ελλήνων στον Τισσαφέρνη ο οποίος τον διαβεβαίωσε ότι τους κατανοούσε και ζήτησε από τον Κλεαρχο να φέρει όλους τους υπόλοιπους διοικητές των Ελλήνων σε ουδέτερο χώρο οπου θα μπορούσαν να συζητήσουν. Ο Κλέαρχος συμφώνησε και την επομένη εμφανίστηκε με τους υφισταμένους του όπου όμως τους περίμενε η πιο οδυνηρή και τελευταία έκπληξη της ζωης τους: Μεγάλο απόσπασμα Περσών τους συνέλαβε και αποκεφάλισε αυθημερόν. Μόνο ένας διασώθηκε ο οποίος και μετέφερε τα νέα στο Ελληνικό στρατόπεδο. Εκείνο το βραδυ στο παγωμένο Ελληνικό στρατόπεδο ο φόβος είχε κυριέψει τους πάντες, εκτός από τον Ξενοφώντα. Μερικοί φιλονικούσαν ακόμα για το ποιός έφταιγε, άλλοι μέθυσαν μέχρι τελικής πτώσεως.
Το ίδιο βράδυ ο Ξενοφών είδε σε εφιάλτη τον Δία να καίει το Πατρικό του σπίτι. Ξύπνησε καταϊδρωμένος, καθώς η ιδέα ότι ο θάνατος κοιτούσε τους Έλληνες κατάματα πλημμύρισε τις σκέψεις του. Οί Έλληνες όμως συνέχιζαν τις αλληλοκατηγορίες και τις φιλονικίες. Ήταν σε απελπιστική κατάσταση. Το πρόβλημα υπήρχε μόνο μέσα στα μυαλά τους. Πολεμούσαν για το χρήμα αντί για κάποιο σκοπό που τους έδενε σαν Έλληνες, ανίκανοι να διακρίνουν φίλους και εχθρούς. Ήταν χαμένοι. Τα εμπόδια για το σπίτι τους δεν ήταν τα βουνά, ούτε ο εχθρικός στρατός ούτε η αχανής Περσία. Τα εμπόδια ήταν ο συγχισμένος νους τους και η ανικανότητά τους να ορίσουν τον σκοπό τους σαν Έλληνες, στις συνθήκες που βρέθηκαν. Ο Ξενοφών αποφάσισε ότι δεν θα πέθαινε έτσι. Δεν ήταν στρατιωτικός, αλλά φιλόσοφος, και γνώριζε τον τρόπο σκέψης των ανθρώπων. Γνώριζε ότι αν προσηλώνονταν στους θανάσιμους εχθρούς που καιροφυλακτούσαν θα άλλαζαν την μοίρα τους. Η προσήλωση στην Περσική προδοσία θα τους ένωνε στο θυμό τους για την νέμεση που απαιτούσαν οι δολοφονημένοι σύντροφοί τους. Έπρεπε να σταματήσουν να είναι συγχισμένοι μισθοφόροι και έπρεπε να ξαναγίνουν Έλληνες. Χρειαζόταν καθαρότητα στην σκέψη και σκοπό. Ξύπνησε τους εναπομείνατες διοικητές και τους ανακοίνωσε την στρατηγική του:
Είμαστε σε ολοκληρωτικό πόλεμο, τους ανακοίνωσε. Όλη μας η ενέργεια θα αφιερωθεί σε ένα σκοπό και μόνο: στην νίκη. Ούτε διαπραγματεύσεις, ούτε φιλονικίες ούτε μεμψοιμοιρίες. Θα είμαστε, είπε στους συμπολεμιστές του, εφευρετικοί και θα εμπνευστούμε από τους προγόνους μας στο Μαραθώνα. Θα είμαστε απόλυτα προσηλωμένοι στο μόνο μας σκοπό: Την νίκη. Δεν θα αποχωριστούμε κατ’ ελάχιστον τα όπλα μας, θα είμαστε ευέλικτοι και δεν θα λησμονήσουμε ούτε λεπτό τους πέριξ κινδύνους. Όποιος προτείνει κατευνασμό του εχθρού είναι ηλίθιος, δειλός κι εχθρός μας. Μόνο μία ιδέα θα έχετε στο νού σας: να επιστρέψουμε στην Πατρίδα μας ζωντανοί. Όλοι γνώριζαν ότι ο Ξενοφών είχε δίκιο. Κάθε Περσική απόπειρα να τους δελεάσουν σε παγίδα ήταν πλέον αποτυχημένη. Ξεσηκωμένοι πια για δράση οι Έλληνες εξέλεξαν τον Ξενοφώντα αρχηγό και ξέκινησαν την κάθοδό τους προς την θάλαττα…
Αναγκασμένοι να στηριχθούν στις δυναμεις τους, απέκτησαν αυτοπεποίθηση και, προσηλωμένοι στο σκοπό τους, έμαθαν γρήγορα να προσαρμόζονται στο ανάγλυφο του εδάφους, να αποφεύγουν μάχες σε άγνωστα μέρη και να κινούνται την νύχτα. Τελικά σχεδόν όλοι επέστρεψαν ζωντανοί στην Ελλάδα.

Αντώνης Καφετζόπουλος: Απογοητευμένος από την Αριστερά


Τι απαντάει ο Αντώνης Καφετζόπουλος την διάσημη ατάκα του Θεόδωρου Πάγκαλου «μαζί τα φάγαμε»;

«Όχι βέβαια. Δεν έχω καμία διάθεση να μπω σε αυτή τη συζήτηση, που έχει λήξει, με τον Πάγκαλο. Για να πούμε λοιπόν και του… χοντρού το δίκιο, όταν είπε “μαζί τα φάγαμε” απευθυνόταν στις πτέρυγες της Βουλής. Και σε αυτό είχε και ένα δίκιο. Εγώ δεν έφαγα τίποτα μεν, αλλά όλες οι πτέρυγες της Βουλής συνέβαλαν και συμβάλλουν και αντιστέκονται λυσσαλέα ώστε να μην γίνει καμία μείωση. Το γέλιο είναι ότι αντιστέκεται σε αυτό και η Αριστερά. Θέλει πιο πολύ κράτος, πιο πολλές θέσεις, όπου δεκάδες άνθρωποι θα κάνουν τη δουλειά που έπρεπε να κάνουν ένας – δυο. Αυτή η αρρώστια και η διαστροφή είναι κάτι που, δυστυχώς, για την Αριστερά, ήταν σημαία της. Και μιλάω για όλη την Αριστερά». 

ΠΗΓΗ: Εγώ

Η ΚΡΙΣΗ ΓΕΝΝΑ ...ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΕΣ!


ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΕΣ-ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ ΒΑΖΟΥΝ ΦΩΤΙΑ ΣΤΙΣ ΝΥΧΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ...
Προσφέροντας… αξέχαστες στιγμές στον ανδρικό πληθυσμό της Πάτρας και όχι μόνο, προσπαθούν ανταπεξέλθουν στην κρίση δύο δευτεροετείς φοιτήτριες στο Πανεπιστήμιο της αχαϊκής πρωτεύουσας. Οι εν λόγω φοιτήτριες, το κασέ των οποίων είναι ιδιαίτερα υψηλό δεν πλησιάζουν την πλατεία τους με κινητά τηλέφωνα και νούμερα, έτσι ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος σύλληψής τους, αλλά  αφήνουν την φήμη τους να διαδοθεί από… στόμα σε στόμα. Και χρησιμοποιούν ένα και μοναδικό στέκι. Πρόκειται για ένα μπαρ το οποίο βρίσκεται προς την περιοχή του λιμανιού της Πάτρας. Οι… ενδιαφερόμενοι λοιπόν, δεν έχουν να κάνουν τίποτε άλλο εκτός από το πάνε κάποιο βράδυ στο εν λόγω μπαρ και απλώς να περιμένουν μέχρι τη στιγμή που θα εμφανιστούν οι κοπέλες, οι οποίες μόλις αντιληφθούν τον υποψήφιο πελάτη τον προσεγγίζουν και αρχίζουν να κάνουν «παιχνίδι».  Η... ταρίφα τους ξεκινά από 100 ευρώ, ενώ κάθε επιπλέον ώρα την χρεώνουν 50 ευρώ.
Τι άλλο θα δούμε στην Ελλάδα της κρίσης! Και μη χειρότερα...

ΕΚΛΟΓΕΣ ....για την ανάδειξη νέου λαού...!

Πόρσε και τζάγκουρ σε τιμή μοτοσυκλέτας


Όσο όσο πωλούνται πλέον τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα πολυτελείας, αφού οι ιδιοκτήτες τους αδυνατούν πλέον να πληρώσουν τα ποσά που απαιτούνται για τη συντήρησή τους, αλλά και για τις απαιτήσεις του κράτους.
Η εκτόξευση της τιμής της βενζίνης, των τελών κυκλοφορίας και η εισαγωγή των τεκμηρίων, που έγιναν όλα μαζί την τελευταία διετία, έχουν κάνει απαγορευτική πλέον την κατοχή ακριβών αυτοκινήτων για όσους δεν έχουν πραγματικά μεγάλα εισοδήματα.
Έτσι φαίνεται ότι έχει τελειώσει οριστικά για τον κλάδο του αυτοκινήτου η "χρυσή εποχή", στην οποία σχεδόν όλοι οι πολίτες είχαν τη δυνατότητα να αγοράσουν με δόσεις ένα ακριβό αυτοκίνητο με το σκεπτικό ότι θα το ξεπληρώσουν και θα το συντηρούν εύκολα.
Μια επίσκεψη σε καταστήματα πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ή σε σχετικές ιστοσελίδες δείχνει ότι αυτοκίνητα με πρεστίζ, όπως οι Πόρσε και οι Τζάγκουαρ δεκαετίας, με λιγότερα από 100.000 χιλιόμετρα, πωλούνται ακόμα και κάτω από 20.000 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι είναι απολύτως προσιτά σε όσους έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν ένα καλό αυτοκίνητο.
Οι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων επισημαίνουν ότι το ενδιαφέρον του κόσμου γι' αυτήν την κατηγορία είναι ιδιαίτερα αυξημένο τον τελευταίο ενάμιση χρόνο.
"Ο αγοραστής βρίσκει τα μεγάλα αυτοκίνητα, άνω των 2.000 κυβικών εκατοστών, σε τιμές που ήταν αδιανόητες πριν από τρία χρόνια", τονίζει στην εφημερίδα "Το Έθνος" ο διευθυντής πωλήσεων ιστοσελίδας αυτοκινήτων Αλέξανδρος Σκιαδόπουλος.
Ακόμα και έτσι, ωστόσο, οι περισσότεροι το σκέφτονται.
"Παρά το γεγονός ότι μιλάμε για πολύ χαμηλές τιμές, ο υποψήφιος αγοραστής έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του ότι θα χρειαστεί και τουλάχιστον 800-900 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας τον χρόνο, συν τα έξοδα για τη βενζίνη", συνεχίζει.
"Οπότε αυτό που συμβαίνει τελικά είναι να πωλούνται αρκετά τέτοια αυτοκίνητα, αλλά όχι τόσα ώστε να λέμε ότι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των προτιμήσεων", λέει ο κ. Σκιαδόπουλος, συμπληρώνοντας ότι μια μερίδα αγοραστών προτιμά τελικά αυτοκίνητα 1.800 κυβικών, τα οποία δεν μπορεί να αγοράσει καινούργια.
Ακόμα και στα μεταχειρισμένα, όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα στην εφημερίδα "Έθνος", νικητές της αγοράς αυτήν την περίοδο είναι τα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού, που είναι πολύ φθηνότερα και έχουν μικρότερα έξοδα.
"Για μικρά αυτοκίνητα τριετίας η ζήτηση είναι πολύ μεγάλη στην αγορά του μεταχειρισμένου. Τα πράγματα είναι ίσως καλύτερα από όσο ήταν τρία χρόνια πριν", καταλήγει.
news247.gr

ΝΕΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ



Τουρκική φρεγάτα έφτασε μέχρι το Σούνιο

Υπό το άγρυπνο βλέμμα ελληνικού πολεμικού πλοίου είναι μία τουρκική φρεγάτα, η οποία, αφού πέρασε ανοικτά του Σουνίου, έχει φτάσει στο ύψος του Καφιρέα

ΝΕΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ



Τουρκική φρεγάτα έφτασε μέχρι το Σούνιο

Υπό το άγρυπνο βλέμμα ελληνικού πολεμικού πλοίου είναι μία τουρκική φρεγάτα, η οποία, αφού πέρασε ανοικτά του Σουνίου, έχει φτάσει στο ύψος του Καφιρέα

Επίθεση με γιαούρτια στον Καστανίδη


Το περιστατικό σημειώθηκε σε κινηματογράφο της Θεσσαλονίκης, όπου βρέθηκε ο υπουργός για να παρακολουθήσει την τελευταία ταινία του Γούντι Άλεν.
Παράλληλα, στην πλατεία Βενιζέλου φοιτητές πραγματοποιούσαν συναυλία διαμαρτυρίας.
Όταν έγινε γνωστή η παρουσία του υπουργού στον κινηματογράφο ομάδα 100 φοιτητών κρατώντας πανό αλλά και γιαούρτια εισέβαλε στον κινηματογράφο και φωνάζοντας συνθήματα επιτέθηκαν στον κ. Καστανίδη.
news247.gr

Επίθεση με γιαούρτια στον Καστανίδη


Το περιστατικό σημειώθηκε σε κινηματογράφο της Θεσσαλονίκης, όπου βρέθηκε ο υπουργός για να παρακολουθήσει την τελευταία ταινία του Γούντι Άλεν.
Παράλληλα, στην πλατεία Βενιζέλου φοιτητές πραγματοποιούσαν συναυλία διαμαρτυρίας.
Όταν έγινε γνωστή η παρουσία του υπουργού στον κινηματογράφο ομάδα 100 φοιτητών κρατώντας πανό αλλά και γιαούρτια εισέβαλε στον κινηματογράφο και φωνάζοντας συνθήματα επιτέθηκαν στον κ. Καστανίδη.
news247.gr

ΟΙ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ...