Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2011

BINGO ΑΠΟ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΤΟΝ ΑΛΤΕΡ...!


ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟ ΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ Ο ΕΤΕΡΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ "ΤΣΑΡΟΣ"  ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ....
ΑΝΩ -ΚΑΤΩ Η ΕΚΠΟΜΠΗ... ΜΕ ΕΝΑ ΣΜΠΑΡΟ 2 ΤΡΙΓΩΝΙΑ Ο ΝΙΚΟΣ...!
ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΤΑΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΝΤΡΕΣ....ΓΙΑ ΤΟ YUOTUBE!!!!!

ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ...






Α. ΠΑΠΑΡΗΓΑ: Καλεί σε περικύκλωση της Βουλής

Σε περικύκλωση της Βουλής για να μην περάσει το πολυνομοσχέδιο καλεί τους...
εργαζόμενους του ΠΑΜΕ μετωπικό σχήμα του ΚΚΕ, με την Αλέκα Παπαρήγα να δηλώνει ότι πρέπει να πέσει η κυβέρνηση. Η γ.γ. της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, δήλωσε από τη Ρόδο ότι το κόμμα στηρίζει τις αποφάσεις του ΠΑΜΕ και Ομοσπονδιών που καλούν τους εργαζόμενους σε περικύκλωση της Βουλής στη διήμερη απεργία 19-20 Οκτωβρίου...


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: http://24wro.blogspot.com/2011/10/blog-post_7834.html#ixzz1b4HsWt8p

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ... "ΖΩ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΕΓΩ;" ΑΝΑΨΑΝ ΤΑ ΑΙΜΑΤΑ..!


Αν δεν ψηφιστεί το πολυνομοσχέδιο πέφτει η κυβέρνηση...


Δεν υπάρχει σάλιο στα ταμεία...
Οι πρώτοι τίτλοι από τη συνέντευξη του Πάγκαλου στην εκπομπή "Πρόσωπο με πρόσωπο" :
Πρώτον ότι αν δεν ψηφιστεί τη Πέμπτη το πολυνομοσχέδιο πέφτει η κυβέρνηση,
και δευτερον μέσα στο Νοέμβριο, κάποια στιγμή, το ... Δημόσιο θα βρεθεί σε ταμειακή αδυναμία , αν δεν πάρουμε την 6η δόση.

ΔΕΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ. ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ...


ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ο ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΤΕΛΙΚΑ!

Το είπε και το έκανε ο πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κύριος Ρομπόπουλος! Πριν από λίγο το προεδρείο της βουλής, διάβασε την επιστολή του. Τη θέση του παίρνει η Βούλα Τεκτονίδου.
ΟΠΟΤΕ Η ΝΕΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ, ΨΗΦΙΖΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ....!

Ο ΑΠΙΘΑΝΟΣ ΖΑΧΟΣ ΧΑΤΖΗΦΩΤΙΟΥ...!


Ζάχος Χατζηφωτίου , ο διαχρονικότερος bon viveur...
Ο Ζάχος Χατζηφωτίου του Γεωργίου γεννήθηκε στις 28 Σεπτεμβρίου1923 στην Αθήνα στην Πλάκα και είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. Απεφοίτησε από την Πειραματική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Στη κατοχή σε ηλικία 17 ετών απέδρασε στην Αίγυπτο όπου έλαβε μέρος σε πολεμικές επιχειρήσεις. Μετά το τέλος του πολέμου και την επιστροφή του εργάστηκε στις επιχειρήσεις της οικογενείας του (βιομηχανία και εμπόριο υφασμάτων) μέχρι το 1956. Από το 1956 και μέχρι το 1962διετέλεσε διευθυντής εκδοτικού οίκου στο Παρίσι. Την περίοδο 1962-1970 δραστηριοποιήθηκε στη ναυτιλία και από το 1970 εμφανίζεται πλέον ως συγγραφέας και δημοσιογράφος. Χρονογράφος στην εφημερίδα "Καθημερινή" (1974-1977), στον "Ταχυδρόμο" με το ψευδώνυμο "Ίακχος" από το 1975 και στα "Νέα" ως "ο Διακριτικός" από το 1977. Εργάστηκε στην τηλεόραση και έγινε γνωστός από την εκπομπή "Το πεντάλεπτο του Ζάχου Χατζηφωτίου".
Είναι συγγραφέας των βιβλίων "Τα εν οίκω... εν Δήμω", "Πωλείται Συνείδησις", "Συννεφιάζει και στη Μύκονο", "Πάντα τη Κυριακή", "Ο Ίακχος κι εγώ", "100 εκπομπές", "Χιούμορ και ζωγραφική", "Τα Μονοπάτια του Πολέμου" και άλλα.
Είναι μέλος του Ομίλου Αντισφαίρισης Αθηνών και τέως μέλος του ΔΣ τηςΕΛΠΑ.
Ο Ζάχος Χατζηφωτίου έγινε ευρύτερα γνωστός από το τηλεοπτικό πεντάλεπτο κοινωνικής κριτικής και ως κοσμικογράφος, ένας "μπον βιβέρ" με πολλές αναμνήσεις της αθηναϊκής ζωής. Ομιλεί αγγλικά,γαλλικάαραβικά και ιταλικά.

Πηγή

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια


### ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟΣ: ΕΙΔΑΜΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΕ ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΚΤΟΝΩΣΗΣ....ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ, ΜΕ ΤΟΝ ΖΑΧΟ ΧΑΤΖΗΦΩΤΙΟΥ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ...ΤΑΦΟ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΟΜΗ ΤΟΥ...!!!! ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΔΗΛΩΝΕ ...ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ !!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΦΙΑ ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙ : "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΕΖΗΣΑ ΟΠΩΣ ΗΘΕΛΑ". ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΩΣ ΕΛΛΗΝ...! ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ...

SALMA HAYEK








«Εγχειρίδιο Βλακείας» του Διονύση Χαριτόπουλου

Αποσπάσματα από το βιβλίο
3. Τα δύο μεγάλα βάσανα του ανθρώπου είναι η διατροφική και η σεξουαλική πείνα. Οποιαδήποτε στέρηση ή παρεμπόδιση της γιατρειάς τους έχει εκρηκτικές συνέπειες, καθώς «ξυπνάει μέσα του το ζώο» και τον καθιστά ανεξέλεγκτο.

9. Ο αγώνας για επιβίωση υπήρξε ανελέητος. Ο πανίσχυρος νόμος της Φυσικής επιλογής εξαφάνιζε χιλιάδες είδη που δεν κατόρθωναν να επιζήσουν (το 99,9% όλων των ειδών που υπήρξαν ποτέ έχουν εξαφανιστεί). Και οι ανθρώπινες φυλές που χάθηκαν από διάφορες αιτίες είναι αναρίθμητες. Κυρίως αφανίστηκαν από τον συνεχή μεταξύ τους ανταγωνισμό και τις άγριες συγκρούσεις : «Η πάλη της επιβίωσης ανάμεσα σε έμβια του ίδιου είδους είναι απείρως σκληρότερη αφού συχνάζουν στις ίδιες περιοχές και αναζητούν την ίδια τροφή» (Δαρβίνος). Αυτοί που κυριάρχησαν δεν ήταν οι πιο μπρατσωμένοι αλλά οι πιο έξυπνοι , επιδέξιοι και ταλαντούχοι , που με τη σειρά τους κληροδότησαν αυτές τις ιδιότητες στους απογόνους τους. Δίχως αυτό το διαρκές μακελειό και αλληλοφάγωμα θα ήταν αδύνατον να φτάσει ο άνθρωπος στο σημερινό επίπεδο ευφυϊας και πολιτισμού.

11. Πριν από 30.000 χρόνια περίπου , μια μεγαλειώδης βιολογική έκρηξη στην κρανιακή κάψα του δίποδου ζώου που λέγεται άνθρωπος , ένα νοητικό Big Bang , του άνοιξε τα παράθυρα στον μετωπικό φλοιό (νεοφλοιός) , εκεί που είναι η έδρα της σκέψης και του αναστοχασμού. Αυτό ήταν και το τελευταίο του μεγάλο και αποφασιστικό απόκτημα. Ο άνθρωπος κυριολεκτικά «άλλαξε μυαλά».

14. Το μέγεθος και οι αυλακώσεις του εγκεφάλου που χώρισαν τους ανθρώπους από το υπόλοιπο ζωικό βασίλειο χωρίζουν και τους ίδιους (με την επίδραση και του περιβάλλοντος όπου αναπτύσσονται) , ανεξαρτήτως φυλής , χρώματος , φύλου , πλούτου , σπουδών , ιδεολογίας , σε δύο βασικές κατηγορίες : στους ΕΞΥΠΝΟΥΣ και στους ΒΛΑΚΕΣ. Αν και η μεταξύ τους διάκριση δεν είναι δύσκολη , όσοι ανήκουν στην πρώτη κατηγορία δεν το λένε και όσοι ανήκουν στη δεύτερη δεν το ξέρουν.

18. Ίσως καμία ιδιότητα του ανθρώπου δεν βοήθησε τόσο τη διανοητική του ανάπτυξη όσο η προσοχή. Αυτή η πολύτιμη ικανότητα του μυαλού να συγκεντρώνεται με ένταση , που διαθέτουν όλα τα συλληπτικά ζώα : η γάτα όταν φερμάρει το ποντίκι , ο αητός όταν εντοπίζει από ψηλά το θήραμα , η τίγρη που προσηλώνεται τόσο ολοκληρωτικά στο υποψήφιο θύμα της , ώστε λέγεται ότι μπορείς να την πλησιάσεις. Χάρη στην προσοχή , το δίποδο μπορεί και «συλλαμβάνει» όλες τις πτυχές της ζωής , αποκτά σαφέστερη αντίληψη του κόσμου και γίνεται πιο προνοητικό και αποτελεσματικό.

20. Κατά το χαριτολόγημα του Σαμφόρ , ο βλάκας ζει απερίσκεπτα σε έναν κόσμο που δεν ξέρει , όπως οι μύγες δεν ξέρουν φυσική ιστορία.

25-26. Η μήτρα της ευφυίας και της βλακείας ήταν ανέκαθεν αντικείμενο σκυλοκαυγά. : γεννήθηκαν ή έγιναν; Έτσι βγήκαν από τα γεννοφάσκια τους ή τους γάνωσε το μυαλό ο κόσμος όπου φύτρωσαν; Με δύο λόγια , η νόηση είναι κληρονομική (γονίδιο) ή επίκτητη; (περιβάλλον). Νοητικά ο καθένας μας κληρονομεί ένα ορισμένο οικόπεδο , μικρό ή μεγάλο. Αν σου αναλογούν 200 τετραγωνικά , ανάλογα με το περιβάλλον μπορείς να κτίσεις παράγκα ή να φτιάξεις μια χαρά μεζονέτα , αλλά είναι αδύνατον να σηκώσεις πυραμίδα.

29. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όλοι υποτιμούμε τον αριθμό των βλακών ανάμεσα μας , αφού το κρίσιμο ποσοστό που όλοι γνωρίζουμε ότι υφίσταται σε κάθε τυχαία πληθυσμιακή ομάδα παραμένει ως σήμερα απροσδιόριστο. Σύμφωνα με την καμπύλη του Gauss η οποία χρησιμοποιείται για την ανίχνευση διάφορων χαρακτηριστικών ενός πληθυσμού , έχουμε το λιγότερο ένα ποσοστό 25% βλακών , 25% έξυπνων και 50% μέσης νοημοσύνης. Ο ένας στους τέσσερις είναι βλάκας…

34. Ένας ικανοποιητικός (και συνάμα πολύ γενικός) ορισμός για την ευφυία διατυπώθηκε από τον Μπερξόν και είναι ότι ευφυία θεωρείται η «ισορροπία ενστίκτων , συναισθημάτων και νόησης». Αντίθετα , η ανισσοροπία των ανωτέρω ιδιοτήτων ορίζει την βλακεία.

36. Οι έξυπνοι άνθρωποι είναι αισθαντικοί , έχουν μία αδιόρατη θλίψη πάνω τους. Το αντίθετο ισχύει με τον ηλίθιο , που είναι λίγο αδιάβροχος σε αυτά , αφού όσα λιγότερα εννοεί τόσα λιγότερα νοιώθει. Είναι όπως λέμε «χοντρόπετσος» δεν «συν- αισθάνεται». Συνήθως αντιλαμβάνεται και θαυμάζει ποσότητες , απτά μεγέθη , χειροπιαστά : ώρες δουλειάς και όχι αποτέλεσμα , μεγάλη ορχήστρα και όχι άκουσμα , πολλά λεφτά , μεγάλο σπίτι , πολύ φαϊ , μεγάλα βυζιά.

40. Οι εκτιμήσεις για την προσφορά των ηλίθιων είναι αντικρουόμενες. Μία λέει ότι «η ταχύτητα μιας νηοπομπής είναι η ταχύτητα του πιο αργού πλοίου» και μία άλλη ότι «κάποιοι έπρεπε να κάνουν τις σκατοδουλειές είτε είναι στην φάμπρικα είτε στην πολυεθνική».

41. Ο έξυπνος την πατάει κατ’ εξαίρεση και όχι κατ’ εξακολούθηση. Διαπράττει την ανοησία σχεδόν εις γνώση του , υποκύπτοντας στο ξύπνημα κάποιου βαθύτερου ενστίκτου , μιας έντονης παρόρμησης που καπελώνει το μυαλό και το εκτροχιάζει. Αν ο ευφυής είναι όντως ευφυής έχει την σύνεση να μην την ξαναπατήσει , τουλάχιστον στο ίδιο θέμα και με τον ίδιο τρόπο.

47. Ένας ηλίθιος άνδρας , όσο εμφανίσιμος και να είναι , απογοητεύει το θηλυκό, δεν του εμπνέει την αναγκαία αίσθηση σιγουριάς. Εκτός και αν τη χαζομάρα του αντισταθμίζει η οικονομική ή κοινωνική του θέση , οπότε το παλικάρι είναι λαχείο. Αντιθέτως μία νεαρή και όμορφη χαζοβιόλα είναι σταθερή αντρική φαντασίωση. Γενικώς , στα ερωτικά οι άντρες ψάχνουν τα μικρά , οι γυναίκες τα μεγάλα και η αποκολοκύνθωση καλά κρατεί. Η διαφορά είναι ότι ο ηλίθιος όταν καυλ...σει νομίζει ότι ερωτεύτηκε και η χαζή πιστεύει ότι όσοι θέλουν να την πη...ξουν θέλουν να την παντρευτούν.

50. Το πτυχίο δεν είναι πιστοποιητικό ευφυίας. Αν το μυαλό κάποιου φτάνει για να πάρει δίπλωμα οδήγησης , κατά πάσα πιθανότητα φτάνει και για πάρει ένα δίπλωμα σπουδών. Τα νοητικά απαιτούμενα είναι περίπου ισοδύναμα. Άπαξ και μπορεί να απομνημονεύσει το ΚΟΚ και τα σήματα , το μόνο που χρειάζεται για το «χαρτί» είναι να στρώσει τον κώλο του κάτω , να μουλαρώσει δεόντως και αμέτι μουχαμέτι , έστω και «νύχτα» , θα το πάρει το στραβόχαρτο.

51. Όπως υποστηρίζει μία ομάδα ερευνητών που μελέτησε το θέμα σε μεγάλα πανεπιστήμια των ΗΠΑ , εντόπισε το ίδιο ακριβώς ποσοστό «χοντροκέφαλων» ανάμεσα στις καθαρίστριες , τους διοικητικούς υπαλλήλους , τους φοιτητές και τους καθηγητές (C.M. Cipolla). Προφανώς , αν η έρευνα στρεφόταν και προς τους ίδιους τους ερευνητές θα ανακάλυπταν και το δικό τους ποσοστό μπούφων.

52. Για ορισμένα «ελεύθερα πνεύματα» είναι προτιμότερο να ανοίξουν μπαράκι σε κάποιο νησί παρά να κλειστούν με κουστουμιά , τσάντα και γυαλί απ’ το πρωί ως το βράδι στην πολυεθνική.

57. Όταν ο Μαρξ έγραφε ότι οι μεγάλες περιουσίες κάθε 100 χρόνια αλλάζουν χέρια , ίσως , εκτός των άλλων , να είχε κατά νου και την βλακεία.

59. Το έχουν γράψει ο Κανέτι και παλιότερα ο Λεμπόν : «Οι άνθρωποι που ανήκουν σε μάζες τείνουν προς τη διανοητική τους εξίσωση»

60. Ο νεοδιορισμένος δημόσιος υπάλληλος πιθανόν να είναι έξυπνος και με διάθεση προσφοράς , όμως αφομοιώνεται τάχιστα από το ηλίθιο γραφειοκρατικό περιβάλλον και μετά το πρώτο διάστημα συμπεριφέρεται ακριβώς όπως οι παλιές καραβάνες.

63. Οι πρώτοι που θα τρέξουν να ενταχθούν σε σωματεία , συλλόγους , οργανώσεις , κυκλώματα είναι οι βλάκες και οι ατάλαντοι. Οι έξυπνοι και ταλαντούχοι τα βγάζουν πέρα μόνοι τους, δεν θέλουν κεχαγιά στο κεφάλι τους. Και επειδή , όπως λένε οι Γάλλοι , «οι βλάκες κινούνται μαζί» , πολύ γρήγορα ορδές βλακών πνίγουν ελπιδοφόρες συσπειρώσεις και κινήματα και η ανθρώπινη ανάγκη για συλλογικότητα νεκρώνεται.

67. Οι απλοί άνθρωποι πρέπει να αμφιβάλουν για την γελοία κάστα των διανοούμενων που , ενώ θεωρούν ότι ζουν σε ένα πνευματικά ανώτερο σύμπαν , μας εκπλήσσουν κάθε τόσο με τις αρλούμπες που εκτοξεύουν. Ο λόγος είναι ότι , εκτός του ποσοστού ηλιθίων που αναλογεί στη συντεχνία τους , οι πριμαντόνες της διανόησης στην πλειονότητα τους έχουν αποκοπεί από την κοινωνία , περιφρονούν τον απλό λαό και αγνοούν ότι υπάρχουν και άλλες μορφές ζωής και ρεύματα πολιτισμού που διαμορφώνονται ερήμην τους.

69. Ο μικρονοϊκός που αισθάνεται ανήμπορος να πραγματοποιήσει τις επιθυμίες και τα «θέλω» του , στρέφεται κατά των άλλων. Αν από ιδιοσυγκρασία είναι άτολμος και εσωστρεφής θα γίνει μνησίκακος , σαν σκορπιός κάτω από την πέτρα που περιμένει να βάλλεις το χέρι σου. Αν είναι δυναμικός και εξωστρεφής θα γίνει αριβίστας , κάθαρμα έτοιμο για όλα προκειμένου να αναπληρώσει την ανημποριά του.

70. Η παρατήρηση του Λεμπέση έχει προηγηθεί : «Η ανηθικότητα είναι αποκλειστικό προνόμιο των βλακών»

71. Ο Θουκυδίδης έγραψε : «Η ανθρώπινη φύση μισεί καθετί που υπερέχει». Ο Κίρκεγκορ έγραψε : «ο φθόνος είναι συντετριμμένος θαυμασμός».

76. Όσοι ανησυχούν για τους νέους ανθρώπους , είναι απλώς χοντροκέφαλοι. Ο νέος που προσαρμόζεται πρόθυμα στην κρατούσα λογική δεν είναι καλό σημάδι. Το ανησυχητικό δεν είναι οι «συγκρούσεις» αλλά η απουσία τους.

77. Ο βλάκας δεν χωράει στην πραγματικότητα. Δεν μπορεί να δώσει ούτε να δεχτεί εξηγήσεις για το πεπερασμένο της ύπαρξης και συνήθως αγκιστρώνεται σε κάτι που υπερβαίνει την εγκόσμια τάξη. Σε κάποιο θεό , σε μια ανώτερη δύναμη ή στο σύμπαν που συνωμοτεί για χάρη του. Η ευπιστία του ηλίθιου είναι παροιμιώδης : γοητεύεται , αναπαράγει ή εφευρίσκει ο ίδιος θρησκευτικά θαύματα , οράματα , εξωγήινα όντα , μετεμψυχώσεις , μεταλλαγμένους , λείψανα αγίων , τσαγιέρες που περιστρέφονται στο Διάστημα , προϊστορικούς γίγαντες , νεράιδες , λυκάνθρωπους , ψυχές που βουρλίζονται γύρω μας.

82. Η καλλιέργεια (κουλτούρα) δεν είναι συσσώρευση γνώσης , αλλά το απόσταγμα της ή όπως το έθεσε ο Μαρλό , «είναι αυτό που μένει όταν ξεχάσεις όσα έμαθες»

83,84. Ο κοινός νους υπάρχει. Η κοινή γνώμη από την άλλη , όχι.

86. Περισσότερες δυνατότητες ανθρωπογνωσίας έχει ο θυρωρός της πολυκατοικίας παρά ο νομπελίστας.

…Η βλακεία είναι απρόβλεπτη. ‘Εχει τόση ποικιλία εκδηλώσεων, όσοι και οι βλάκες που ο καθένας ξεχωριστά είναι μια αστείρευτη πηγή εμπνεύσεων.

…Δεν είναι σπάνιο το ενσταντανέ του Μπούλη να ποζάρει με την τήβεννο του Χάρβαρντ και το πτυχίο ρολό στα χέρια του να μην ξέρει που να το βάλει.

…Η ομαδική τύφλωση είναι δεδομένη. ‘Ενας χαρισματικός ομιλητής, προβάλλοντας τα δικά του συναισθήματα, μπορεί να μεταδώσει στο πλήθος ενθουσιασμό, οργή, λύπη, με τον ίδιο τρόπο που μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο το γέλιο, η δυσθυμία ή το χασμουρητό… Γι’ αυτό θα πρέπει να είναι κανείς εξαιρετικά επιφυλλακτικός με τις ομαδικές μαρτυρίες για κάποιο γεγονός. ‘Οσο πιο μεγάλος ο αριθμός των ομοφωνούντων τόσο μικρότερο καλάθι να κρατάς…

…Λένε πως “εκεί που σταματάει η λογική αρχίζει ο στρατός”, κάτι που κάλλιστα ισχύει και για άλλα μεγάλα συστήματα, εκκλησιαστικά, κομματικά, γραφειοκρατικά, ακαδημαϊκά….

...Το θέαμα των κομματικών ομάδων στο κοινοβούλιο είναι οικτρό: οι εντυπωσιοθηρικές αγορεύσεις, τα μεγάλα λόγια, οι εξυπνακισμοί, οι λoιδωρίες και οι θεαματικές αντιπαραθέσεις είναι παράσταση άνευ νοήματος…

…”όσοι δεν σκέπτονται συσκέπτονται” λένε οι λαϊκοί. Το σίγουρο είναι ότι καμία νέα ιδέα δεν γεννήθηκε σε επιτροπή, ενώ πολλές καλές θάφτηκαν εκεί…

…Αν το καταφύγιο του ανθρώπου είναι η κοινωνία, του βλάκα είναι η ομάδα, η συσπείρωση με άλλους βλάκες…

…Ο γελοίος είναι άλλου είδους ταραχή. Είναι βλάκας με έπαρση. Η μεγάλη ιδέα που έχει για τον εαυτόν του τον χαντακώνει και γίνεται φαιδρός, γραφικός, καβαλημένος, δήθεν, ψώνιο….

…Η εξουσία είναι το αφροδισιακό της γελοιότητας. Μια καλή αμερικάνικη κουβέντα λέει πως όποιον θέλει να κυβερνήσει πρέπει πρώτα να τον δει ψυχίατρος…

…Η αλήθεια είναι ότι όποιος ανέβει στη σκηνή πρέπει να υποδυθεί, αλλιώς το κοινό θα του γυρίσει την πλάτη: Άλλος παίζει φυσαρμόνικα, άλλος χορεύει καταδεκτικά “τοπικούς χορούς”, άλλος κουβαλάει τη θαυματουργή εικόνα στην περιφορά, άλλος φωτογραφίζεται καμαρωτός με τη σκούπα στο χέρι και “κάθε βλάκας έχει ένα σχέδιο για να σώσει τη χώρα”…

…Μια μασκαράτα γελοίων είναι οι κοσμικοί… Οι κοσμικοί διάλεξαν από μόνοι τους το φουαγιέ, εκεί όπου δεν συμβαίνει τίποτα, αλλά θα τους δουν όλλοι…

…Αν γυρίσουμε το μέσα έξω του παλιανθρώπου, κατά πάσα πιθανότητα, θα βρούμε κρυμμένο έναν άξεστο ηλίθιο…

…Ο πιο πονηρός βλάκας είνα ο σοβαρός. Το υστερικά τυπικό και λιγόλογο ανθρωπάκι που οχυρώνεται καχύποπτο προς όλους πίσω από ένα προσωπείο σοβαρότητας…. ‘Ενας τέτοιος έφτασε να γίνει και πρωθυπουργός… …Αλησμόνητη είναι η σκηνή του εν λόγω όταν μετά τους σεισμούς του 1999 πήγε με τις κάμερες να επισκεφθεί τους καταυλισμούς των σεισμοπλήκτων. Κοίταξε ξινά τα παιδάκια που πλατσούριζαν ξυπόλητα στις λάσπες ανάμεσα στα κοντέϊνερ και, κάνοντας προσπάθεια να φερθεί ανθρώπινα, τα ρώτησε: Πού είναι πιο καλά, εδώ ή στο σπίτι;”…

…Μια μικρή δόση παραλογισμού είναι απαραίτητη για την κοινωνική ισορροπία. Είναι η λίπανση που διευκολύνει τα γρανάζια, όπως οι νόμοι της οικονομίας λειτουργούν καλλίτερα με ένα μικρό ποσοστό παραοικονομίας. Το είπε και ο υπεράνω υποψίας πρόεδρος Λίνκολν: “Οι σοβαρές αρχές μπορούν και πρέπει να είναι εύκαμπτες”.

…το λειψό μυαλό “πόση αλήθεια μπορεί να αντέξει;” Δεν μπορεί να δώσει ούτε να δεχτεί εξηγήσεις για το πεπερασμένο της ύπαρξης και συνήθως αγκιστρώνεται σε κάτι που υπερβαίνει την εγκόσμια τάξη, σε κάποιο Θεό, σε μια ανώτερη δύναμη ή στο σύμπαν που συνωμοτεί για χάρη του. Η ευπιστία του κουφιοκεφαλάκη είναι παροιμιώδης: Γοητεύεται, αναπαράγει και εφευρίσκει ο ίδιος θρησκευτικά θαύματα, οράματα, εξωγήινα όντα, μετεμψυχώσεις, μεταλλαγμένους, λείψανα αγίων, τσαγιέρες που περιστρέφονται στο Διάστημα, προϊστορικούς γίγαντες, νεράϊδες, λυκανθρώπους, ψυχές που βουρλίζονται γύρω μας. Και βέβαια είναι πρώτος πελάτης για κάθε είδους τσαρλατάνους και απατεώνες που ρίχνουν τα χαρτιά, βλέπουν το φλιτζάνι, διαβάζουν τα άστρα, κάνουν μαγιολίκια, λένε τη μοίρα (μέλλον), ρυθμίζουν τα φενγκ σούι, δίνουν θετική ενέργεια, διαβάζουν ευχές και μυστικά βιβλία, αλλά στην πργαματικότητα διαβάζουν τη φάτσα του ηλίθιου που έχουν απέναντί τους.

…ο καλλιεργημμένος δεν περιορίστηκε στην ύλη των όποιων σπουδών του και στα χρηστικά για να κερδίσει χρήματα ή κοινωνικό κύρος, αλλά έκανε το μεγάλο ποιοτικό άλμα: ξέφυγε από το αναγκαίο. Με πάθος. μελέτη και αγάπη “ψάχτηκε” εντός του και γύρω του και απόκτησε ευρύτερη παιδεία και “δική του” πρωτογενή σκέψη, ώστε να βλέπει κάτω από την επιφάνεια των πραγμάτων, να εντοπίζει τα βαθύτερα αίτια…
 

Έχασε τον ύπνο του ο τροϊκανός πρωθυπουργός!



ΑΓΑΠΟΥΛΑ.....πούλα...!




H ενασχόληση με: facebook, twitter


Social Networking
Τα κοινωνικά δίκτυα συχνά κατηγορούνται ότι απομονώνουν το χρήστη από τον έξω κόσμο και ότι δημιουργούν την ψευδαίσθηση της κοινωνικής συναναστροφής μέσω εικονικών σχέσεων οι οποίες δεν αντιστοιχούν  σε αυτές που αναπτύσσονται μεταξύ των ανθρώπων εκτός διαδικτύου.
Μία νέα μελέτη έρχεται να επικαλεστεί όμως ότι οι χρήστες του facebook αναπτύσσουν πιο στενές ανθρώπινες σχέσεις από όσους δεν χρησιμοποιούν αυτές τις εφαρμογές. Τείνουν να είναι πιο έμπιστοι, πολιτικά συνειδητοποιημένοι και διαθέτουν μεγαλύτερη κοινωνική υποστήριξη. Η μελέτη αυτή έρχεται να αντικρούσει τις όποιες θεωρίες που υποστήριζαν ότι τα μέσα αυτά αποξενώνουν το χρήστη από το κοινωνικό του περιβάλλον.
Ακόμη, η ενασχόληση αυτή με το facebook, twitter κλπ μπορεί να οδηγήσει σε ανάπτυξη θετικών συναισθημάτων ως προς το πώς αντιλαμβανόμαστε τη συσχέτισή μας με τους άλλους χρήστες και τον κόσμο γύρω μας. Οι χρήστες των social media νιώθουν ότι μπορούν να εμπιστευτούν περισσότερο κόσμο. Τηρούν μία πιο αισιόδοξη στάση για τη ζωή και αντιμετωπίζουν πιο θετικά τις καθημερινές προκλήσεις λόγω του ότι διαθέτουν και μεγαλύτερη κοινωνική υποστήριξη. Βρίσκονται εν τέλει κοντά στους φίλους τους ακόμη και σε ανθρώπους με τους οποίους έχουν πιο ουδέτερες σχέσεις από τους οποίους όμως μπορούν να αντλήσουν διάφορες χρήσιμες πληροφορίες.
Τελικά, όσοι χρησιμοποιούν το facebook μπορούν να ενσωματωθούν πιο εύκολα στο κοινωνικό σύνολο και να αναπτύξουν στενές σχέσεις με περισσότερους ανθρώπους. Η ποικιλία και η διαφορετικότητα δε λείπει από τις διαπροσωπικές τους σχέσεις μολονότι αυτές αναπτύσσονται ηλεκτρονικά. Δεν απομονώνονται από τον πραγματικό κόσμο, αλλά αντίθετα ενισχύουν την αλληλεπίδρασή τους με αυτόν.

«Δημιουργώντας οπαδούς και όχι απλώς πελάτες, σε δύσκολους καιρούς

Το Επιμελητήριο Πιερίας στο πλαίσιο της συνεργασίας του  με το Διαβαλκανικό Ινστιτούτο για Εκπαιδευτική & Οικονομική Ανάπτυξη, σας προσκαλεί σε μια πρωτότυπη & εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση / συζήτηση που διοργανώνει τη Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011, ώρα 19:00
στη συνεδριακή αίθουσα του Επιμελητηρίου ( 1ος όροφος ) με θέμα :
«Δημιουργώντας οπαδούς και όχι απλώς πελάτες, σε δύσκολους καιρούς»
με επίσημους προσκεκλημένους - συνομιλητές τους Ελληνοαμερικανούς & Αμερικανούς επιχειρηματίες κ.κ. Ανδρέα Χαρακά (Andre Harakas), Ιωάννη Τσούμα (John Tsumas), Harry Marcus & Mike Cosby - ιδιοκτήτες & διαχειριστές (Owners/Operators)
καθώς και τις Συμβούλους Εκπαίδευσης κυρίες Kimberly Cox & Amanda Dawkins
της ηγέτιδας του κλάδου αλυσίδας εστιατορίων στις Η.Π.Α:  Chick-Fil-A.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ :
Διατίθενται ειδικά ακουστικά μετάφρασης στα ελληνικά για όσους το επιθυμούν.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ 

Τυπώστε χρήμα να τελειώνουμε

Γρ. Νικολόπουλος
H Ευρώπη κάνει τεράστιο λάθος που επιλέγει τη λιτότητα και τη μείωση του βιοτικού επιπέδου όλων των Ευρωπαίων πολιτών για να αντιμετωπίσει την τεράστια κρίση χρέους.  Οταν έχεις υπερβολικό χρέος, έχεις τρία εργαλεία για να το αντιμετωπίσεις: τη λιτότητα, την υποτίμηση και την πτώχευση. Στη συγκεκριμένη στιγμή η λιτότητα δεν επαρκεί διότι το χρέος είναι τόσο μεγάλο που θα χρειαστεί κυριολεκτικά να διαλυθούν οι ευρωπαϊκές οικονομίες, οι ευρωπαϊκές κοινωνίες και η ίδια η Ενωμένη Ευρώπη για να περιοριστεί. Το κόστος δηλαδή είναι μεγαλύτερο από το όφελος.

Αυτό που συμβαίνει σήμερα είναι ότι έχει ξεκινήσει ένας νομισματικός πόλεμος, με όλους τους «αντιπάλους» να υποτιμούν το νόμισμά τους και το ευρώ να ανατιμάται.

Οι ΗΠΑ τυπώνουν χρήμα και υποτιμούν συνεχώς το δολάριο.
Η Κίνα έχει συνδέσει το γουάν με το δολάριο και υποτιμάται και αυτό έναντι του ευρώ.

Η Ιαπωνία πουλάει συστηματικά γεν στις διεθνείς αγορές για να ρίξει την ισοτιμία του.

Η Αγγλία ανακοίνωσε ότι θα χαλαρώσει τη συναλλαγματική της πολιτική αυξάνοντας την ποσότητα χρήματος.

Η Ελβετία πουλάει ελβετικά φράγκα για να περιορίσει την ανατίμηση του νομίσματός της.

Μόνο η Ευρώπη επιμένει να αγνοεί τη νομισματική πολιτική και επιμένει στη λιτότητα.

Στον πόλεμο των νομισμάτων, η πολιτική αυτή δεν είναι η ενδεδειγμένη. Δεν αποδίδει επαρκώς, αντίθετα οδηγεί σε ύφεση, σε φτώχεια και σε ταυτόχρονη ανατίμηση του νομίσματος.

Σε ένα υφεσιακό περιβάλλον, όπως είναι το ευρωπαϊκό σήμερα, η υποτίμηση του νομίσματος θα είχε τρία αποτελέσματα:

■ Θα δημιουργούσε ανάπτυξη από τις εξαγωγές.
■ Θα αυξανόταν ο πληθωρισμός.
■ Θα μειωνόταν το βάρος του χρέους.

Η μείωση του βάρους του χρέους θα απομάκρυνε το ενδεχόμενο πτωχεύσεων και θα ισχυροποιούσε το τραπεζικό σύστημα της Ευρώπης.

Αυτό χρειάζεται η Ευρώπη σήμερα και παρόλο που η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα έχει ως βασικό σκοπό την αποφυγή του πληθωρισμού, θα πρέπει να ακολουθήσει την πορεία των άλλων κεντρικών τραπεζών, διευκολύνοντας την επίλυση του ευρωπαϊκού προβλήματος. Το δίλημμα λοιπόν τελικά είναι τι προτιμάμε από τα δύο: να ανέβει λίγο ο πληθωρισμός ή να βυθιστούμε στην ύφεση;

Καθώς η Ευρώπη αποφεύγει την υποτίμηση του ευρώ μέσω του τυπώματος χρήματος, η ανταγωνιστικότητά της θα μειώνεται, η λιτότητα θα δημιουργεί κοινωνικές κρίσεις χωρίς να λύνει το πρόβλημα και τελικά η Ευρώπη ή θα αναγκαστεί να καταφύγει σε πτωχεύσεις -με πρώτη την Ελλάδα- ή θα αλλάξει πολιτική τυπώνοντας χρήμα.

Αλλη λύση δεν υπάρχει και είναι απορίας άξιον γιατί γίνεται τόση συζήτηση στην Ευρώπη και γιατί δεν αξιοποιείται η διεθνής πείρα.  Η μόνη λογικοφανής απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι ότι οι περί τη Γερμανία ισχυρές ευρωπαϊκές χώρες θέλουν να οδηγήσουν στα όρια της πτώχευσης όλες τις αδύναμες χώρες του Νότου, να πάρουν την περιουσία τους (επιχειρήσεις, γη, φυσικούς πόρους), να αποκτήσουν έλεγχο στη διοίκησή τους και μετά να «σώσουν» το ευρωπαϊκό οικοδόμημα έχοντας και τον απόλυτο έλεγχο ολόκληρης της ευρωπαϊκής ηπείρου. Ανατριχιαστική σκέψη! 

http://www.protothema.gr/blogs/blogger/post/?aid=152836#cmnt_159938

ΠΑΤΡΙΑ 2011






Με μεγάλη επιτυχία άνοιξε στη Ράχη το πρωί του περασμένου Σαββάτου το πρόγραμμα των εκδηλώσεων "ΠΑΤΡΙΑ". Πρόκειται για μία  διοργάνωση - θεσμό που προσελκύει πλήθος φίλων του πολιτισμού από την Πιερία και την ευρύτερη περιοχή.
Οι εκδηλώσεις πραγματοποιούνται με αφορμή την πανήγυρη προς τιμήν του προστάτη του χωριού Αγίου Αποστόλου - Ευαγγελιστή Λουκά.
Στο επίκεντρο των εκδηλώσεων βρέθηκε το

Τι φοβούνται τα παιδιά;

Οι φοβίες στα μικρά παιδιά είναι φυσιολογικές αντιδράσεις στο άγνωστο και στο νέο και δεν πρόκειται για διαταραχές η προβληματικές καταστάσεις, παρά για συμπεριφορές που συνοδεύουν τη συνεχή προσαρμογή στο περιβάλλον.

Στη νηπιακή ηλικία οι φόβοι είναι στενά συνδεδεμένοι με τη σχέση του παιδιού με τους γονείς του (συνηθέστερα της μητέρας) και την εξάρτηση του απ' αυτή. Το παιδί αρχίζει να κάνει τα πρώτα βήματα «αυτονόμησης». Αρχίζει να λέει «εγώ» και να κατανοεί τον εαυτό σαν ξέχωρο άτομο, ξεκινάει να βιώνει την αίσθηση της μονάδας μέσα στην οικογένεια.

Κάποιο τυχαίο γεγονός είναι δυνατό σ' αυτή τη φάση να τρομάξει το παιδί και να δημιουργήσει κάποιο φόβο σαν αντίδραση. Πολλοί γονείς γνωρίζουν το κλάμα στην πόρτα του νηπιαγωγείου ή και τα προβλήματα ύπνου ή τα κλάματα κατά τη διάρκεια της νύκτας και τις νυχτερινές επισκέψεις στο κρεβάτι των γονιών. Αυτό που πολλές φορές χαρακτηρίζουμε σαν «άγχος αποχωρισμού» είναι στην ουσία φοβία αποχωρισμού, φοβία για το άγνωστο και νέο.

Στην προσχολική ηλικία, αλλά και σχολική, εμφανίζονται φόβοι για διάφορα αντικείμενα ή καταστάσεις, π.χ. σκύλους, γιατρούς, σκοτάδι. Εδώ είναι βασικό να ξεχωρίσουμε μεταξύ του φόβου, γιατί κάτι συνέβη πραγματικά, δηλαδή το παιδί είχε κάποια άσχημη εμπειρία με το αντικείμενο/κατάσταση και του «εικονικού» φόβου, αν το παιδί μεταφέρει κάποια εσωτερική σύγκρουση του πάνω σε ένα αντικείμενο ή μια κατάσταση, στην προσπάθεια του να γίνει κύριος του προβλήματος. Σ' αυτή την ηλικία είναι δυνατό το βράδυ μια με δυο ώρες, αφού τα παιδιά κοιμηθούν και μετά, να φωνάξουν τρομαγμένα. Είναι ανάστατα, κλαίνε, έχουν τα μάτια ανοιχτά χωρίς όμως να είναι εντελώς ξύπνια. Ηρεμούν γρήγορα και ξανακοιμούνται.

Μια άλλη συχνή μορφή φόβου σ' αυτή την περίοδο, είναι και η άρνηση των παιδιών να πάνε σχολείο. Υπάρχουν διαφορετικές μορφές εκδήλωσης της φοβίας αυτής.

Η σχολική φοβία, που είναι ο φόβος/άγχος του αποχωρισμού, από το γονικό περιβάλλον. Ο φόβος για το σχολείο, έχει να κάνει με μαθησιακά και κοινωνικά προβλήματα στο χώρο του σχολείου. Οι προφάσεις που βρίσκει ένα παιδί (άρρωστο, αδιάθετο και άλλες) ώστε να μην πάει στο σχολείο τα οποία συνδέονται τόσο με μαθησιακά προβλήματα, αλλά και με τις σχέσεις που δημιουργούν μέσα στο σχολείο, σχέσεις με φίλους και δασκάλους καθώς και με το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού.

Ολοκληρώνοντας τις τάξεις του δημοτικού και στην εφηβεία είναι δυνατό να εμφανιστούν φόβοι που είναι στενά συνδεδεμένοι με τη ψυχοσεξουαλική ανάπτυξη των παιδιών. Εκδηλώνονται με φόβους για το σκοτάδι, κλέφτες, φόβο θανάτου. Αυτοί οι φόβοι είναι δυνατό να οδηγήσουν συχνά σε αναγκαστικές πράξεις, όπως συνεχή τακτοποίηση πραγμάτων και τελετουργίες.

Όπως γίνεται σαφές, οι φόβοι στα παιδιά συνδέονται ξεκάθαρα με θέματα σημαντικά της καθημερινότητας και απασχολούν τα παιδιά σαν προσπάθειες λύσεων προβλημάτων. Οι γονείς -μέσα από ψύχραιμη οπτική και θετική επικοινωνία με τα παιδιά- στέκονται ουσιαστικοί αρωγοί στις προσπάθειες τους.

REAL.GR
ΠΗΓΗ: ygeiaonline.gr

Μεσολόγγι: Αποκαλυπτήρια μνημείου του ποιητή Γ. Δροσίνη


Τα αποκαλυπτήρια της αναμνηστικής στήλης των προγόνων του Μεσολογγίτη ποιητή Γεωργίου Δροσίνη πραγματοποιήθηκαν εχθές Κυριακή στοn Κήπο των Ηρώων, παρουσία του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας κκ. Κοσμά.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η πρόεδρος του συλλόγου «Οι φίλοι του Μουσείου Γεωργίου Δροσίνη» Κηφισιάς, κ. Ελένη Βαχάρη έκανε λόγο για οφειλόμενο χρέος στους προγόνους του ποιητή που θυσιάστηκαν στην ηρωική έξοδο και στον αγώνα για την ελευθερία.
Παράλληλα, ο δήμαρχος Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου Παναγιώτης Κατσούλης αφού ευχαρίστησε τα μέλη του συλλόγου που ανέλαβαν την πρωτοβουλία για την εν λόγω διοργάνωση, πρότεινε μορφές μελλοντικής συνεργασίας για την ανάδειξη της ιστορίας του τόπου.

Πείτε ναι στα αυγά




Τα αυγά θεωρούνται από τις πιο καλές τροφές για τον ανθρώπινο οργανισμό γι΄αυτό οι διατροφολόγοι τα συνιστούν για τη διατροφή σε όλες τις ηλικιακές ομάδες.
Και αυτό γιατί:
Τα αυγά έχουν μια υψηλή θρεπτική πυκνότητα επειδή, αναλογικά προς τις θερμίδες τους, παρέχουν 12% της καθημερινής ανάγκης ενός οργανισμού σε πρωτεΐνη, μαζί με μια ευρεία ποικιλία άλλων θρεπτικών ουσιών όπως η βιταμίνη Α, B6, B12, ο σίδηρος, ο φώσφορος και ο ψευδάργυρος. Με ακριβώς 75 θερμίδες, ένα αυγό, αποτελεί σημαντική διατροφή για σχετικά λίγες θερμίδες.
Η ποιότητα της πρωτεΐνης των αυγών είναι τόσο υψηλή που οι επιστήμονες χρησιμοποιούν συχνά τα αυγά ως μέτρο σύγκρισης της ποιότητας της πρωτεΐνης άλλων τροφών. Όλα τα σημαντικά αμινοξέα και οι δομικές μονάδες της πρωτεΐνης του σώματος, βρίσκονται σε ένα αυγό στις σωστές αναλογίες για τις ανάγκες του οργανισμού.
Τα δύο τρίτα του λίπους σε ένα αυγό είναι υγιή ακόρεστα. Αυτά τα λίπη βοηθούν το σώμα να απορροφήσει θρεπτικές ουσίες, όπως οι βιταμίνες Α, Δ, Ε και Κ.
Το αυγό είναι ένα από τα καλύτερα προϊόντα πρωτεΐνης.
Το αυγό είναι κατάλληλη τροφή για οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.
H λέκιθος είναι μια άριστη πηγή χολίνης, μια θρεπτική ουσία που θεωρείται ουσιαστική για την ανθρώπινη υγεία. Είναι απαραίτητη για το σχηματισμό του ιστού του εγκεφάλου και της μνήμης και μπορεί επίσης να διαδραματίσει σπουδαίο ρόλο στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων.
Η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη είναι δύο πρόσφατα αναγνωρισμένες θρεπτικές ουσίες που περιέχουν τα αυγά. Η κατανάλωση λουτεΐνης και ζεαξανθίνης έχει αποδειχθεί ότι χαμηλώνει σημαντικά τον κίνδυνο ηλικιακού εκφυλισμού (AMD), μια από τις κύριες αιτίες της απώλειας όρασης, που έχει επιπτώσεις στους ανθρώπους άνω των 65. Επιπλέον, υπάρχει λιγότερη πιθανότητα εμφάνισης καταρράκτη, που συνοδεύει συχνά τη γήρανση.
Για όσους επιθυμούν να χάσουν βάρος, έρευνες δείχνουν ότι η αύξηση της πρόσληψης πρωτεΐνης από την κατανάλωση αυγών, όταν συνδέεται με μειωμένη πρόσληψη υδατανθράκων, μπορεί να σταθεροποιήσει την περιεκτικότητα της ζάχαρης στο αίμα και να μειώσει τα γεύματα.
Η κατανάλωση αυγών είναι ευεργετική ειδικά για τα παιδιά. Η πρωτεΐνη βοηθά να χτισθούν σωστά οι μύες των νεαρών ατόμων.

Μεταξύ δύο Αλβανών και άλλων ξένων ληστών...


Του Θέμου Αναστασιάδη 

Απ' τη μια τα ανθρωπόμορφα τέρατα απ' την Αλβανία, κάποιοι απ' τους ληστές με τα καλάσνικοφ που εισβάλλουν, κλέβουν και βιάζουν τρομοκρατημένους Ελληνες. Με το πάσο της η κυβέρνηση έπιασε κάποιους, αλλά υπάρχουν ακόμη πολλοί εκεί έξω. Ή... μέσα!

Στο άλλο άκρο, ο Αλβανός υπουργός Εξωτερικών που δηλώνει ότι η Μεγάλη Αλβανία είναι έτοιμη να δεχθεί και να βοηθήσει Ελληνες μετανάστες.

Πρωτοφανής για τέτοιο επίπεδο ειρωνεία και πρόκληση που ισοδυναμεί ηθικά με πολιτικό βιασμό. Κι αν θέλετε, δεν ξέρω τι είναι μακροπρόθεσμα πιο επικίνδυνο για μας: Αλβανός ληστής ή Αλβανός εργοδότης;

Ανάθεμα σ' αυτούς; Οχι, λοιπόν, ανάθεμα σ' όλους τους Ελληνες πολιτικούς που τους επέτρεψαν τόσα χρόνια να αλωνίζουν στη χώρα, να εργάζονται, να πλουτίζουν (ουκ ολίγοι αθέμιτα και εγκληματικά). ΜΗΠΩΣ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΦΕΡΑΜΕ; Να τώρα που το πληρώνουμε ακριβά, με νόμισμα που έχει διπλή απεχθή πλευρά, μεταξύ δύο τύπων Αλβανών.

Μένεις εδώ και σε κλέβουνε ή πας εκεί εργαζόμενος μετανάστης για να σε εκδικηθούν! Ε, συγγνώμη, για κάτι τέτοιες περιστάσεις υπάρχει και ο χορός του Ζαλόγγου!

Και για όσους μας λένε ρατσιστές, να τους βοηθήσω: το ίδιο προσθέτω και για τους Τούρκους και άλλους καλούς γείτονες των διπλανών χωρών. Δεκαετίες μάς το φυλάνε και τώρα βγάζουν τα απωθημένα τους. Μπορεί οι Αλβανοί να επικαλούνται έναν επιπλέον λόγο για το μίσος τους εναντίον μας που διαχέεται από παντού: το γνωστό «κι εσείς βασανίζατε τους μαύρους» ή… «μας βασανίζατε σαν μαύρους».

Η ιστορική αλήθεια, όμως, είναι τελείως διαφορετική. Πρώτον, δεν τους έφερε κανείς εδώ με υποσχέσεις για λαγούς και πετραχήλια. Ηρθαν μόνοι τους, παράνομα, από την αδήριτη όντως ανάγκη για «ένα κομμάτι ψωμί». Ε, αυτό το «ένα κομμάτι ψωμί» το βρήκαν και με το παραπάνω. Οσοι ήταν δουλευταράδες και λογικοί κάνανε περιουσίες, δικά τους σπίτια και… εταιρείες με Ελληνες υπαλλήλους! Ακόμη κι αν δεν είχαν και νόμιμα χαρτιά. Το ότι κάποιοι έπεσαν θύματα άγριας εκμετάλλευσης συνέβη σίγουρα, αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό απ’ ό,τι στην ίδια τους τη χώρα. Από κει και πέρα είναι πάντως ιστορική αλήθεια ότι έχουν τα ΠΡΩΤΕΙΑ στην εγκληματικότητα.

Ας δώσουν μόνοι τους την εξήγηση γι’ αυτό. Αλλά όχι και να μας βρίζουν, να μας ληστεύουν και να μας βιάζουν κι από πάνω! Και αν η κυβέρνηση δεν μπορεί να σώσει την εθνική οικονομία, μπορεί τουλάχιστον να προστατεύσει τις οικογένειές μας από το ΜΙΣΟΣ των ΑΛΒΑΝΩΝ. Βλέποντας αυτά τα πέντε καθάρματα με τα καλάσνικοφ να τα περιφέρουν, εύλογα αναρωτιέσαι γιατί καθόμαστε και τους κοιτάμε...

Το ΜΙΣΟΣ κατά της Ελλάδας που ξέσπασε από τους Αλβανούς, αλλά και από τους πιο πολλούς ευρωπαϊκούς λαούς, δεν δικαιολογείται από το ότι έχουμε πέσει έξω στα οικονομικά, σημειώνοντας τα όποια ελλείμματα. Τους βγήκε ΕΝΑΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ, που διαισθάνομαι ότι προέρχεται από εκατοντάδες ή χιλιάδες χρόνια πίσω. Λίγο μίσος για τον ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΥΘΟ ότι περνάμε καλά χωρίς δουλειά με ήλιο, θάλασσα και κοινοτικά λεφτά. Ξέρεις τι είναι να ζεις στη μαυρίλα του Βισμπάντεν και να βλέπεις τον Ελληνα με το κοντομάνικο και το Αρμάνι γυαλί-«μαϊμού» ή αυθεντικό να διαδηλώνει στο ηλιόλουστο Σύνταγμα;

Πιο πολύ μίσος, ακόμη βαθύτερα, ανάγεται στη μανία τους να αποδείξουν οριστικά ότι εμείς οι σημερινοί Ελληνες δεν έχουμε καμιά σχέση με τον Πυθαγόρα που τους έμαθε να μετράνε, τον Αριστοτέλη που τους έμαθε να σκέφτονται και τον Σωκράτη που τους έμαθε να… το φιλοσοφούν. Οχι, δεν πουλάω εθνικό βλαχοκεντρισμό, αλλά είναι πολλοί οι «σοφοί», από… Χαϊδελβέργη έως Ιτον και Γέιλ, που το φέρουν κατά βάθος βαρέως ότι οι επιστημονικές καταβολές τους βασίζονται, θέλουν δεν θέλουν, στους προγόνους των χρεοκοπημένων, ιδρωμένων και «άχρηστων» Νεοελλήνων. Τους πονάει πιο βαθιά απ’ ό,τι φανταζόμαστε. Γι’ αυτό χαίρονται με τον ΑΦΑΝΙΣΜΟ μας. Αν ήμασταν… Πορτογάλοι ή Σλοβάκοι, τι είχανε, τι χάσανε!

Βέβαια όλοι οι εχθροί μας ΜΑΖΙ δεν μπορούν να κάνουν το κακό που προκαλεί ο Ελληνας στον Ελληνα.

Ενώ όλη η χώρα βρίσκεται μετέωρη προ των αποφάσεων των ξένων για το μέλλον της (μεταξύ μας; Καλύτερα που τα λένε εν αγνοία μας) και όλος ο λαός παρακολουθεί τις εξελίξεις με κομμένη την ανάσα, κάποιες συντεχνίες τον βασανίζουν κι από πάνω για τα άλλοτε «κεκτημένα» τους.

Τόσο οι υπάλληλοι των υπηρεσιών καθαριότητας όσο ιδίως εκείνοι των διυλιστηρίων, των μέσων μεταφοράς κ.λπ. κ.λπ. γνωρίζουν πολύ καλά ότι, δυστυχώς, δεν μπορούν -ούτε πρόκειται- να εξαιρεθούν, ειδικά μόνο αυτοί (!), από τη λαίλαπα που πλήττει τους πάντες. Εργαζόμενοι καταστημάτων λιμοκτονούν, μικρομεσαίοι αυτοκτονούν, άνεργοι μεταναστεύουν και αυτοί ουδεμία συναίσθηση! Σε αυτό το σκηνικό αποτελεί σαδιστική βαρβαρότητα το να αφήνουν τον λαό μες στα σκουπίδια, χωρίς καύσιμα και μέσα μεταφοράς. Οι υποκριτικές διακηρύξεις τους μάταια προσπαθούν να κρύψουν την απόλυτη γνώση τους ότι τις κινητοποιήσεις τους τις πληρώνει με πρόσθετα βάσανα και βάρη ο πιο αδύναμος και ο πιο φτωχός.

Γι’ αυτό ό,τι έχει απομείνει από κυβέρνηση και Πολιτεία δεν πρέπει να δείξει την ίδια ολιγωρία και φοβία που επέτρεψαν στους συνδικαλιστές των ταξί να διασύρουν την Ελλάδα καλοκαιριάτικα. Από τη στιγμή που οι συντεχνίες των σκουπιδιών και οποιωνδήποτε άλλων περιφρονούν δημόσια και ανοιχτά ακόμη και την εισαγγελική εντολή της κυρίας Ράικου, δεν μένει παρά μόνο ένας δρόμος: εκείνος της ΕΓΚΑΙΡΗΣ, ΑΜΕΣΗΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ και εν συνεχεία απόλυσης σύμφωνα με τον νόμο, ώστε να σταματήσουν οι ουρές των πολιτών έξω από τα πρατήρια και των ποντικών στους σωρούς σκουπιδιών έξω από τα σπίτια μας.


http://www.protothema.gr

ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΑΘΩΝ


Ανεβαίνει το απεργιακό θερμόμετρο

 «Κόκκινο» θα χτυπήσει αυτή την εβδομάδα το απεργιακό θερμόμετρο, με τις κινητοποιήσεις ενάντια στο πολυνομοσχέδιο να κορυφώνονται την Τετάρτη και την Πέμπτη, με τη 48ωρη απεργία ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ. Απεργούν οι εφοριακοί. Κινητοποιήσεις και από τους δικαστές. Δεμένα τα πλοία στα λιμάνια.


GOODMORNING !!!!