Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2011

SEX.Ανέβασε την libido


Μερικούς ενδιαφέροντες τρόπους τόνωσης της ερωτικής επιθυμίας συστήνει μία νέα έρευνα του Πανεπιστημίου του Western Ontario. Η έρευνα κατέληξε στα εξής συμπεράσματα:


1.Παρατηρήθηκε πως η επιθυμία για σεξ αυξάνεται αν διαβάσετε τις ερωτικές αγγελίες χωρίς να απαντήσετε, φυσικά!
2.Μπείτε στο ντους μαζί του φορώντας ένα λευκό Τ-σερτ χωρίς σουτιέν απο μέσα. Θα τον κάνετε να θυμηθεί εφηβικές εμπειρίες και η παρουσία σας θα τον ενεργοποιήσει. Οι ειδικοί λένε ότι πολλές φορές είμαστε πολύ κουρασμένοι για να κάνουμε σεξ, ενώ στην πραγματικότητα μας έχει απλώς κουράσει η επανάληψη της ίδιας στάσης ή εμπειρίας.
3.Παίξε ρόλους. Αν είναι στο γκαράζ και μαστορεύει, κάνε πως είσαι η βοηθός του που αντί να πιάσει το σωστό εργαλείο, τον ερεθίζει ερωτικά...Μην ξεχνάς τα τυχαία αγγίγματα. Θα τον απογειώσεις.
4.Και μία σίγουρη μέθοδος: Δείτε μαζί τις «9 1/2 εβδομάδες» ή κάποιο άλλο κλασικό ερωτικό έργο. Η έρευνα έδειξε ότι οι γυναίκες ιδιαίτερα αντιδρούν στις ερωτικές ταινίες αλλά όχι στο πορνό.

OI ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΟΙ ΕΠΩΝΥΜΟΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ..!

"Κανείς βουλευτής ξανά στο Καραϊσκάκη"


Συνεχίζονται, για δεύτερη συνεχόμενη Κυριακή, οι αντιδράσεις κατά της Κυβέρνησης, μέσα στα γήπεδα, με τους οπαδούς να σηκώνουν πανό στις κερκίδες. Με υβριστικά συνθήματα κατά του Πρωθυπουργού, Γιώργου Παπανδρέου, συνόδεψαν οι οπαδοί του Ολυμπιακού στο στάδιο "Καραϊσκάκης" την ανάρτηση πανό. Δείτε την φωτογραφία....

150.000 υπάλληλοι στο Δημόσιο θα δουν την πόρτα της εξόδου μέσα στο 2012

Από κόσκινο θα περάσει το ελληνικό Δημόσιο, με το "κούρεμα" σε φορείς, οργανισμούς, υπουργεία και ανεξάρτητες αρχές, ενώ το χτύπημα της εργασιακής εφεδρείας θα συμπαρασύρει το 50% των υπαλλήλων των υπουργείων.
Από τους 300.000 εργαζομένους στον στενό δημόσιο τομέα, σε χαμηλόβαθμες διοικητικές θέσεις, εκπαιδευτικής βαθμίδας δευτεροβάθμιας (ΔΕ), που βρίσκονται κοντά στην 3η ηλικία, σύμφωνα με δημοσίευμα του "Έθνους", θα αναζητηθούν εκείνοι που πρέπει να απολυθούν κατά προτεραιότητα.
Ταυτόχρονα περικόπτονται δραστικά δομές, αρμοδιότητες και δαπάνες, ενώ μεγάλο μέρος του Δημοσίου εκχωρείται στον ιδιωτικό τομέα, με πρώτο έργο την ανάληψη από ιδιώτες των υποστηρικτικών μηχανισμών των υπουργείων.
Το 50% του ανθρώπινου δυναμικού στο ελληνικό δημόσιο, που εργάζεται στο μηχανισμό υποστήριξης (πρωτόκολλο, μισθοδοσίες, προμήθειες, διοικητική μέριμνα -τεχνική βοήθεια, παρακολουθητικός μηχανισμός των Φορέων), μοιραία θα οδηγηθεί στην απόλυση.
Διοικητικοί υπάλληλοι που ασχολούνται με τη μισθοδοσία, υπάλληλοι πρωτοκόλλου, κλητήρες, τεχνικοί υπολογιστών, υπάλληλοι Προμηθειών, καθαριστές των κτιρίων και άλλοι, χάνουν τις θέσεις τους.
Σύμφωνα με το τελικό κείμενο της εξειδικευμένης έκθεσης του ΟΟΣΑ που παραδόθηκε στον πρωθυπουργό, Γιώργο Παπανδρέου, και στον αρμόδιο υπουργό, Δημήτρη Ρέππα, την 21η Οκτωβρίου, επισημαίνεται η άμεση ανάγκη ανατροπών, καθώς, όπως χαρακτηριστικά τονίζεται από όλες τις πλευρές, το δημοσιονομικό πρόβλημα της χώρας συνδέεται άρρηκτα με το προβληματικό και δυσκίνητο Δημόσιο.
"Εάν αυτό δεν αλλάξει, δεν θα αποδώσει κανένα μέτρο δημοσιονομικής πολιτικής" αναφέρουν οι εμπειρογνώμονες του ΟΟΣΑ.
Μάλιστα, η έλλειψη μεταρρυθμίσεων στη δημόσια διοίκηση, που έχει ως συνέπεια το μπλοκάρισμα των επενδύσεων, κατατάσσει την Ελλάδα ολοένα και πιο χαμηλά στον δείκτη της Παγκόσμιας Τράπεζας που μετρά τις ανταγωνιστικές οικονομίες του κόσμου.
Η χώρα μας βρίσκεται στη θέση 141 από ένα σύνολο 180 χωρών που συμμετέχουν στη μέτρηση.
news247.gr

ΤΕΛΙΚΟ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΟΦΗ 2-2

http://cdnmo.coveritlive.com/media/image/201110/phpPfUwhn_thumb_7.jpgΟ Ολυμπιακός μετά από 18 συνεχόμενες νίκες...
εντός έδρας "γκέλαρε". Ο ΟΦΗ ήταν μαχητικός μέχρι και το τελευταίο λεπτό και σημείωσε τρίτο σερί θετικό αποτέλεσμα μετά από αυτά με ΠΑΟΚ στην Τούμπα (ισοπαλία 0-0) και τη νίκη επί της ΑΕΚ (3-1).


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: ΤΕΛΙΚΟ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΟΦΗ 2-2 http://24wro.blogspot.com/2011/10/2-2_7397.html#ixzz1cCJYPjSN

Δελτίον Κρίσης: 21.10.11 "Στα μάτια των πεινασμένων φουντώνει ο θυμός".


Photo: quarksteilchen
Photo: quarksteilchen
1 εικόνα
Κάθε Παρασκευή, το Δελτίον Κρίσης του protagon.gr παρουσιάζει ένα απάνθισμα νέων και σχολίων από το ευρωπαϊκό/παγκόσμιο μέτωπο της Κρίσης.
Το σημερινό Δελτίο θα είναι λιτό.
Σκόπευα να προλογίσω το σύνηθες απάνθισμα αναγνωσμάτων του Δελτίου με προβλέψεις και εκτιμήσεις για την επικείμενη Σύνοδο Κορυφής της Κυριακής. Δεν νομίζω ότι αξίζει ο κόπος. Η ευρωπαϊκή ηγεσία, είναι προφανές, δεν έχει την ικανότητα, ούτε καν υπό την πίεση των ραγδαίων εξελίξεων, να παραγάγει σοβαρή ευρωπαϊκή πολιτική.
Κατόπιν σκέφτηκα να αναφερθώ στα χτεσινά γεγονότα εντός και εκτός της Βουλής των Ελλήνων. Κατέληξα

Δελτίον Κρίσης: 23.09.11



Κάθε Παρασκευή, το Δελτίον Κρίσης του protagon.gr παρουσιάζει ένα απάνθισμα νέων και σχολίων από το ευρωπαϊκό/παγκόσμιο μέτωπο της Κρίσης. Προφανώς δεν καταφέρνει να καλύπτει όλα τα γεγονότα και όλες τις απόψεις. Αυτό που υπόσχεται είναι μια σύνοψη όσων διάβασα, είδα, (μερικές φορές) είπα ή άκουσα την εβδομάδα που πέρασε και τα οποία ίσως έχουν ενδιαφέρον για όσους παρακολουθούν την εξελισσόμενη Κρίση - ιδίως την Ευρωπαϊκή και διεθνή της διάσταση.
Το Δελτίον Κρίσης ξεκινά με ένα Θέμα της Εβδομάδας και κατόπιν ακολουθεί η επισκόπηση της εβδομάδας που πέρασε.
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟΙ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ: Μαθήματα από την Ιρλανδία
Την περασμένη εβδομάδα βρισκόμουν στο Δουβλίνο, προσκαλεσμένος δύο πολιτικών κομμάτων (ένα αντιπολιτευόμενο, το Sinn Fein, και ένα που συμμετέχει στον κυβερνητικό συνασπισμό, το Labour Party) και ενός think tank (TASC). Η περίπτωση της Ιρλανδίας είναι ιδιαίτερα καίρια για τον δημόσιο διάλογο εδώ στην Ελλάδα. Ο λόγος απλός: Το βασικό επιχείρημα των υποστηρικτών του Μνημονίου-Μεσοπρόθεσμου είναι ότι η πολιτική αυτή απέτυχε επειδή το ελληνικό κράτος (πιεζόμενο από την ελληνική κοινωνία) δεν εφάρμοσε του συμφωνημένους όρους του Μνημονίου-Μεσοπρόθεσμου. "Αν είχαν", μας λένε, "εφαρμοστεί πιο νωρίς τα μέτρα που είχαμε υποσχεθεί, θα είχαμε μπει σε διαδικασία ανάρρωσης αντί για διαδικασία διαδοχικών ακρωτηριασμών".

Νέα συλλογή VERSACE for H&M!


Η ημερομηνία πλησιάζει: στις 17  Νοεμβρίου, η νέα κολεξιόν του οίκου Versace που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για την σουηδική αλυσίδα H&M, φτάνει σε περίπου 300 καταστήματά της παγκοσμίως.

Τα ράφια θα γεμίσουν με προϊόντα που θα φέρουν το σήμα κατατεθέν του οίκου Versace, τη Μέδουσα.

Φουλάρια, jeans, τσάντες, αξεσουάρ, αλλά και διάφορα είδη σπιτιού, όπως μαξιλάρια και κουβέρτες.

Στις φωτογραφίες, εμφανίζονται ορισμένα από τα νέα προϊόντα που θα βρείτε στα καταστήματα H&M. 

Υπενθυμίζεται ότι τα H&M έχουν ήδη συνεργαστεί με τους σχεδιαστές Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Comme des Garçons, Jimmy Choo και τον οίκο Lanvin.

ΠΙΕΡΙΚΟΣ -ΒΑΤΑΝΙΑΚΟΣ 4-2. ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Γκολ και θέαμα στην ΚατερίνηΟ Πιερικός επικράτησε στο Βατάνι του...
Βατανιακού 4-2 σε φιλικό παιχνίδι που διεξήχθη το Σάββατο (29/10). 


Οι ποδοσφαιριστές του Σούλη Παπαδόπουλου έδειξαν με την απόδοσή τους ότι είναι έτοιμοι για την έναρξη του πρωταθλήματος και επικράτησαν 4-2 του Βατανιακού. Τα γκολ για τον Πιερικό σημείωσαν οι Κουτσοσπύρος (26',53' πεν.), Ιντζόγλου (34') και Μπλαζέφσκι (69'). Οι γηπεδούχοι σκόραραν με πέναλτι των Πουτουρίδη (50') και Κυπαρίσση (90'). Στο 80' ο Χατζιησαΐας είχε σουτ στο οριζόντιο δοκάρι.
Διαβάστε περισσότερα στο onsports.gr

Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: ΚΑΤΕΡΙΝΗ: Γκολ και θέαμα http://24wro.blogspot.com/2011/10/blog-post_5634.html#ixzz1cBcL1IC4

Αθάνατοι

Δεν είναι η πρώτη φορά που το Χόλυγουντ εμπνέεται μία νέα υπερπαραγωγή από την αρχαία Ελλάδα. Αυτή την φορά στο επίκεντρο είναι η ελληνική μυθολογία, με την μάχη ανάμεσα στον μυθικό Θησέα και τον βασιλιά Υπερίωνα, να είναι ουσιαστικά μία μάχη μεταξύ καλού και κακού.
Ο Υπερίων τυφλωμένος από πόθο για ανίκητη εξουσία, θέλει ένα όπλο που είναι φτιαγμένο από τον ίδιο τον Θεό του Πολέμου, τον Άρη, για να μπορέσει να απελευθερώσει του Τιτάνες, που σύμφωνα με την μυθολογία , έχασαν τον πόλεμο από τους Ολύμπιους Θεούς και διψάνε για εκδίκηση. Τα σχέδια του Υπερίωνα δεν μπορούν να τα σταματήσουν οι 12 Θεοί, καθώς ένας νόμος λέει , πως οι Θεοί δεν ανακατεύονται στα σχέδια των θνητών , με αποτέλεσμα ο Θησέας να αναλαμβάνει δράση για να αναχαιτίσει τον Υπερίωνα και να σταματήσει τα σχέδια του για την καταστροφή της ανθρωπότητας. 
Μια νέα επική ταινία του Χόλυγουντ που αναμένεται να σπάσει τα ταμεία, από τον ίδιο παραγωγό των "300" που έκανε ρεκόρ εισπράξεων ..

Έρχεται νέο κούρεμα για την Ελλάδα


Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΣΟΪΜΠΛΕ ΠΑΓΩΝΕΙ ΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Αμφιβολίες για το κατα πόσο μπορεί η Ελλάδα να πετύχει τους στόχους της Συνόδου Κορυφής, εκφράζει ο σύμβουλος του υπουργού Οικονομικών της Γερμανίας. Γιατί πιστεύει ότι η χώρα μας θα υποστεί νέο "κούρεμα" στο άμεσο μέλλον

Ο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗΣ (The Departed, 2006)



 Αφηγηματική δεινότητα, πολλαπλά επίπεδα ανάγνωσης, ολοκληρωμένη ανάλυση του θέματός του, τέλεια συμμετρία, μάθημα μοντάζ, κορυφαίες ερμηνείες, εμπνευσμένοι συμβολισμοί, πανέξυπνοι διάλογοι, παλλόμενο, διασκεδαστικό, παιχνιδιάρικο, κυνικό, παθιασμένο..., η επιτομή της παρακμής ενός ολόκληρου έθνους (του αμερικάνικου), ενός ολόκληρου πολιτισμού (του Δυτικού) και της αλλοτρίωσης της ανθρώπινης ύπαρξης στο τέλος του 20ου αιώνα (σκέφτομαι ότι θά'πρεπε να διδάσκεται σε κάθε σχολείο της Δύσης στο μάθημα "Δυτικός πολιτισμός και σύγχρονος άνθρωπος").

Το φιλμ ξεκινάει με εικόνες επικαίρων από την πτώση του αμερικάνικου ονείρου (και όλου του σύγχρονου δυτικού κόσμου που στ'όνειρο αυτό στηρίχθηκε) και την γέννηση του Διαβόλου μέσα απ'αυτά τα συντρίμμια του ηθικού ξεπεσμού, της απαξίωσης των θεσμών και της ανθρώπινης χωριστικότητας (απώλεια της θρησκείας, ταξικές, φυλετικές ανισότητες, κ.ο.κ.). Ο Θεός πέθανε και ο Διάβολος έχει πλέον το πάνω χέρι (στον ρόλο του απόλυτου Κακού ο Τζακ Νίκολσον το καταδιασκεδάζει και δίνει μία ακόμα ερμηνεία που περνάει στο πάνθεον). Βλέπουμε τη σκοτεινή φιγούρα του να γλιστράει αργά πάνω από τα συντρίμμια των δυτικών αξιών και να δηλώνει αυτάρεσκα και αλαζονικά την κυριότητά του. Εισπράττει το αντάλλαγμα των υπηρεσιών του (από τον ιδιοκτήτη του εστιατορίου), γοητεύει τα θηλυκά (την κόρη του ιδιοκτήτη), υιοθετεί τα μικρά παιδιά (τον πιτσιρικά Σάλιβαν), ετοιμάζοντας τους αυριανούς υπηρέτες του, με αντάλλαγμα χρήμα και δύναμη. Αργότερα τον βλέπουμε να δηλώνει την κυριότητά του ακόμα και στους εκπροσώπους της θρησκείας. Έχει διεισδύσει σε κάθε πτυχή του σύγχρονου κόσμου, διασπείροντας τα άβουλα όργάνά του και στους φύλακες της τάξης και του νόμου. Ελέγχει τους πάντες και τα πάντα. Το φιλμ είναι μια ειρωνική, πικρή παραβολή του Κακού.

Ύστερα είναι αυτοί οι δύο φιλόδοξοι νεαροί αστυνομικοί, αποφασισμένοι να αποποιηθούν την ταπεινή καταγωγή και τις ρίζες τους (την ταυτότητά τους), προκειμένου να οικειοποιηθούν μία άλλη περισσότερο φωτεινή και αποδεκτή που θα τους επιτρέψει να ζήσουν την ευτυχία του αμερικάνικου ονείρου. Ο Κόλιν Σάλιβαν (Ματ Ντέιμον) τα καταφέρνει επειδή έχει ταχθεί από μικρός στις υπηρεσίες του διαβόλου (Φρανκ Κοστέλο), ο Ρίκι Κόρτιγκαν (Λεονάρντο Ντι Κάπριο) όχι, επειδή προσκρούει στον βαθύ συντηρητισμό και στις κοινωνικές προκαταλήψεις της αμερικάνικης κοινωνίας, που μοιάζουν απροσπέλαστες (η ιδέα περί "κοινωνικής δικαιοσύνης" και "ίσων ευκαιριών" αποδεικνύεται ένας μύθος, ο αστυνομικός του λέει να ξεχάσει τον Χόθορν και να διαβάσει τον Σαίξπηρ για ν'αποκτήσει καθαρότερη εικόνα της σύγχρονης Αμερικής). 

Αναγκάζεται λοιπόν να βουτήξει στα σκατά, να υποδυθεί κάποιον άλλον και να έρθει σε απ'ευθείας και καθημερινή ψυχοφθόρα επαφή με τον διάβολο Κοστέλο. Ο ένας μπάτσος λοιπόν και ο άλλος γκάνκστερ. Αλλά τι σημασία έχει όταν - όπως λέει στην αρχή ο Κοστέλο στον μικρό Σάλιβαν - "σε σημαδεύει ένα όπλο;". Και κάτω από την πίεση αυτής της συνεχούς απειλής τελικά θα κουραστούν και οι δύο να υποδύονται κάποιους άλλους (να παραμένουν συνειδητά αλλοτριωμένοι) και θ'αρχίσουν να νοιώθουν ότι το τίμημα που πρέπει να πληρώσουν για ν'αγγίξουν το αμερικάνικο όνειρο είναι τεράστιο και δεν αξίζει τον κόπο. Στο τέλος βλέπουμε τον έναν (Ρίκι Κόρτιγκαν) να μην ζητάει πλέον την ταυτότητα του αστυνομικού αλλά την δική του και τον άλλον (Κολιν Σάλιβαν), να ονειρεύεται αρχικά την φυγή με τη γυναίκα του και ύστερα να παρακαλάει σχεδόν να τον σκοτώσουν, για να λυτρωθεί!

Είναι τέλος και αυτήν η ψυχολόγος (το συναισθηματικό αποκούμπι των δύο αστυνομικών, αλλά και των περισσότερων αμερικανών) που μαζί με τους τρεις προηγούμενους έρχεται να συμπληρώσει το δραματικό σχήμα και να το μετατρέψει σε ρόμβο με τους δύο αστυνομικούς στις άκρες να σχετίζονται πότε με το διάβολο από τη μία (για να εκπληρώσουν τις αλλοτριωτικές επιδιώξεις τους) και πότε με την ψυχολόγο από την άλλη (για να γιατρέψουν τις πληγές αυτού του αγώνα, ενάντια στον αληθινό εαυτό τους, προς χάρην ενός άλλου που το σύστημα - διάβολος τους πλασσάρει ως τον ιδανικό). Η Αμερική (αλλά και όλος ο σύγχρονος κόσμος) να στέκει δραματικά ανάμεσα στον διάβολο και την ψυχοθεραπεία. Εκπληκτικό!

Ο Σκορτσέζε "σπάει" την αφήγησή του στα δύο ακολουθώντας δύο διαφορετικές αφηγηματικές διαδρομές (κάλιστα θα μπορούσε να αφηγηθεί την ιστορία του ενός μόνο από τους δύο, για να εκφράσει την προβληματική του) και μ'εντυπωσιακό τρόπο (μ'ένα μονταζ υποδειγματικά παράλληλο και ιδεολογικό, που θά'πρεπε να διδάσκεται στις κινηματογραφικές σχολές) τις δείχνει στο τέλος να συγκλίνουν, πετυχαίνοντας να πολλαπλασιάσει την ευρύτητα του θέματός του αλλά και την ένταση της δυναμικής του. Η ιστορία του μας αφορά όλους, είτε ανήκουμε στη μία όχθη, είτε στην άλλη, αφού όλοι μας ανεξαιρέτου κοινωνικής τάξης και διάφορων άλλων τέτοιων ψευδεπίγραφων διαχωριστικών γραμμών, βιώνουμε τις ζωές μας πιεστικά σαν κάτω από την απειλή ενός όπλου (γιατί άραγε;). Εκπληκτική πραγματεία πάνω στον διχασμό του σύγχρονου ανθρώπου, ενός ολόκληρου έθνους και ενός ολόκληρου πολιτισμού, που χρίζει άμεσης ψυχολογικής υποστήριξης και κατανόησης, παραπαίοντας στα θρύψαλλα των ιδανικών που στηρίχθηκε και αναζητώντας απεγνωσμένα την εμπιστοσύνη (στους αληθινούς εαυτούς κατ'αρχάς και ύστερα σε όλους τους άλλους). Μήπως και γλιτώσει έστω και την τελευταία στιγμή, από την πρόσκρουση στον πάτο. 
 
Με όχημα την φόρμα του γκαγκστερικού φιλμ (και το λατρεμένο "βρώμικο" ανδρικό του σύμπαν), ο Σορτσέζε τα λέει όλα για τον σύγχρονο άνθρωπο και τον σύγχρονο κόσμο, με ένα διαβρωτικό μαύρο χιούμορ, με παιχνιδιάρικη διάθεση και με ανεξάντλητο παλλόμενο πάθος (είναι απορίας άξιο πως αυτός ο άνθρωπος διατηρέι το ίδιο πάθος και την ίδια "ελεγχόμενη ψυχοπάθεια" τόσα χρόνια, μετατρέποντας τα σε κινηματογραφική τέχνη, ευχόμαστε να μη "γιατρευτεί" ποτέ - συγγνώμη Μάρτιν). Όσο για τον Φίντσερ που έμπλεξε μ'εκείνα τα ανούσια κολλεγιόπαιδα και τα άνευρα σπασικλάκια, χάνοντας τον προσανατολισμό και την κατεύθυνση του, καλό θα του κάνει πριν γυρίσει την επόμενη ταινία, να δει τούτο το φιλμ καμιά εκατοσταριά φορές μπας και ξαναθυμηθεί ποια είναι ακριβώς εκείνη η μαγική συνταγή που κάνει το αμερικάνικο σινεμά πραγματικά μεγάλο, πέρα από δηθενισμούς και εφετζίδικους χειρισμούς. Μάλλον το τελευταίο καιρό το έχει ρίξει στον...χυμό βατόμουρο, γι'αυτό ας παρακολουθήσει με προσοχή το κάτωθι βίντεο. Ο Μάρτιν κάτι έχει να του πει...

ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΚΡΑΤΗΣΗ; NO RESERVATIONS

Η Κέιτ είναι μια ταλαντούχα σεφ που ζει μόνη ενώ όλη της η ύπαρξη ξεκινά και τελειώνει στα σύνορα της κουζίνας της. Μετά το θάνατο της αδερφής της, η κυκλοθυμική και εργασιομανής Κέιτ, αναλαμβάνει την κηδεμονία της μικρής ανιψιάς της. Η αποστειρωμένη καθημερινότητα της όμως κλονίζεται ακόμη περισσότερο, όταν στη δουλειά της εισβάλει ένας εκκεντρικός μάγειρας. Όταν θα ξεπεράσει το αρχικό σοκ και θα αρχίσει να τον ερωτεύεται τα πράγματα περιπλέκονται ακόμη περισσότερο και η μέχρι τώρα καλολουρδισμένη ρουτίνα της αλλάζει ριζικά. 

Ο κόσμος του συνεχώς ανερχόμενου "gourmet" κινηματογράφου καλωσορίζει άλλη μια γοητευτική ταινία με αληθινό πρωταγωνιστή τη γεύση.  
Από ένα κορυφαίο, πολυβραβευμένο σκηνοθέτη όπως ο Σκοτ Χικς, του αριστουργηματικού "Σολίστα" ίσως περιμέναμε πολύ περισσότερα αλλά αν το δούμε πιο ώριμα, πρόκειται για μια κομεντί, η οποία χωρίς να αποτελεί αριστούργημα σέβεται πλήρως τους κανόνες του είδους και σε μερικά σημεία ξεχωρίζει. Ριμέικ του γερμανικού "Bella Martha", που μπορεί να μην έγινε grand σουξέ αλλά έχει φανατικούς οπαδούς, χωρίς να είναι καλύτερο από το πρωτότυπο είναι ένα φιλμ που σε κερδίζει χάρις κυρίως στις σκηνές που διαδραματίζονται στην κουζίνα παρά στις ερωτικές σκηνές μεταξύ των πρωταγωνιστών. Η Κάθριν Ζέτα Τζόουνς είναι συμπαθητική, ο Άαρον Έκχαρτ απολαυστικός μια και σε ένα κλασικό ρόλο για κομεντί καταφέρνει να ξεχωρίσει με την ερμηνευτική του "τρέλλα" και να κερδίσει με χαρακτηριστική άνεση στη σύγκριση με την πιο διάσημη συμπρωταγωνίστρια του και το φιλμ συνολικά είναι ότι καλύτερο για ένα ευχάριστο βράδυ. Όσο για την κατάληξη που αποδεικνύει ότι το καλύτερο "φάρμακο" για τη μοναξιά είναι η συνειδητοποίηση της αξίας της συντροφικότητας, ίσως έτσι είναι αλλά ως συμπέρασμα είναι αρκετά απλοϊκό και ρηχό... 

Κομεντί 
Σκηνοθεσία: Σκοτ Χικς 
Σενάριο: Σάντρα Νέτελμπεκ
Ηθοποιοί: Κάθριν Ζέτα- Τζόουνς, Άαρον Έκχαρτ, Πατρίσια Κλάρκσον 
Διάρκεια: 100’ 



ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ;


ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

Ο Εmo και ο κύριος Ελληνάκης


ΟΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΓΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ. ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΣΗ ΣΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ.

Ο ΛΑΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΟΤΑΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΝΑ ΕΝΑΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΜΑΣ;
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ;
ΠΟΥΘ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ;
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΜΑΣ;
ΕΚΛΟΓΕΣ  Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ.

ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ Ο ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΙΣΗ

ΓΝΩΜΗ: 
Ο ΘΕΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΩΝΕΙ, ΝΑ ΕΜΠΝΕΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ  ΛΑΟ ΣΤΙΣ  ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ, ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΩΡΕΣ.
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ.


Η ΧΘΕΣΙΝΗ "ΦΥΓΗ" ΤΟΥ ΚΑΡΟΛΟΥ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ, ΗΤΑΝ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ. ΔΕΝ "ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ" ΤΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΩΝ ΘΥΜΟΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ. 
ΓΥΡΙΣΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ  . ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ "ΟΧΙ"  ΣΤΙΣ ΑΚΡΑΙΕΣ ΦΩΝΕΣ. ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΤΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΖΕΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ...
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΕ ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ Ο ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ 1929, ΑΡΑ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ  ΣΤΑ 15 ΤΟΥ -ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ- ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΤΟ  1940...!!!


**(ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ  ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ.
 ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ  ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ  ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ).

Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: με το βλέμμα στραμμένο στο ελληνικό σινεμά

Ο ελληνικός κινηματογράφος, μετά τις πρόσφατες επιτυχίες του στο εξωτερικό, βρίσκεται σε πρώτο πλάνο στο 52ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης (από 4 έως 13 Νοεμβρίου). Πάνω από 20 ελληνικές ταινίες θα προβληθούν στις ενότητες του φεστιβάλ και παράλληλα θα πραγματοποιηθεί αφιέρωμα στον Κωνσταντίνο Γιάνναρη.

Η φετινή διοργάνωση, μας φέρνει βραβευμένες ταινίες από όλο τον κόσμο, προβάλλοντας ανήσυχους δημιουργούς οι οποίοι ξεφεύγουν από τα καθιερωμένα πρότυπα του εμπορικού σινεμά.
Δεν λείπουν ωστόσο και οι πρωταγωνιστές με χολιγουντιανή λάμψη: ο Τζορτζ Κλούνεϊ πρωταγωνιστεί στην ταινία του ελληνικής καταγωγής Αλεξάντερ Πέιν, «Οι απόγονοι» που θα ανοίξει τον κύκλο προβολών. Το σενάριο είναι βασισμένο στο ομώνυμο μυθιστόρημα της Κ.Χ. Χέμινγκς και ο αμερικανός σκηνοθέτης ακροβατεί ανάμεσα στην κωμωδία και το δράμα.
Ο Τζορτζ Κλούνεϊ στο ρόλο ενός απόμακρου πατέρα, καλείται να λάβει σημαντικές αποφάσεις για την οικογένειά του, μετά από ένα τραγικό ατύχημα της συζύγου του.
Ο διάσημος ηθοποιός απέσπασε το βραβείο καλύτερου ανδρικού ρόλου στα Hollywood Film Awards και «Οι απόγονοι» είχαν θετική υποδοχή από τους κριτικούς στο εξωτερικό. Στην πρεμιέρα της ταινίας στη Θεσσαλονίκη θα παρευρεθεί ο σκηνοθέτης, Αλεξάντερ Πέιν.
Η ταινία λήξης, από την άλλη πλευρά, φέρνει στο προσκήνιο τον πρωτοεμφανιζόμενο δημιουργό Σον Ντέρκιν: το ψυχολογικό θρίλερ του «Μάρθα Μάρσι Μέι», αφηγείται την περιπέτεια μιας γυναίκας η οποία προσπαθεί να επιστρέψει σε μια φυσιολογική ζωή μετά την φυγή της από μια αίρεση (στο ρόλο η Ελίζαμπεθ Όλσεν).
Στο πρόγραμμα εντάσσονται το Διεθνές Διαγωνιστικό, οι Ειδικές προβολές, οι Ανοιχτοί Ορίζοντες, καθώς και τα τμήματα Ματιές στα Βαλκάνια και Experimental Forum.
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένουμε το μεγάλο αφιέρωμα στον Κωνσταντίνο Γιάνναρη, στο οποίο θα δούμε και τη νέα του ταινία «Man at sea» που είχε προβληθεί στο φεστιβάλ του Βερολίνου. Το ανεξάρτητο σινεμά έχει την τιμητική του με ειδικά αφιερώματα στους Σάρα Ντράιβερ, Πάολο Σορεντίνο, Όλε Κριστιάν Μάντσεν, Ερντέν Κιράλ και Ούλριχ Ζάιντλ.
Ταινίες από καταξιωμένους δημιουργούς θα κάνουν πρεμιέρα στην Ελλάδα στις ειδικές προβολές των Ανοιχτών Οριζόντων.
Από το πλούσιο πρόγραμμα ξεχωρίζουν η νέα ταινία των αδελφών Νταρντέν «Το παιδί με το ποδήλατο», ο «Φάουστ» του Αλεξάντερ Σοκούροφ (Χρυσός Λέοντας στο πρόσφατο φεστιβάλ Βενετίας), η ταινία «Αντίο» του ιρανού Μοχάμεντ Ρασούλοφ ο οποίος έχει καταδικαστεί σε φυλάκιση από το ιρανικό καθεστώς αλλά και το νέο φιλμ του Ματιέ Κασοβίτς «Η τάξη και το ηθικό».
Δυναμικό άνοιγμα στον ελληνικό κινηματογράφο
Ο ελληνικός κινηματογράφος συγκεντρώνει το ενδιαφέρον με δημιουργούς οι οποίοι διεκδικούν δυναμικά τα βραβεία του φεστιβάλ, διεθνείς συμπαραγωγές αλλά και ταινίες που έχουν ήδη ξεχωρίσει στο εξωτερικό.
Εκτός από την πολυαναμενόμενη ταινία του Γιάνναρη «Μan at sea» θα δούμε και το πρόσφατα βραβευμένο φιλμ του Φίλιππου Τσίτου «Άδικος κόσμος» με τον Αντώνη Καφετζόπουλο (βραβείο στο φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν).
Τα βραβεία του διεθνούς διαγωνιστικού τμήματος θα διεκδικήσουν οι ταινίες «J.A.CE.» του Μενέλαου Καραμαγγιώλη και «Παράδεισος» του Παναγιώτη Φαφούτη. Σε πρεμιέρα θα δούμε τις δουλειές των Κώστα Καπάκα («Μagic hour»), Γιώργου Γκικαπέππα («Η πόλη των παιδιών»), Ιάσονα Τζαβέλλα («Σωτηρία»), Γιώργου Παπαϊωάννου («Σούπερ Δημήτριος») και Θάνου Τσαβλή («F.L.S.»). Αρκετά φιλμ θα προβληθούν στην «Αγορά» σε στενό κύκλο για επαγγελματίες και δημοσιογράφους.
Το φεστιβάλ θα πλαισιώσουν παράλληλες εκδηλώσεις με εκθέσεις, εργαστήρια, συζητήσεις κ.τ.λ. Στο εικαστικό τμήμα θα φιλοξενηθούν οι εκθέσεις του Σπύρου Σταβέρη («Ένας κόσμος χωρίς περιθώρια» στο Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης) και του Ράινερ Ζίμον («Κοιτάζοντας πίσω από τις εικόνες-φωτογραφίες και κείμενα από την Αμερική», στο Ινστιτούτο Γκαίτε-Γκαλερί), ενώ στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης θα εκτεθούν φωτογραφίες, ταινίες και videon installation από τους φοιτητές του Τμήματος Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ.
Πληροφορίες: Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, από 4 έως 13 Νοεμβρίου.

Το πρόγραμμα και οι τηλεοπτικές μεταδόσεις του διημέρου. TA MATIA ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ: ΠΑΟΚ -ΠΑΟ

:
Σάββατο 29 Οκτωβρίου
Ατρόμητος-Πανιώνιος 17:15 Novasports 2
Παναιτωλικός-Ξάνθη 17:15 Novasports 3
Ολυμπιακός-ΟΦΗ 19:30 Novasports 2
Κυριακή 30 Οκτωβρίου
Εργοτέλης-Αστέρας Τρ. 15:00 Novasports 2
ΑΕΚ-Αρης 17:15 Novasports 1
ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός 19:30 Novasports 1

"ΦΑΠΕΣ" ΣΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΝΟΛΗ ΓΛΕΖΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΤ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ:

*** ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΛΑΟ
### ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
*** ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΔΙΕΞΟΔΑ. ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΞΟΔΟΣ
### ΠΡΟΣΒΟΛΗ Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΛΑΤΕΣ ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ.  ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΛΑΥΝΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.

Απόστολος Γκλέτσος.... Ανέβασε τους πολεμιστές του 40, στην εξέδρα και κατέβασε τους επισήμους!!!

Κάτι το εντελώς ξεχωριστό όσο και σημειολογικό έκανε ο Απόστολος Γκλέτσος στην παρέλαση στη Στυλίδα. Οι επίσημοι δεν κάθισαν στην εξέδρα.

Αντίθετα, κάθισαν οι αγωνιστές το
υ 1940, οι άνθρωποι εκείνοι οι οποίοι πολέμησαν το φασισμό και τον ναζισμό τα μαύρα εκείνα χρόνια.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με το δήμαρχο το LamiaReport, ο Απ. Γκλέτσος δήλωσε ότι κατανοεί απόλυτα την αγανάκτηση του κόσμου και ότι σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελε να είναι σήμερα αυτός πάνω στην εξέδρα, αφού αισθάνεται το ίδιο με τον οποιονδήποτε πολίτη ενώ παράλληλα υπογράμμισε ότι η σημερινή ημέρα είναι αφιερωμένη σε εκείνους που έδωσαν τη ζωή τους για την Ελλάδα και σε εκείνους που πολέμησαν στα βουνά της Πίνδου.
"Δεν αισθάνομαι ότι έχω το ανάστημα να ανέβω μαζί τους στην εξέδρα. Αυτοί είναι ήρωες και πολέμησαν για την πατρίδα...Εμείς τι κάναμε γι΄αυτούς. Τους ψαλιδίζουμε κι΄άλλο την σύνταξη πείνας που παίρνουν. Ντροπή και αίσχος. Θα έπρεπε να μας δέρνουν με τις μαγκούρες....Αυτοί μας παρέδωσαν ελεύθερη και υπερήφανη Ελλάδα...Εμείς τι Ελλάδα θα παραδώσουμε στα παιδιά μας", είπε μεταξύ άλλων.
Παρούσα και η κ. Μπατζελή.
Πηγή: LamiaReport

ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΟΙ ΠΑΝΕΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ο οίκος πιστοληπτικής αξιολόγησης Fitch.

Πιστωτικό γεγονός χαρακτηρίζει το κούρεμα κατά 50% του ελληνικού χρέους ο οίκος αξιολόγησης Fitch. Η Ελλάδα θα συνεχίσει να έχει υψηλό χρέος μετά το κούρεμα
Το ελληνικό κούρεμα κατά 50% συνιστά πιστωτικό γεγονός, δηλαδή χρεοκοπία, όπως τονίζει ο οίκος πιστοληπτικής  αξιολόγησης Fitch.
"Η επιβολή απομείωσης του ελληνικού χρέους κατά 50% μπορεί να συνιστά για εμάς πιστωτικό γεγονός", τονίζει στην έκθεσή του όπου σχολιάζει τις αποφάσεις της Συνόδου Κορυφής της ΕΕ.
Εφόσον γίνει αποδεκτή "η ονομαστική μείωση κατά 50% στην προτεινόμενη ανταλλαγή ομολόγων θα θεωρηθεί από τον οίκο ως γεγονός χρεοκοπίας (default event)", σύμφωνα με τα κριτήρια που έχει, συμπληρώνει.
Όπως αναφέρουν και "ΤΑ ΝΕΑ", ο Fitch είπε ότι η συμφωνία θα οδηγήσει σε μία προσωρινή χρεοκοπία, όπως άλλωστε αναμένεται και μετά την ανταλλαγή των ομολόγων, η πιστοληπτική αξιολόγηση της Ελλάδας θα κυμανθεί σε χαμηλά επίπεδα, είτε στην κλίμακα "Β", είτε χαμηλότερα, αναλόγως της συμμετοχής των ιδιωτών κατόχων ομολόγων. Τώρα, η Fitch βαθμολογεί την Ελλάδα με "CCC".
Ωστόσο, ο οίκος παραδέχεται πως "οι συμφωνίες αποτελούν θετικό βήμα, καθώς παρέχουν στήριξη στην χρηματοοικονομική σταθερότητα", εκφράζει δε επιφύλαξη για την αποτελεσματικότητά τους, καθώς "θα εξαρτηθεί από τις λεπτομέρειες και τα χρονοδιαγράμματα".
Μεταξύ άλλων επισημαίνει πως η Ελλάδα θα συνεχίσει να έχει υψηλό χρέος μετά το κούρεμα 50%, ενώ περαιτέρω προβλήματα μπορεί να δημιουργήσουν οι προοπτικές ασθενούς ανάπτυξης και η βούληση της χώρας να εφαρμόσει τις μεταρρυθμίσεις.
"Το κούρεμα 50% δεν θα οδηγήσει σε αντίστοιχη μείωση του συνολικού ελληνικού χρέους, καθώς τα κράτη της Ευρωζώνης, η ΕΚΤ και το ΔΝΤ διακρατούν το 30% του κρατικού χρέους", λέει χαρακτηριστικά.
Μετά την ανταλλαγή ομολόγων το χρέος θα διαμορφωθεί στο 142% του ΑΕΠ το 2013, ενώ για να μειωθεί στο 120% έως το 2020 εκτιμά ότι το ποσοστό συμμετοχής των ιδιωτών θα πρέπει να ανέλθει στο 85% για ομόλογα αξίας 205 δισ. ευρώ.

Και το κρασί, με συνταγή γιατρού;

red wine
 Και βέβαια!
Με την έννοια της απόλυτης έγκρισης για περιορισμένη κατανάλωση βεβαίως.  Πρώτος άλλωστε ο Ιπποκράτης είχε διαπιστώσει τις ευεργετικές για τον οργανισμό επιδράσεις του κόκκινου κρασιού.

Μελέτες που έχουν γίνει κατά το παρελθόν έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα, ότι το κόκκινο κρασί προστατεύει τον ανθρώπινο οργανισμό από τους διάφορους τύπους καρκίνου (πχ καρκίνο του μαστού, λευχαιμία, προστάτη και καρκίνους του δέρματος κα).

Βεβαίως πρόσφατες μελέτες στην Γαλλία απέδειξαν πως το κρασί δε βοηθάει μόνο στη καταπολεμήση του καρκίνου αλλά και σε πολλές άλλες παθήσεις όπως καρδιαγγειακού αλλά και νευρολογικού τύπου. Μάλιστα εμβάθυναν τις έρευνες τους και έψαξαν τι ακριβώς είναι, που προκαλεί αυτές τις επιδράσεις. Διαπίστωσαν λοιπόν πως η αιθυλική αλκοόλη που περιέχεται στο κρασί είναι που κάνει όλη τη δουλειά! Κάποιοι άλλοι επιστήμονες υποστηρίζουν βεβαίως πως το κόκκινο κρασί είναι ευεργετικό εξαιτίας των αντιοξειδωτικών ουσιών που περιέχει.

Μάλιστα οι ίδιοι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα πως μόλις με 2 ποτηράκια κόκκινου κρασιού την εβδομάδα μπορεί να καταπολεμηθεί ο κίνδυνος του άσθματος.


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Ένα ποτηράκι την ημέρα… τον γιατρό τον κάνει πέρα http://24wro.blogspot.com/2011/10/blog-post_8843.html#ixzz1c8uSU8w2