Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2011

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΑΤΑΚΙ?

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ...

ΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΥΓΕΙΗΣ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!!!

Η γλώσσα, λένε, κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει. 
Και υπάρχουν φορές που αυτή η φράση πραγματικά αποδεικνύεται. Κυρίως πάνω στα νεύρα σου. Ανοίγεις το στοματάκι σου, κάνεις link με το θυμό σου και τσακίζεις την ψυχολογία του...
Υπάρχουν όμως και μερικές φορές που δεν είναι αυτός ο στόχος σου, αλλά μια φράση που μπορεί να σου ξεφύγει είναι ικανή να τραυματίσει τον σύντροφό σου.

Η ψυχολόγος Χρυσούλα Μαυράκη του tlife αναλύει δέκα φράσεις που μπορεί να πληγώσουν και καλό είναι να μην τις πεις στον σύντροφό σου. ...

1."Είσαι ίδιος ο πατέρας σου" Γιατί μπορεί ο πατέρας του να μην ήταν και το καλύτερο πρότυπο ή γιατί αυτό μπορεί να μην αποτελεί κοπλιμέντο ή γιατί ο κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός. Γενικότερα, οι συγκρίσεις και οι κουβέντες που περιλαμβάνουν γονείς καλό να αποφεύγονται.

ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ...ΝΕΤ....Β΄ΜΕΡΟΣ ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ


Γιάννης Ξανθούλης "To πεθαμένο λικέρ - A΄΄Εκδοση, 1987"


christmas treeΜε δασωμένες μασχάλες και ζωγραφισμένο το κορμί, ξαναφορέσαμε τα σκούρα μπλε χριστουγεννιάτικα κοστούμια και αφού ρίξαμε μια τελευταία ματιά στο δωμάτιο με την κοιμισμένη μητέρα μας, ακολουθήσαμε τη Ραλλού στο χολ, πίσω απ' την κουζίνα, όπου και βρισκόταν η σιδερένια καταπακτή που οδηγούσε στο υπόγειο. Θα ήταν πέντε η ώρα και, όπως είχε υπολογίσει η Ραλλού, η ένεση που έκανε η μητέρα στις τέσσερις θα την κρατούσε κοιμισμένη άλλες δύο ώρες. Φοβάστε; Αν φοβάστε πέστε το να το ξέρω να πάτε να σκουπιστείτε στο μπάνιο κι ο γάμος να μη γίνει ποτέ, είπε η Ραλλού πριν ξεκλειδώσει το σκουριασμένο τετράγωνο.
Ένα βαρύ σιδερένιο τετράγωνο, που έκρυβε την κόλαση των ονείρων μας κι όλα όσα ξέραμε από μισόλογα για το θρύλο του υπογείου μας.
Έστριψε το διακόπτη, έχωσε κάποιο κλειδί στο λουκέτο που, χρόνια τώρα, από μικρά παιδιά κοιτούσαμε με δέος και ακούστηκαν δύο "κλικ", καθώς υποχωρούσε η αντίσταση της κλειδαριάς. Ένιωσα τα νύχια του Φώτη μες στην ιδρωμένη παλάμη μου...
-Σςςς... έκανε η Ραλλού, λες και ήξερε ότι η καρδιά μας ανάβλυζε πενταπλάσιες ποσότητες αίμα, μισότρελη από φόβο. Πρώτα εγώ κι ύστερα εσείς, ένας ένας. Φώτη, το κουτί με τις μπομπονιέρες. Κι εσύ τις λαμπάδες, όπως είπαμε.
Xanthoulis
εργα και ημερες της οικογένειας Καρθαιου
Τι είπαμε; Τα ΄χα χαμένα για να αναλογιστώ τι είπαμε, πως σχεδιάσαμε την ιεροτελεστία εκεί στα κατάβαθα. Κατάλαβε το φόνο μας, που έπαιζε μες στις διεσταλμένες κόρες των ματιών μας. Έσκυψε και μας έκλεισε τα μάτια με φιλιά. Με αμέτρητα φιλιά, όπως ήξερε από γεννησιμιού της η αδελφή μας. Έπιασε τα χέρια μας και τα δάγκωσε ελαφρά, για να κυκλοφορήσει το αίμα πιο γρήγορα και ήρθε κι απόθεσε στη ρίζα των λαιμών μας άλλα φιλιά, πιο μεθυσμένα από 'κείνα των ματιών, πιο δραστικά και ικανά να αναστείλουν τον τρόμο και να τον κάνουν πόθο —αν ξέραμε τότε πόσο κοντά στον τρόμο ήταν ο πόθος που ανάβλυζε απ' τα παιδικά παραπλανημένα μας κορμιά. Αλλά το ξέραμε; Ίσως ναι.
Δεν ήταν πιο πολλά από δώδεκα τα σκαλοπάτια που μας έβγαζαν στο υπόγειο. Η Ραλλού μας οδηγούσε χωρίς λάθη, χωρίς ν' αναρωτηθεί ούτε στιγμή που να στρίψει ή που να πατήσουμε, για ν' αποφύγουμε τις αράχνες και τα πράσινα βελούδα της γλυκερής υγρασίας που ξεχύνονταν από παντού, με αρώματα σήψης από παλιό κρασί.
Τελευταίο βιβλίο Γ. Ξανθούλη:Κωνσταντινούπολη των ασεβών μου πόθων - μια αφήγηση "εκ των έσω" της Πόλης, ένα οδοιπορικό στο Βόσπορο.- Εκδόσεις Μεταίχμιο
Κατάπληκτοι παρατηρούσαμε τα αρμονικά διατεταγμένα βαρέλια, τα ντεπόζιτα που οξειδώνονταν με τιρκουάζ δάκρυα, τα σκονισμένα μαβιά μπουκάλια που έχασκαν άδεια με ορθάνοιχτα στόματα στα μισοσκότεινα ράφια, άλλα μπουκάλια, διαφανή, γεμάτα ουσίες στο χρώμα του λασπόνερου ή του τριαντάφυλλου, όλα με τάξη και σημασία κι ας ήταν κλεισμένα μισό αιώνα εκεί μέσα.
"Προχωράτε και πατάτε όπου κι εγώ", μουρμούριζε η Ραλλού για να μας αποσπάσει απ' τις εκπλήξεις του μαγικού υπογείου μας.

Πριν πολλά χρόνια εδώ ήταν η αρχή της ακμής της οικογένειας Καρθαίου. Ποτοποιία ο Άγιος Φραγκίσκος. Δεν ξέρω γιατί ήταν τόσο σημαντικός ο Άγιος Φραγκίσκος για τα κρασιά και τα λικέρ, προπαντός για τα λικέρ που ήταν το φόρτε της βιοτεχνίας του παππού.
Άκουγα για ποτάμια απομιμήσεων Κουαντρό κι άλλων γαλλικών λικέρ, καθώς και ισπανικών και γερμανικών, με γεύσεις στυφές, πικρές αλλά ενδιαφέρουσες στα εξέχοντα στόματα κάποιων πελατών - που φαντάζομαι τώρα πια θα'χουν πεθάνει ή θα 'χουν στερηθεί ολότελα τις πολυτελείς αισθήσεις τους, μέσα στα προχωρημένα γεράματά τους.

Κωνσταντινουπολη των ασεβων μου φοβων
Απ' τη στιγμή που καταλάβαμε τον κόσμο, εγώ κι ο αδελφός μου, θυμόμαστε σαν δεύτερη ή σαν τρίτη λέξη μας τη λέξη λικέρ. Πρώτα είπαμε, νομίζω, γάλα, μετά μαμά και αμέσως μετά λικέρ.. Το ακούγαμε να τριβελίζει τα νεύρα του σπιτιού, των γονιών μας και των απογόνων του παππού, θείες, παραθείες και μακρινές, αιωνόβιες ξαδέλφες, και το φανταζόμασταν πιο πολύ σαν μια αδήλωτη αρρώστια παρά σαν ποτό ευγενικό, σερβιρισμένο στα κρυστάλλινα μικροσκοπικά ποτηράκια μας, που ξεκίνησαν σαν σερβίτσιο των δώδεκα και σήμερα απόμειναν τρία όλα κι όλα.
-Μυρίζει κάτι, Μυρίζει όπως στα ποτοποιεία... Κράτα τις λαμπάδες μη σου πέσουν, είπε η αδελφή μας. Μύριζε, όμως, οξειδωμένη λαμαρίνα, μέντα, βύσσινο σάπιο και μούχλα. Είχε δίκιο ο Φώτης.
Ο Γιάννης Ξανθούλης γεννήθηκε στην Αλεξανδρούπολη. Σπούδασε δημοσιογραφία. Εργάζεται στο ραδιόφωνο κρατώντας δική του εκπομπή (sky radio - βλ. σχετικά) Κύρια ενασχόληση του είναι η πεζογραφία. Πρώτο του μυθιστόρημα το "Πεθαμένο Λικέρ" με μνήμες από τα παιδικά χρόνια δια μέσου της εξιστόρησης έργων και ημερών της οικογένειας Καρθαίου
Σταματήσαμε, μ' ένα νεύμα της Ραλλούς, καταμεσής σ' ένα ρεύμα φορτισμένο από αρώματα που θύμιζαν καρυδόφυλλα πατημένα στο μάρμαρο της εκκλησίας τη μέρα της Πεντηκοστής, κάτι που ήξερα να ξεχωρίζω από πολύ παλιά, μια κι έβρισκα συγκινητικό το γονάτισμα του εκκλησιάσματος πάνω στα καρυδόφυλλα. Μείναμε για μια μοναδική στιγμή κι οι τρεις ν' αφουγκραζόμαστε τους παράξενους τριγμούς και ήχους που έκαναν οι εγκαταλειμμένες συσκευές, λες και ξύπνησαν τιμής ένεκεν, το απόγευμα των Χριστουγέννων του '57, τυφλά αλκοολικά βατράχια που κοιμόνταν μισό αιώνα και βάλε και μας καλωσόριζαν.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο θα γίνει η πλατεία Αριστοτέλους

http://www.newsbeast.gr/files/temp/6CFB93B5CD5737BF32CB798D34FE0822.jpgΣε χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο θα μετατραπεί η πλατεία Αριστοτέλους την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, μετά από το σύμφωνο συνεργασίας που υπέγραψαν ο δήμος Θεσσαλονίκης και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο.

Πρόκειται να αξιοποιηθεί ολόκληρη η οδός και η πλατεία Αριστοτέλους, από τη θάλασσα έως την οδό Εγνατία.

Μεταξύ άλλων, θα τοποθετηθεί φωτεινό πλωτό δέντρο αστεριών μέσα στη θάλασσασυστοιχία τεσσάρων δέντρωνπαγοδρόμιο, τρενάκικαρουζέλδημιουργικό εργαστήριοταχυδρομικό κουτί για τα γράμματα των παιδιών προς τον Άγιο Βασίλη.


Η NASA στέλνει σούπερ όχημα στον Κόκκινο Πλανήτη


ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η ΕΚΤΟΞΕΥΣΗ

Νέο όχημα της Διαστημικής Υπηρεσίας ξεκίνησε το Σάββατο το ταξίδι του προς τον Άρη. Στόχος του να ανακαλύψει σημάδια ύπαρξης ζωής

Ένας άντρας σου αποκαλύπτει μερικά χρήσιμα αντρικά μυστικά...

Ο πιο καλαίσθητος και αξιόπιστος ώμος να γείρεις το κεφάλι σου, το στωικό αυτί που βρίσκεται εκεί για να ακούσει κάθε σου πρόβλημα, το απαλό χέρι που θα σε παρηγορήσει σε μια δύσκολη στιγμή, αλλά και το στοργικό βλέμμα που θα σε ηρεμήσει και θα σε καθησυχάσει. Τα κομμάτια του puzzle φτιάχνουν ένα και μόνο υπέρχο πλάσμα. Τη γυναίκα! 

Και αναρρωτιέμαι! Αφού μπορείς να κάνεις όλα αυτά με τόση άνεση και χάρη, γιατί δεν μπορείς να μάθεις τους άνδρες; Αποφάσισα να σε βοηθήσω λίγο λοιπόν και να σου εξηγήσω μερικά πραγματάκια... 

Ποιοι δημοσιογράφοι θα είναι υποψήφιοι με την ΝΔ!

Πολύ μεγάλος θα είναι ο αριθμός των υποψήφιων βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας στην επόμενη εκλογική αναμέτρηση, που θα προέρχονται από τον χώρο της δημοσιογραφίας. Τόσο στη Β' Αθηνών όπου ενδεχομένως ο αριθμός των εκπροσώπων του Τύπου μπορεί να φτάσει τους 6 ή και τους 7 όσο και σε πολλές περιφέρειες της χώρας υπάρχει πληθώρα υποψηφίων για τα γαλάζια ψηφοδέλτια.
Ηδη στην Κ.Ο. της Ν.Δ. ο δημοσιογραφικός κόσμος εκπροσωπείται από τον Πάνο Παναγιωτόπουλο (Β' Αθήνας, τη Φωτεινή Πιπιλή (Α' Αθήνας), τον Σίμο Κεδίκογλου (Εύβοιας), τον Αργυρη Ντινόπουλο (Β' Αθήνας) και τον Κώστα Γκιουλεκα (Α' Θεσσαλονίκης).
Τώρα, πολλοί ακόμα και μάλιστα από τους πλέον αναγνωρίσιμους προετοιμάζονται να ενταχθούν στα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας όταν προκηρυχθούν εκλογές. Μια από τις περιφέρειες που έχει συγκεντρώσει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον -σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida.gr- είναι η Α' Πειραιά όπου μετά την αποχώρηση του Βασίλη Μιχαλολιάκου, οι πιθανότητες εκλογής για τους υποψήφιους. βουλευτές έχουν μεγαλώσει σημαντικά.
Τα δυο ονόματα από τον δημοσιογραφικό χώρο που ακούγονται πιο έντονα είναι αυτά του Γιώργου Αυτια (ALTER) και του Γιώργου Σαραντάκου (MEGA). Και οι δύο δεν έχουν κρύψει ότι κινούνται στον χώρο της Κεντροδεξιάς, έχουν σχέσεις με τον Πειραιά και έχουν συζητήσει στο παρελθόν την πιθανότητα να πολιτευθούν.
Ο Γιώργος Σαραντάκος μπορεί να μην είναι τόσο γνωστός όσο ο Γιώργος Αυτιάς αλλά έχει το πλεονέκτημα να είναι φανατικός φίλαθλος του Ολυμπιακού και τακτικός θαμώνας στο Καραϊσκάκη.
Ο Γιώργος Αυτιάς αν και μένει στον Πειραιά και συγκεκριμένα στην Αμφιάλη, δεν έχει κρύψει ποτέ ότι είναι φίλαθλος του ΠΑΟΚ. Για τον Γιώργο Αυτιά πάντως είναι ανοικτός και ο δρόμος της Σάμου όπου οι πιθανότητες εκλογής του είναι πολύ μεγάλες.
Η Μαριάννα Πυργιώτη που εγκατέλειψε τη μάχιμη δημοσιογραφία για να αναλάβει την Γραμματεία Διεθνών Σχέσεων της Νέας Δημοκρατίας θεωρείται βέβαιο ότι θα είναι υποψήφια βουλευτής στις επόμενες εκλογές. Πιθανότατα στην Β Αθηνών καθώς είναι ένα ιδιαίτερα αναγνωρίσιμο πρόσωπο.
Στη Β' Αθηνών, ένα ακόμα πρόσωπο από τον δημοσιογραφικό χώρο που θα διεκδικήσει την εκλογή του είναι η Αννα Καραμανλή (ΕΡΤ). Αθλητική συντάκτρια από τις πλέον γνωστές και παρουσιάστρια επί χρόνια της «Αθλητικής Κυριακής» θα ήταν ήδη βουλευτής αν δεν είχε μπει βέτο από νυν βουλευτές της ίδιας Περιφέρειας το 2009.
Ένα ακόμα από τα ονόματα που ακούγονται εγια τη Β Αθηνών είναι αυτό του Νίκου Στέφου ο οποίος ήταν υποψήφιος δήμαρχος Νέας Σμύρνης με το χρίσμα της Ν.Δ. στις τελευταίες δημοτικές εκλογές ενω πιθανότατα να πολιτευθεί ξανά και η πρώην βουλευτής Σοφία Βούλτεψη.
Στην Α' Αθηνών θα είναι κατά πάσα πιθανότητα υποψήφιος ο Μανώλης Μαυρομάτης ο οποίος έχει διατελέσει ευρωβουλευτής ενώ στην Α' Θεσσαλονίκης θα πολιτευθεί ο Κώστας Μαργαρίτης.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του iefimerida.gr στην Ηλεία, τη θέση του δημοσιογράφου Γιώργου Κοντογιάννη ο οποίος προσχώρησε στη Δημοκρατική Συμμαχία της Ντόρας Μπακογιάννη αναμένεται να πάρει ένας άλλος δημοσιογράφος, ο Διαμαντής Σεϊτανίδης. Στην Αχαΐα, θα υπάρχουν τουλάχιστον δυο δημοσιογράφοι που θα διεκδικήσουν βουλευτική έδρα. Η Νατάσα Ράγιου η οποία είχε εκλεγεί και στο παρελθόν αλλά και ο Δημήτρης Τριανταφυλλόπουλος ο οποίος στις τελευταίες αυτοδιοικητικές εκλογές ήταν υποψήφιος δήμαρχος Αιγιαλείας.
Τέλος, σιγουρη παρουσία στη Βουλή θα είναι αυτή του εκπροσώπου Τύπου της Ν.Δ. Γιάννη Μιχελάκη ο οποίος θα είναι στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας ενώ ο σύμβουλος του Αντώνη Σαμαρά Γιώργος Χαρβαλιας, πρώην διευθυντής στην εφημερίδα Εθνος, κατά πάσα πιθανότητα θα παραμείνει στο πλευρό του προέδρου με κάποια θεσμική ιδιότητα αλλά μάλλον δεν θα πολιτευθεί. 
πηγή; iefimerida

Εκλογές το αργότερο μέχρι το Μάρτη

«Εκλογές το αργότερο μέχρι το Μάρτη» λέει η ΝΔΑνοιχτό το ενδεχόμενο μικρής παράτασης του χρόνου διεξαγωγής των εκλογών, το αργότερο …
μέχρι την πρώτη Κυριακή του Μαρτίου, αφήνουν ο «γαλάζιος» υφυπουργός Υγείας, Δημήτρης Βαρτζόπουλος και ο Γραμματέας Προγράμματος της ΝΔ, Ευριπίδης Στυλιανίδης.
Όπως τόνισε ο κ. Στυλιανίδης, η κυβέρνηση Παπαδήμου θα πρέπει να φέρει εις πέρας την αποστολή της όπως ορίζουν τα χρονοδιαγράμματα που έθεσε ο υπουργός Οικονομικών. «Αυτός προσδιόρισε το χρόνο. Μία βδομάδα πριν ή μία βδομάδα μετά δεν έχει τόση μεγάλη σημασία. Σημασία έχει να επιτευχθεί ο στόχος και αμέσως μετά να πάμε σε εκλογές», προσέθεσε.

Αγαπημένοι Θεατρικοί Μονόλογοι - Δόνα Ροζίτα (Φ.Γκ. Λόρκα)


ΔΟΝΑ ΡΟΖΙΤΑ

Τόσα χρόνια συνήθισα να ζω έξω από μένα και να συλλογιέμαι πράματα που ήταν πολύ μακριά. Και τώρα που όλα αυτά δεν υπάρχουν πια, γυρίζω και ξαναγυρίζω στο ίδιο παγωμένο μέρος, γυρεύοντας μια πόρτα για να βγω δίχως ν’ ανταμώσω κανένα. Τα ’ξερα όλα... Το ’ξερα πως είχε παντρευτεί. Κάποια σπλαχνική ψυχή βρέθηκε να μου το πει. Μα και τότε, σαν διάβαζα τα γράμματα που μου ’στελνε, ζούσα μέσα σ’ ένα ψεύτικο όνειρο, γεμάτα λυγμούς, που και μένα την ίδια με φόβιζε. Αν δεν είχε μιλήσει ο κόσμος κι αν όλοι εσείς δεν το ξέρατε, αν δεν το ξερε άλλος κανείς από μένα, τα γράμματά του και τα ψέματά του θα θρέφανε τ’ όνειρό μου όπως και τον πρώτο χρόνο που ’φυγε. Μα όλοι το ξέραν και με δαχτυλοδείχναν, και το σεμνό το ύφος της αρραβωνιασμένης ήτανε γελοίο, κι η παρθενικιά μου βεντάλια κωμικιά. Κάθε χρόνος που ’φευγε, ήταν σαν ένα ακριβό φυλαχτό που μου τραβάγαν απ’ το λαιμό.
Και σήμερα παντρεύεται η μια μου φίλη, κ’ ύστερα η άλλη, κ’ η άλλη, κι αύριο έχει παιδί κι αναθρέφει κ’ έρχεται να μου δείξει τους βαθμούς του, κ’ έχουν όλες καινούργια σπιτικά και καινούργια τραγούδια — κι εγώ μένω ανάλλαχτη, με την ίδια πάντα τρεμούλα μες στην καρδιά — και ίδια πάντα όπως και πρώτα, να κόβω το ίδιο γαρίφαλο, να κοιτάζω τα ίδια σύννεφα.

Και τη μέρα, σαν βγαίνω στο δρόμο, νιώθω πως δε γνωρίζω πια κανένα. Τ αγόρια και τα κορίτσια με προσπερνάν γιατί κουράζομαι και περπατάω σιγά — κ’ ένα απ’ τ’ αγόρια λέει «Να η γεροντοκόρη» — κ’ ένα άλλο, όμορφο, με σγουρά μαλλιά, απαντάει «Αυτή έχει μείνει στο ράφι». Κ εγώ τ’ ακούω, και δεν μπορώ να φωνάξω. μα προχωράω με το στόμα γεμάτο φαρμάκι και μ’ έναν αβάσταχτο πόθο να φύγω μακριά, να βρω μια γωνιά να βγάλω τα παπούτσια μου, να ξαποστάσω και να μη σαλέψω από κει ποτέ πια.

Είμαι γριά... Χτες σ’ άκουσα να λες στη Νένα πως μπορώ ακόμα να παντρευτώ. Αυτό είναι αδύνατο. Βγάλ’ το απ’ το νου σου. Έχασα πια την ελπίδα να παντρευτώ κείνον που αγαπούσα μ’ όλη μου την ψυχή — κείνον που αγαπούσα — κείνον... που αγαπώ... Όλα τέλειωσαν... κι ωστόσο, μόλο που ξέρω πως είναι χαμένο το όνειρό μου, κοιμάμαι και ξυπνάω έχοντας εδώ μέσα μου κάτι φοβερό: μια νεκρή ελπίδα. 

Θέλω να φύγω μακριά και να μη βλέπω κανένα, να ’συχάσω, να μη σκέφτομαι. Δεν έχει τάχα το δικαίωμα μια δυστυχισμένη ν’ ανασάνει ;... Κι όμως η ελπίδα με κυνηγάει ακόμα, με σκοτώνει. Σαν λύκος μισοπεθαμένος, που απλώνει τα νύχια για στερνή φορά. 

Back To Black Amy Winehouse


Back To Black
He left no time to regret
Kept his dick wet
With his same old safe bet
Me and my head high
And my tears dry
Get on without my guy
You went back to what you knew
So far removed from all that we went through
And I tread a troubled track
My odds are stacked
I'll go back to black...
We only said goodbye with words
I died a hundred times
You go back to her
And I go back to...
I go back to us...
I love you much
It's not enough
You love blow and I love puff
And life is like a pipe
And I'm a tiny penny rolling up the walls inside
We only said goodbye with words
I died a hundred times
You go back to her
And I go back to...
black.. black... black... black... black... black... black...
I go back to...
I go back to...
We only said good-bye with words
I died a hundred times
You go back to her
And I go back to...
We only said good-bye with words
I died a hundred times
You go back to her
And I go back to...                                          ...black...
                                                                        Amy Winehouse

Δεν έχασες χρόνο για λύπες
κράτησες τη σάρκα σου υγρή
ποντάροντας εκ του ασφαλούς.

Κράτησα το κεφάλι μου ψηλά
στέγνωσα τα δάκρυά μου.
Συνεχίζω χωρίς εσένα
γύρνα πίσω κει που ξέρεις
τόσο μακριά απ όσα περάσαμε μαζί.

Και περπατώ σε κολασμένο δρόμο
μ ελάχιστες πιθανότητες
Γυρίζω πίσω στο μαύρο...

Αποχαιρετιστήκαμε μόνο με λέξεις
Πέθανα εκατό φορές
Γύρνα εκεί
κι εγώ γυρνώ...

                           ...γυρνάω πίσω σε μας...

Σ' αγαπώ πολύ
αυτό δεν σου 'ναι αρκετό
Αγαπάς το εφήμερο κι εγώ το διαρκές
κι η ζωή είναι σα μια σωλήνα
κι εγώ ένα μικρό νόμισμα που κυλά στα τοιχώματά της

Αποχαιρετιστήκαμε μόνο με λέξεις
πέθανα εκατό φορές
γύρνα εκεί
κι εγώ γυρνώ...

                     ...γυρνάω πίσω...

μαύρο... μαύρο... μαύρο... μαύρο... μαύρο... μαύρο... μαύρο...

                     ...γυρνάω πίσω...

                                                       ...γυρνάω πίσω...

Αποχαιρετιστήκαμε μόνο με λέξεις
Πέθανα εκατό φορές
Γύρνα εκεί
κι εγώ γυρνάω πίσω...
                                        ...στο μαύρο...

Πέδρο Χουάν Γκουτιέρες – Η βρώμικη τριλογία της Αβάνας

Εκείνη η επίμονη αναζήτηση της εσωτερικής γαλήνης μου είχε κάνει ζημιά. Δεν ξέρω ποιος στο καλό μού έβαλε αυτή την ιδέα στο κεφάλι. Για να ζήσεις με εσωτερική γαλήνη πρέπει να είσαι ηλίθιος. Ή όχι; (σ. 52)
Φάκελος φιλοξενούμενου: Γέννηση στην Κούβα (Ματάνσας, 1950). Η 26ετής δημοσιογραφική και εκφωνητική θητεία του στην κουβανέζικη ραδιοτηλεόραση διακόπηκε μετά από το ταξίδι του στη Βαρκελώνη για την προώθηση του βιβλίου αυτού (1998). Απολύθηκε χωρίς καμία εξήγηση, ενώ οι συνάδελφοί του στην τηλεόραση σταμάτησαν να τον χαιρετούν στο δρόμο και να αισθάνεται “ένα φάντασμα της Αβάνας”. Έτσι η Βρόμικη τριλογία απαγορεύτηκε στη χώρα, ενώ το τελευταίο του Animal Tropical (κυκλοφορεί από τις ίδιες εκδόσεις με τίτλο Ο έρωτας νοστάλγησε την Κούβα) μοσχοπουλάει και εκεί, αναγκάζοντάς μας να συμπεράνουμε πως οι ερωτικές μυθιστορίες ποτέ δεν ενοχλούσαν τους Κουβανούς, αρκεί να μην συνδυάζονται με πολιτικές αμφισβητήσεις του παραδείσου τους.
Χρονoγραφικό: 1994-1997, στην καρδιά της περιόδου οικονομικής κατάρρευσης της χώρας και κατακόρυφης πτώσης του βιοτικού επιπέδου των Κουβανών λόγω της διάλυσης της Σοβιετικής Ένωσης και της παύσης κάθε οικονομικής βοήθειας.

Ντάριο Φο – ο έρωτας και η ειρωνεία. τέσσερις ιστορίες.


«Όλα είναι θέατρο…τίποτα δεν είναι τυχαίο» ομολογεί μες τον χειμαρρώδη λόγο της η τσιρκολάνα ενός διηγήματος εδώ και η παραδοχή δεν αφορά μόνο τις δικές της υποκριτικές τελετουργίες αλλά και την ίδια την γραφή του Φο. Γιατί εκτός από την σεσημασμένη θεατρογραφία του, ο Μπουφφόνος Παραμυθάς παραμερίζει πλήρως κουίντες και παραπετάσματα ξεγυμνώνοντας ρόλους και συμπεριφορές.
Η «Ελοΐζα» εισάγεται από τον καθηγητή Αμπελάρντο στην μαγεία της τέχνης της αφήγησης και παγιδεύεται στο παίγνιο του αντίλογου σε κάθε κανόνα και της άλλης αλήθειας πίσω από την φανερή∙ στην ιδέα πως «η κάθε λογική μπορεί ν’ αποδειχτεί παράλογη και η κάθε τρέλα, λογική». Ο καθηγητής με τη σειρά του παραδίδεται στο πάθος, αποκαλύπτει το απατηλό του σχέδιο και αποχωρεί συντετριμμένος, εκείνη τον αναζητά και η επιστροφή του σηματοδοτεί την ερωτοτροπία τους στην κορυφή του κόσμου: στις σκαλωσιές της Νοτρ Νταμ και στις λινάτσες πάνω απ’ το κενό. Το σκληρό τίμημα της ύβρεως (η οριστική στέρηση των γενετήσιων απολαύσεων, καθώς ο ευνουχισμένος άνδρας θα απαιτήσει τον μοναστηριακό εγκλεισμό της ερωμένης του) θα τους αφήσει με μόνο κληροδότημα τις βασανιστικές μνήμες της ανεπίστροφης ερωτικής ζωής.

Χούλιο γιαμαθάρες – στη μέση του πουθενά

Για μας που θέλουμε λογοτεχνικούς ήρωες καθημερινούς και συνηθισμένους, έστω κάτι σαν κι εμάς, το διήγημα αποτελεί την προσφορότερη δεξαμενή. Εκεί, συνήθως, αποκαθίσταται η ισορροπία ανάμεσα στους αφανείς “αντι-ήρωές” τους και στους ιδιόμορφους πρωταγωνιστές πολλών μυθιστορημάτων.
Τα επτά σύντομα διηγήματα του Χ.Γ. τιμούν τέτοια οικεία σε μας πρόσωπα, Ο συγγραφέας ρίχνει κι άλλο φως στη χαρακτηροθήκη του:Έχω επιλέξει τόσο στη λογοτεχνία όσο και στη ζωή να βρίσκομαι κοντά στους πιο αδύναμους, σε αυτούς που δεν έχουν φωνή, σε εκείνους που δεν ακούει κανείς. Οι ισχυροί δεν έχουν ανάγκη, έχουν πολλούς υπηρέτες.
Όμως αυτή η αναγνωρισιμότητα των φιγούρων εδώ δεν είναι παρά η αρχή: αυτό που μας κάνει να απολαμβάνουμε τις περιπέτειές τους είναι το γεγονός πως τους πετυχαίνουμε σε μια οριακή τους στιγμή, στη μέση του πουθενά: το μέρος που, σύμφωνα με τον ίδιο, βρίσκεσαι όταν νοιώθεις ή είσαι εκτός τόπου και χρόνου. Μέχρι να κλείσουμε το βιβλίο έχουν φάει τα μούτρα τους, έχουν ταπεινωθεί, έχουν παίξει κρυφτό με την ησυχία τους (κι αδύνατο να την βρούν), έχουμε ξεκαρδιστεί (τουλάχιστο δύο φορές σε κάθε διήγημα), έχουμε κρυφά ψιθυρίσει “υπομονή, μαζί σου είμαι εγώ”! Πρόκειται, όπως μας αποκαλύπτει ο Γιαμαθάρες στην εισαγωγή, για φίλους του ή πρόσωπα που γνωρίζει και, αντί να τους αφιερώσει ένα διήγημα όπως συνηθίζεται, τους μετατρέπει σε πρωταγωνιστές των δικών τους ιστοριών, εν αγνοία τους, χωρίς να ξέρει αν θα τους άρεσε, ελπίζοντας όμως να τον συγχωρήσουν. Δεν πρόκειται αποκλειστικά για ιστορίες που έχουν ζήσει αλλά θα μπορούσαν κάλλιστα να τις έχουν ζήσει! Άνθρωποι χωρίς απαντήσεις, χωρίς συγκεκριμένο προορισμό.

Ράις χιούζ – νέα παγκόσμια ιστορία της ατιμίας

Αν κάποιες από τις φουσκωμένες ιστορίες που λέγονται γι’ αυτόν είναι αληθινές, τότε ήταν αρκετά πλούσιος για να αγοράσει κάθε ιστορικό της ατιμίας…
Προσωπικό ημερολόγιο: Η Παγκόσμια ιστορία της ατιμίας (Historia universal de la infamia) (1935) αποτελεί ένα από τα απολαυστικότερα βιβλία του Χόρχε Λουίς Μπόρχες. Το διάβασα πριν αρκετά χρόνια και με στοίχειωσαν καιρό οι απίστευτες ιστορίες που μαεστρικά ενορχήστρωνε ο καλλιγράφος συγγραφέας του. Επρόκειτο για επτά κείμενα αρχικώς δημοσιευμένα σε εφημερίδα της εποχής που λογοτεχνούσαν τη ζωή και τις αδιανόητες πράξεις επτά σπανίων ατίμων. Το βιβλίο εκείνο συμπληρωνόταν με ένα κλασικό διήγημα του συγγραφέα συν οκτώ μικρότερα κομμάτια που αποδίδονταν είτε ψεύτικα σε υπαρκτούς συγγραφείς, είτε ορθά σε ανύπαρκτους, σύμφωνα με την προσφιλή τακτική του ΧΛΜ να μας δουλεύει κανονικώς και με την πένα.

Η Ελλάδα ξεκινά παραγωγή... αυτοκινήτων!


Δεν είναι ανέκδοτο. Η Ελλάδα ξεκινά ξανά να παράγει αυτοκίνητα με πρωταγωνιστή την Βόρεια Ελλάδα. Στη Ραιδεστό μπαίνει ξανά μπροστά η παραγωγή των θρυλικών Pony ενώ στην Κατερίνη η Replicar θα παράγει Porsche. Το Pony είναι ένα αυτοκίνητο που μεσορανούσε τη δεκαετία του 70 και του 80. Τώρα η οικογένεια Κοντογούρη που έχει την εταιρεία NAMCO ξεκινά την παραγωγή στη Ραιδεστό Θεσσαλονίκης. Θα έχει νέο σχεδιασμό αλλά χαμηλή τιμή και τεράστια αντοχή.

Σύμφωνα με τον κ. Κοντογούρη η εταιρεία αναμένεται να δώσει δουλειά σε πολλή κόσμο στην περιοχή. Έγκριση τύπου πήρε - σύμφωνα με ανακοίνωση του ΛΑΟΣ - και η "REPLICAR HELLAS" που φτιάχνεi PORSCHE στην Κατερίνη. 
Η ανακοίνωση αναφέρει: "Αξίζει να σημειωθεί ότι - επίσης κατόπιν εντολών του Προέδρου του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρη προς τον Κ. Αϊβαλιώτη - το 2010 ετέθη προς τους κ. κ. Ρέππα και Τσιόκα (τότε Υπουργό και Γ.Γ. Μεταφορών, αντίστοιχα) το ζήτημα της έγκρισης τύπου και για άλλη μια 100% Ελληνική επιχείρηση κατασκευής αυτοκινήτων που εδρεύει στη Μακεδονία, την «REPLICAR HELLAS», η οποία φτιάχνει - κατόπιν αδείας της PORSCHE - ρέπλικες αυτών των φημισμένων Γερμανικών αυτοκινήτων στην Πιερία και κάνει εξαγωγές στην Ελβετία αλλά και στην ίδια την Γερμανία (!). Και γι’ αυτό το ζήτημα υπήρξε αίσια έκβαση και πλέον όποιος Έλληνας θέλει να δημιουργήσει μια Ελληνική επιχείρηση παραγωγής ή συναρμολογήσεως οχημάτων μπορεί να ενημερωθεί για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει με βάση το ΦΕΚ που έχει εκδοθεί".
newsit

AYTONOMO ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΠΟ, ΣΑΜΑΡΑ.

Σάββατο μεσημέρι και ο Αντώνης Σαμαράς, δεν επέλεξε ούτε να κατσει σπίτι του, ούτε να πάει για φαγητό σε κάποιο ήσυχο μέρος, απ αυτά που συνήθως επιλέγουν οι πολιτικοί αρχηγοί. Αντίθετα προτίμησε να κάνει παρέμβαση στην γενική συνέλευση του ξενοδοχειακού επιμελητηρίου Ελλάδας!
Ο κ.Σαμαράς , σύμφωνα με πληροφοριες, δε διάλεξε τυχαία να μιλήσει για τον ελληνικο τουρισμο τη δεδομένη χρονική στιγμή. Την εβδομάδα που μας πέρασε ο ελληνικός συνεδριακός τουρισμός δέχτηκε ένα ισχυρό πλήγμα με την ακύρωση σειράς συνεδρίων απο την Ευρωπαική καρδιολογικη ΕΤΑΙΡΙΑ.Το εξωφρενικό είναι μαλιστα ότι η συγκεκριμένη ιατρική εταιρεία επικαλέστηκε λόγους ασφαλείας και οικονομικής αστάθειας της Αθήνας!
Ο Αντώνης Σαμαράς και λόγω της εμπειρίας του, ως υπουργός Πολιτισμού, αλλά και λόγω φύσεως, έχει μεγάλη ευαισθησία σε τέτοια θέματα. Κάτι που είχε φανεί και στην ομιλια του στην ΔΕΘ, όπου είχε κάνει εκτενή αναφορά στον τρόπο με τον οποίο η Ελλάδα, θα εκμεταλλευτεί τις σπάνιες δυνατότητες που έχει σε αυτους τους τομείς,του πολιτισμού και του τουρισμού.
Ο πρόεδρος της ΝΔ μάλιστα, δεσμεύτηκε πως ως πρωθυπουργός θα κάνει αυτόνομο υπουργείο τουρισμού,πλήρη άρση του καμποτάζ, και ο ΦΠΑ θα πάει στο 4,5%, στέλνοντας για μια ακόμη φορά μήνυμα, πως η Ελλάδα  πρέπει να ξυπνήσει τον κοιμώμενο γίγαντα, που λέγεται τουρισμός...

«Πρωτόκολλα - Οδηγίες Συνταγογράφησης»ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΒΑΡΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ


Θα ήθελα να σας καλημερίσω και να ζητήσω εκ των προτέρων συγγνώμη και για το πολύ σύντομο της παρεμβάσεως και για την άμεση αναχώρηση και για την αποφυγή χαιρετισμού που σίγουρα θα ήταν πολύ ενδεδειγμένη και υποχρεωτική.
Επιτρέψτε μου, λοιπόν, μόνο δύο επισημάνσεις. Είναι απολύτως βέβαιον ότι είναι απολύτως απαραίτητη η ύπαρξη και guidelines και θεραπευτικών πρωτοκόλλων ελληνικών. Είναι αυτονόητος υποχρέωση της επιστημονικής Κοινότητας η οποία έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί πριν από πάρα πολύ καιρό και το γεγονός ότι ολοκληρώνεται τώρα τιμά όλους αυτούς που συνέβαλαν ανιδιοτελώς όπως μαθαίνω στην ολοκλήρωση αυτή, ή εν πάση περιπτώσει στη συνέχιση αυτού του πραγματικά τεράστιου έργου.
Είναι αυτονόητος υποχρέωση της πολιτείας και δη της διοικήσεως να συνοδεύσει αυτή την επιστημονική εργασία με την παροχή όλων εκείνων των οικονομικών, οικονομοτεχνικών στοιχείων που θα επιτρέψουν την κοστολόγηση και των ιατρικών πράξεων αλλά και της φαρμακευτικής δαπάνης, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στα ελληνικά δεδομένα, δηλαδή στο ύψος των ασφαλίστρων που πληρώνουν οι Έλληνες πολίτες, αλλά και στις δημοσιονομικές ανάγκες που δυστυχώς αυτή τη στιγμή βιώνει η χώρα υπό τη γνωστή τους  μορφή.
Τι σημαίνει αυτό εδώ. Σημαίνει ότι η δουλειά που κάνετε μπορεί να αποδειχθεί και πρέπει να αποδειχθεί ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο πολιτικής. Ασχέτως ποια ιδεολογική βάση εκκινήσεως υπάρχει, το εργαλείο αυτό πρέπει να υφίσταται έτσι ώστε να βοηθά τους πολιτικούς να παίρνουν σωστές αποφάσεις.
Κλείνοντας θέλω να πω ότι από δικής μου πλευράς ελπίζω ότι αυτό το εργαλείο θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μια πιο φιλελεύθερη, πιο αποδοτική πολιτική ιδίως στον τομέα της αμοιβής των εργαζομένων ιατρών για εν γένει υγειονομικών και στο πρωτοβάθμιο και στο δευτεροβάθμιο σύστημα υγείας, κάτι που προσωπικά θεωρώ ότι είναι το επόμενο διακύβευμα, το επόμενο καθήκον της επόμενης ημέρας.
Σας ευχαριστώ και σας εύχομαι πολλή και καλή δουλειά.

Είμαστε e-ψεύτες


Έρευνα του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης αποκαλύπτει ότι όταν επικοινωνούμε εξ αποστάσεως, με e-mail ή μηνύματα, τείνουμε να λέμε περισσότερα ψέματα σε σύγκριση με την διαπροσωπική επικοινωνία. Στο πλαίσιο της έρευνας 220 φοιτητές διεξήγαγαν 15 συνομιλίες μέσω e-mail ή μηνυμάτων ή πρόσωπο με πρόσωπο για 15 λεπτά με αγνώστους.

Διαπιστώθηκε ότι όσοι επικοινωνούσαν μέσω e-mail ψεύδονταν πέντε φορές πιο συχνά σε σύγκριση με εκείνους που συνομιλούσαν πρόσωπο με πρόσωπο. Επίσης, όσοι επικοινωνούσαν μέσω μηνυμάτων sms έλεγαν ψέματα τρεις φορές πιο συχνά σε σύγκριση με εκείνους που μιλούσαν πρόσωπο με πρόσωπο.

Όπως είναι προφανές οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η απόσταση μας κάνει πιο ψυχρούς και διευκολύνει την παραποίηση ή την απόκρυψη στοιχείων, ενώ όταν είμαστε κοντά στο συνομιλητή μας, μας είναι δύσκολο να κάνουμε κάτι που δεν επιτρέπεται, όπως το να πούμε ψέματα.

Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Applied Social Psychology.

Ψηφίστε σε αμερικάνικο σάιτ για την ελληνικότητα της Μακεδονίας!


Σε όλη την Ελλάδα και όχι μόνον!
Ψηφίστε...
ΟΛΟΙ! Στην παρακάτω  Aμερικανική τοποθεσία, γίνεται «δημοσκόπηση» για το αν η Μακεδονία είναι Ελληνική ή όχι.    Mπείτε, ψηφίστε και διαδώστε το σε όσους ξέρετε!  http://www.topix.com/forum/world/macedonia/TAAAAFN23PMGMJ147


Η Ανοιχτή επιστολή Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ στον ελληνικό λαό μέσα από την Α1

Ανοιχτή επιστολή στον ελληνικό λαό και στην τρόικα μέσω της εφημερίδας του κόμματος "Άλφα ΕΝΑ" απευθύνει ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης, εξηγώντας γιατί λέει ναι στη δανειακή σύμβαση με στόχο να μην χρεοκοπήσει η χώρα.
Η επιστολή κοινοποιείται, στον πρόεδρο του Eurogroup Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, στον επίτροπο Όλι Ρεν, στον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Μάριο Ντράγκι, στην επικεφαλής του ΔΝΤ Κριστίν Λανγκάρντ, στον πρόεδρο τους Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Χέρμαν βαν Ρομπάι και στον Πρόεδρο και τα μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.


"Δεν μπορείς να είσαι παράτολμος για την πατρίδα σου"
Η δισέλιδη επιστολή του κ. Καρατζαφέρη τιτλοφορείται "παράτολμο το όχι στο ναι, ριψοκίνδυνο το ναι στο όχι".
Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ σημειώνει ότι μπορείς να είσαι παράτολμος και ριψοκίνδυνος για τον εαυτό σου, δεν διακαιούσαι όμως να είσαι για την οικογένειά σου και προπαντός για την πατρίδα σου.
Στην επιστολή του, ο Γιώργος Καρατζαφέρης, κάνει μια αναδρομή σε όσα μας οδήγησαν ως εδώ, σημειώνοντας ότι "από τα δυσβάστακτα δάνεια, προϊόν επιπόλαιων αποφάσεων και κοντόφθαλμων πελατειακών πολιτικών του παρελθόντος, φτάσαμε στην επαιτεία".
Όπως αναφέρει ο κ. Καρατζαφέρης, η Ευρώπη μας έδωσε πολλά, με τα διάφορα "πακέτα", αλλά και εμείς τους δώσαμε πολλά, καταναλώνοντας τον μισθό μας σε δικά τους πολυκαταστήματα, κάτι που οδήγησε σε λουκέτο σε χιλιάδες μικρές ελληνικές επιχειρήσεις.
Αφού επαναλαμβάνει ότι η υπερψήφιση του Μνημονίου από το ΛΑΟΣ το 2010 ήταν πράξη σοβαρότητας και υπευθυνότητας, σημειώνει ότι η διαχείρισή του σκόνταψε στις ενδοκομματικές αγκυλώσεις της προηγούμενης κυβέρνησης, με αποτέλεσμα να εκτεθούμε στα μάτια των δανειστών μας, οι οποίοι στη συνέχεια κινήθηκαν στα όρια του εκβιασμού.
"Ή υπογράφετε ή δεν σας εκχωρούμε την συμφωνηθείσα δια του αρχικού μνημονίου 6η δόση" ήταν το δίλημμα σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ.
Η τρόικα και οι υπογραφές
Στη συνέχει ο Γιώργος Καρατζαφέρης αναφέρεται στους λόγους που τον οδήγησαν στην ανοικτή επιστολή προς τον ελληνικό λαό και την τρόικα.
"Κατά την επίσκεψη τις τρόικας στο γραφείου μου στη Βουλή, εξήγησα ότι η αδιαλαξία και η ανελαστικότητα κάποιων αποφάσεών τους, είναι δυνατόν να δημιουργήσουν στο εκλογικό σώμα αντανακλαστικά απόρριψης, που θα μπορούσαν αν οδηγήσουν στην επικράτηση μιας ακραίας ρητορικής για έξοδο από την Ευρώπη και το Ευρώ..." αναφέρει ο κ. Καρατζαφέρης και προσθέτει:
"Λαμβανομένων υπόψη όλων των ανωτέρω, μου έχει δημιουργηθεί η βεβαιότητα ότι η εμμονή εγγράφου διαβεβαίωσης επέχει θέση σύμβασης μεταξύ αιτούντων την υπογραφή και των υπογραφόντων...ως εκ τούτου, Ελληνίδες και Έλληνες, προκειμένουν να αποσοβηθούν τεχνητοί και ουσιαστικοί κίνδυνοι για τους μισθούς και τις συντάξεις εκατομμυρίων συμπατριωτών, διαβεβαιώνω ότι η συμμετοχή μας στην κυβέρνηση του κ. Παπαδήμου, επιβεβαιώνει τη στήριξή του πολυετούς προγράμματος προσαρμογής και προσυπογράφει τις πολιτικές της 5ης αναθεώρησης του Μνημονίου, μετά των υπολοίπων κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνηση.
Ο Γιώργος Καρατζαφέρης στην επιστολή του διαβεβαιώνει ότι θα στηρίξει την κυβέρνηση μέχρι να ολοκληρώσει το έργο της, που είναι η εφαρμογή των αποφάσεων της Συνόδου Κορυφής της 26ης Οκτωβρίου, συμπεριλαμβανομένων των οικονομικών επιλογών και εύχεται να "ολοκληρωθούν οι σταθεροποιητικές διαδικασίες μέσα στα χρονικά όρια (19 Φεβρουαρίου).
"Να τερματίσουμε ακμαίοι..."
Ο κ. Καρατζαφέρης κλείνοντας την επιστολή του, απευθύνει μήνυμα ελπίδας στον ελληνικό λαό, καλώντας τους πολίτες να μείνουν όρθιοι.
"Ελληνίδες και Έλληνες, πρέπει να μείνουμε ζωντανοί και όρθιοι...τα παθήματα να γίνουν μαθήματα. Ένα μάθημα που πρέπει να το τυπώσουμε βαθιά στη μνήμη μας, εκλογείς και εκλεγόμενοι" σημειώνει και προσθέτει:
"Προσεύχομαι στο Θεό να μας βοηθήσει και να ευλογήσει την προσπάθεια για αναγέννηση του τόπου. Να γυρίσουμε ξανά σε σελίδες άξιες της Ιστορίας και του Πολιτισμού μας. Να καταδείξουμε ότι η χώρα των Ολυμπιακών Αγώνων, της Φιλοσοφίας, της Ιατρικής, του Ομήρου, του Σοφοκλή, του Ευριπίδη, του Αισχύλου, του Περικλή, του Ιπποκράτη, του Σωκράτη, του Πλάτωνα, του Αριστοτέλη, του Πυθαγόρα, του Θεμιστοκλή, του Λεωνίδα των 300, του Μ. Αλεξάνδρου είναι παρούσα.
Και ευχόμαστε, αυτοί που έχουν σήμερα την τύχη μας στα χέρια τους, να λειτουργήσουν μέσα από τις παγκόσμιες και διαχρονικές αποδοχές, διδαχές των προγόνων μας. Εμείς, αχθοφορούντες το Πνεύμα των Αρχαίων Αθηναίων και την πειθαρχία των Αρχαίων Σπαρτιατών, πρέπει να τερματίσουμε ακμαίοι τη σκληρόβατη Μαραθώνια διαδρομή.
Αλήθεια, πόσο εύηχο θα μπορούσε να είναι μετά από 2.500 χρόνια το -ΝΕΝΙΚΗΚΑΜΕΝ;"