Τετάρτη, 12 Απριλίου 2017

ΕΓΩ; ΕΣΥ...[απόσπασμα] του ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ

ΚΟΥΡΤ: Σκέφτομαι τη ζωή μου… Κάποτε δεν είχα δουλειά, δεν είχα λεφτά, αλλά είχα πολύ χρόνο για να τρώω, να ζω, να έχω σχέσεις, να πηγαίνω διακοπές, να γελάω, να είμαι χαρούμενος, ευτυχισμένος…
Τώρα, έχω δουλειά, έχω χρήματα,
αλλά δεν προλαβαίνω, ούτε να τρώω στο σπίτι μου, ούτε να ζω, ούτε να πηγαίνω διακοπές, ούτε να είμαι χαρούμενος… έχω εγκλωβιστεί στα προβλήματα της καθημερινότητας…
ΧΕΛΜΟΥΤ: Όταν δεν έχεις τίποτα, τα έχεις όλα.
ΚΟΥΡΤ: Και όταν τα έχεις όλα, φτάνει η στιγμή, που νοιώθεις, ότι δεν έχεις απολύτως τίποτα. Ότι  δε μπορείς να κάνεις τίποτα…
ΧΕΛΜΟΥΤ: Όταν νομίζουμε ότι τα έχουμε όλα, δεν έχουμε χρόνο για αυτά που πραγματικά θέλουμε…
ΚΟΥΡΤ: Αυτό δεν είναι η απόλυτη αποτυχία;

ΧΕΛΜΟΥΤ: Μήπως κάτι δεν κάνουμε καλά;