Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2017

ΑΣ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ....ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ!!!!!

Γιατί οι παντρεμένοι είναι πιο παχουλοί από τους ανύπαντρους; - Οι ανύπαντροι βλέπουν τι έχει στο ψυγείο
και πηγαίνουν στο....κρεβάτι.
Oι παντρεμένοι βλέπουν τι έχει στο κρεβάτι
και πηγαίνουν στο ψυγείο...
 

.............................................
Μπαίνει ένας ληστής σε μια τράπεζα

και λέει στον ταμεία να του δώσει όλα τα λεφτάd Εκείνος τα δίνει και... 
 ο ληστής τον πυροβολείe Φεύγοντας λέει στον 1o πελάτη: Είδες τίποτα? 
Απάντηση: Ε κάτι είδα... 
Τον πυροβολεί και μετά λέει στον 2ο πελάτη: 
Εσύ είδες τίποτα? 
Απάντηση: Ε κάτι λίγο είδα... 
Τον πυροβολεί κι αυτόν και στη συνέχεια γυρνάει σε έναν 3ο πελάτη και του λέει: 
Εσύ είδες τίποτα? 
Απάντηση: Εγώ δεν είδα τίποτα αλλά..... η γυναίκα μου τα είδε όλα!!


.....................................




*Πως καταλαβαίνεις ότι ένας άντρας ετοιμάζεται να πει κάτι έξυπνο;
Αρχίζει με την φράση ' Η γυναίκα μου είπε ...;..
........................................
*Γυναίκες και άντρες γεννήθηκαν ίσοι.
Οι γυναίκες όμως εξακολουθούν να εξελίσσονται..!
................................
*Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του συζύγου και του εραστή ;
25 κιλά ...
..................................
Μπαίνει ένας τυπάς σε ένα μπαρ-εστιατόριο και ζητάει μία μπύρα.
Μπάρμαν: Ορίστε η μπύρας κύριε 
Τυπάς: Πόσο έχει;
Μπάρμαν: 0.01 ευρώ!
Τυπάς: ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ; Τόσο φθηνά; Μπράβο το κατάστημα...Από φαγητό τί έχετε;
Μπάρμαν: Έχουμε... πλήρες μενού με μπριζόλα, πατάτες και σαλάτα στα 0.03 ευρώ.
Τυπάς: Καλα ρε, εσείς είστε καταπληκτικοί! Που είναι ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού; Θέλω να τον συγχαρώ!
Μπάρμαν: Στον επάνω όροφο με την γυναίκα μου...
Τυπάς: Και τι κάνει εκεί;
Μπάρμαν: Ότι κάνω και εγώ στην επιχείρησή του...
..............................
Ένας παππούς πηγαίνει τη γριά του στο γιατρό. Αφού αυτός την εξετάζει, θέλοντας να πειράξει τον παππού του λέει. 
- Παππού υπάρχει πρόβλημα με την υγεία της γιαγιάς και θεραπεία είναι το sex. 
- Sex; τι εννοείς ρωτάει ο παππούς. 
- Sex παππού, του λέει ο γιατρός, δεν ξέρεις από sex; 
- A! sex! λέει ο παππούς. Και πόσο συχνά πρέπει; 
- Τουλάχιστον τρεις φορές τη βδομάδα, λέει ο γιατρός. 
- Δηλαδή; ρωτάει ο παππούς 
- ε να παππού, λέει ο γιατρός, ας πούμε Τρίτη Πέμπτη Σάββατο. 
- Λοιπόν παιδί μου, λέει ο παππούς, Τρίτη και Πέμπτη εντάξει αλλά το Σάββατο αποκλείεται να σου τη φέρνω.
.....................,..................
Ένα ζευγάρι παντρεμένο είκοσι ολόκληρα χρόνια ξαπλωμένοι στο κρεβάτι τους κουβεντιάζουν. 
- "Άντρα μου λέει η γυναίκα αν πεθάνω θα ξαναπαντρευτείς;" 
- "Δε νομίζω!" απαντάει εκείνος. 
- "Δηλαδή είσαι εναντίον του γάμου;", λέει η γυναίκα. 
- "Όχι!", αποκρίνεται εκείνος. 
- "Άρα του λέει θα... ξαναπαντρευτείς ε;" 
- "Ε μάλλον", λέει και εκείνος! 
- "Και τι, " του λέει, "θα κοιμάσαι με αυτήν στο ίδιο κρεβάτι που κοιμάσαι μαζί μου;" 
- "Ε μάλλον, " λέει αυτός; 
- "Και θα ακούει και τους δίσκους μου αυτή;" 
- "Ε μάλλον" λέει αυτός; 
- "Και θα φοράει και τα ρούχα μου;" 
- "Ε μάλλον", λέει αυτός; 
- "Και τι θα φοράει και τις γόβες μου;" 
- "Όχι αγάπη μου αυτή φοράει 39!", αποκρίνεται εκείνος.
...............................
Ο σύζυγος κάθεται στον καναπέ στο σαλόνι κάνοντας συνεχώς ζάπινγκ ανάμεσα σε δυο κανάλια και.από το βάθος ακούγεται η φωνή της συζύγου 
- Τι κάνεις ρε; θα την κάψεις την τηλεόραση... 
- Τι να κάνω ρε γυναίκα, αφού βάλανε το μπάσκετ μαζί με την τσόντα...δεν ξέρω ποιο από τα δυο να δω.... 
- Την τσόντα δες,.μπάσκετ ξέρεις...!!!!!!!!!"