Δευτέρα, 14 Αυγούστου 2017

ΜΙΚΡΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ!!!

"Γνώρισα μια κοπέλα στο φωτοτυπάδικο που μου έκανε φοβερή εκτύπωση.."

Όχι ότι ντύνεται χάλια η από πάνω, αλλά την πέτυχα στις σκάλες και της λέω "περίπτερο πας κ εσύ;", "όχι για ποτο" μου λέει...

- Όταν βήχεις να βάζεις χέρι.
- Σε ποιον;


Το 50% των ανθρώπων δεν πιστεύουν στα θαύματα...Το άλλο 50% με έχει δει...!!!!


Οι Νεοέλληνες ξοδεύουν χρήματα που δεν έχουν για να αγοράσουν αντικείμενα που δεν χρειάζονται, ώστε να εντυπωσιάσουν ανθρώπους που δεν εκτιμούν.

– Για τους Ερωτευμένους υπάρχει η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Για εμάς τους ερωτεύσιμους καμία μέρα υπάρχει;

- Άσε, στη δουλειά έχουμε γίνει Big Brother! 
- Τί; Σας έβαλαν κάμερες; 
- Όχι, αλλά κάθε βδομάδα έχουμε και μια αποχώρηση...


Απ' τα λάθη γίνεσαι δυνατότερος , καλύτερος , σοφότερος . Εκτός κι' αν μείνει η άλλη έγκυος . Τότε γίνεσαι μπαμπάς.


Ποια είναι η κύρια αιτία διαζυγίων ???
-Ο γάμος !!!!


Πάω γυμναστήριο και κάθομαι στο ποδήλατο,ώσπου έρχεται ο γυμναστής και μου λέει:
-Γιατί δεν κάνεις πετάλι;
-Είμαι σε κατηφόρα..


Γιατί βλέπεις εκπομπές μαγειρικής ρε γυναίκα...αφού έτσι κι αλλιώς χάλια μαγειρεύεις..!!!
-- Εσυ γιατί βλέπεις τσόντες???



Πάντα νόμιζα ότι τα παιδιά τα φέρνει ο πελαργός....αργότερα κατάλαβα ότι μπέρδεψα τα πουλιά.



Χανω στα χαρτια...
μου λενε κερδιζεις στην αγαπη...
χανω στο στοιχημα...
μου λενε κερδιζεις στην αγαπη...
Ρε σταματηστε επιτελους να μ'αγαπατε...μπας & δω κανα ευρω στη τσεπη μου...!


- Σήμερα δεν έχω όρεξη να γράψω τίποτα…
Άν έχετε εσείς να μου γράψετε κάτι….
Κανένα σπίτι… Κανένα παραθαλάσσιο οικόπεδο… Δεκτό…


Καλή η κόρνα, αλλά σαν την μουτζα δεν έχει..

-Άμα τσακωθείς μαζί της, πήγαινε και σφίξε όλα τα καπάκια από τα βάζα για να μπορείς μετά να πεις «α, τώρα με χρειάζεσαι εεεε;»


Φτερνιστηκα μέσα στο smart και έκανε όπισθεν.


-Καπνίζεις συχνά?
-Όποτε μου καπνίσει



Μην φοβάσαι τους πειρασμούς. 
Όσο μεγαλώνεις αρχίζουν να σε αποφεύγουν...

Ακόμα και μία κοινωνία ηλιθίων είναι ταξική.
Έτσι, ένας ηλίθιος πλούσιος είναι απλά πλούσιος, ενώ ένας ηλίθιος φτωχός είναι απλά ηλίθιος.
-Όλοι με λένε χαζή.
-Δεν είσαι. Απλώς έχεις μια παιδική αφέλεια
-Φράντζα είναι.

Αγάπη μου τέσσερις ώρες κοιτάζεις το πιστοποιητικό του γάμου μας.
 Τι ψάχνεις ??
- Την ημερομηνία λήξης !!


- Μωρό μου θέλω να σου πω κάτι..
- Τι θες πάλι γαμώ το κέρατο μου;;
- Αααα, τά'μαθες βλέπω!!

Αν όλοι οι άντρες είναι ίδιοι, τότε γιατί κάνετε τόσο καιρό να διαλέξετε;

Αυτό που στα γενέθλια σβήνεις τα κεράκια και όταν πεθάνεις στα ανάβουν... δεν το καταλαβαίνω!

Μερικές φορές κοιτάζω κάποιους ανθρώπους και αναρωτιέμαι: είναι δυνατόν Αυτός να είναι το σπερματοζωάριο που νίκησε;

Σε κάθε αστυνομικό έλεγχο όλο η ίδια ερώτηση:
- Έχετε πιει; Έχετε πιει; 
Παράπονο το έχω. Μία φορά να με ρωτήσουν αν έχω φάει!