Κυριακή, 13 Αυγούστου 2017

Κοιλιά…φέτες

Η κοιλιά…φέτες δεν είναι όνειρο θερινής νυχτός αλλά μπορεί να γίνει πραγματικότητα αρκεί να ακολουθήσετε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα.
Μάθετε τι πρέπει να κάνετε και δε θα χάσετε.

Φαγητό
Ο βασικός κανόνας είναι να μην παραλείπετε ποτέ τα γεύματά σας.
Προτίμηση σε προϊόντα ολικής αλέσεως
Προτιμήστε να καταναλώνετε προϊόντα ολικής αλέσεως τα οποία είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες.
Άσκηση
Στην περίπτωση που δεν ασκείστε φροντίστε να κάνετε τουλάχιστον 10.000 βήματα την ημέρα.
Φρούτα και λαχανικά
Τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά είναι το κλειδί για μία θρεπτική δίαιτα αφού έχουν χαμηλή θερμιδική αξία και μπορείτε να τα απολαμβάνετε άφοβα.
Τα απαραίτητα  για «κοιλιά –φέτες»
Πράσινο τσάι. Ένα με δύο φλιτζάνια την ημέρα, είναι ιδανικά για καθημερινή απόλαυση.
Άπαχες πρωτεΐνες: Προτιμήστε να καταναλώνετε πρωτεϊνούχες τροφές, όπως είναι τα ψάρια, το στήθος του κοτόπουλου ή το τοφού, αν είναι δυνατόν σε κάθε σας γεύμα.
Λαχανικά: Βάλτε στο πιάτο σας τα λαχανικά τα οποία έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες και συμβάλλουν στην εξάλειψη του κοιλιακού λίπους. Τουλάχιστον τέσσερις μερίδες λαχανικών ημερησίως είναι το ιδανικό ποσοστό.
Καρύδια, λιναρόσπορος και ξηροί καρποί: Οι ξηροί καρποί και τα σπόρια είναι πλούσιες πηγές Ω3 λιπαρών οξέων, δηλαδή των φυσικών …εχθρών του λίπους ενώ δημιουργούν την αίσθηση του κορεσμού. Προσοχή στην ποσότητα όμως που θα καταναλώσετε!
http://www.healthreport.gr/                                                             N.B.