Σάββατο, 29 Απριλίου 2017

ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙΑ!

– Γιατρέ νομίζω ότι θα πεθάνω.
– Ανοησίες! Αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θα σας συμβεί


– Γιατρέ μου, έχω πολλά νεύρα. Όπου πηγαίνω μπλέκω σε καβγάδες.
– Μάλιστα …. Πρέπει να προσπαθήσετε περισσότερο να συγκρατείτε το θυμό σας αγαπητέ μου. Έχετε μπλέξει σε πολλούς καβγάδες;
– Ναι … Γιατί; Τραβάς κάνα ζόρι;



Μπαίνει ένας μεθυσμένος σε ένα μπαρ, πλησιάζει μια και της λέει: “Έλα σπίτι μου να πηδηχτούμε μέχρι το πρωί!!!”
– “Σας παρακαλώ, τι με περάσατε, για καμμιά πόρνη;”
– “Γιατί μωρή, ποιος μίλησε για λεφτά;;;”


Ένα κοριτσάκι με ρώτησε γιατί είμαι τόσο όμορφη...
Το χρυσό μου!
Μετά με ρώτησε γιατί είμαι ακόμη ανύπαντρη σ' αυτή την ηλικία...
Το μ@λ@κισμένο!


Πάω στη μάνα μου και με παίρνει ο ύπνος στον καναπέ.
Ξυπνάω και νοιώθω ακινητοποιημένος: τρεις κουβέρτες και ένα πάπλωμα!!!

Η γιαγιά μου, μου δίνει λεφτά για την γιορτή μου τόσο κρυφά λες και της πουλάω ναρκωτικά.

- Ρε συ Γιώργο, έστειλα το παιδί πριν 3 ώρες να πάρει μακαρόνια και δεν έχει γυρίσει ακόμα. Τι να κάνω ?
- Ξέρω 'γω... Kάνε φασολάκια...

Το ποτό δεν έδωσε ποτέ καμία λύση σε κανένα πρόβλημα, αλλά πάλι ούτε και το γάλα...

Η δουλειά δεν είναι ντροπή, είναι παρελθόν...

-Μέτρησα τα λάθη μου.
-Και;
-Πάλι λάθος μου βγαίνουν..

Σου είπα σε πέντε λεπτά θα είμαι εκεί... Τι με παίρνεις κάθε μισή ώρα;