Κυριακή, 21 Μαΐου 2017

ΑΣ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ....!

- Γιατί τα λιοντάρια έχουν μακριά μαλλιά; 
- Ξέρετε εσείς κανένα κουρέα που να θέλει να τα κουρέψει;


«15χρονο παιδί στην Καβάλα κατασκευάζει ρομπότ.»
Εγώ με το ζόρι συναρμολογώ δώρο απ το kinder αυγό..



– Έχετε βιβλία για την χαμηλή αυτοεκτίμηση;
– Βεβαίως, έχουν και έκπτωση.
– Όχι! Όχι! Δεν την αξίζω !!!


– Κυρία μου έχετε βιβλία για την γυναικεία ψυχολογία;
– Ναι.
– Και που βρίσκονται;
– Αν ενδιαφερόσουν πραγματικά, θα ήξερες…

– Έχετε βιβλία για τις ανύπαντρες;
– Ναι.
– Που είναι;
– Στο ράφι.


– Έχετε βιβλία για την δημοκρατία της Ευρώπαϊκής Ένωσης;
– Στα επιστημονικής φαντασίας.
– Βιβλία για αναλφάβητους έχετε;
– Ναι
– Και τι θα τα κάνουν;


– Έχετε βιβλία για το αλτσχάιμερ;
– Έχουμε
– Βάλτε μου μισό κιλό κιμά!


– Πες μου κάτι βρώμικο…
– Λάσπη.
– Έλα! Κάτι για να ανέβω!
– Σκάλα.


-Στείλε μου μια φωτογραφια σου στα 4....
-Να σου στειλω μια σχολική στα 6;