Παρασκευή, 7 Ιουλίου 2017

ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ!!!

-Κοιμασαι;
-Οχι, κρυφακουω τι λεει το μαξιλαρι με το στρωμα.


Ο μόνος λόγος που θα 'ρθει κόσμος στο γάμο μου είναι για να δει αν λέω αλήθεια.


-Σε ξέρω από κάπου;
-Διαβάζεις κανα λεξικό;
-Ναι
-Εκεί δίπλα στην λέξη τελειότητα έχει την φωτογραφία μου..


-κρύβεις ένα θεσπέσιο πλάσμα.. 
-υπερβολές αλλα ευχαριστώ 
-όχι δεν κατάλαβες, λίγο δεξιά κάνε.


-Πήρα θήκη για το iPhone! 
-Αφού δεν έχεις iPhone..
-Εγώ σου λέω τίποτα για τα σουτιέν σου?


-Μάνα φέρε μου ένα πιρούνι.
-Για να φας; 
-Οχι, για να κάνω τον Ποσειδώνα με την τρίαινα πάνω απο τις πατάτες.


-Μανα ο παππους κανει παρκουρ???
-Οχι αγορι μου....
-Εεεε τοτε επεσε απο το μπαλκονι..


- έβαλα στην τσέπη του άντρα μου ένα στρινγκ για του κάνω σκηνή ζήλιας ..
- Γιατί είσαι τόσο κακιά μαζί του ?.Είναι καλός σύζυγος.. και τι έγινε?
- χωρίζουμε..Όλα τα παραδέχτηκε


Αγαπητές γυναίκες . Αν ένας άντρας πει θα το διορθώσω αυτο θα το διορθώσει . Δεν ειναι ανάγκη να του το θυμίζεται κάθε 6 μήνες.

Ο άλλος παει στην αριστερή λωρίδα με 10 και τον προσπερνάς και σε κοιτάζει και με απορία.Τιποτα φιλε, τιποτα και συγγνώμη που σε ξύπνησα.

Αν δεν κοιτάς τον άλλον όταν κανείς προσπέραση δεν είσαι Έλληνας...

Τόσο καιρό και δεν έχω βγάλει μια φωτο με παραλία ή κοκτέιλ ,είμαι η ντροπή του ινσταγκραμ.

...βλέπουμε τη διαφήμιση της Vodafone με τον άντρα μου και του λέω,εμεις θα ειμαστε ετσι για παντα; αφου έχουμε cosmote μου λεει.


Αν δεν της την πέσω καθόλου δεν έχω καμιά πιθανότητα.Αν της την πέσω ,το ίδιο.Δεν ξέρω τι να κάνω.Μάλλον θα πέσω για ύπνο...


-Γιατι έχεις μεγάλα νύχια;
-Παίζω κιθάρα.
-Παίζεις και με τα πόδια;


Το λάθος του Έλληνα είναι πως όταν κοιτάζεται στον καθρέφτη πάντα βλέπει ή το Μεγαλέξανδρο ή τον Κολοκοτρώνη ή τον Ωνάση. Ποτέ τον Καραγκιόζη!

Για κάτσε ρε Παρλιάρο γιατί δε μας τα λες καλά .....
ΕΓΩ ζύμωνα τόση ώρα, η ζύμη θα πρέπει να ξεκουραστεί???