Πέμπτη, 13 Απριλίου 2017

ΕΞΥΠΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙΑ από το facebook !

Σπίτι του ο Ελληνας για πρωινό πίνει μόνο φραπέ.....Οταν μένει στο ξενοδοχείο τρώει και τα φίλτρα απο τις καφετιέρες...!!!

-Είμαστε μαζί 7 χρόνια και νιώθω ότι κάθε μέρα μαθαινω νέα πράγματα για σένα Μαρία...
-Ελένη με λένε.
-Να το πάλι.!

Μπύρα χωρίς αλκοόλ βγάλατε Καφέ χωρίς καφεΐνη βγάλατε Καρπούζι χωρίς κουκούτσια δεν παίζει,ε ???


- Φιλαράκι, οι ξαπλώστρες είναι δωρεάν;
- Ναι, αν πάρεις καφέ.
- Ωραία, την καφέ θα πάρω...

-Ελα μάνα,αύριο μεσημέρι φτάνω με την Λουφτχάνσα!
-Πάλι με στριπτιτζού έμπλεξες?

Στοίχημα...οι μισοί από 'σας που φοράτε μπλούζα Jack Daniels,
δεν πήγατε ποτέ σε συναυλία του!
Άσχετοι...!!

-Mωρό μου θα πας να πάρεις κανα παγωτό;
-Βαριέμαι.
-Ωραία.Τότε θέλω να συζητήσουμε που πηγαίνει η σχέση μας.
-Τι γεύση να πάρω;
Βρήκα δουλειά...Θα πάρω μια σακούλα αντηλιακά και θα πηγαίνω από μπιτς μπαρ σε μπιτς μπαρ και θα πουλάω προστασία…

-Γεια σας! Μια πουτανα μπλούζα θα ήθελα.
-Τι εννοείτε κύρια μου?.
-Να πηγαίνει με όλα μου τα ρούχα

Μην ερωτεύεστε ρε... Στην αρχη αδυνατίζεις,μετα παχαινεις . Στην αρχη γελας,μετα κλαις . στην αρχη ακους "shinny happy people",και μετα Βασιλη Καρρα "Αγαπαω τα λαθος ατομα".!!!

Ο άλλος θεώρησε καλή ιδέα να κάνει τατού το πρόσωπο της γυναίκας του στο μπούτι του , μέχρι που βγήκαν οι τρίχες...
Τώρα μοιάζει με τον πεθερό....

Στον έρωτα και στον πόλεμο όλα επιτρέπονται. ..
Νίτσε
Αν προσπαθήσεις να το βάλεις ξανά εκεί πίσω θα στο κόψω. .
Νιτσα

-Μωρό μου σε θέλω,έλα να κάνουμε σεξ
-Καλά,δε μπορείς να 'σαι πιο ρομαντικός; 
-Σ'αρέσουν τ'αστέρια; 
-Πολύ 
-Ξέρω ένα ξενοδοχείο που έχει πέντε!

Ο μόνος άντρας που έχω ρίξει με πράξεις ,είναι όταν σήκωσα σούζα το παπί δικάβαλο και έφυγε από πίσω.

Εβαλε και η Ελενιτσα το στατους στο φεισμπουκ για τα προσωπικα δεδομενα, που στο ινσταγκραμ μας εχει δειξει μεχρι και τη σπληνα της

Η Παναγία μας, βοηθάει και τις δύο πλευρές… – θα μου πεις «γιατί;» –
Η απάντηση έρχεται από μόνη της μέσα από μια ερώτηση: Ποιά Μάνα δεν αγαπάει τα παιδιά της;;;Μία Μάνα που γέννησε την Αγάπη…τον ίδιο τον Χριστό, πως είναι δυνατόν να μην ξεχειλίζει από αγάπη;

Τι δουλειά κάνεις;
-Είμαι πόρτα σε ένα μαγαζί. Εσύ;
-Εγώ είμαι ντουλάπα σ' ένα διαμέρισμα...

Αυτή: Μαγαπας?
Αυτός: Ναι!
Αυτή: Απόδειξε το μου!
Αυτός: Πως να στο αποδείξω?
Αυτή: Να παλεψεις με ενα λιοντάρι.
Αυτός: Καλά τρελή είσαι;
Αυτή: Εντάξει, τοτε δώσε μου το κωδικό του facebook σου!
Αυτός: Που είναι αυτό το λιοντάρι να του γαμησω τη μανα!!!

Ευτυχώς που φτερνίστηκα πάνω στο τασάκι γιατί βαριόμουν να σηκωθώ να τ΄αδειάσω..

-Γεια σας , είστε έτοιμοι να παραγγείλετε ;
-Τι μας προτείνετε ;
-Έχουμε ωραιότατο εξοχικό ..
-Α ναι ; Που ;

Ο αλλος ειναι οφθαλμίατρος και έβγαλε την κόρη του Ίριδα. Παλι καλα αδερφε που δεν εισαι γυναικολογος!

-Ωστε μοντέλο ε?Και για πες,πως σε λένε?
-Αθανασία,αλλά με φωνάζουνε NASA.
-Καλά σ' έκοψα εγώ για ούφο.


-Για πες μου μαναρι μου,απο που εισαι??
-Απο τον Αγιο Δομινικο...
-Τι λες τωρα?? Και ποτε κανετε το πανηγυρι να ρθουμε?

Γαμωμάγαζο...30 σκαλιά για την τουαλέτα!!Κεφάλι ήρθαμε να κάνουμε όχι μπούτια...!!!

-Μωρό μου σκέφτεσαι πως θα ήταν η ζωή σου χωρίς εμένα?
-Κάνω και τίποτα άλλο?

Χώρισαν επαγγελματικά οι Αφοί Πρίνου & δεν ξέρω σε ποια απ'τις 2 εταιρείες να πάω.
Ας πάω στην ταβέρνα"Τα 3 αδέρφια" που είναι & μονιασμένα..

Καθήσαμε για καφέ και έχουμε πρόβλημα.Τελείωσε του ενός η μπαταρία στο κινητό και πρεπει να του μιλάμε που και που...

Δε γίνεται να πληρώσω σε αυτη τη ζωή τις αμαρτίες μου και στην άλλη τους λογαριασμους???

- Άκουσες βρε ? Το μεγαλύτερο ποτάμι στον κόσμο είναι ο Νείλδος!
- Ποιος Νείλδος ρε? Νείλος θες να πεις.
- Και γω έτσι το ήξερα μέχρι που μου είπανε ότι κάπου έχει ένα Δ !!

Από την μια είναι καλο να καπνιζεις , από την άλλη όχι .
Γιατι ?
 Γιατι απ`την άλλη δεν εχει φιλτρο.!!!

Κάτι ξέραν οι Ρωμαίοι. Είχαν αυτοκράτορα Ιούλιο, είχαν και αυτοκράτορα Αύγουστο. Τον Ιούνιο τον είχαν για τον π@$#τσο...

-Μωρό μου τι θες για τα γενέθλια σου;
-Ένα μονόκερο.
-Σοβαρέψου ρε Μαρία!
-Καλά........ Να παντρευτούμε.
-Θηλυκό ή αρσενικό;;;;;

Σιγα μη καθισει ο Ελληνας να διαβασει το νομοσχεδιο για το φορολογικο .
Εδω ενα καταλογο σε ταβερνα βαριεται να διαβασει και λεει στον σερβιτορο :
"Πες μας τι εχεις?!!!"

Αυτό που οι λεμονάδες είναι φτιαγμένες από αρωματικά χημικά, ενώ το απορρυπαντικό για το πάτωμα από πραγματικό χυμό λεμονιού, με ξεπερνάει.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ :
Γραψτε τα 4 πιο βαρια μεταλλα που υπαρχουν!
Iron Maiden,
Slayer,
Metallica,
Black Sabbath...

Είπα στον δικό μου να παίξουμε το γιατρό και μου έκλεισε ραντεβού σε 4 μήνες . . .

Πήρα τρεις μερίδες παστίτσιο και μου έβαλε μόνο ένα πιρούνι στη σακούλα...τόσο καλά με ξέρει;...

Έρχεται η σερβιτόρα πιάνει το ποτήρι με τον καφέ και με ρωτάει "Τον παίρνω;".
Ξέρω γω ρε κοπελιά δεν ανακατεύομαι στα προσωπικά σου.

-Δεν ξαναπίνω τεκίλα...
..από τότε που ξύπνησα σ´ ένα χωράφι στην Πάρο..
-Σιγά το πράγμα, που είναι το περίεργο;
-Ότι ήμουν διακοπές στην Κέρκυρα..


Όλα κάποια στιγμή χαλάνε .Ανθρωποι , συναισθήματα , λάπτοπ. Ειδικά από το λάπτοπ δεν το περίμενα ..