Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2017

ΕΓΩ; ΕΣΥ...! Απόσπασμα

ΚΟΥΡΤ: Δε μπορείς να καταλάβεις… Δεν είναι θέμα συμφωνίας… Σήκωσα ψηλά τη σημαία του έρωτα. Μη

μου την κατεβάζεις… Από την πρώτη στιγμή που σε είδα, σε ήθελα πολύ… Και δεν αντιστάθηκα… Πρώτη φορά τολμώ …Δεν ήταν καθόλου εύκολο για μένα…
Αφέθηκα …άφησα το ένστικτό μου να με οδηγήσει… Ήθελα να το ζήσω… Να ακολουθήσω το δρόμο της καρδιάς…
Ρίσκαρα… Δεν ήθελα να πνίξω τον πόθο μου
για σένα… Από τη στιγμή που σε είδα δε μπόρεσα να το ελέγξω…(παύση)
Είχα να νοιώσω έτσι πολλά χρόνια….
Μπορεί να είναι λάθος, μπορεί σωστό… Αλλά ήθελα να το ζήσω… Σε θέλω πολύ…
Ναι,  είμαι ερωτευμένος μαζί σου… Μου αρκεί αυτό… Ό, τι ζω μαζί σου  είναι ο έρωτας… Μόνο ο έρωτας… Η χαρά  της ζωής… Η ίδια η ζωή.
ΧΑΙΚΕ: Και αυτό που έχουμε; Νοιώθεις άνετα; Δε νοιώθεις ενοχές;
ΚΟΥΡΤ: Μιλάς για ηθική; Ηθική είναι η τυφλή υποταγή σε ότι μας προστάζουν. Αποφάσισαν για μας, χωρίς εμάς… Κάποιοι,  σε κάποιες άλλες εποχές.


ΧΑΙΚΕ: Ή σε ότι μας συμφέρει… Στις σημερινές εποχές!!!

ΕΓΩ;ΕΣΥ...! Του Θεοχάρη Μπικηρόπουλου.