Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2016

ΚΑΛΟ..!!!

- Πότε θα βάλεις μυαλό ρε Γιάννη... μου λες;
- Αύριο κατά τις τρεισήμισι είναι καλά;




- Γεια σας... εταιρεία μεταφορών εκεί;
- Μάλιστα ...
- Θέλω να μεταφέρετε τον έρωτα μου στη Μαριάννα!
- Πλάκα κάνετε κύριε;
- Μεταφορικά μιλάω....



Να τα λέμε και αυτά ε;
Βάλαμε υψηλούς στόχους στην Ελλάδα και μας πήδηξε ο πήχης!



Η γειτόνισσα απέναντι ψήνει παϊδάκια... σουβλάκια και μπιφτεκάκια...
Θα πάρω μια μεγάλη πιατέλα... και θα πάω να της ζητήσω ζάχαρη...



- Γιατρέ ποιο είναι το ιδανικό βάρος για το ύψος μου;
- 70 κιλά....
- Και ποιο είναι το ιδανικό ύψος για τα κιλά μου;
- Τρία μέτρα....
Ε δεν πάμε καθόλου καλά.... Πρέπει ν' αλλάξω γιατρό!



Γύρισε ο γείτονας από διακοπές.... 
- Σου έλειψα; μου λέει...
- Τι μου έλειψες ρε σούργελο; Τρέχα να πληρώσεις το Internet.... κοντεύουμε να πεθάνουμε από σύνδρομο στέρησης!




Μωρέ να πιάσω εγώ το τζόκερ... κι όλα τ` άλλα θάρθουν τρέχοντας!