Σάββατο, 17 Δεκεμβρίου 2016

ΩΡΑΙΑ... για να χαμογελασουμε...!

Φωτογραφία του Μπικηρόπουλος Θεοχάρης Βελίκη Νόπη.
Θ'αρχίσω να βγαίνω μόνο με άτομα που με κακομαθαίνουν,με βρίσκουν πανέμορφη και όσο και να τρώω είμαι μια θεά ....
-Γιαγιά ντύσου, βγαίνουμε!



-Τι γλαστρα ειναι αυτη στο μπαλκονι?
-Ειναι μια περιβαλλοντικη μου ενεργεια, μια πρασινη ανησυχια μου θα ελεγα.
-Χορτο ειναι ρε μαλακα?
-Ναι.

Δουλεύουμε σαν σκυλια, τρώμε σα βόδια, κάνουμε γαϊδουρινή υπομονή, κοιμωμαστε με τις κότες, κι αν μας πούνε ζώα παρεξηγουμαστε!

Χριστουγεννιατικο δεντρο 250 ευρω... Μαλλον μετα το ξεστολισμα το καπνιζεις!!!!


Θα πεθανουμε και δε θα μάθουμε πόσο ψιλοκομμένο πρεπει να είναι το τουμπεκί!!


-Γιατί είσαι έτσι μαραμένος;
-Γράφτηκα γυμναστήριο.
-Το γυμναστήριο σε μάρανε

-Μωράκι μου αν πάω με άλλη τι θα μου κάνεις?
-Κόλυβα

Συνελήφθη δεκάχρονος διότι διακινούσε μικροποσότητες γάλακτος.
Ήταν εβαποράκι


Σας βρήκα σίγουρο τρόπο να κόψετε το κάπνισμα. Θα καπνίζετε μόνο μετά το sex

- Τι δουλεια κανεις?
- Τιποτα μωρε μαλακιες...
- Την καλυτερη δουλεια κανεις, οι μαλακιες
πληρωνονται...


-Τι έχεις ρε;
-Ούτε ξέρω πόσα χρωστάω. 400 στη ΔΕΗ, 200 στα κοινόχρηστα και 600 στο δάνειο....
-Θες να σε βοηθήσω?
-Αν μπορείς φίλε..!
-Χρωστάς 1200€....


- ρε συ Μακη, ειναι βιασμος αν ειναι η γυναικα σου;
- φυσικα και οχι ρε Τακη, δεν πιανεται
- ουφ, και νομιζα πως δεν θα μου ξαναμιλουσες ποτε..



O άλλος λέει έχει κρεατάκια στη μύτη και κριθαράκι στο μάτι..Σαν γιουβέτσι είναι ο πούστης.


Δύο μέρες τώρα το φέισμπουκ μου προτείνει για φίλο τα "Κοτόπουλα Εξοχής".Εντάξει,νοιώθω μια μοναξιά αλλά όχι κι έτσι...


Ο άνδρας είναι ξαπλωμένος στο σαλόνι και βλέπει μπάλα. Η άλλη έρχεται ντυμένη σέξι και του λέει :
- Μωρό μου σου αρέσω ?
- Κούκλα είσαι
- Καμιά αλλαγή δεν είδες ?
- Εβγαλε ένα χαφ κι έβαλε έναν επιθετικό , μπας και το γυρίσει το ματσάκι ...



-Δούλευα στη NASA
-Και πως ήταν;
-Είχα δουλειά για ένα διάστημα!


-Μωρο μου πες μου κάτι για τα μάτια μου....
-Τι κωλάρα ειναι αυτη ...ματια μου!!!


Ντυνόμαστε για να ανοίξουμε στον ντελιβερά λες και είναι κάνας ξένος.

Μου ηρθαν ολα μαζεμενα :
ΟΤΕ , ΔΕΗ , ΕΥΔΑΠ , Κοινοχρηστα , Εφορια , ΤΕΒΕ , ΕΝΦΙΑ .
Να δεις τελικα που κι`εγω θα παω απο ξεκαθαρισμα λογαριασμων.!!!



Πήγα σε ένα γάμο...Φεύγοντας είχε ένα βιβλίο ευχών...
Γράφεις ,λέει, την ευχή σου.
Έγραψα: "Εύχομαι να είχα ένα ποδήλατο με κόρνα!"...Ανυπομονώ!


Αυτο που στις ταινιες πλενουν τα δοντια τους και δε γεμιζουν αφρους ποσο ψεμα ρε παιδια. εγω καθε φορα λες και παθαινω επιληψια ειμαι..