Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2017

«Κοιμόμουν σε παρκάκι, σε ένα στρώμα...»

Στα δύσκολα χρόνια που πέρασε στην αρχή της καριέρας του, όταν έφτασε να κοιμάται στον δρόμο, πριν να βγάλει τον πρώτο του δίσκο και καταξιωθεί, αναφέρθηκε 
ο γνωστός λαϊκός τραγουδιστής Γιώργος Μαργαρίτης, μιλώντας στο Epsilon TV.

Όπως περιγράφει, «το 1981 που έκανα τον πρώτο πρώτο δίσκο μου, εγώ κοιμόμουν απέναντι από τη Σόνια έχει ένα παρκάκι. Εκεί είχα ένα στρώμα και το βραδάκι το τύλιγα, δεν το πείραζε κανένας. Πήγαινα στη δουλειά εγώ, τραγουδούσα τότε, στα “Ξημερώματα” στην Εθνική Οδό. Γύριζα το πρωί κοιμόμουν, με έπαιρνε ο ήλιος, σηκωνόμουν, έκανα καφέ, άντε πάλι από κανένα δεντράκι πίσω».
 
Πρόσθεσε μάλιστα, ότι «αυτό ήταν για κανέναν μήνα εκεί. Στη συνέχεια έκανα δίσκο, νοίκιασα ένα δωματιάκι εκεί στην Κυψέλη. Εγώ δεν έμενα πάρα πολύ σε σπίτια. Έμενα σε παράγκες, έμενα σε πλυσταριά, όχι διαμερίσματα, σε ξενοδοχεία, πολλά χρόνια».

AdTech Ad
 
Όσον αφορά τη ζωή του στη νύχτα, ο Γιώργος Μαργαρίτης παραδέχθηκε ότι «υπήρχαν στιγμές που φοβήθηκα για τη ζωή μου. Η νύχτα έχει δικούς της νόμους. Αν δεν πειράξεις κάποιον, δεν σε πειράζει κανείς. Έχουν δει πολλά τα μάτια μου. Έχω δει και σουγιάδες και μάτι να βγαίνει με ένα μπουκάλι μπύρα που χτύπησε κάποιος εκείνα τα χρόνια και άνθρωπο που έφυγε από τη ζωή στην πίστα. Έχω δει πολλά πράγματα και σαματάδες».ΝΟΟΖ