Πέμπτη, 4 Μαΐου 2017

Χάσε 5 κιλά σε ένα μήνα με ελάχιστο μαγείρεμα

Θέλεις λίγο πριν το καλοκαίρι να χάσεις μερικά κιλά για να φορέσεις με αυτοπεποίθηση το μαγιό σου, αλλά από την άλλη δεν έχεις χρόνο για να μαγειρεύεις 2 διαφορετικά φαγητά κάθε μέρα, όπως συχνά επιβάλλουν
τα διατροφικά προγράμματα απώλειας βάρους; Φυσικά και γίνεται! 

Ζητήσαμε από τον Κλινικό Διαιτολόγο Διατροφολόγο Νίκο Καφετζόπουλο να ετοιμάσει ειδικά για το Dutchesss Daily ένα πρόγραμμα διατροφής που δεν απαιτεί πολύ μαγείρεμα αλλά μας εγγυάται να χάσουμε, εύκολα και υγιεινά, 5 περίπου κιλά σε ένα μήνα.

Extra tip: Αν θέλεις να ενισχύσεις την αποτοξίνωση που διενεργεί το σώμα σου 24 ώρες το 24ωρο, κάνε τα εξής:

• Απόφυγε για το επόμενο διάστημα αλκοόλ, ζάχαρη και επεξεργασμένους υδατάνθρακες, που περιέχονται κυρίως σε λευκό ψωμί, κουλούρια, ντόνατς, τσουρέκι και παρόμοια αρτοσκευάσματα.
• Αύξησε τη φυσική σου δραστηριότητα
• Ενυδατώσου
• Ενίσχυσε το ανοσοποιητικό σου σύστημα με αντιοξειδωτικά συστατικά,
 επιλέγοντας φρούτα και λαχανικά εποχής. Τα φρούτα εποχής για τον Μάιο είναι: το βερίκοκο, οι φράουλες, τα κεράσια, το μήλο, το πορτοκάλι και το ροδάκινο. Από λαχανικά: αγγούρι, αγκινάρα, αρακάς, καρότο, κολοκυθάκι, μανιτάρια, μαρούλι, τα πράσινα φυλλώδη, ραπανάκι, σπαράγγια, φασολάκια και κουνουπίδι.Το μενού της πρώτης εβδομάδας:


ΗΜΕΡΑ 1

Πρωινό

Τοστ με τυρί χαμ. λιπαρών & ντομάτα…