Παρασκευή, 16 Ιουνίου 2017

ΤΟ ΓΕΛΙΟ κάνει καλό !

- Μπαμπά, εσύ είχες ερωτευθεί ποτέ καμιά δασκάλα στο σχολείο;
- Τι μου θύμησες τώρα γιέ μου! Φυσικά!
- Και τι έγινε;
 - Τίποτα..... Το έμαθε η μάνα σου και σου αλλάξαμε σχολείο...!!!


Θα ήθελα να ευχαριστήσω την σπονδυλική μου στήλη που με στηρίζει όλα αυτά τα χρόνια…

Το γυμναστήριο έχει 2 εποχές: την"ντάξει είναι χειμώνας,έχουμε καιρό ακόμα" και την "τώρα έφτασε καλοκαίρι,δε γαμιέται θα πάω του χρόνου"

Έλληνας είναι αυτός που ξέρει τη δουλειά σου καλύτερα από εσένα.


Με δυσκόλεψε λίγο η Γ' Λυκείου αλλά τουλάχιστον πήγα 8 πενταήμερες.

-Φίλε ωραία γκόμενα.
-Ευχαριστώ.
-Να την χαϊδέψω λίγο;
 -Είσαι τρελός ρε μαλάκα;
 -Γιατί δαγκώνει;

Πάτε και βάφετε μαλλιά, νύχια, χείλη, φρύδια, μάτια, μούρη, μαυρίζετε σε σολάριουμ, λευκαίνετε κ@#@%$%πίδες. Να βάψετε κανά αυγό ούτε λόγος.

-Μόνο μαυροδάφνη έχει μάστορα ;
 -Ναι
-Σε λικεράκι δεν παίζει τίποτα ;
 -Θα κοινωνήσεις ρε και περιμένει κόσμος ;

Zήτησα να μου δώσουν 100 ευρώ δανεικά και μου λέει ο άλλος: ''δεν υπάρχει σάλιο!" Λες και του ζητησα να μου τα κολλήσει στο μέτωπο ξέρω γω .!!!

-Σήμερα παιδιά,θα σας μιλήσω για τη διαφορετικότητα
-Τι είναι αυτό κύριε ?
-Μην πετάγεσαι ρε χοντρέ όταν παραδίδω μάθημα.

-Τόσα χρήματα κύριε κατηγορούμενε που τα βρήκατε και τα βγάλατε στην Ελβετία;
-Μου έχυναν τον καφέ συνέχεια κύριε πρόεδρε.


-Που πάει η σχέση μας;
-Δε ξέρω δε πέρασε από δω.