Παρασκευή, 7 Ιουλίου 2017

Σε αγαπάω και δε θα τελειώσουμε ποτέ.

Του Σπύρου Αυγερινού.
Τελείωσε λοιπόν.
Έτσι απλά.
Η σχέση μας ποτέ ξανά δε θα είναι όπως πριν. Το ξέρω πως πλέον δε με πιστεύεις ό,τι λόγια κι αν σου πω,
όσο κι αν προσπαθήσω να σου δείξω πόσο σε αγαπώ.
Μπήκα στο σωρό όλων αυτών των αντρών που πέρασαν από τη ζωή σου και σε πλήγωσαν.
Όσο και να με πειράζει, όσο και να με πληγώνει, δε σε αδικώ.
Ξέρεις πάντα πίστευα ότι είμαι διαφορετικός από άλλους τους άλλους, με άλλη θεώηση για τις σχέσεις, αυτό που λένε τζέντλεμαν.
Γεννημένος σε λάθος εποχή. Και μου το έλεγαν και όλες οι γυναίκες που πέρασαν από την ζωή μου, τις γοήτευε αυτή η φυσική ευγένεια του προσώπου μου, της συμπεριφοράς μου.
Όμως έχω και εγώ τις αδυναμίες μου, τα πάθη μου και το γνωρίζω.Και εσύ έπρεπε να το γνωρίζεις όμως…. Τελειώσαμε λοιπόν; Δεν έχουμε τίποτα να πούμε.. Δεν έχω τίποτα να πώ στη γυναίκα που με τράβηξε από την άβυσο της ψυχής μου;
Όχι Αγγελέ μου. Δε θα τα παρατήσω τόσο εύκολα όσο νομίζεις.
Δεν μπορώ να μην πολεμήσω για μια γυναίκα που αγαπώ.
Όσο κι αν ξέρω τις δυσκολίες της απόστασης και όχι μόνο. Θα συνεχίσω να σε διεκδικώ, θα συνεχίσω να σου λέω πως σε αγαπάω (όπως σου αρέσει) και όχι σ’ αγαπώ.
Και ξέρεις γιατί; Δεν μπορεί δύο ψυχές,δυό άνθρωποι που είναι τόσο ίδιοι,που κουμπώνουν τόσο αρμονικά μαζί να χαθούν.
Σε αγαπάω βρε χαζό!
Έτσι δεν μου έλεγες;
Σε αγαπάω και δε θα τελειώσουμε ποτέ.

Στον άγγελό μου…