Παρασκευή, 11 Αυγούστου 2017

Αρνήθηκε την θέση στον ΟΑΣΘ το στέλεχος των ΑΝΕΛ

Δεν αποδέχεται τον διορισμό του στο ΔΣ του υπό εκκαθάριση ΟΑΣΘ, το στέλεχος των ΑΝΕΛ, Ντίμης Αργυρόπουλος, όπως έκανε γνωστό με ανάρτησή του στο Facebook, ενώ ο ίδιος είχε στοχοποιηθεί από την ΝΔ για τον διορισμό γιατί σε παλιότερη δήλωση είχε προτρέψει σε βία κατά του Γιάννη Στουρνάρα. Έγραψε ο κ. Αργυρόπουλος:

"Όσο για το ότι διορίστηκα στο ΔΣ του νεοσύστατου φορέα ΑΣΥΘ στην Θεσσαλονικη δήλωσα την παραίτηση μου διότι εγώ πολιτεύομαι στην Α ´ Αθήνας και πρέπει στην θέση μου να τοποθετηθεί στέλεχος από την Θεσσαλονίκη. 

Άλλωστε ο διορισμός μου στο ΔΣ του ΓΝΑ Λαικου είναι πιο εποικοδομητικός γιατί προσφέρω πολλά περισσότερα σε ένα Ίδρυμα που έχουν ανάγκη πολλοί συνάνθρωποι μας. 

Ευχαρίστησα τον πρόεδρο μας για την επιλογή του αλλά παραμένω στις επάλξεις του ΓΝΑ Λαϊκού.

Επειδή έχω το γνωθι σ' αυτόν, οι κινήσεις είναι σωστές και μετρημένες. Θέλω να είμαι σε ένα πόστο για να μπορώ να δουλεύω και να προσφέρω σωστά και όχι να είμαι περιφερόμενος από ΔΣ σε ΔΣ η άλλη θέση. Μια και σωστή γιατί έτσι μόνον αποδίδεις".
nooz